|   15:07:40
דלג
  קובי קמין  
סופר, עורך ופובליציסט מראה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

יחסי נתניהו והתקשורת

ואז ראש הממשלה פרסם באיטנרנט, מעל התקשורת כי קצת נמאס לו מחוסר הנימוס המשווע ואולי כדאי לתקשורת ובפרט לכמה אנשי תקשורת להפחית את המינון, ובעיקר להפסיק לתקוף את אשתו וילדיו. למחרת, כותרות העיתונים נפתחו במילים הבאות "ראש הממשלה מאיים על העיתונאים"
11/07/2017  |   קובי קמין   |   מאמרים   |   תגובות
נתניהו. פיל לבן בחדר [צילום: מארק ישראל סלימאן/פלאש 90]

ביום שני אמר הכתב תוך כדי דיווח על ראש הממשלה שאמנם הוא חזר זה עתה ממסע עם כמה הסכמים מהיבשת השחורה, אך הוא מכוער להפליא. איש לא עשה מכך עניין מיוחד, כי לטעמם של רבים היה אכן ראש הממשלה מכוער. מאידך-גיסא, על אותו משקל בדיון שנערך בפאנל ידוע הזכיר אחד מיושבי הפאנל שהיות וכבר היה מי שאמר שהוא מכוער, אז אם כבר בואו לא נשכח כי התספורת שלו מזכירה תספורת של בבון שביתו הטבעי הוא ביבשת השחורה.

באופן טבעי התלקח וויכוח בין יושבי הפאנל אם זאת תספורת של בבון או של שימפנזה, אך לא התקבלה החלטה חד-משמעית. למחרת, כבר נפתחו כותרות העיתונים במשפט "הבבון המכוער היה אתמול בפגישה". ראוי לציין שכמה כתבים מחו על כך חלושות בטענה שזה אולי לא יאה לדבר כך על ראש הממשלה, אך תחקירנית חרוצה הזכירה לכולם כי בתחקיר אמיץ שנוהל בידי מסתנן לביתו של ראש הממשלה שהתחפש למכונת כביסה, הזכירה העוזרת שבכל פעם שהוא הולך לישון, יכול להיות שהוא ישן עם הגרביים. לא היו סימוכין רשמיים לכך, אך היה מי שנזכר שלפני כמה שנים דובר על גרביים וגם על שטרות כסף שנתחבו לתוכם והמבין יבין. בהמשך, היות שהתברר שראש הממשלה הביא עמו ממדינה מסוימת שלא קיימת חוזה בסך 4 מיליארד שקלים והיה מי שטען שאולי ראוי לתת לו קרדיט על כך, ולו סמלי. אך הוא הושתק מיד לאור השערורייה החדשה, קרי, הטענה שייתכן שהוא ישן עם גרביים לא מטעמי מזומנים אלא מטעמי צינון, כפי שקורה מידי פעם לגברים בגילו המביכים את עצמם בהליכה ללא גרביים בחוף ים ידוע. אך טענות אלו נדחו בבוז בידי פאנל מומחים שהעלה את הסבר כי אם הצטנן ראש הממשלה הרי זה מחמת קרבתו לאשתו שכידוע לכל צוננת ושתלטנית, ואפילו ראשי המדינות הנידחות ביבשת ארצות הברית לא סבלו אותה אישית על-פי דיווחים ידועים, וגם חסרת טעם בלבוש ובכלל מאוד מכוערת, כיאה למי שחשודה בהפרעות נפש רבות ופורצת ללא הרף בצעקות בשעות הקטנות של הלילה.

יום אחר כך הודלף כי ראש הממשלה לא קרא את העיתונים ואף לא צפה בטלוויזיה כי הוא היה עסוק מעט בענייני ביטחון, קמה שדולת העיתונאים ואיימה כי אם לא יפסיק ראש הממשלה למכור מתחת לשולחן נשק לכל מיני מדינות מפוקפקות, הרי ראוי שכבר יהיה מי שימצא דרך להשתמש בנשק הנ"ל כדי להבריח אותו לכל מיני אנשים מפוקפקים כפי שהוכח בפריצה הגדולה לבסיס צה"ל שהשמועות אומרות שראש הממשלה נתן במו ידיו את המפתחות של הנשקייה לפורצים ואף קרץ אליהם בחיבה. שמועות אלו הוכחשו בידי לשכת ראש הממשלה, אך "מי בכלל מאמין לו" זעקו כותרות העיתונים וצילום של הממרה המפורסמת "אשם עד שהוכחה אשמתו של המכוער הנבזי, הפושע הנורא" הוצג בגאון בפאנלי החדשות בערוצים הגדולים, שם הסכימו כולם כי "הפעם הוא הגזים וחייבים לעשות משהו".

למחרת כבר הופצו בכל הארץ כרזות המדגימות היטב עד כמה מכוער ודיקטטור ראש הממשלה, ועד כמה אשתו וילדיו ראויים להיות מגורשים מיד מהארץ, אך איש לא לקח על הכרזות אחריות, רק ערוצי הטלוויזיה צלמו אותם בהתלהבות יתרה והוסיפו לכך כמה אזרחים מודאגים שציינו שטוב מותו מחייו, אבל מיד הוסיפו כי אין להם כל כוונה לרצוח אף אחד, אפילו אם הוא ראש ממשלה נוראי שמגיע לו למות, וזה יהיה מאוד עצוב אם מישהו יחשוב על זה.

באותו הערב במהדורת החדשות המרכזית נזף בכיר הפרשנים באותם אזרחים, ואף התייחס לכך בחומרה בספרו כי ראש המשלה מבקר מחר ברחוב ביאליק 36 קומה שנייה ואסור אפילו לספר כי הוא יהיה שם בפגישה עם נציג בעל עיניים מלוכסנות של מעצמה שלא נעים להזכיר את שמה החל מהשעה שלוש ועד חמש וחצי ומתנקש זריז ומתוחכם יכול לעמוד על גג מסוים ומשם לשגר פצצת בזוקה ישירות לחלון המטבח. "לאן ניקח את השמחה... סליחה, את הבושה" פנה בעיניים עצובות לאומה הממתינה.

כך או כך, למחרת הגיע חבר כנסת חדש לפאנל יוקרתי וכינה את ראש הממשלה בכינוי "חמור חמורותיים" והביע בפני האומה והכתבים הנלהבים כי "עם קצת מזל האידיוט המכוער והנבזי, השקרן הנוראי שרק עושה נזק למדינה ייפול מכיסאו וכעת העניין בידי העם".

"נכון", הודה מאוחר יותר בפנים רציניים כתב בכיר, "כי היו זמנים בהם לקחו אנשים מסוימים את החוק לידיים ודמוקרטיה חייבת להתגונן בפני דיקטטורים נוראיים, אך הבחירות יתרחשו כפי הנראה במועדם הקבוע בחוק".

ואז ראש הממשלה פרסם באיטנרנט, מעל התקשורת כי קצת נמאס לו מחוסר הנימוס המשווע ואולי כדאי לתקשורת ובפרט לכמה אנשי תקשורת להפחית את המינון, ובעיקר להפסיק לתקוף את אשתו וילדיו.

למחרת, כותרות העיתונים נפתחו במילים הבאות "ראש הממשלה מאיים על העיתונאים". לקראת הצהריים כבר התארגנה עצומה של אנשי רוח שמחו על "האיום על הדמוקרטיה מצד הדיקטטור המכוער", אנשי תקשורת מבוהלים הציפו את הרשת בציוצים על החשש הגובר לחייהם מצד ראש הממשלה. חיש מהר התארגנו הפאנלים בהם הציגו אנשי התקשורת הנעלבים את המוטו שלהם - תתבייש לך ראש הממשלה להיות כל כך פוגעני, וכמה פסיכולוגים דברו על הטראומה הנוראית שעוברים זה עתה אנשי התקשורת ואף דובר על אחד מבכירה שכבר אושפז בבית חולים בוכה ומייבב, ממלמל לעצמו ומזיל ריר מרוב פחד מאיומיו הנוראיים והלא הוגנים של ראש הממשלה. למחרת התקיימה הפגנה של כ - 200 עיתונאים תחת הססמה "אותנו לא מפחדים" ובצהריים בשידור המיוחד הפרשנים דברו הלוך ודבר על "חצית קוו אדום מצד ראש הממשלה" ותביעה מהמשטרה לספק לכל עיתונאי לפחות 2 שומרי ראש לייתר ביטחון, אך התברר שאין מספיק שוטרים במדינה. מאידך-גיסא, העיתונים התמלאו בצילומי צינוקים מימי שלטון הק.ג.ב. תחת הכותרות "לכאן הוא רוצה לקחת אותנו", וכבר רחשה השמועה על קציר האיברים הקרב בידי שליחיו המאיימים של ראש הממשלה בין אנשי התקשורת, למרות שחלק מהעיתונאים טען שזה קצת לא הגיוני כי איברים קצורים לא מחזיקים מעד במקרר עד לסין, שם ישנה דרישה גוברת לאיברים.

"מה כבר עשינו לו שזה מגיע לנו?" שאלו בתימהון אנשי התקשורת את עצמם ואת העם בפאנל נחשב שבו השתתפו אנשי רוח ותקשורת, "הרי תמיד היינו הוגנים ומאוזנים ובעיקר מנומסים, לא?"

והבכירים ביניהם, בתמיכתם הנלהבת של קבוצת פרופסורים לפילוסופיה מהאוניברסיטה, אף הוסיפו כי למרות האיומים המפורשים על חייהם, זאת חובתם הקדושה להציג את המציאות כמות שהיא.

"וכי ראש הממשלה לא מכוער, בבון, גנב, נבזי, רמאי, שקרן וישן עם גרביים?" קרא בלהט יושב-ראש מועצת העיתונות וזכה לרעם של מחיאות כפיים סוערות בשם הצדק והדמוקרטיה וחופש הביטוי.

ובו במקום הוסכם על כולם כי הדבר החמור ביותר הוא חוסר הממלכתיות של ראש הממשלה. "ונאמר שאולי נפגע ראש הממשלה מדברים מסוימים שנכתבו עליו, נאמר. אבל הרי כולנו יודעים שלראש הממשלה עור של פיל, חדק בגודל בינוני וזנב, אז מה הרבותה?" שאל מי ששאל, אך הוסה בידי קבוצה מסוימת שטענה שאין הוא פיל אלא קרנף.

יום לאחר מכן הגיעה תלונה לפתח בית המשפט העליון על איומי רצח מצד הפיל הלבן בחדר, (הקרנף נשר לכבוד חידוד הלשון העיתונאי) הלא הוא ראש הממשלה שגם התנהג בצורה לא ממלכתית ולכן אם לא מכן אז משם, חובה לפטר ראש ממשלה כה סורר.

אולם אז התברר שלמרות הרצון הטוב אין זה סמכותו של בית המשפט העליון.
אוף.

תאריך:  11/07/2017   |   עודכן:  11/07/2017
קובי קמין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יחסי נתניהו והתקשורת
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כשבנך,או נכדך
11/07/17 13:05
 
דורון.צ
11/07/17 16:23
 
הג'וקר
11/07/17 18:30
 
סבא אליעזר
12/07/17 23:15
2
ראש ממשלה גיבור
11/07/17 18:45
3
מתוך כיסיכם,
12/07/17 05:57
4
אריה123
12/07/17 17:03
5
חניבעל
12/07/17 18:54
6
מפוכח
12/07/17 22:11
7
קורןנאוה טבריה
13/07/17 05:12
8
ונציגי הרוע
13/07/17 08:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יש רגעים שהרגש גובר הרגש על השכל. בימים אלו מסעיר את אנגליה (ובעקבותיה את העולם) סיפורו קורע הלב של התינוק צ'ארלי גארד אשר נאבק בימים אלו על חייו.
11/07/2017  |  רועי אורן  |   מאמרים
אבי גבאי נבחר ליו"ר מפלגת העבודה. המדמנה הפוליטית של "המחנה הלאומי" החלה רוחשת ובוחשת. עלומים ומקורבים, עיתונאים שהימורם נכשל ותאוותם הפוליטית לא התגשמה, החלו להפעיל את נשק יום הדין: המאכלת הבלתי פוסקת המכלה כל חלקה טובה, כל ערך וכל עקרון, הכל למען שנאה ופלגנות, רווח פוליטי קל והזיות, מאכלת רושפת אש בכינון ישיר, ומתיזה רעל קטלני. גדודי בריונים המגויסים למען הרס היריב החדש יצאו את הקסרקטינים הפוליטיים. ההתארגנות לקראת ההסתערות, הדה-לגיטימציה, בעיצומן. לא מן הנמנע שהם יצליחו במזימתם, אך ישנו סיכוי שלא. וזה מטריד אותם.
11/07/2017  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
אני רוצה לספר לכם על סרטון, או יותר נכון סרטן שצילמו ידידים בגן ילדים. רואים שם ילדים אשר הוריהם יהודים טובים, החוגגים את ראש השנה ואת הסדר כהלכתו, המקיימים מצוות סוכה, יום השבת הוא יום המנוחה שלהם, לעיתים על חוף הים ולעיתים בביתם או בבית חברים/משפחה. ציונים, יהודים, מלח הארץ, מה זה מלח, סוכר.
11/07/2017  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
מה עושים ואיך מתמודדים עם מצב בו האדם חש תקוע? יש מצב כזה. האדם לכוד במציאות בה אינו יכול לממש את אישיותו והאמצעים והכלים האישיים, שרכש בדם יזע ודמעות. זו מציאות תקועה, מלכודת שיכולה להיות מלכודת דבש, כלוב מזהב, כאשר תנאי החיים סבירים עד שופעים שפע כלכלי, משפחתי וחברתי. כך הייתה המלכודת של רות המואבייה ובימינו רות בנאי, אשת אביתר בנאי, בעודה בדנמרק בטרם התוודעותה ליהדות ולאביתר.
11/07/2017  |  משה חסדאי  |   מאמרים
שטח ענקי, אוכלוסייה רוסית סלבית לאומית מצטמקת, סכנת איסלאם קיצוני ברוסיה ובעולם, ופגיעות אסטרטגיות באינטרסים רוסיים חיוניים כתוצאה מפירוק ברית המועצות עומדים בבסיס תפיסת הביטחון הלאומי הרוסי לכך מתווספים גם רצון עז להגברת הנוכחות והשליטה בנתיבים ימיים גלובליים במזה"ת, בארקטיקה ובים הבלטי והשחור וכן במים כלכליים עתירי משאבים
11/07/2017  |  דוד סנדובסקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il