|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

ציוני ליהודי = זאב

מיואל ברנד ומלכיאל גרינוולד בפרשת קסטנר ועד הרב משולם בפרשת ילדי תימן והבלקן ואיך שזה נחרט בתודעת הציבור
06/07/2017  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   חטיפת ילדי תימן   |   תגובות
עוז. נכון או לא נכון [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

ב-14.6.17 זעקה הכותרת הגזענית והמצמררת: "הניסויים בילדי תימן נחשפים: מוכרח להיות להם דם כושי".

וכצפוי התקשורת השמאלנית לא רעשה ולא געשה ואמות הסיפים לא רעדו כפי שהיה אמור לקרות בכל מדינה דמוקרטית ותקשורת ממלכתית חוקרת שאינה מועלת בתפקידה.

מיותר לציין שאילו האחראים לזוועת ילדי תימן והבלקן היו ראשי 'חרות' ושמם היה ז'בוטינסקי, בגין, או נתניהו, ולא ראשי מפ"ם ומפא"י שהתקשורת כה נזהרת 'בכבודם' ו'בשמם הטוב', הו אז, היינו זוכים לצונמי של דיווחים ונביחות אופייניות עד לב השמיים כלפי אותם ה'פשיסטים' ה'רשעים' מ'הימין הקיצוני'.

בכל הדיונים המינוריים שהתקיימו בנושא מעורר פלצות זה, איש בתקשורת לא העז לשאול: הכיצד יכלו ציונים נאורים, תרבותיים ומופלאים בעיניהם לעולל כזאת לאחיהם חסרי הישע? ולצורך מה נדרשה הרעה החולה הזאת?

מאחר שלמדתי רבות אודות קשר השתיקה וההשתקה של העיתונות העברית בארץ חמדת אבות בתקופת השואה הנוראה מכול, לא התפלאתי כלל לנוכח השתיקה וההשתקה במשך שבעים שנה גם על-אודות האסון שפקד את עדות תימן והבלקן, הרי מדובר באותה האג'נדה השלטת וספק רב אם נזכה אי-פעם לדעת את כל האמת הצרופה והמרה אותה חשף הרב משולם ממזמן ובשל כך דאג מי שדאג לסכור את פיו לנצח.

חומר אנושי

למדתי שאותה ההנהגה הציונית שמנכסת לעצמה את 'בניית המדינה' השתמשה ביהדות כדי להשיג לעצמה מדינה והשתמשה במדינה לעקור את היהדות מלב-יהודייה כשבמקביל התנכרה בהתנשאות מרושעת אל אחינו בני אשכנז בתקופת השואה והתייחסה אליהם כאל: 'אבק אדם כלכלי' כשהאידיאליסטים הפנטים של אותה הנהגה ציונית פעלו בגלוי להרוס כל ניצוץ וסמל יהודי במטרה להמיר את דת היהדות בדת הציונות הקטסטרופלית במסווה של 'מדינה יהודית ודמוקרטית'.

למדתי שהחלום הציוני אליו חתרו מנהיגיה היה: מדינה ציונית קטנטנה וסלקטיבית עבור יהודים 'אחרים' 'מחונכים' המורכבים 'מחומר אנושי' כלשונם, לא גלותיים ולא מקוריים. ולצורך הגשמת החלום תפסו הציונים גם את מקומו של האלוקים וקבעו מי לחיים ומי למוות, מי 'שווה' ומי שווה יותר - ממש כמו ב'חוות החיות' של ג'ורג' אורוול.

מנהיגיה הרוחניים של הציונות אף הטיבו להסביר ולהדגיש מהו ההבדל המהותי בין היהדות לציונות והראייה: "אין הציונות והיהדות דבר אחד, אלא שני דברים השונים זה מזה. בוודאי שני דברים הסותרים זה את זה. הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות. דבר אחד ברור: הציונות לא המשך, לא רפואה למכה, היא עקירה והריסה. אדרבה היא מסיחה את דעתה מן העם, מתנגדת לו, הולכת נגד רצונו ורוחו, חותרת תחתיו ועוקרת אותו. בבקשה לשים לב: לא חדש ולא מחודש אלא אחר, מי שאינו סבור כך או שהוא טועה או שהוא מרמה את עצמו". (הסופר חיים הזז מהוגי הדעות של ההנהגה הציונית, מצוטט מתוך 'שואה משמיים', 'הארץ' 1943).

ניתן להבין מדבריו של הציוני חיים הזז שהזוועה בילדי תימן והבלקן, בדומה לבגידה ביהדות השואה, נעשו מתוך החלטה אידאולוגית נחושה ולא מתוך 'כוונות טובות' כפי שמנסים עיתונאים ומומחים 'מטעם' ליחס למחוללי הזוועות. ובהנחה שהזוועה אכן נעשתה מתוך 'כוונות טובות' של ציונים 'תמימים' שהגיעו למסקנה שהזוועה נדרשת לצורך הקמת מדינה ליהודים - אחרת אין מדינה - מדוע אם כך לא התחלקה הזוועה בין כל עדות ישראל כשווים בני שווים, כיאה לדמוקרטיה מתוקנת, למשל גם בילדי הקיבוצים השבעים והמדושנים יחסית לאותם ימים? מדוע קורבנות הזוועה היו רק ילדי תימן והבלקן?

כשקראתי את הכותרת אודות הניסויים המצמררים בילדי תימן והבלקן, נזכרתי כיצד נהגה התקשורת נלעגות, זלזול והתנשאות לריק ברב משולם הגיבור והראשון שחשף את הזוועה. היא נהגה בו על-פי המסורת המפא"יניקית-בולשביקית הנוהגת אלימות ועלילות סרק בחושפי שחיתויות ופשעים ובגורמים המסכנים את מפלגתם ושלטונם היחיד.

חומר מרשיע

נזכרתי ביתר-שאת בפגישה הראשונה בין יואל ברנד מפרשת קסטנר לעו"ד המופלא שמואל תמיר ז"ל, שייצג את מלכיאל גרינוולד, הגיבור החרדי שהעז לחשוף את מעלליו של קסטנר המפא"יניק והמדינה הציונית של בן-גוריון תבעה אותו לדין בעוון "הוצאת דיבה" אך התביעה כזכור התהפכה על ראשה של מפא"י. פגישה אותה יזם יואל ברנד כפי שהוא מעיד בספרו:

"מר תמיר, יש לי חומר מרשיע כל כך ומחריד כל כך נגד ראשי המדינה, שהיו אז ראשי הסוכנות, שהוא יכול לזעזע את המדינה כולה. הם פשוט אינם יכולים להרשות לעצמם שחומר כזה יובא בפני העם, אם אני אעיד - יישפך דם בחוצות תל אביב. על כן ספק בלבי אם הדבר רצוי גם מבחינה לאומית. תמיר חייך באירוניה מרה ואמר: "אינך מכיר את היישוב, מר ברנד. לאחר עדותך לא תישבר אפילו זגוגית אחת בתל אביב. זוהי אולי הטרגדיה העמוקה ביותר שאירעה לנו - החושים קהו, הגוף הלאומי אינו מגיב באופן נורמלי אף על הפגיעות המכאיבות ביותר" (מתוך ספרו של ברנד, 'השטן והנפש').

אתם הבנתם את זה? אין חדש. גם לאחר חשיפת הניסויים בילדי תימן הציבור ברובו נותר אדיש כתוצאה מהטרגדיה הנמשכת עד היום משום שכל עוד התקשורת השמאלנית וסייעניה במערכת המשפט ובאוניברסיטאות וההיסטוריונים המגויסים 'מטעם' יהיו אחראים לתודעת הציבור ויקבעו איך תיחרט ההיסטוריה בתודעה שלנו על-ידי שטיפות מוח בולשביקיות יזומות - דבר לא ישתנה כאן ודבר לא יזעזע, לאסוננו.

מדהים להיווכח כל דור מחדש איך שההיסטוריה חוזרת על עצמה כתוצאה מאי-הפקת לקחים. הרי קיים דמיון מובהק בין שלושת הקורבנות הנרדפים והגיבורים ברנד, גרינוולד ומשולם זצ"ל על-ידי אותה 'אליטה' ציונית בגלל שהרהיבו עוז לא לשתוק וחשפו את פשעיה ומחדליה של ההנהגה הציונית ממקור ראשון ובזמן אמת והראייה:

יואל ברנד הוכרז כ'תמהוני' בשל אומץ ליבו ואחריותו כלפי הקורבנות הצפויים למוות בדרך לאושוויץ אותם ביקש להושיע בעסקה 'סחורה תמורת דם' בשליחות השטן אייכמן וזכה לאיומים מטדי קולק הציוני למען 'המפלגה מעל הכול', והלז איים לאשפזו בבית חולים לחולי-רוח אם יעז להעיד במשפט קסטנר ולפרסם את ספריו 'בשליחות הנידונים למוות' ו'השטן והנפש' שעסקו בפרשת קסטנר, ואותה העסקה שהציע אייכמן יש"ו סוכלה כידוע על-ידי ראשי מפא"י, בהסגרתו של ברנד לידי הבריטים בחאלב...

בן הארץ הזו

לבין מלכיאל גרינוולד הגיבור שהוכרז כ'פסיכופט' בגלל שהעז לחשוף את העובדה שמי שסייע לנאצים בהונגריה רודולף קסטנר, עשה מלאכתו בשליחות הסוכנות ולאחר השואה קיבל רשות מהמפלגה להציל כמה מחבריו הנאצים במתן עדות שקר במשפטי נירינבג...

ולבין הגיבור הרב משולם שהוכרז כ'חשוך' ו'הזוי' על שהעז לזעוק: את אחיי אנוכי מבקש - ולחשוף את פשעי הציונות המפא"יניקית בילדי תימן והבלקן...

ישנה טענה בולשביקית החוזרת על עצמה בכל פעם שמדברים על פשעיה ומחדליה של ההנהגה הציונות, טענה שמטרתה לסתום פיות ולא לאפשר לאיש לדבר על הזוועות שנעשו ביהודים על-ידי ההנהגה הציונית 'הקדושה' - וכך נשמעת הטענה כלשונו של עו"ד שמואל תמיר בספרו 'בן הארץ הזאת' שנועדה להניא אותו ואת כל העדים מלהעיד נגד מפא"י במשפט קסטנר:

"גם אם הכל אמת, הכל נכון, למה לגלות זאת? הייקומו המתים לתחייה? היינתן לשנות ולתקן דבר? האם אין הדבר עלול להזיק לכולנו, והרי אנו יושבים כולנו בסירה אחת קטנה בלב-ים סוער. האם אין זה עלול להזיק לכולנו, בעולם הגדול ובקרב היהדות" (פתאום היהדות קדושה לעוכריה ועוקריה ? איזו צביעות!)?

ואני מציעה לכל מי שטענה זו נשמעת בפניו להשיב בדיוק כפי שהשיב הגיבור בפרשת קסטנר מלכיאל גרינוולד: "אין לנו רשות לזייף את ההיסטוריה - זאת דורשת חובתנו כלפי קורבנותינו"!

מי מעצב את תודעת הציבור

ולסיום, איך אני יודעת שעובדות וראיות לא מעניינות כלל את השמאל בישראל? ולכן הם לא נותנים לשום עובדה לבלבל להם את מה שנחרט בתודעה שלהם כפי שהם קבעו והחליטו מראש - ובעיקר כדי לא לקלקל להם את השנאה היוקדת לימין.

בראיון שערך דרור אידר ב-14.5.17 עם האינטלקטואל והסנדק של אוסלו עמוס עוז, שפורסם כאן באתר, גיליתי שעוז לא ידע שהמסית והמדיח לרצח רבין בגלוי ומי שהפיץ את הפוסטר המתועב של רבין במדי אס.אס. היה סוכן השב"כ אבישי רביב הידוע בשמו המחתרתי 'השמפניה'. הוא לא ידע?

וכשאידר הוכיח לו על-פי מסקנות 'וועדת שמגר' לטיוח רצח רבין שהפוסטר כן הופץ על-ידי אבישי רביב ושהפוליטיקאים במרפסת בכיכר ציון לא יכלו לראות את הפוסטר בגלל הפנסים המסנוורים לכיוונם, ושעל ארון המתים בהלוויה ברעננה היה כתוב: "רבין ממית את הציונות" ולא היה זה ארונו של רבין ח"ו כפי ששונאי הימין מייחסים זאת, בזדון, עד היום למחנה הלאומי ולנתניהו - כך השיב הגאון המתחכם עמוס עוז כך: "השאלה היא לא עד כמה זה נכון או לא נכון. השאלה היא איך זה נחרט בתודעה"?

ומי מעצב כאן את תודעת הציבור יותר מ-70 שנה וקובע איך זה 'נחרט בתודעה' שלנו? ומי מסלף ומשכתב כאן את ההיסטוריה מאז קום המדינה? זאת יודע כמעט כל אזרח בישראל.

תאריך:  06/07/2017   |   עודכן:  06/07/2017
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציוני ליהודי = זאב
תגובות  [ 28 ] מוצגות   [ 28 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רון וייס
6/07/17 14:13
 
קורןנאוה טבריה
7/07/17 05:23
2
עמוס שנער
6/07/17 16:38
 
קורןנאוה טבריה
7/07/17 05:06
 
גברת מוכשרת
7/07/17 18:39
 
קורןנאוה טבריה
9/07/17 04:48
 
אתה צודק
7/07/17 14:51
 
קורןנאוה טבריה
9/07/17 05:13
 
לא בטוח.
9/07/17 10:30
 
קורןנאוה טבריה
9/07/17 12:21
 
הכל ענייני.
9/07/17 13:03
3
יישר כוח
6/07/17 19:49
4
על השתקת ורבה
7/07/17 02:20
 
קורןנאוה טבריה
9/07/17 04:56
 
חוזה בכוכבים
9/07/17 15:48
5
הרצל המטביל
7/07/17 15:39
6
הירונימוס
7/07/17 17:14
 
קורןנאוה טבריה
9/07/17 05:06
7
udikhamudi@gmail.com
9/07/17 03:39
 
לחמודי המבולבל
9/07/17 09:05
 
אהוד פרלסמן
9/07/17 19:40
 
אתה דמגוג ועצלן,
9/07/17 22:49
 
אהוד פרלסמן
10/07/17 10:56
 
אתה גם אידיוט.
10/07/17 11:34
 
ועוד משהו,
10/07/17 11:47
 
אהוד פרלסמן
10/07/17 19:56
 
למה שאני אתרגז?
11/07/17 00:28
 
אני מספיק שמאלנית
10/07/17 10:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חטיפת ילדי תימן
האקדמיה בישראל מכַחכַּחת בגרונהּ מילים גבוהות על מוּסר וקוד אתי, שצריך לצמוח מלמטה, כלומר מהאוניברסיטאות, ואסור לו להיות נכפה מלמעלה. אולם כששואלים את האקדמאים המלומדים "שוחרי האתיקה והמּוּסר", מדוע אתם עוצמים עיניכם ומסרבים לראות ואף להתייחס לכּשל הערכּי-המערכתי, של פרשת חטיפת ילדי תימן, מזרח ובלקן - מיד "ימלאו פיהם מים" במקרה הטוב, או במקרה הרע... ישתיקו את השואל, ויאמרו: לא, היעלמות ילדים או אף חטיפתם אינה עִניין של "אֶתיקה".
05/07/2017  |  נסים עוג'ר  |   מאמרים
פני למעלה מעשור בעוד כולנו מלקקים את פצעי הגירוש והחורבן השתתף עבדכם בניסיון להקים תנועה שתעסוק בעיצוב התודעה מחדש, על-מנת שאסון כדוגמת זה שהיה לא יקרה לעולם. לאחר דיונים ארוכים בחרנו בשם לארגון - "הקול היהודי - מחזירים את המדינה לעם". לאחר כנס יסוד והרבה מאוד עמל התפרקה ההתארגנות. לא בזה העניין...
04/07/2017  |  בעז שפירא  |   מאמרים
חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן התאפשרה על-ידי "ואקום משפטי" שמנהיגי מפ"ם-מפא"י היו מוּדָעִים לו מראש, והם ניצלו אותו עד תום תוך חלוקת שלל הכספים שהתקבלו ממכירת הילדים עם המפלגות השונות
03/07/2017  |  נסים עוג'ר  |   מאמרים

29/06/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הוועדה המיוחדת של פרשת ילדי תימן המזרח והבלקן, ח"כ נורית קורן (הליכוד) הודיעה (יום ג', 20.6.17) כי היא פוסלת את מסקנות וועדת כהן קדמי שחקרה את הפרשה משנת 1995 והגישה מסקנות שנויות במחלוקת בשנת 2001.
20/06/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il