|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

אנרגיה לכל מזל

בביקורו במזל סרטן מאבד מארס קצת מכוחו כיוון שמזל סרטן הוא מזל עדין המנוגד לאופיו הטבעי של מארס ואולם מאחר שכוכב זה עוזר למזל לפעול ולהוציא לפועל תוכניות, ניתן יהיה להוציא את המקסימום מהכוכב
09/07/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

בימים אלה נמצא הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה במזל סרטן. הכוכב ישהה במזל עד אשר לקראת סוף החודש יעבור מזל סרטן לאריה ואליו יתווסף גם כוכב מארס.

בביקורו במזל סרטן מאבד מארס קצת מכוחו כיוון שמזל סרטן הוא מזל עדין המנוגד לאופיו הטבעי של מארס. ואולם מאחר שכוכב זה עוזר למזל לפעול ולהוציא לפועל תוכניות, ניתן יהיה להוציא את המקסימום מהכוכב.

עובדה זו מבשרת על קבלת עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות. אין כמו הכוכב מארס לגרום לכם להרגיש שאתם מקבלים תוספת כוח וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי.

ואכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אני מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו הוא מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן ....כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה....

בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות. כוח זה ירגישו הפעם בצורה החיובית יותר המזלות הבאים: סרטן, עקרב, דגים, טלה, שור, בתולה וגדי.

להלן השפעת מארס במזלות

טלה - ייתכן שנושאים הקשורים לבית ולמשפחה יקבלו עוצמות שלא לקחתם אותם מראש ויהוו בשבילכם נושא לויכוחים. השתדלו לא להיות עקשניים ולזרום עם הנסיבות.

שור - אתם מרגישים מחויבות רבה לסביבה שבה אתם חיים ומשקיעים שעות עבודה רבות בטיפוח עד אשר לעיתים אתם מרגישים שאתם כורעים תחת הנטל.

תאומים - נושאי כספים יהיו מאוד משמעותיים עבורכם ובמיוחד אלה שאתם מקבלים מהאחרים. אתם חייבים לבדוק אופציות חדשות לרווחה כלכלית.

סרטן - זוהי תקופה יותר טובה עבורכם כיוון שאתם אלה שמקבלים כוחות מהיקום ויכולים לפעול בדרכים מקוריות לשיפור המעמד שלכם מבחינה אישית ומקצועית.

אריה - כל מה שקשור לנושאי תת-הכרה מתיש אתכם מאוד ואתם לא בטוחים שיש לכם את הכוחות להתמודד יום יום עם כל התחושות שעובדה זו מציפה אתכם.

בתולה - מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות כיוון שאתם מכירים עכשיו אנשים חדשים שיכולים לעזור לכם לשדרג את עצמכם ותוכניותיכם.

מאזניים - נושאי קריירה מאוד מטרידים אתכם בגלל העומס בו אתם נמצאים. זה הזמן גם לשמור ולשמר את הבריאות ולא להתיש את עצמכם יותר מדי.

עקרב - נסיעות לחו"ל או למקום שייתן לכם תחושה של נופש ובילוי מאוד יתאמו לכם. זה הזמן לשבור את השגרה ולהתחבר אל תחושות החופש שבכם ולגמוע נופים חדשים .
- מבחינה כספית אתם נדרשים להיערכות אחרת וחדשה. כספים שציפיתם להם מתעכבים כך שאין לכם יכולת לחיות כפי שחייתם עד היום.

גדי - כל נושאי השותפויות והיכולת שלכם לעמוד בהם עולים על הפרק וזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הגבולות שלכם בנושא.

דלי - מבחינה מקצועית חשוב מאוד שתעבדו ותוכיחו את עצמכם כמה שיותר. זה הזמן הנכון עבורכם להתאמץ כיוון שעכשיו אתם בונים את עתידכם.

דגים - בית היצירה שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם למצוא לעצמכם תחביב כלשהו שיעזור לכם להעביר שעות של איכות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות. הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ביחד עם כוכב פלוטו שנותן עוצמה משפיעים לכם על המזל באנרגיה של צמיחה
▪ ▪ ▪


טלה

נראה שרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם. אתם פועלים מתוך דחף ולעיתים בצורה אימפולסיבית מדי כדי לממש דברים שמאוד חשוב לכם לבצע. חשוב שהשבוע תהיו ממוקדים בכל מה שקשור בענייני בית ומשפחה. נראה שהדרך שבחרתם בה בתקופה האחרונה גרמה לכך שקיבלתם את החופש והשחרור שרציתם, אך איכשהו אתם מצליחים לעורר כלפיכם הרבה כעס ותסכול.

שור

העובדה שכוכב ונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בבית הכספים גורם לכך שיש לכם צורך עז להוציא כספים, לפנק ולהתפנק בעצמכם. זה הזמן הנכון עבורכם לשנות ממנהגיכם הרגילים ולהשקיע יותר זמן איכות עם אנשים או/ו ילדים שמאוד קרובים לכם, אך מטבע הנסיבות לא יכולתם לאפשר זאת לעצמכם. יש לכם אפשרות לחדש לעצמכם את מערכות היחסים ולהרגיש איתן מצוין.

תאומים

נושאי כספים ימשיכו להיות מאוד משמעותיים בשבילכם בתקופה הזו כיוון שהשמש בשמיים ביחד עם כוכב מארס מבקרים במשך כל החודש בבית הכספים שלכם וגורמים לכם להבין שאתם חייבים לשנות ממנהגיכם כדי להתמודד מול מציאות חדשה שבה תאלצו להוציא יותר כספים בגלל נסיבות חיים משתנות. זה הזמן ללמוד לשמר את כספיכם ולהתייעץ עם הקרובים לכם ביחס לתוכניותיכם העתידיות.

סרטן


הכוכבים שנותנים את הטון מבקרים במזל שלכם ויגרמו לכך שהפעם תשקיעו בעצמכם ובמקורבים לכם על-מנת להגיע להישגים חדשים. אתם חווים את תקופת יום ההולדת בצורה לא קלה בכלל, אך נראה שהפעם אתם כבר יודעים כיצד לנהוג ולפעול כדי לשדרג את עצמכם מבחינה כלכלית ואתם פועלים כמכונה משומנת. שתפו את בני המשפחה במה שאתם חושבים וחווים.

אריה

הכוכב ונוס נמצא בבית החברים והחברה שלכם כך שאתם מוצאים את עצמכם פופולריים יותר מהרגיל. ולמרות זאת, זה הזמן לפעול מאחורי הקלעים ולא לוותר על תוכניותיכם המקוריות. תקבלו תמיכה רבה מהסביבה בה אתם חיים ולכן הם אלה שאתם יכולים לבנות עליהם במצבי לחץ ומשבר. תצליחו במעשיכם במידה ותמשיכו לשמור על פרופיל נמוך ולא תערבו אחרים יתר על המידה בתוכניותיכם.

בתולה

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה כל היכולת שלכם ליצור אירועים חברתיים מוצלחים עולה על הפרק ואתם עושים זאת בהצלחה רבה ויתרה. זה הזמן שלכם לשקם מערכות יחסים שמזמן לא הייתם איתן בקשר קרוב אך איכשהו בזמן הזה אתם מעוניינים ליצור לעצמכם תדמית חדשה ואתם אכן מצליחים לעשות זאת בעזרת המיומנות הרבה שלכם, כשאתם יוצרים תנאים חדשים וטובים יותר לחידוש הקשרים.

מאזניים

נראה שאתם עובדים תחת לחץ ועסוקים מאוד בבניית עצמכם מחדש וכל זה על-מנת ליצור רושם חדש ונכון יותר אודותיכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מייחלים לתקופה כזו שתגיע והנה עכשיו יש לכם את ההזדמנות ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים חדשים אם במישור האישי ואם במישור המקצועי. אתם מקבלים הערכה יותר מתמיד וזה הזמן שלכם לנצל את ההישגים שלכם עד תום ולשפר גם את מעמדכם החברתי.

עקרב

אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות ובעיקר של עצמכם ולכן ייתכן שאתם מרגישים שהנטל לעיתים כבד עליכם מדי. אתם צודקים - כוכב סטורן המביא איתו קשיים ואתגרים שונים עדיין נמצא בבית הכספים שלכם וזז מאוד לאט. זו גם הסיבה שעדיין אתם לא מרגישים את תחושת ההקלה שמביאה איתה העובדה שהכוכב יתחיל לנוע ובמגמת התרחקות מכם.. עובדה זו תתרחש רק בעוד חודש ולכן יש למה לצפות.

קשת

בתקופה הקרובה ולמעשה במשך כל השנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והצלחה בבית החברים והחברה שלכם ולכן סוף-סוף תוכלו להתקבל לחוגים שממזמן רציתם להיות שם, אך איכשהו הדבר לא קרה. הפעם יש לכם את האומץ והכוח הדרוש ללכת אחרי צו ליבכם ולכן גם ההצלחה תגיע. מבחינה כלכלית יש לכם הזדמנות לקבל כספים ובדרך זו גם להעשיר את קופתכם האישית שהתדלדלה לאחרונה.

גדי

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. ייתכן שמצפים לכם עימותים קלים עם אנשים קרובים, ונראה שהחיים לעיתים מכריחים אתכם הגיע להחלטות שנוגדות את תפיסת העולם שלכם .

דלי

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בעבודה ולהוכיח את יכולותיכם. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיות שלכם על-מנת שתוכלו להצליח כמו שאתם מצפים מעצמכם. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל, עדיין לא תצליחו לממש את כל תוכניותיכם ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בתקופה הקרובה הוא, לסלוח לעצמכם שעדיין אינכם פעילים כפי שהייתם רוצים.

דגים

נראה שאתם עוברים מהפכות די משמעותיות בחייכם בגלל העובדה שיש לכם צורך לשנות מהלכים בכל מה שקשור לעבודה. ייתכן שגם אנשים קרובים אליכם זקוקים לכם והם אף מעלים אצלכם דפוסים רגשיים שונים הנובעים מנסיבות ילדותכם. אתם חשופים להתרחשויות שמגיעות מהתנאים שמסביבכם ופועלים על-מנת שתוכלו להכיל את כל השינויים. מבחינה כספית אתם צריכים להיזהר מהוצאות יתר.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  09/07/2017   |   עודכן:  09/07/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביבר "אבי הלהקות הצבאיות" ו"יקיר העיר תל אביב" התגורר בבית זה במשך שנים רבות. קהל של כ-100 איש, מכריו ומוקירי זכרו של ביבר, הגיעו לאירוע. בן הבאים: ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, התעשיין סטף ורטהימר, הפזמונאי יורם טהר-לב, השחקנית תיקי דיין. הבמאית והכוראוגרפית המיתולוגית נעמי פולני, השופט בדימוס שלי טימן, הסופר ישראל "פוצו" ויסלר", אמנית הבידור ציפי שביט וכמובן בני משפחתו של שאול ביבר.
09/07/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
"קרום" הוא מעדן מבית היוצר של המחזאי חנוך לוין ששוב מפציע, עליז ומטורלל, בהצגה שהיא נופת צופים בתיאטרון הקאמרי ושוזרת גם משחק מעולה, הברקות בימוי, חוייה תיאטרלית וגם, איך לא, עיסוק אובססיבי בחלק הגוף שיושבים עליו.
09/07/2017  |  חיים נוי  |   כתבות
מערכת קנקני 'למלך' מופיעה לראשונה ביהודה במאה ה-8 לפנה"ס. הקנקנים מתוארכים לימי חזקיהו מלך יהודה, כחלק מההכנות שלו קראת מסע המלחמה של סנחריב ב-701 לפנה"ס. מדובר בקנקני אגירה גדולים עם טביעות חותם שנחרטו על גבי הידיות. טביעת החותם כללה את המילה 'למלך' ולצידה אחד משני דגמי הטביעות - דגם של חרפושית או דגם של שמש מכונפת.
09/07/2017  |  אורית יעקב  |   כתבות
הרומן החדש של עופרה עופר אורן, "רצח בבית הספר לאמנויות", הוא מותחן קריא ביותר, מהנה, בגובה העיניים, ריאליסטי, המציג הווי ישראלי מובהק. ומעבר לכך, אם נקלף את שכבות הצבע הלוקאלי, נגיע לליבתו - נזקי הורים. זהו רומן על משפחות מרעילות, לא מתפקדות, על ילדים שהזניחו אותם או התעללו בהם או... הספוילרים נמחקו. קירה, הגיבורה הראשית, חולמת בהקיץ על עבר שבו קיבלה את המגיע לכל אחד, זכות אנושית בסיסית, אימא ואבא אוהבים ודואגים, לאורך זמן.
07/07/2017  |  אורנה ליברמן  |   כתבות
עונת התיירות נפתחה. טיולים תוכננו, טיסות הוזמנו, הנסיעות לחו"ל בפתח וריח של חופשה באוויר. מה קורה אם לפתע נאלצים לבטל את הנסיעה לחו"ל בגלל מצב בריאותי? מה אם המטען שלך הולך לאיבוד? ומה כאשר חלית בחו"ל ונזקקת לניתוח דחוף? מי ישא בהוצאות שנגרמות עקב ביטול הנסיעה, ההוצאות הרפואיות, אובדן המטען וכן הלאה? לנוחות הנוסעים לחו"ל, מוגש בזאת מדריך ביטוח נסיעות לחו"ל
07/07/2017  |  ורד כהן, רענן בר-און  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il