|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

תחזית אסטרולוגית שבועית 30.06.2017-13.07.2017

מעלת מלכות

ליקוי החמה ומדינת ישראל. הפדראל רזרב בנק, חייב שינוי אסטרטגי. אנחנו בתקופה שבה המתח וחוסר הסבלנות ישפיעו על כל אחד ואחת גם אישית וגם גיאופוליטית. נישמו עמוק, רק סבלנות ואיפוק ישרתו אתכם בימים הבאים
30/06/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מארס יעורר את נקודת הליקוי

עברו עלינו ימים בהם חווינו את כוכב מארס משפיע בכמה מישורים. במהלך השבוע האחרון אמרתם (או שמעתם) מילים שעלו על הלשון, בלי מחשבה נוספת, בלי להספיק לחשוב על משמעות הדברים לפני כן. מילים שיצרו חוסר הסכמה, חוסר סבלנות, בוטות, ולא פעם אחד מכם היה הקורבן לתסכולו של האחר. הסגנון היה ועודו מניפולטיבי, (מרקורי-פלוטו) אינטנסיבי, לכן הזהירות מתבקשת כפליים, כי המילים המושפעות מהכוכבים האלה מכילות הרבה כעס, וגם האמת לא הייתה אבן יסוד בתכנים שהושמעו, אבל הצורך להשפיע בכל מחיר היה אולי התירוץ האישי.

בהמשך, מיום שבת 1.7 בכוחה של האנרגיה שמגיעה מהיקום להזיז הרים. ייתכן גם שתחליטו לאמץ לעצמכם מטלות שאופיין גורלי יותר, אבל עלולה להיות התפתחות אלימה יותר. המארס/פלוטו אינו סימפטי במישור צבאי-מלחמתי. שימו לב, השתדלו להתרחק ממצבים שעלולים לגרום לעימותים, תגובות האנשים יהיו תוקפניות יותר, מה שעלול לגרום למצבים הרסניים, והכל "בשם המטרה" שהיא גם "אגו", נסו לחשוב, יש מחיר ולא תמיד כמו שציפיתם שיהיה. אין זה הזמן ללכת נגד הרשויות! או כל גוף גדול וחזק. פלוטו חזק יותר. מאחר שהכותרות של השבוע האחרון, מתאימות לתיאור הזה (בלי להביע דעה, הרופאים מול הדסה, הרפורמים מול הממשלה, והנכים מול הממשלה... שכחתי משהו?) אפשר להבין, גם את "השפה" ששמענו מעל גלי האתר או בתקשורת הכללית. על כך גם התריתי ברשימה הקודמת, מילים בלי מחשבה! העיקר לפגוע, ועכשיו "למלחמה" (במובן המטאפורי של המילה). מעבר למילים, הימים הקרובים הם אלימים מאוד ולא תמיד בשליטה.

דרך אגב, בימים האלה, רבים מכם אינם זקוקים לאיש כדי להתעצבן ו"לחמם" את עצמם, כשהם יושבים לבד, "מתדלקים" את עצמם בכעסים ובמילים קשות, מתרגזים, הלו, על מי?... בשביל מה? למעשה רק אתם תיפגעו מהמצב הזה. עיצרו בבקשה, שתו מים...

אלה כוכבים ש"חופרים" עמוק לתוך הדברים, וניתן להעזר בהם לחשוף את הסודות, או סדרי יום נסתרים. אם יש משהו ששווה לכם להשקיע בו זמן, זה הזמן להוציא אותו לאור.

היו זהירים כאשר אתם נושאים ונותנים עם אחרים. קל להתווכח, קל להתנגש, ואין הכרח בכל אלה. ערנותכם, לצד איפוק, רק תועיל לכם. חישבו רק איך להמנע ממתחים על דברים שאין לכם שליטה עליהם.

כוכב וונוס שעובר למזל תאומים ב-5.7, (עד סוף יולי) ישפיע על אופיין של מערכות יחסים, שיהיו אינטלקטואליות יותר על בסיס רציונלי יותר. מי שמבקש רומנטיקה לא ימצא אותה בימים האלה, אלא אם ידע איך לשזור מילים יפות, בעלות משמעות ריגשית ואינטימית. בעזרת המילים אפשר גם "לגעת".

עוד ב-5.7, המידע מגיע בקצב מהיר מאוד, והצורך לעבד את המידע מהר משפיע על התגובה המהירה, שלא תמיד תהיה שקולה. נסו לעצור ולחשוב לפני שאתם עונים, אבל היו מוכנים גם למצבים לא צפויים בהם אין לכם שליטה ואתם עלולים למצוא את עצמכם מתווכחים. גם זה מיותר. הנטייה להתרגז בגלל מתחים עלולה לצוץ במהלך הנהיגה, ועלולה לפגוע בכם.

כוכב התקשורת מרקורי מגיע למזל אריה ב-6.7, ה"אגו" הגיע הביתה. הסגנון דרמטי יותר, קצת עם עקשנות, אבל הרצון להתבטא יהיה בלי להסס. שימו לב לא להגזים (עם "הצגות") בסיפור שאתם מספרים.

המבנה הנוסף ב-6.7, שמשפיע כבר מ-4.7 מביא את הצד הרוחני לחיים - פילוסופיה, להביט על החיים ממקום שיש בו אמונה, דת, השראה וגם להציף נושאים הנמצאים מתחת לפני השטח. החולשה של הימים האלה, איבוד פרופורציות, שכדאי לבדוק. אם הוזמנתם לארוחה, או מכינים כזו לעצמכם, אל תפריזו. אל תבטיחו מעבר ליכולת שלכם.

בהמשך, סביב הימים 11-8.7, השקיעו במיומנויות (במקצועיות) שלכם. ימים טובים להתמרה גם בעבודה. מתעוררת אנרגיה טובה שתעזור להשקיע מאמץ נוסף כדי לייעל את העבודה. יש צורך לתת הזדמנות להתחדשות שתביא גם לשנות את השיגרה.

מופע הירח המלא ב-9.7, במזל גדי, בונה מבנה מסוכן מאוד, חסר יציבות, וגם חסר שליטה. תאונות קטנות עלולות להתפתח ל"סיפור" גדול ממה שחשבתם. המופע של הירח המלא ישפיע על תקופה של חוסר יציבות גם במישורים גיאופוליטיים. הנפיצות עלולה לעורר מדינות להציג אולטימטום או איומים קיצוניים, בכל מדינה לפי האינטרס שלה.

ב-10.7 עוד יום אינטנסיבי שבו אתם עלולים לגלוש לוויכוחים ולמאבקי כוח. שוב, מודעות לאופי הימים יכולה לעזור לכם. שימרו על הגינות ויושר, בלי לערבב צבעים כדי לשפר את התמונה.

ב-13-15.7, תשתחררו, תיפתחו לשיחות ולרעיונות שיאפשרו לכם לראות דברים בדרך אחרת. ימים טובים למפגשים חברתיים, אופטימיות העוזרת ללמוד משהו חדש שיתגמל אתכם. חלק מהשיחות יתפתחו למערכות ידידות קרובות יותר.

לקראת אמצע חודש יולי, כשכוכב מארס יאתגר את אורנוס, סבירות גבוהה שלוחמת הסייבר תעלה מדרגה. מארס פעיל מאוד בימים האחרונים וימשיך להשפיע לאורך יולי. הוא ידאיג מאוד בנושא הזה.

אתם צודקים, התחושה שאנו מקבלים ממצב הכוכבים עד כאן (לצערי גם בהמשך) היא שאנחנו ברצועת זמן שבה ירקדו להם במציאות חיינו המתחים והאגרסיות באינטנסיביות שלא תמיד תהיה בשליטתנו. ברצועות הזמן האלה גם איתני הטבע אינם שקטים. מזג האוויר, יהיה גם לא צפוי. בבקשה, שימרו על עצמכם.

זמני ירח בטל:

יום ראשון 2.7
הירח בטל משעה 16:18 עד שעה 19:58.

יום רביעי 5.7 הירח בטל משעה 04:33 עד שעה 08:07.

יום שישי 7.7 הירח בטל משעה 17:13 עד שעה 20:44.

יום שני 10.7 הירח בטל משעה 05:14 עד שעה 08:34.

יום רביעי 12.7 הירח בטל משעה 15:42 עד שעה 18:51.

יום שישי 14.7 הירח בטל משעה 19:59 עד 02:51.

שווקים וכלכלה

"סיפור השווקים" מושפע מכמה אירועים אסטרולוגיים שאינם מאפשרים יציבות. כוכב אורנוס במעלות האחרונות של מזל טלה מתפקד בדרך שלו - עצמאי, אימפולסיבי ובעיקר לא צפוי. אני גם חושבת שהמיקום של אורנוס (מחשבים, טכנולוגיה עילית) במעלות האחרונות של מזל טלה (הלוחמני) "עוזר" למלחמת הסייבר (הקוראים הקבועים, זוכרים שהתחזית שלי על המעבר של האורנוס למזל טלה, עוד בשנת 2011-2010 הייתה שיש סבירות גדולה שהשילוב של שני אלה יביא לעולמנו מלחמה חדשה, מלחמת סייבר, וכך אכן אירע).

בנוסף, התפתחות המבנה בין אורנוס ונפטון, בחודשים האלה עד אוקטובר (כולל), "עוזרת" לפתח אשליות, הונאות. ערפילים הגורמים למבוכה ולאי-נוחות, שהשפעתם היא גם חברתית-כלכלית וגם השימוש במחשבים שנועד לא רק "לדברים הטובים".

מפת הפדרל רזרב, הבנק המרכזי שנועד לשמור על "איפוס" הכלכלה בארה"ב, מתמודדת עם כוכב נפטון שנעצר במזל דגים וסוגר T על כוכב מרקורי (מסרים, תקשורת, הודעות) הנמצא מול הסאטורן. הניסיון להגיד שהכל בסדר, בהשפעת הנפטון (זה בתוך רצועת הזמן שבה העלו את הריבית כדי לשפר את המצב הכלכלי, מה שלא הוכיח את עצמו אולי בגלל החסות של הנפטון) ממשיך. השפעת הבנק על השווקים מוכרת, אבל עם ההשפעה של הכוכבים הנוכחית, קשה להאמין שהקהל אכן מאמין ומושפע מהמהלכים ומההצהרות היוצאות מהבנק. מבנה המפה הבסיסית של הבנק, מציג אסטרטגיה, אבל שמרנית! הסיפור האמיתי יגיע ב-20-21.12.17 כשכוכב סאטורן יעבור למזל גדי, ויעבור על השמש במפת הבנק. להזכירכם, מעלות האפס במזלות הקארדינל משפיעות על העולם. כך שהימים האלה, לקראת סוף דצמבר עלולים להיות רגישים מאוד לכלכלה, וגם לבנק, תהליך שלא יסתיים מהר כל כך. למעשה הסבלנות תהיה מילת המפתח לכל התפתחות בכלכלה המושפעת מהבנק המרכזי והפוליטיקה. התנאי הוא חזון, שדורש גיבוי של אורך רוח לכל תוכנית ארוכת טווח אם רוצים באמת לשנות ולשפר.

הכוכבים על הצירים של מפת הפדראל רזרב בנק הם 1-7, 5-11, 6-12 ומעידים שאכן יש שם ניסיון לבחון את הדרך בה הם מנהלים את הכלכלה ואת הבחירה של היעדים. על כל שני צעדים קדימה, יש צעד אחד אחורה, מאחר שצצות בעיות שגם אם ניסו להתעלם מהן, זה יהיה בלתי אפשרי יותר! (כאן אין חזון!) המבנה של הכוכבים, מציע לבחון אפשרויות נוספות שאולי יש בהן גורם מפתיע, בגלל התעוזה, שינוי בסגנון, בהתנהלות הבנק. החולשה במבנה הזה שהוא מציג גם הפרה של הסכמים, אולי ניסיון לתמרן ולבחור הסכמה זמנית ולא פורמלית. במצב כוכבים כזה, יהיה קשה לתכנן לטווח הארוך. יתקבלו החלטות שיצטרכו לבחון אותן שוב במבחן הזמן.

אחת ההשערות זה שינסו להחזיר את הגיבוי לדולר בזהב, כמו שהיה עד אמצע שנות ה-70. מה זה יעשה למחיר הדולר? ומה למחיר הזהב? נכון לעכשיו עוד שאלה באוויר.

כשבוחנים את המפה האישית של נגידת הפדראל ג'נט יילן, הליקוי חמה יהיה מול הירח שלה במזל דלי, ואתם זוכרים שהליקוי ב-21.8 יהיה על האופק/מארס של הנשיא טראמפ. האם צפוי עימות ביניהם על הכלכלה בארצות הברית?

ההורוסקופ של ארה"ב, מושפע מהכוכבים סאטורן ונפטון וגורם להתפכחות ממדיניות הסוציאליזם (השמאל). במהלך השנה הקודמת, ציינתי לא פעם, שהמדיניות הכלכלית של ברק אובמה היא זריית חול בעיניים. ועם התוצאות יתמודד הנשיא הבא, כשתגיע ההתפכחות של ההמונים.

השילוב של שמש/מארס ב-26.7-24.7 (משפיע גם על יילן) והליקוי חמה הצפוי בהמשך ב-21.8, מעלים השערה שהקשיים בשווקים הם גם בגלל הפוליטיקה. אם הנשיא בארה"ב יצליח להעביר את החוקים, בעיקר בנושא המיסים, השווקים יגיבו בריקוד שמח, אבל אם הדמוקרטים יצליחו למנוע את החוק הזה, הריקוד יהיה איטי ועצוב לפחות עד סוף אוקטובר.

מופע ליקוי החמה 21.8.2017 ומדינת ישראל

ברשימות הקודמות כתבתי: "ב-25-26 ביוני, כוכב מארס יעורר את נקודת הליקוי באוגוסט, האירועים באותם ימים יהיו הרמז למה אמור להתרחש עם בוא הליקוי עצמו". אצלנו, היו "זליגות" מסוריה לישראל... ותגובה של צה"ל. שאלתי האם העיתוי הוא רמז לעימות בצפון הארץ.

אחרי בדיקה יסודית של מפת המדינה, החששות התפוגגו. לא נראו כוכבים שיציגו מצב לחימה אינטנסיבי. נכון שיש "הופעות" של כוכב מארס על ציר 2-8, בין 3.8-15.8, ואחר כך 25.8-7.9. אבל אלה לבד לשמחתי, כך שאינם מספקים את ה"דלק" הנדרש להצית מלחמה. המעברים של מארס הם נפיצים או מסוכנים על-פי רוב, אבל השפעתם היא כאן ועכשיו. כלומר המתח קיים. והוא ימשיך, ויתבטא מן הסתם, אבל לא במלחמה. (זו אגרסיה שיכולה להיות גם בנהיגה, על הכביש). מאחר שכבר ידוע שהליקוי משפיע כשלושה חודשים לפני הופעתו, ייתכן שהזליגה מסוריה שחוזרת על עצמה לא תסתיים בקרוב, אבל גם אם יהיה עימות כלשהו, הוא יהיה ממוקד וקצר מאוד. הכוכבים המשפיעים על הליקוי הם בימים שאחריו. הכוכב מארס שיגיע למעלה ה-28-29 ב-03.09 ומיד אחר כך יגיע מרקורי שנעצר בגלל הנסיגה על אותה מעלה על המעלה 28-29 אריה בימים 3.9. -5.9. חשוב לזכור שהשפעת הליקוי אינה תמיד מיידית (לא פעם זה מגיע אחרי).

בחרתי להתייחס לליקוי מהזווית של מדינת ישראל בגלל מיקומו של כוכב מארס בהורוסקופ של מדינת ישראל. חשוב לציין שמעלת הליקוי היא על 28.5 אריה ששמה רוגולוס. זו מעלת מלכות. למעלה הזו יש כוח גדול במובן החיובי, והיא נחשבת כמבורכת. המיקום של כוכב מארס על המעלה הזו במפת המדינה שלנו מורה על עזרה (כוח עליון) למדינת ישראל במלחמות. על כוכב מארס הנמצא על מעלת הרוגולוס כתוב בספרים, שהוא זוכה במוניטין טוב, מעמד ציבורי, כוח שיכול להציג את עצמו. אבל נדרש גם לזהירות. ההופעה של הליקוי באוגוסט על המארס מחזקת את אופיו של הכוכב. נכון שמארס מסמל ויכוחים, כעסים מלחמות ותאונות. אבל המארס הוא גם חלוץ, יוזם על-פי רוב בדרך נועזת ובלי פחד.

מבנה הכוכבים שבו יש את מופע הליקוי הקרוב מורכב מאוד. הרגשות יהיו חזקים במיוחד, בעיקר ניסיון למצוא פתרונות לבעיות מהעבר. להשתחרר ממקומות אפלים וכואבים, לצאת ולמצוא את המקום שיש בו אור.

ההשפעה העיקרית של הליקוי היא על ארצות הברית. המופע ב-21 באוגוסט 2017, בשעה 21:27 שעון ישראל. זהו ליקוי מלא העובר לרוחב ארצות הברית מהחוף המערבי למזרחי. אפשר גם שישפיע על איתני הטבע שם או יגרום לאסון אחר, חלילה. הירח בהורוסקופ של ארה"ב נמצא ב-27 דלי, במולות לליקוי. הירח במזל אוויר, האם יהיו שם סופות קשות, סופות חול? רוחות או הוריקנים הרסניים? (לא תמיד זה קורה מיד).

לכם כאינדיבידואלים: זיכרו, לא להתחיל דבר חדש כשבוע לפני ליקוי החמה. ההתפתחות לא תענה על הציפיות, והתוצאות עלולות להיות מעוותות ביחס למה שתיכננתם בשורה האחרונה.

נמשיך לנסות ולהבין את הליקוי גם במושגים פוליטיים ואישיים ברשימות הבאות.

" אם לא תיכנס אל שער החוכמה במהירות, אל יפול רוחך, מי שימשיך לדפוק יצליח" (ר' משה אבן עזרא)

תאריך:  30/06/2017   |   עודכן:  30/06/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מה הקשר בין הציוץ הנמוך-במיוחד של דונלד טראמפ, שחרורו המוקדם של אהוד אולמרט, פרקליטות המדינה ובית המשפט העליון
30/06/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
אולמרט נעשה חולה בדיוק ערב ההכרעה על שחרורו לטראמפ יש יותר מדי קשרים לרוסיה ויותר מדי טעויות בטוויטר בג"ץ ניצל הזדמנות כדי להעביר מסר בעייתי עורכי דין חמדנים כבר מתנפלים על בזק ההודעה שפורסמה בערב יום הזיכרון לרבי מלובאביץ'
30/06/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
ראש עיריית קריית שמונה, נסים מלכה, פעל למינוי פעיל פוליטי שפעל למענו במערכת הבחירות לתפקיד בחברה הכלכלית של קריית שמונה. כך הודה מנכ"ל החברה הכלכלית של קריית שמונה, דני קדוש, בהודעה שמסרה החברה למבקר המדינה. במשטרת ישראל מתנהלת בימים אלה חקירה בנושא לאחר שחומרים הועברו אל המשטרה ממשרד מבקר המדינה.
30/06/2017  |  איציק וולף  |   כתבות
סין היא המובילה הברורה בייצור מוצרים מזויפים, ואילו הונג-קונג שבשליטתה היא תחנת המעבר העיקרית לרוב המוצרים הללו - קובע מחקר שפרסם בתחילת השבוע ארגון OECD.
29/06/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
הקיץ בעיצומו והסביבה כבר מזמן איננה ירוקה, פרט לגינות הנוי הציבוריות שזוכות למנה מכובדת של מי השקיה. ואני ממשיכה להאמין באג'נדה הירוקה. מחפשת אות וסימן ל"קָיימוּת סביבתית ועירונית" בתקווה שהקיץ יחלוף והירוק הטבעי ימלא את הנוף השומם. לאחרונה יכולתי לראות במו עיניי שיתופי פעולה בין הממסד לאזרח שמבטיחים זאת. ועל כך בהמשך.
29/06/2017  |  תרצה הכטר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il