|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 27.7.2017-14.7.2017

נתניהו נלחם - וממשיך

גורל יו"ר מפלגת העבודה, ידוע מראש. מבנה ההורוסקופ של מפלגת העבודה מרמז להעדיף "פינוי בינוי". האם עמיר פרץ שילם את מחיר הקארמה מ-2006? לפנינו רצועת זמן נפיצה, הדורשת זהירות גדולה מכל אחד. מבנה הכוכבים "ממגנט תאונות"
14/07/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
נתניהו. יציבות שלטונית [צילום: תומס קואקס/AP]

בשישי ובשבת, תהיו פתוחים יותר לשיחות. רעיונות יאפשרו לכם לראות דברים בדרך שונה וחיובית. ימים אלה טובים למפגשים חברתיים או לנסיעה קצרה להתאוורר. אם יש לכם עניין באדם מסוים, אלה ימים טובים ליצירת קשר.

מה-16.7-18.7, מערכות יחסים עלולות לעורר מבוכה. אלה ימים בעייתיים גם בנושא הפיננסי, ודורשים זהירות בהתנהלות. הימנעו מעיסוק בנושאים שאינכם בטוחים בנתונים שיש לכם, כדי לא להצטער אחר כך. גם בשיחות בין-אישיות, הנפטון עלול לגרום לחוסר הבנה, בגלל פרשנות מוטעה. מי שמחפש רומנטיקה, אלה הימים בהם מומלץ לבחור בארוחה לאור נרות.

אבל החולשה של הימים הנ"ל היא כבר מה-15.7, תהליך שנבנה בין הכוכבים מארס ואורנוס ואלה אינם עוזרים לסבלנות. אלה הם כוכבים המשפיעים עד 18.7. ה'ריקוד' בין הכוכבים האלה, יוצר מצבים נפיצים, מתחים וקוצר רוח. עצם הידיעה יכולה לעזור לכם לרחוק מוויכוחים, ובכלל הימנעו ממצבים מועדים לסיכון. ההרגשה היא ש"עומדים על הקצה" - יש כעס ואלימות שעלולים להתבטא בכל נושא. חלקכם ירגישו צורך פשוט לצרוח. כוכב מארס הנמצא במזל סרטן, ישפיע על מתחים או התגוננות בתוך המשפחה, על הביטחון הפיננסי והעסקי שלכם. ייתכן גם שמשהו אגרסיבי ואלים מאוד עלול להתרחש בעולם, בעיקר בתוך רצועת זמן שתמשיך עד 21.7. באותו יום השמש תהיה במנעד מתוח עם האורנוס. כך שכוכב אורנוס צובע את הימים הבאים. אתם כבר מבינים שהמהות של אורנוס היא ב"לא צפוי", לטוב ולמוטב.

דרך אגב, השילוב המתוח בין מארס ואורנוס הוא תמרור אזהרה ככל שיהיה עליכם לטפל במכשירי חשמל. היזהרו גם בנהיגה. שימו לב כי שני אלה "ממגנטים תאונות" גם כאלה שלא חשבתם עליהן.

אף על-פי כן, הנושא החברתי זורם יותר וצצים אירועים שמאפשרים הנאה ובילויים. בימים סביב 19.7-18.7 אפשר יהיה להתמקד במה שחשוב לכם. ההתייחסות לפרטים חשובה. כך שגם במפגשים עם חברים תרגישו שהשיחות כנות יותר, ועוזרות למצוא נושאים משותפים.

כוכב מארס עובר למזל אריה, ב-20.7. המארס ימצא את מקומו מיד במזל האש, והאגו ירקיע שחקים. זה יתבטא ברצון לעמוד במרכז העניינים, לבטא את עצמכם ואת הרצונות שלכם בדרמטיות. נסו לזכור שהאגו מניע אתכם ועלול לגרום לכם לשאת בנטל מעבר לכוחותיכם. הקשיבו לעצמכם, איזה הצהרות אתם מצהירים?

ב-21.7 מנעד בין השמש והאורנוס - עוד מבנה רגיש ונפיץ. עוד יום שכדאי לשמור בו על ערנות, לא ללחוץ ולדחוף בכוח את המטרות שלכם, קל להתעצבן ולהיות חסרי טקט. חישבו על התדמית שלכם במצבים כאלה.

השמש עוברת למזל אריה ב-22.7. מזל אריה תמיד מעורר את הרומנטיקה (אצלנו ט"ו באב) - ימים שהם מתאימים לחופשות ולבילוי עם הילדים, (מזל אריה באסטרולוגיה, מסמל ילדים, בילויים ותרבות). האנרגיה שמחה ויצירתית יותר. הבעיה רק החום...

24.7-23.7 מערכות יחסים עוברות "מבחנים" אתם נוטים לבדוק האם יש יעדים משותפים, רצונות דומים ב"ביחד", והתוצאה גורמת לריחוק, עם סימני שאלה לגבי אחריות ההדדית. קחו הכל בפרופורציות, יש גם ימים כאלה במהלך החיים. אבל במהלך אותם הימים יש מבנה נוסף שמגיע ועוזר להחלטות טובות המשנות את כל התמונה, והאהבה תחזור כהרף עין לחייכם.

ב-25.7, כוכב התקשורת עובר למזל בתולה...תשומת הלב ניתנת לפרטים, ומעוררת ביקורתיות אוטומטית, בנוסף לנטייה לנג'ס ולקטר.

ב-26.7 כוכב מארס נפגש עם השמש במזל אריה. הגאווה והאגו במלוא עוזם. צצות מיומנויות של מנהיגות, ייתכן שאלה יתבטאו יותר בתחום הצבאי או ברמה אישית. התגובות יהיו בעלות אופי לוחמני. ביכולתכם המודעת לבחור לשלוט בעצמכם ולהימנע מגסות רוח.

מבנה הכוכבים ב-27.7 "מערבב" את פלוטו, מעורר קנאה, מצבים בהם תרגישו שמישהו מנסה "לכבול אתכם באזיקים" אליו... או שיש מישהו במערכת המשפחתית שסוגר את הארנק. המשיכו הלאה. אל תתפתו להכנס לוויכוחים או למאבקי כוח, לא בנושא הרומנטי והפיננסי, חבל על האנרגיה שלכם. כדאי לבחון את המידע שמגיע, כדי לא לטעות, או להגיב באימפולסיביות שגויה.

28.7-27.7 (ייתכן שההשפעה תהיה כבר כמה ימים לפני כן) - החשיבה במיטבה, אתם יכולים לבדוק לעומק כל דבר כדי למצוא את התשובות. נסו להמנע ממניפולציות, או מתרגילים מלוכלכים כדי להשפיע על אחרים. בימים האלה, הפוליטיקאים והתקשורת לסוגיה עם הפרשנים "החכמים", מטעם עצמם, יצאו בכותרות ובסחרירים (ספינים) במטרה להשפיע גם על דעת הקהל. אבל זיכרו שגם אתם יודעים לחשוב ולנתח מצבים. שלא "יאכילו" אתכם ב"לוקשים".

זמני ירח בטל:

יום שישי 14.7
, הירח בטל משעה 19:59 עד שעה 02:51 אחר חצות.

יום שני 17.7 הירח בטל משעה 05:20 בבוקר עד שעה 08:04.

יום רביעי 19.7 הירח בטל משעה 09:10 עד שעה 10:31.

יום שישי 21.7 הירח בטל משעה 08:47 עד שעה 11:09.

יום ראשון 23.7 הירח בטל משעה 09:06 עד שעה 11:33.

יום שלישי 25.7 הירח בטל משעה 12:21 עד שעה 13:32

יום חמישי 27.7 הירח בטל משעה 09:30 עד שעה 18:37.

כלכלה ושווקים

כוכב אורנוס משפיע בשבוע הקרוב, כך שימשיך להיות מעניין. הופעתו תהיה דומיננטית ב-21.7-16.7, ובהמשך ב-26.7. כך שכל אותה תקופה תרגישו שאתם על נדנדה עולה ויורדת.

ב-18.7-17.7 כוכב נפטון ישפיע גם, מה שיגרום לטעויות "בהבנת הנקרא או הנשמע". מוטב לא לקבל החלטות פיננסיות, כי בימים האלה התמונה אינה ברורה, וגם המידע שאתם מקבלים מעורפל. זה נכון גם להחלטות כלכליות במישורים אישיים.

כוכב מארס עובר למזל אריה ב-20.7, הוונוס וסאטורן ישפיעו ב-24.7-23.7. אלה יהיו ימים לא נוחים לתנועה בשווקים.

חלק מהכוכבים גורמים להחלטות אימפולסיביות בעזרת כוכב מארס ואורנוס. רצועת הזמן בה אנחנו נמצאים לא יכולה להביא שקט לשווקים. מן הסתם זה יתרחש עד סוף ספטמבר.

על הבחירות ועל מפלגת העבודה
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

הקוראים לאורך השנים, הבינו כבר לפני כמה שנים, שמבנה ההורוסקופ של מפלגת העבודה, יוצר את הבעיה ליו"ר הנבחר, פעם אחר פעם.

ברשימה שהופיעה כאן ב-15.4.16 נכתב: "קל לראות שעל המפה המשותפת של בוז'י הרצוג עם מדינת ישראל עובר כוכב פלוטו 1-7. זה מקשה ואפילו מערער מאוד את הסטטוס שלו. כך או אחרת, קשה לראות את יו"ר מפלגת העבודה מצליח להתגבר על כל המהמורות שצצו בדרכו (דרך אגב, הפלוטו על ציר 7-1 עם הכוכבים השונים על 2-8, היו גם בזמן הבחירות). לאט-לאט יבין שיש לא מעט גורמים הפועלים מאחורי גבו (על צירים 8-2, 12-6). שאין לו על מי לסמוך, ולמעשה הוא תלוי יותר ברצון הטוב של אחרים... הכוכבים בין השאר, מעידים על צמצום התמיכה הציבורית בו".

ברשימה נוספת נכתב: 22.4.16 "נכון לשנה הקרובה, הכוכבים נפטון/פלוטו עוברים על ציר 7-1 במפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל. כל מהלך המשלב החלטה שתהיה בה תקווה על בסיס אידיאולוגי בדרכה של המפלגה מתנפץ נוכח המציאות. עם ראש דרקון/סאטורן על ציר 2-8 המלווה את המפה לסירוגין, קשה לראות שהמפלגה זוכה לתמיכה מהאזרחים".

ולאחרונה ב-2.6.2017: "בהורוסקופ של מפלגת העבודה... השמש המסמלת את ראש המפלגה מבודדת. כלומר, בשפה אסטרולוגית, אין לה תמיכה מאף כוכב, לכן אנחנו שומעים פעם אחר פעם על ניסיונות הדחה, בעזרת בחירות כשכל פעם אדם אחר מנסה לזכות בתפקיד ה'נכסף'" (עוד ב-20.12.13 כתבתי: "העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ, זו הסיבה שכל יושב-ראש הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי). עוד הארה מופיעה באותה מפה, זהו מיקומו של כוכב נפטון (ירחי) על ציר 10-4, כלומר הנפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 1-7. ובשפה פשוטה, הנטייה להקריב למען המסגרת, חזקה. מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט. תמיד יש מישהו שמתעורר במפלגה וחושב שאולי צריך לנווט אחרת, כי המפלגה צריכה להיות במקום טוב יותר, כדי להגיע להישגים המבוקשים. אבל עם נפטון? אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המסגרת של המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי. אבל במציאות אין קשר בין ההתנהלות היומיומית של יו"ר המפלגה (יהא אשר יהא) והמפלגה עצמה (נפטון על 7-1, אינו מאפשר שיתופי פעולה מעבר למילים). אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה הכי נכונה - לפרק הכל עד היסוד. כמו שהיום עושים להבדיל "פינוי בינוי" ואז להתחיל מהתחלה..."

ובהווה: קשה להתעלם מכוכב יופיטר על ציר 7-1 במפת המפלגה, שנמצא שם בחודש יולי, המעיד על אופוריה והתלהבות, אבל כידוע, אלה אינן שורדות בתוך המציאות. בחודש אוגוסט היופיטר כבר מתקדם הלאה.

המפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל, לאורך השנה הקרובה, עם הכוכבים על ציר 1-7, 2-8, יש התחלות חדשות עם ניסיון לבחון אפשרויות חדשות, אבל אלה יהיו די מוגבלות. המתח קיים. 7-1, מצב זה מביא לאורך זמן שחיקה, בעיקר בגלל חוסר ודאות כולל חוסר סיפוק (8-2), ומחשבה ש"הדשא של השכן ירוק יותר".

כמו עוד אסטרולוגים, קיבלתי את הנתונים של אבי גבאי, אבל שעת הלידה שנמסרה כנראה אינה מדויקת (לפי ארועים מעברו) וזה דורש עבודת שיחזור. לכן העדפתי לא להכנס לניתוח המפה האישית שלו, עד שלא אהיה בטוחה (מי שמכיר אותי כאסטרולוגית ברמה האישית, מכיר את "הפנאטיות" שלי בנושא).

התייחסתי גם לחיבור בין אבי גבאי וציפי לבני, שאמורים לעבוד יחד תחת ה"מותג" המחנה הציוני, הקושי קיים. אהבה אין שם. במפה המקודמת של המחנה הציוני, הסאטורן מציג כמה בעיות בלתי פתירות עד ספטמבר 2017. צריך לשים לב, האם אבי גבאי וציפי לבני יבנו הסכם חדש, או ירעננו את ההסכם שחתמו בדצמבר 2014, או...

במפות שונות שיש בין המחנה הציוני, מפלגת העבודה ומדינת ישראל, הכוכבים העוברים על הציר 1-7 יביאו לשחיקה גם במעמדו של היו"ר החדש. אולי יחשבו שכדאי לצרף אדם חיצוני. זוהי אפשרות שיכולה לעלות לקראת אמצע 2018, מהלך שאולי יביא לאיזושהי התלהבות ועניין חדש ל"מחנה הציוני" (שילוב של מפלגת העבודה וקדימה).

במסקנות על מצבם של יושבי-ראש במפלגת העבודה, לפי מפת המפלגה, אין שינוי. מעניינת התקופה שבה כוכב אורנוס יגיע למעלות האחרונות במזל טלה, במהלך מרס-מאי 2018. עכשיו ביולי 2017, אורנוס עבר על מעלה 28 במזל טלה, שינה את מעמדו של היו"ר הרצוג, והזיז אותו מהכיסא. נראה מה יעשה למפלגה כשאורנוס יגיע שוב לאותן המעלות.

ועוד מחשבה על ההפסד של עמיר פרץ. האם יש קארמה?

באחת הרשימות שהופיעה כאן ב-10.6.2011 (ותודה לדורי שהזכיר לי), על עמיר פרץ כתבתי:

  • "מעניין במיוחד לראות שזנב הדרקון בהורוסקופ האישי של פרץ נמצא בצמידות למארס של מדינת ישראל, וההפך - גם כוכב מארס של פרץ נמצא בצמידות לזנב הדרקון במפה של מדינת ישראל.

    עמיר פרץ התפתה לקבל את תפקיד שר הביטחון בשנת 2006, בממשלתו של אולמרט. כוכב מארס מסמל לוחמה וצבא. ההיבטים האלה מחזקים את מה שכבר כולנו יודעים, זו הייתה טעות גדולה. הוא התפתה לקחת תפקיד עם כוח והשפעה, אלא שזנב דרקון שייך לעברו של האיש. כלומר, הוא גלש למקום שאין לו פוטנציאל לאנרגיה/התפתחות חיובית - זה מצב שמביא להרס עצמי... בתפקיד הזה הגורל רשם לו כישלון (למרות שאינו מודה בו). הוא היה צריך להתגבר על רגש ההתנשאות ולהתחשב באחרים... היה עליו לחפש דרך לממש את מה שהוא מאמין בו (לפי מה שהוא מצהיר בפורומים שונים), למצוא פתרונות סוציאליים, להיות פה לחלשים במדינה, לזעוק את זעקתם של המקופחים..."
(בניתוח המפה שלו, כבן מזל דגים, כתבתי בזמנו שהיה עליו לחפש תפקיד, כמו שעשה כיו"ר ההסתדרות, למען האזרחים).

כזכור, כוכב מארס הוא אל המלחמה, ולכן כוכב מארס במפת המדינה מסמל את כוחה הצבאי...

כמו-כן, ליקוי החמה הצפוי ב-21.8 יהיה בדיוק על זנב הדרקון במפה האישית של עמיר פרץ. ועורר שוב (השפעת הליקוי היא כשלושה חודשים לפני הופעתו) את האנרגיה השלילית בין המארס והזנב בהדדיות בין המפה שלו וההורוסקופ של המדינה.

עכשיו, אחרי הכישלון שלו בבחירות במפלגת העבודה, עולה השאלה, האם הוא שילם השבוע על הבחירה השגויה במחלוקת שעשה ב-2006? האם זה המחיר? האם כך גובה הקארמה את התשלום?

ראש הממשלה בנימין נתניהו

בבדיקה חוזרת עכשיו בחודש יולי 2017, מצב הכוכבים של ראש הממשלה ממשיך, כפי שכתבתי כבר בינואר 2017. עם השילוב 4-10, 2-8, 3-9. אלה ממשיכים ומלווים אותו בהמשך גם לאורך 2018! כוכב פלוטו על ציר 3-9, בכמה מעגלים במפה, אינו משאיר סימן שאלה לגבי התפקוד שלו במסגרת הנורמות המקובלות. מצבי הכוכבים משפיעים לאורך זמן, ומציגים אדם הנמצא בעמדת השפעה ומקדם תוכניות – כחוק.

תזכורת לרשימה שהופיעה כאן ב-13.01.2017:


"החל בפברואר 2017, מבנה הכוכבים הראשי הוא 4-10, 2-8, 3-9. המשמעות היא להמשיך לתפקד במסגרת הקיימת, אבל במציאות תובענית. (2-8) כלומר, עליו להאבק לאורך הדרך במצבי מתח, במאבקי כוח ובשליטה. כן, אלה גם ההשמצות, הביקורת, הניסיונות לפגוע בכישוריו וכד'. מול כל אלה נתניהו חש שעליו להפגין נחישות בדרכו, בעיקר בגלל שהוא מאמין במה שהוא עושה כראש ממשלת ישראל. אין ספק, שיש כאן גם פגיעות ורגישות לכל מה שנאמר עליו. הוא לוקח ברצינות את הביקורת עליו ועל תפקידו כראש ממשלה. הכוכבים על ציר 3-9, מציגים שהוא מקפיד להיות מעודכן כל הזמן, פתוח למגוון ערוצי מידע, לתקשורת ולרעיונות חדשים. כוכב פלוטו על ציר 3-9, עוזר לו להוכיח את הצדק שלו במכלול נושאים... הכוכבים לטווח הארוך מציגים יכולת לעמוד באמות המידה ובמבחנים השונים, ולהוציא את הצדק שלו לאור. גם נקודת האמצע אורנוס/נפטון, על ציר 3-9 רומזים שרה"מ חושף הונאה ודיס-אינפורמציה (מעניין של מי...), זה יתרחש בהדרגתיות במהלך 2018-2017.

אבל לא הכל פשוט. על המפה, יש מעגל כוכבים נוסף על ציר 1-7, 5-11, 3-9. כך שראש הממשלה, מרגיש שהוא מתמודד על מעמדו, על הכבוד שלו. הוא אינו שליו ומתקשה לעבור על כך לסדר היום. אבל הוא נהנה ממעגל תמיכה רחב (5-11). יש לו רעיונות איך להתמודד ביצירתיות עם נושאים הקשורים לתפקידו. יהיה עליו להמשיך ולהתמודד עם חלק מהאירועים, כאלה היוצרים סימני שאלה לאורך הדרך. הקושי אינו רק נושא החקירות. יש התמודדות יומיומית, אחריות על פעולות שהוא יוזם בתפקידים השונים שלקח על עצמו למען מדינת ישראל ולא תמיד מקבל עליהם תמיכה...

כפי שכבר כתבתי בעבר, ראש הממשלה יישאר בתפקידו עד אשר יחליט שדי לו...".

זיכרו: כשהכוכבים על ציר 3-9, בתמיכתם של כוכבים נוספים, אדם מוכיח את האמת שלו ומוציא לאור את צדקתו!
לצערנו, יש כמה אנשים בתקשורת, ולא רק הם, המנסים לצרוב בתודעה בשיטתיות, מידע כוזב בפרטים כדי לגרום למסקנות מעוותות בכל הקשור לחקירות ראש הממשלה. מקווים שאם בבחירות הם נכשלו ב"נבואה", או בתקוות שלהם להפיל את נתניהו והליכוד, הם יצליחו עכשיו במידע כוזב הקשור לחקירות.

הניסיון שלנו מהתקשורת מאז ערב הבחירות ב-2015, צרוב גם, בעיקר מאלה שחושבים שהם הפרשנים הכי חכמים והידע רק נמצא אצלם. להלן כמה ציטוטים לאלה שכבר "שכחו" מה הם אמרו אז לשיפוטכם:

אורי משגב [הארץ, 14.3.2015 (שלושה ימים לפני הבחירות)]:
  • "מיד אחרי הקמת הבחירות לכנסת ביוזמת נתניהו, בדצמבר 2014, פרסמתי כאן השערת מחקר שנראתה הזויה ומנותקת. ריד מיי ליפס, כתבתי: הרצוג יעמוד בראשות הממשלה הבאה".


בן כספית [מעריב, 11.3.17 (6 ימים לפני הבחירות)]:
  • "בקצב הזה ובמגמה הנוכחיים, נתניהו גומר את הבחירות עם פחות מעשרים מנדטים...האיש מיצה אותנו, אנחנו מיצינו אותו".


יוסי ורטר [הארץ, 13.3.17 (4 ימים לפני הבחירות)]:
  • "נציגי הליכוד שמסיירים מדי יום, חשופים בצריח, בין הסניפים והפעילים, חוזרים בערב לבסיסיהם כמי שחוו פיגוע טראומטי. הם אינם מזהים 21 מנדטים. הם מתארים קריסה".


עד כאן, אחסוך מכם את כל השאר, אבל זו הייתה הרוח, אלו היו ה"חגיגות" שחגגה התקשורת לפני הבחירות. משאירה לכם את המסקנות כשאתם מקשיבים בהווה לכל המידע המעוות שזורם אליכם. מבנה הכוכבים מעיד שיש הרבה רעשי רקע, כולל גם אינטרסים של אנשים מן הפוליטיקה.

ראש הממשלה נתניהו ימשיך בתפקידו, והאמת שלו תצא לאור.

"מַה שֶּׁהָיָה הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה שֶּׁנַּעֲשָׂה הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה; וְאֵין כָּל חָדָשׁ תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ" (קהלת א').

תאריך:  14/07/2017   |   עודכן:  14/07/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליעד שרגא פוגע בילדים חולי סרטן אורן חזן מסכן חיי אדם דוד גולן התעמר במתמחה בהריון הדרך לטפל בגזענות ואלימות במגרשי הכדורגל אבירם דהרי מנסה להשתיק מבקרים רצח של חרדי המשרת בצה"ל הוא עניין של זמן
14/07/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
כשנסעתי במשך שנים בדרום תל אביב, ברחוב הרצל או דרך קיבוץ גלויות, הסתכלתי מבעד לחלון על הכנסייה שעל הגבעה - הכנסייה הרוסית. "המוסקוביה", קראנו לה וידענו, שיהודי לא יוכל להיכנס לשם. רק מי שבא להתפלל יכול לבוא בשעריה.
13/07/2017  |  יאיר דקל  |   כתבות
מבנה "בית התנועה" (הקיבוץ הארצי) השוכן כאמור סמוך לכניסה הראשית של קיבוץ מרחביה. בו פעלה במשך שנים מזכירות "הקיבוץ הארצי" עד שעברה לתל אביב ובו שכן במשך שנים גם דפוס "השומר הצעיר" שבו הודפסו ספרי "ספרית הפועלים", העיתונות התנועתית ועוד. בין השאר הודפסו כאן בולים קונסולאריים בריטיים, דפי פספורטים ורישיונות שונים לצרכי "ההגנה" וההעפלה - עומד מזה תקופה ארוכה מוזנח ודהוי. די להעיף מבט בשלט המורשת הדהוי והמלוכלך בכתמים, המוצב בחזית הבניין כדי להבין את היחס למבנה היסטורי זה. קיבוץ מבוסס כמו מרחביה וקיבוצים נוספים של "השומר הצעיר"(הקיבוץ הארצי) המגלגלים מיליוני דולרים לא יכולים להרשות לעצמם להשקיע 2000 שקל להציב שלט חדש וראוי למבנה היסטורי זה? מדוע מוזנח מבנה היסטורי זה במשך תקופה כה ממושכת. קיבוצי "השומר הצעיר" שחלקם עשירים ממש לא יכולים להתארגן ולהקצות "כמה גרושים" לשימור וטיפוח המבנה?.
13/07/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
אילו חומרים ומזונות יש להימנע מהם לחלוטין במהלך ההריון?
13/07/2017  |  אלדד אביגד  |   כתבות
התבטאות של ראש ה-CIA שלא זכתה לתשומת לב מלמדת, שרוסיה התערבה לפחות שלוש פעמים בבחירות לנשיאות בארה"ב - מה שמעלה שורה של שאלות קשות
13/07/2017  |  אריאל י' לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אחרי 165 ימים, ש-134 יהודים נמצאים במחשכי גיא ההריגה העזתי חשופים לאימת המוות, האמירה ממסכת סנהדרין היא זו שחייבת להנחות את המשלחת שיצאה לקטר
זלמן שובל
זלמן שובל
מדוע זה קורה לנו כל פעם?    אסור לשכוח, שאין מבנה ארגוני ומערכתי שיבטיח מעצמו את מניעת ההפתעה, וגם לא טכנולוגיה, חדישה ומתוחכמת ככל שתהיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il