|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 29.6.2017-16.6.2017

סעודיה וישראל, משהו מתפתח

אריה דרעי, יכול להוכיח את האמת שלו ולעמוד במבחן המשפטי. קומי לא יצליח לשכנע שטראמפ "חטא". תקופה הדורשת זהירות שבעתיים, מילולית וגם פיזית
16/06/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: אוון ווצ'י/AP]

השמש העוברת למזל סרטן ב-21.6 מסמלת את בוא הקיץ. 21.6 הוא היום הארוך ביותר במהלך השנה. המעבר הזה הוא סמל למשפחה, משפחה מורחבת. מזל סרטן הוא מזל מים - רגיש, חם, איכפתי, חסכן, המבקש ביטחון בכל המישורים.

המעבר על מעלת האפס במזל סרטן, מעלת העולם. מידע יזרום מכל הכיוונים בחופשיות. זה הזמן שבו נשמע הודעות והצהרות. התקשורת תהיה במיטבה. הקפידו על מידע שהוא חסוי, שיישאר כזה, אם אכן הוא חשוב לכם. תרגישו שקל להגיע להסכמות ולהבנות, מה שיעזור לפתור בעיות שחשבתם שהן קשות יחסית. מילים ידרבנו חלק מהשומעים להתחיל לכתוב ספר.

כוכב נפטון שיתחיל לחזור על עקבותיו (23.11-16.6) מגביר את תחושת המבוכה. ניואנסים (בתגבורת של כוכבים אחרים) מחזקים רעיונות שיש בהן אשליה, הטעיה אפשרית גם בלי כוונה בעיקר ברמה האישית. נפטון שמעורר השראה, יעורר אמנים לעבוד, אבל הם ישקעו בתוך המיזמים שלהם ויתקשו לחשוף אותו לקהל עד נובמבר. אין זה מונע מהאמן שיחליט לצאת בתערוכה או להוציא לאור עבודה שעשה, אבל ההרגשה שלו תהיה ש"העבודה לא גמורה", ויכולה לגרום לחרטה על כך שמיהר לקבל משובים...

התחושה היא שאתם נעים בתוך ערפל, או אולי הערפל הוא מקום טוב להסתתר בתוכו? מי שיחפש עובדות במסגרת החוק או המציאות היומיומית, יבין די מהר שאלה אינם בנמצא. רק אם יש לכם "פטנט" להרחיק את הערפילים תוכלו "לדוג" את האמת, את העובדות וכד'.

ב-18-19.6, יש אפשרות לעשות שינויים בתוכניות, מיזמים וכוונות, בלי שיהיה צורך להתמודד על כך. האנרגיה זורמת ושוברת את המגבלות. אורנוס מאפשר נקודת מבט אחרת. החולשה בימים האלה היא שמבנה כוכבים נוסף באותם ימים משפיע על מצב הרוח.

מאחר שכוכב סאטורן מקשה לפרוץ את המגבלות, יש ניגוד בין הכוכבים. אבל אם תבינו שכדאי להוריד ציפיות, ההישגים יהיו מינימליים, אבל יהיו. האיזון יושג גם בין הרצון להתכנס פנימה לרצון לפרוץ החוצה.

בימים האלה, התקשורת הבינאישית אינה טובה. תרגישו שחסרה התלהבות, וגם אם התוכניות שלכם יהיו יצירתיות ומפורטות, תרגישו שאינכם זוכים לתגובה לה ציפיתם. במהלך ה-19.6 התחושה תתעמעם בהדרגה. נסו למתן את עצמכם, העדיפו לנוח עוד יום, בלי לתת לחשיבה השלילית כוח.

מופע מולד הירח ב-24.6 במזל סרטן, אשר יכיל את המפגש בין כוכב מרקורי וכוכב (אורני) הדס, ישפיע בדרך שלילית על התקשורת, אם זה בביטויים רגשיים לא נאותים, או בשפה גסה. השיחות שמטרתן להגיע להסכמות יהיו ערמומיות או שבסיסן יהיה רעוע. הדס מטבעו "מוריד נמוך", ונותן תחושה של לכלוך אם הוא "נוגע" במשהו.

ב-26-25 ביוני, כוכב מארס יעורר את נקודת הליקוי באוגוסט. האירועים באותם ימים יהיו הרמז למה שאמור להתרחש עם בוא הליקוי עצמו. האנרגיה שתשתחרר בפתאומיות תעורר אנשים להיות תחרותיים יותר ולוחמניים, מה שיקשה לעבוד בצוותא. התקשורת עלולה להיות יותר "לחוצה" סביב ה-28.6. יקשה עליכם לקבל רעיונות חדשים, והמשמעות היא שתתקשו להגיע להסכמות. אם אתם מארגנים לעצמכם פגישות חשובות, נסו לשים לב ללוח הזמנים.

כוכב התקשורת גם הוא עובר למזל סרטן ב-21.6. האמוציות קצת חזקות יותר, ולכן זה הזמן להיות בחיק המשפחה, או לתכנן שיפוץ בבית, לשפר את האווירה תוך התחשבות בכל בני הבית.

הקושי בימים האלה הוא בעיקר למזלות אוויר וגם אש, אלה שעולם הרגשות שלהם עובר דרך המוח. האנשים שנולדו במזלות אוויר ירגישו שמשהו מוליך אותם בדרך שאינה מתאימה להם. המלחמה בין רגש והיגיון ישפיעו על תהליך ההחלטות.

הימים הבאים יתנו הרגשה שקל לקבל את כל התשובות, אבל חוסר הסכמה וויכוחים יתעוררו יותר בקלות. האמוציות "ידברו" בלי היגיון. חפשו דרך לוותר ולהתפשר. יהיה זה נכון יותר בימים הקרובים.

הימים הבאים החל ב-24.6 עד סוף החודש, יעוררו אנרגיה גבוהה. מומלץ לשחרר את האנרגיה בפעילות ספורטיבית - בחוג לריקוד, או בטיולים. אלה ימים שבהם התגובות המילוליות והפיזיות תהיינה חריפות במיוחד, המפגש של כוכב מרקורי ומארס ב-25.6-28.6 אינו עוזר לשלוט על הלשון. מילים שיתעופפו מהפה יפגעו לא פעם באדם מבלי משים. הכעס ישתולל באוויר. אין כאן היגיון, רק רגשות. שימרו על הרגליים והידיים.

28.6-4.7 המניפולציות המילוליות יהיו "במיטבן". הצורך להשפיע על הזולת יביא "סיפורים" מתובלים היטב, בכוונה ש"ינגנו" על הרגשות ובלי הצדקה. אבל עבור אלה שהכל מותר להם, זה כולל את הצורך לתמרן את המציאות, והמצפון או ההתחשבות באחר לא יהיו משהו שצריך להפריע. אלה ימים של רגשות. הקנאה, צרות העין וההתנגדות לכל דבר יהיו המשמעות של הכוכבים מה-25.6. כן התסכול יקבל כוח, וחלק מכם פשוט יתכנסו פנימה, בעיקר כדי לגונן ולהתגונן. האינטליגנטים שביניכם ישתמשו ביכולת לחשוב להגיע לרעיונות חדשים מהר דיים, כך שאלה ישמשו אותם בדרך קונסטרוקטיבית. אלה ימים טובים גם לסיעור מוחות. הבעיה שהאיפוק לא יהיה נוכח, מה שיקשה לשמוע זה את זה.

נשמע איך הפוליטיקאים, או אנשי התקשורת לסוגיהם, או כל אלה שבטוחים שהחוכמה נמצאת רק אצלם, משתמשים במילים כוחניות, בתרגילים מילוליים חדים כתער.

נשמע "חפירות" שנעשו בשם "תחקירים", ויהיה כדאי לזכור, שאלה נעשו במטרה להשפיע, ולא כדי לחשוף את האמת.

מומלץ להיזהר גם מתאונות. אל תנסו לעשות דברים בכוח, בעיקר בין 25.6 ל-4.7. שימרו על עצמכם, גם מילולית וגם פיזית. שילוב הכוכבים הוא כוחני ואלים, בכל המישורים.

זמני ירח בטל:

שבת 17.6
, הירח בטל משעה 14:39 עד 20:54.

יום שני 19.6, הירח בטל משעה 22:41 עד 24:52.

יום רביעי 21.6, הירח בטל משעה 07:19 עד 01:43 ביום חמישי.

יום שישי 23.6, הירח בטל משעה 21:46 עד 01:06 בשבת.

יום ראשון 25.6, הירח בטל משעה 21:45 עד 01:08 ביום שני.

יום רביעי 28.6, הירח בטל משעה 00:13 עד 03:41.

יום חמישי 29.6, הירח בטל משעה 23:34 עד למחרת בשעה 10:01.

כלכלה ושווקים

אורנוס משפיע על הכלכלה, כפי שנכתב ברשימות הקודמות. המעלות האחרונות במזל טלה "עוזרות" לו לחוסר שקט, להפתיע בדרכו הלא-צפויה. זה קורה עכשיו וימשיך למשך עוד כמה חודשים.

כוכב נפטון מתחיל בנסיגה ב-16.6 ומשהו עלול להיות לא ברור וישפיע על השווקים. אופוריה או היסטריה?

בהמשך, הנדנדה בשווקים נמשכת.

הקוראים הוותיקים זוכרים שכתבתי שאחרי עידן אובמה האמת על הכלכלה בארצות הברית תיחשף.

בעת הזו, כוכב סאטרון, מתקרב וישפיע על המנעד בין נפטון למארס בהורוסקופ של ארה"ב. כוכב סאטורן ייעצר ב-21 קשת. זה לא יהיה נחמד לכלכלה. גם אם הסיפור יהיה פוליטי, התוצאה תתבטא בשווקים.

ב-21.8 צפוי מופע ליקוי חמה שישפיע על ארה"ב מהמערב למזרח. ב-25-26.6 כוכב מארס ידליק את מעלת הליקוי, נקבל רמזים מה עלול להתרחש.

השילוב בין הסאטורן לנפטון אינו מאפשר התפתחות. סאטורן ייעצר מסוף יולי על המעלה הקריטית (לארה"ב), ויחזור להילוך קדמי רק ב-26.8 (אחרי מופע הליקוי), כך שיש למה "לצפות".

במהלך השבועיים הבאים המתחים יתעוררו, בעזרת המארס ופלוטו. במהלך יולי, לשילוב של מארס והשמש בין 24.7 ל-26.7 גם כן תהיה השפעה חזקה.

אנחנו בתקופה מעניינת, וההשפעה תתבטא בשווקים, בעיקר באי-שקט.

ברשימה שפורסמה כאן ב-2.6 כתבתי על "גבולות חופש הדיבור".

היינו עדים לרעש סביב "הקוד האתי" באקדמיה בתחילת השבוע, ופסק הדין בתביעת הדיבה, לשון הרע של הזוג נתניהו נגד יגאל סרנה:

"לפנינו תקופה שבה נושא התקשורת וחופש הדיבור יעסיקו את האנשים. "אדמטוס" (כוכב אורני) הגיע למזל תאומים, המסמל תקשורת, ואדמטוס, שבאופיו דומה לכוכב סאטורן, כבד יותר והתנועה שלו איטית מאוד, כך שהוא חוסם את מה שאמור לזרום. יש להניח שבתקופה הקרובה נשמע על גבולות חופש הדיבור בהרבה מקומות בעולם (משהו שכבר קורה בפועל ברשת החברתית פייסבוק) ועל חוסר הסובלנות לחוסר תקינות פוליטית בשיח. אולי תופתעו לדעת שהראשונים להחיל זאת היו האמריקנים בתחילת אוקטובר 2016! (השלטון ה"דמוקרטי" הנאור, עוד לפני שדונלד טראמפ נבחר!) משם החלה הדרישה להשגיח על שיתופי הפעולה באינטרנט בין מדינות. יש מדינות שבהן אין חופש הדיבור, על-פי חוק. אבל נהיה עדים שמשהו קורה בהדרגה, מגמה להניח גבולות מסוימים לחופש שבה כל אחד רוצה להתבטא. אין מדובר על סתימת פיות, אבל אולי לחזור לתרבות הדיבור? אדמטוס אוהב סדר וכללים מסוימים".

כן, תרבות הדיבור. האם זו רק משאלת לב? עם אדמטוס במזל תאומים, יש להניח שאנשים יתחילו לחשוב, לפני שהם מופיעים מול קהל, ומדברים בשפה גסה ("בהמות") אם זה בכיכר העיר או שיחשבו לפני שיניחו את האצבעות על המקלדת, ובכלל בתגוביות לרשימות שונות. אבל כמו כל דבר (גם בגלל הקצב של אדמטוס במזל תאומים) זה יחלחל לאט-לאט.

ב-19.5 נכתב כאן על קומי...:

"הרעשים שמגיעים מהתקשורת בארצות הברית על המתח בין ג'יימס קומי ודונלד טראמפ מציגים "בלאגן" ובצדק. לקומי שנולד ב-14.12.1960, יש את כוכב אורנוס על כוכב מארס במפה של הנשיא דונלאנד טראמפ. קומי, עם האורנוס מעצבן מאוד את טראמפ, מקווה גם לשנות ולהשפיע, אבל טראמפ על כוכב מארס, יילחם בו בלי לוותר. יידרשו כאן כוחות מיוחדים שיעזרו עם הרבה רצון טוב ללמד את כל אחד מהם לקבל את השני, כדי לרכך את העימות. לא קל כלל".

כוכב סאטורן, יתיישב על השמש במפתו של קומי. יש לשער, שהוא ירגיש שהעדות שלו לא מובילה למקום שציפה לו. גם מעקב אחרי המפה של טראמפ מחזק את התמונה לטובת הנשיא. מפת חזרת השמש (יום הולדת) שלו, מבטיחה לו שנה טובה.

מחשבות אסטרולוגיות על אריה דרעי

השר אריה דרעי נולד ב-17.2.1959, במרוקו (גילוי נאות, לשעת הלידה הגעתי עם חבר למקצוע, מיכה ולנר אחרי עבודת שיחזור שנעשתה כבר ב-1999, ועמדה עד כה במבחן הזמן).

כדי להבין את מצבו הנוכחי, חזרתי אחורה ל-2000-1999, השנים בהן נגזר דינו בבית המשפט ובהמשך גם הערעור שלו שנדחה. הכוכבים באותן שנים היו על הצירים 1-7, 2-8, 6-12. מבנה מפה המעיד על אדם החי בתחושה של מאבק הישרדות, מתקשה לזכות באמון (תהליכים שראינו בזמנו גם אצל אהוד אולמרט) - אדם שעובר ניתוק ואובדן - תהליכים המשבשים את מהלך החיים, ועם 6-12 (כולל שאר הכוכבים), יש אובדן מעמד, אובדן חופש, תלות ברצונם הטוב של אחרים. החוויה האישית שלו הייתה אז שקשרו קשר נגדו.

בהווה, מאז מרס 2016, בו הודיע היועץ המשפטי לממשלה על חקירה בעניינו, ונכון לעכשיו 2017, מאז סוף מאי, כשהחלו החקירות, מבנה הכוכבים לאורך השנה הקרובה, על אותם הצירים הוא שונה, יש לסירוגין 1-7 או 4-10, 2-8, 3-9. חוסר הוודאות מלווה אותו. אף על-פי כן, יש דינמיקה כלכלית גמישה במיוחד, העוזרת לו לצאת ממצבים מעיקים. המבנה 4-10, 2-8, 3-9, מציג שנקט גישה זהירה, בכל הקשור לכספים. עם הכוכבים על ציר 3-9, יש יכולת טובה להשיג מטרות, לעמוד במבחן ולהשיג הצלחה משפטית.

נמשיך לעקוב אחרי התהליכים, מאחר שאצלנו, עד שמגיעות מסקנות היועמ"ש אחרי שמסתיימות החקירות, יכולות לחלוף עוד שנתיים.

סעודיה

לסעודיה יש שתי מפות, הראשונה היא "הכיבוש" 15.1.1902 והשנייה הצהרת העצמאות שלה ב-23.9.1932. מפת העצמאות מציגה בעיה למונרכיה שם. אם אנחנו זוכרים שזו "המדינה השומרת על האיסלאם", ברור שזה עומד להשתנות. המפה המייצגת את סעודיה מ-1902 מושפעת מנפטון ואורנוס על ציר 7-1. משהו מתערער שם ומשתנה? מפת העצמאות גם היא מחזקת את חוסר הוודאות שהמדינה הזו עוברת - התמודדות עם מצבים שהם ניסו להתעלם מהם ומבינים שאי-אפשר להמשיך כאילו דבר אינו קורה, אלא להציף את הבעיות ולהתמודד איתן באמת. הכוכבים 7-1, 11-5, מבטיחים שהם מנסים ומחפשים דרך, אבל הכל בהדרגתיות, הכוכבים על 6-12, יכולים להציג שהם ממשיכים לשמור על הערכים שלהם, אבל ייתכן שיש התפתחויות אחרות נוספות מאחורי הקלעים. התהליך הוא איטי, ובמהלך השנים 2020-2019, העולם יתחיל להבין מה קורה שם. הניסיון של הסעודים לשמור על הקיים תוך ניסיון להשתלב בנורמות של העולם המערבי לא יהיה קל להם. השינוי צפוי, אבל זה עניין של זמן עד שהם בעצמם יקבלו את ההתמרה הפנימית ועד שהעולם המערבי יבין שאכן זה קורה.

העזתי (אני אדם אופטימי) גם לבחון את מערכת היחסים בין סעודיה ומדינת ישראל:

התקשורת קיימת! אבל לא מאהבה. רק אינטרסים. מערכת היחסים מורכבת, אבל גם כאן התהליכים הם איטיים. יש מהמורות בדרך ולא תמיד שיתופי הפעולה יזרמו בקלות (נפטון 1-7), אבל הרצון לשנות יפעל את שלו (אורנוס 10-4). הצירים 8-2, ו-11-5 פעילים, ולכן ניתן להבין שמתקיימת איזו שהיא מערכת מסחרית-כלכלית של תן וקח. רק לקראת 2020-2019 מערכת היחסים תהיה ברורה ואולי גלויה יותר.

"ההיסטוריה מלמדת אותנו שאנשים ואומות פועלים בחוכמה לאחר שמיצו את כל שאר האלטרנטיבות" (אבא אבן).

תאריך:  16/06/2017   |   עודכן:  16/06/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בראשית השבוע הבא תוכרע, ככל הנראה, עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר, לא רק של השבוע אלא אולי של השנה כולה: ימי ירכוש את השליטה בחברת אפריקה-השקעות, על כל בנותיה. שווי העסקה מוערך כיום בכ-2.2 מיליארד שקל. מי שיכריע הם קבוצה של כמה עשרות מוסדיים ובתי השקעות, שהחברה חייבת להם 2.9 מיליארד שקל, והם קרויים "בעלי האג"ח". מאחר שהחברה חייבת להם מיליארדים, זכותם החוקית והמעשית לתפוס את נכסיה ולמכרם, לפירעון חובות. זה מה שיעשו, אם כי ברור להם שהנכסים לא יכסו את החובות, וצפוי להם הפסד של כ 700 מיליון שקל.
16/06/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
היה מביך לראות את חברי ועדת המודיעין של הסנט האמריקני בעת עדויותיהם של ג'ים קומי וג'ף סשנס בפרשת טראמפ-רוסיה. מה שעניין אותם באמת לא היה התשובות אלא השאלות, לא מה שיש לעדים לומר אלא מה שהם רוצים להגיד. הסנטורים באו עם דעה מוצקה, לפי קווים מפלגתיים ברורים, ולא עושה רושם שהעובדות מזיזות להם - לא לכאן ולא לכאן. זה כמובן לא הפריע להם לדבר גבוהה-גבוהה על חקירה רבת חשיבות החוצה קווים מפלגתיים. מותר להשתמש במילה לא פרלמנטרית? בולשיט.
16/06/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
אנחנו רגילים להתעסק בפרטים, אך חשוב מאוד מדי פעם לעצור ולבחון את התמונה הרחבה שהם יוצרים. הנה כמה דוגמאות מוושינגטון, מירושלים ומתל אביב; מהחקירות בארה"ב והפרקליטות בישראל; מרמת המקרו ומרמת המיקרו
16/06/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
פקח עירוני של עיריית לוד רשם דוח לניידת טיפול נמרץ שחנתה במקום אסור לחניה בזמן טיפול במקרה רפואי דחוף.
16/06/2017  |  איציק וולף  |   כתבות
אני מתגוררת ברמת גן מזה כשבע עשרה שנים. בצעירותי התגוררתי בסביבות ירוקות לגמרי - הר הכרמל וסביון. בהמשך - בקריית אונו וגבעת סביון. יופייה ונוכחותה של הסביבה הטבעית היו מבחינתי נתון קֶבע, מובן מאליו. שוטטות בטבע הייתה חלק בלתי נפרד מחיי.
15/06/2017  |  תרצה הכטר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il