|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

והפעם על איל הים - נפטון

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם. השפעתו המאתגרת של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה אוביקטיבית, ולכן נראה שתראו את הדברים בדרך אופטימית שמתאימה לתפיסת עולמכם, ותתעלמו מכך שייתכן שהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה
11/06/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

מהשבוע נכנס לנסיגה כוכב נפטון איל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אוביקטיבית ובלבול חושים. כוכב זה נמצא במזל דגים וישהה בנסיגה עד לחודש נובמבר 17.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה תחושה של יצירתיות והתאהבות שכולם מחכים לה. תחושה של בועת אנרגיה נעימה שאופפת ומושכת להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה. את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, שור, סרטן, עקרב וגדי. תרגישו הרבה יותר רוחניים, רומנטיים, יצירתיים ואף מאוהבים בצורה סוחפת - אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים ובעיקר אלו שנולדו בשליש השני של המזל, אשר יושפעו בצורה מאתגרת מהשפעת הכוכב ואלו הם: בתולה, קשת, תאומים, אריה ומאזניים. אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בערפול כלשהו שאופף אתכם ומפריע לחשיבה שקולה והחלטית, בלבול, חוסר יציבות ונראה שתהיו הרבה יותר רגישים לסביבה עד כדי כך שתתנו לאנרגיות של אחרים להשפיע עליכם. מומלץ לקחת עזרה על-מנת שתצליחו לחשוב ביחד בדרך רציונאלית. החיים יזמנו לכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם. השפעתו המאתגרת של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה אוביקטיבית, ולכן נראה שתראו את הדברים בדרך אופטימית שמתאימה לתפיסת עולמכם, ותתעלמו מכך שייתכן שהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי מרומם נפש הגורם לתחושות אלה, הינו למעשה חומר כימי המופרש במוח והנקרא: פנילאתילמין....חומר זה מופרש למשך כשנתיים/שלוש וזהו גם הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו. התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש,שמחה והנאה. את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "וורוד", כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר.

הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות. ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים ייתכן שכבר עבר זמן עד לקבלת התובנה המתאימה.

במקרה הטוב, (ויש גם כאלו) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה. אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה.הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים. ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בתקופה זו וחשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אוביקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

תחזית שבועית

טיפ לילידי השבוע - למרות הקשיים שאתם חווים, הרי שהחיפוש שלכם בפרק זמן זה אחר עבודה שתתאים לכם, תוביל אתכם למקומות ולאנשים שיעזרו לכם בהמשך דרככם.

טלה - יש לכם צורך עז לסיים חלקים מסגנון חייכם הנוכחי ולהתחיל חיים חדשים שיהיו טובים לכם יותר ואף מקדמים למקומות אליהם אתם שואפים להגיע. ייתכן שיגיעו אליכם הדים של ביקורת על חוסר שביעות רצון מכם, אך לא מומלץ לכם לקחת זאת יותר מדי ללב. תמשיכו בקו שבו אתם פועלים ואליו אתם חותרים להגיע והוא, התנערות מכל מה שכובל אתכם למחויבות ואחריות.

שור - כל נושאי השותפויות הכלכליות יעמדו למבחן בתקופה הקרובה בחייכם בגלל שינויים משמעותיים שאתם חווים בחיק המשפחה ובסביבת העבודה הקרובה לכם. הגיע הזמן שלכם לבנות לעצמכם קו אסטרטגי כלכלי חדש שינחה אתכם בצעד המשמעותי אותו אתם מתכננים. הכוכב וונוס שאחראי על כספים ומערכות יחסים יפנק אתכם השבוע בבשורות טובות ומהנות.

תאומים - ילידי סוף המזל חווים תסכול רב בגלל העובדה שהכוכב סטורן המביא איתו קשיים נמצא בבית העבודה שלכם ואתם מגששים את דרככם בכל הקשור למציאת מקום עבודה הולם ומתאים. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל יכולים ליהנות מהעובדה שכוכב השפע עדיין משפיע עליכם מטובו ובמיוחד בנושאי קשרים במערכות יחסים והצורך ביצירתיות כדי להביע את עצמכם.

סרטן - הכוכב וונוס נמצא בבית החברה שלכם כך שיש לכם ימים שאתם עדיין חשים באופוריה מבחינה חברתית והתחושה שאופפת אתכם היא שיש לכם מקום של הערכה וכבוד בכל מקום בו אתם נמצאים. הכוכב מארס נמצא במזל שלכם והוא זה אשר ייתן לכם את הכוח לבצע ולתכנן את הדברים שאתם שואפים אליהם. בשלב זה של חייכם אתם יכולים ליהנות מהתחושה ומהקירבה שבסביבת חייכם האישית.

אריה - כל ההתרחשויות האחרונות בחייכם והשינויים אותם נאלצתם לעבור בעל כורחיכם מביאים אתכם להבנה שלמרות שאתם יכולים לחיות חיים שלמים או אפילו כמה שנים עם אדם מסוים, הרי שהתפיסה הבסיסית שלכם לגבי איך אתם רוצים לנהל את חייכם עלולה להיות שונה לחלוטין מהמציאות ועכשיו אתם מתעמתים עם העובדה שכל אחד מושך לכיוון שלו עובדה שיכולה לגרור למלחמת כוחות .

בתולה - יש לכם קשיים עם ההתנהלות בקריירה האישית שלכם ונראה שאינכם יכולים להבין מדוע למרות שאתם באים עם מלוא הרצון והאנרגיה לעזור, הרי שיש אנשים שלא בהכרח מבינים ומקבלים את דעתכם ואתם מרגישים פגועים כשדעתכם לא מתקבלת. מומלץ לכם בשלב הזה להתמקד ולעשות מה שטוב לכם באופן אישי ופחות בצורך שלכם לרצות את האחרים. נושאי העבודה יהיו בסיס לחוסר שביעות רצון השבוע.

מאזניים - הכוכב יופיטר עדיין יושב במזל שלכם ונראה שהוא מעניק לכם התחלות חדשות בתחומים רבים. יחד עם כך מאחר שמארס כוכב העשייה נמצא בבית הקריירה שלכם, הרי שאתם נדחפים לעבוד עוד ועוד ונראה שאין לכם מנוחה. העבודה נעשית תחת לחץ רב והצורך שלכם לספק את כולם, לעיתים גורם לכך שאתם פועלים בצורה שטחית יותר בתחומי חיים שבהם יש הכרח לחשיבה ועשייה מעמיקה יותר.

עקרב - הכוכב סטורן המביא איתו צורך לקחת אחריות מתוך קושי נמצא כרגע בבית הכספים שלכם וגורם לכם להבין שלחיים יש את הקצב משלהם ועם כל התכנונים שלכם אין לכם יכולת לשלוט ולנהל את העניינים - ובעיקר בנושאי כספים. חשוב מאוד שתהיו מבוקרים בכל ההוצאות שלכם ולא תפעלו בצורה אימפולסיבית וללא שיקול דעת. הכוכב וונוס שמפנק במערכות יחסים, נמצא בבית הזוגיות שלכם ויגרום לכם לתחושת הנאה.

קשת - שבוע מאוד אינטנסיבי עובר עליכם כיוון שנראה שאתם נדרשים לתת את המאה אחוז שלכם בכמה וכמה מקומות. מומלץ לכם לשמור על איזון ופרופורציה ולא לתת מעבר ליכולותיכם. זה גם הזמן לעמוד על דעתכם מול האחרים ולא לתת להם לנסות להשפיע עליכם ולשנות את דעתכם על-מנת שדעתם תתקבל יותר בברכה. זהו זמן בחינה עבורכם עד כמה אתם יכולים להתנהל בצורה אוביקטיבית ולא לתת לפחדים לנהל אתכם.

גדי - אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים מבחינה אישית ומקצועית וזאת בגלל העובדה שלאחרונה חוויתם קשיים מאוד לא נעימים ואכזבות מאנשים וחברים לעבודה שהייתם בטוחים שיהיו לצדכם אך בזמן אמת אכזבו אתכם ופנו לדרך אחרת. אל תתייאשו – זהו בכל זאת הזמן הנכון להשקיע בעבודה ואף לנסות לגייס כוחות חדשים ורעננים שיעזרו לכם במימוש תוכניותיכם.

דלי - נושאי העבודה אצלכם עדיין במירב תשומת הלב בגלל מהלכו של הכוכב מארס שמביא עשייה והנעה בבית העבודה שלכם. ייתכנו מצבים של קידום ועבודה קשה יותר על-מנת להוכיח את עצמכם ולהצליח ולשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית. כדי להסב את תשומת לבכם מהקשיים, מומלץ לכם לבלות זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה הזקוקים ליד המכוונת שלכם שתעזור להם בשבילי החיים.

דגים - האירועים השונים בחייכם גורמים לכם לשנות את תפיסת העולם שלכם ולכן הפעם אתם מוכנים להקשיב גם לאחרים שבדרך כלל אתם פחות מחשיבים את דעתם. כל מה שכרוך בנושאי בית ומשפחה יהיה מאוד משמעותי במהלך כל החודש הזה ונראה שלא אחת תפעלו על-מנת לדחוף את העניינים ביתר שאת, על-מנת להצליח ולעמוד במטלות שאתם רוצים לממש עד אשר תהיו מרוצים מההישגים.

תאריך:  11/06/2017   |   עודכן:  11/06/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במרכזו של המושב השיתופי אלוני אבא בשולי צפונו של עמק יזרעאל שוכנת כנסייה "טמפלרית" או ליתר דיוק כנסייה אוונגלית, ישנה ויפה שנבנתה, על-ידי נוצרים גרמנים שהתגוררו במושבה הטמפלרית "וולדהיים" (נווה- יער), בתחילת המאה שעברה.
11/06/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
מהי הזכות הנעלה ביותר שיש לכל אדם, באשר הוא אדם? הזכות לחיים. פשוט לחיות. לפני הזכות לחופש ביטוי, לפני הזכות לבחור, לפני הזכות להתקיים בכבוד. כי אם האדם אינו חי - אין כמובן משמעות לכל הזכויות האחרות.
11/06/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
קולאז' של לחנים ופיוטים, שנכתבו בזמנם בארצות המגרב - מרוקו, תוניס ואלג'יר - בצד פיוטים שנכתבו בארץ בעת החדשה, זוכה לתשואות-חן רמות של ממש בסדרת הקונצרטים "מאנדלוסיה באהבה" שמקיימת בימים אלה התזמורת הסימפונית ראשון-לציון לקהל הרחב
11/06/2017  |    |   כתבות
בישיבה ליד שולחנות כמו במועדון לילה בתיאטרון "תמונע", צופה הקהל במתרחש מאחורי הקלעים של "ההפקה" הבאה של מנהלת המועדון (מירב גרובר, תמיד קולעת, משכנעת בהחלטיות שלה, עם הדרת המלכות הטבעית שבה). מטרתה: לצלם בהסתר את אחורי המנהיג הנערץ כשהוא בעירום בעת משגל עם נערת ליווי. זאת - כנראה, כדי להרוויח ממכירת הצילום לתקשורת הרעבה לסנסציות.
11/06/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
חבל שבגלל הארגון הלקוי מצד היחצנים שרצו "לעבור לקחת עיתונאית" תוך סיבוב מיותר בעיר, שהוסיף לכל העיתונאים באוטובוס עוד שעה ויותר לנסיעה, שנוספו לתאונה בכביש מספר 1 החדש - ובכך היא התארכה לשעתיים ושלושת רבעי. כל זאת - ללא מים או כל דבר שהיה חייב להימצא בנסיעה כזו. למזלנו, נהג האוטובוס, בוריס, היה כה בדחן, שהצליח להצהיל את רוחינו ולהפיג את הכעס של העיתונאים במידת מה. מה שלא מחפה על הפרטאצ'ניקיות והניהול הכושל של נסיעה זו, תקלה החוזרת ונשנית המאפיינת את כל נסיעות סיקורי העיתונאים, שדרך קבע יוצאות באיחור ענק ממקום האיסוף, ובשל כך נגזלה מאיתנו הפעם האפשרות לקבל את הסיור המודרך שנערך בלעדינו. כמו-כן, הגענו לשולחן כיבוד שחוסל כמעט כליל טרם הגיענו, ומיד דחקו בנו להתחיל להסתובב ולעבור על פני חלק מהתערוכות הרבות.
11/06/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי-יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם. בארגון דמוקרטי אלה העקרונות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il