|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תחזית אסטרולוגית 28.07.2017-17.08.2017

אירן על הכוונת <br>

למרות האיומים תישאר ירושלים מאוחדת תמיד. בהסכם השלום עם ירדן יש אינטרסים השומרים גם על חוסר השלמות. אבי גבאי, יו"ר בתפקיד - עד מתי? עונת הליקויים לפנינו, אל תמהרו להחליט
28/07/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: עודד בלילטי/AP]

אנחנו גולשים לעונת הליקויים. ב-07.08 צפוי מופע ליקוי לבנה ואחריו ב-21.08 מופע ליקוי חמה. כזכור, מומלץ לא להתחיל דברים חדשים כשבוע לפני הליקוי, מאחר שהתוצאה אינה עונה על הציפיות, וייתכן גם שההתפתחות תהיה מעוותת מול מה שביקשתם בפעולה שבה התחלתם. על-פי רוב, ליקויים הם כן-השיגור ממנו צצים ומתפתחים אירועים משמעותיים ברחבי העולם.

הימים הקרובים הם ימים של הצהרות גדולות או מחאות משמעותיות. אולם השילובים בין הכוכבים עלולים להביא לתאונה בעולם התעשיה, אבל נוכחות כוכב יופיטר תעזור לצמצם את הנזק יחסית.

השמש והמארס במזל אריה, האגו עולה למעלה. זיכרו זאת כשאתם מקדמים את עצמכם לכיוון מטרה מסוימת.

כוכב ונוס יעבור למזל סרטן, יעניק אווירה רומנטית שתשפיע על האווירה המשפחתית. מזל סרטן הוא מזל מים, מה שעוזר להעמיק את הרגשות, במשפחה וגם עם חברים. האווירה נעימה יותר, הבעיה שיש סף רגישות גבוה מדי, מה שעלול לעזור לחוסר הבנה בלי סיבה.

אורנוס עוצר ומתחיל בנסיגה ב-03.08. העצירה אינה מרגיעה את הרוחות. אופיו הלא-צפוי מתחדד בימים הקרובים גם בתגובות מפתיעות. יום רגיש ונפיץ.

בנוסף, הכוכבים יופיטר ופלוטו מוסיפים מאבקי כוח, המשפיעים על מערכות יחסים בכל התחומים. חוסר הסבלנות לאדם מולכם, לרשות מולכם או לכל מוסד אחר כולל בעולם הפוליטיקה. כמו תמיד אני ממליצה לבחור את המאבקים שלכם בחוכמה. אין אלה כוכבים אלימים, אלא שהם יכולים ליצור תשתית לאלימות בעזרת כוכבים אחרים.

מופע ליקוי הלבנה ב-07.08 משפיע כבר כשבוע לפני. שימרו על זהירות. הימנעו מעימותים ומחוסר הסכמה מיותר. האירועים המתפתחים בהשפעת האנרגיה הזאת יהיו מאכזבים. אבל אם תדעו לפעול בדרך הנכונה, זו יכולה להיות גם הזדמנות לשבור חסימה שעיכבה אתכם עד כה.

אצלנו במדינה ליקוי הלבנה מופיע על הכוכבים סאטורן ופלוטו, שיכול לגרום להקצנה במתחים עם הפלשתינים. ימים "לא נוחים" יהיו בין 06.08 ל-15.08. ייתכן גם טרור, לאו-דווקא אצלנו, זה ייתכן גם באחד המקומות "החמים" בעולם. הליקוי מתרחש על המעלה 15 במזלות דלי-אריה, המשפיעה על מעלת האפס, מעלת העולם. הליקוי שיפעל מול כוכב מארס, עלול להיות מסוכן והשפעתו עלולה לעורר חוסר יציבות לצד "חוסר שביעות רצון" במזרח התיכון (ליקוי דומה בשילוב עם מארס-פלוטו היה באוגוסט 1990 כשעירק פלשה לכווית, אבל עכשיו למזלנו, העוצמה אינה דומה).

בימים שאחרי הליקוי לבנה, אפשר להרגע. התקשורת זורמת, וגם אם יש בעיה, היא נפתרת על-פי רוב בקלות. ב--12.08-09.08 מיצאו את הזמן לבלות בחברת אנשים, לטייל, לצאת למופעי תרבות. תרגישו שיש לכם יכולת לבטא את היצירתיות שלכם, איש-איש בדרכו.

נצלו את השבוע שהוא לפני השפעת הצל של מופע הליקוי חמה ב-12.08 כלומר מ-08.08 עד 14.08. אם לא תוכלו לדחות את התוכניות, היו מוכנים לכך שיהיה עליכם לעשות שינויים משמעותיים בתוכניות שניסתם לקדם, כדי להשיג את המטרות.

כוכב מרקורי במזל בתולה לקראת עצירה ונסיגה כבר מ-09.08, ועם הריקוד שלו בחברת כמה כוכבים נוספים בימים הקרובים, כדאי להיזהר סביב ה-15.08 מגניבה או מהונאה. עצירת מרקורי והנסיגה, בעיקר בימים הראשונים, תמיד חזקה יותר בהשפעותיה. הרשו לעצמכם להיות חשדניים, לגבי הבטחות שתקבלו מאנשים. ווסטה גם היא בתמונה, שימרו על הבריאות. כוכב מרקורי בחברת ווסטה, יגרום לכם "לעשות חושבים", מה סדר העדיפות שלכם בעבודה ואיך לשנות הרגלי תזונה כדי לשפר את הבריאות. גם תחום ההיגיינה יעסיק אתכם.

בדרך כלל רצועת הזמן של נסיגת המרקורי (עד 09.09.17), נושאת עימה שגיאות, טעויות וחוסר הבנה. אתם נדרשים לשים לב לניירת, לפרטים הקטנים כדי למנוע פיספוסים. לכן מומלץ תמיד לא לחתום על מסמכים ברצועת הזמן של נסיגת המרקורי. שימרו על ערנות גבוהה במיוחד, פיתחו את כל ערוצי המחשבה. זה הזמן בו הספינים חוגגים, ואלה יגיעו מכל הכיוונים, כמובן הבמה המרכזית שלהם הם כלי התקשורת. היו קשובים לכך שאתם שומעים הרבה דיסאינפורמציה מניפולטיבית, שחלקה מכוון כדי להטעות את דעת הקהל.

ב-16.08-10.08 כוכב ונוס במנעד מתוח לכוכב פלוטו. מאבקי הכוח במערכות יחסים נחשפות בעיקר אם היו נסתרות עד כה. אם הסתרתם משהו עד כה, זה הזמן להעמיק ו"לחפור" עמוק בתוך מערכת היחסים, לברר את מהות היחסים בדרך פתוחה והוגנת. פלוטו אוהב לחשוף סודות, לחשוף את אלה הפועלים מאחורי הקלעים, כדי לפגוע באנשים. היו מוכנים להתמודד עם נושאים לא נעימים, לקבל הזדמנות לתקן את קשרים, או לסיים אותם. לא צריך לחשוש משום תהליך, אלא להתמודד וללמוד את השיעור הנדרש. כך תוכלו להתקדם לפרק הבא.

בהמשך, 18.08-16.08 ימים נחמדים, האנרגיה בהם אינה גבוהה. השילוב של הוונוס ויופיטר מביא את הרצון לנוח; תחושה של עצלות, חוסר רצון לעמוד בהתחייבויות. אלה ימים המתאימים לאירועים חברותיים, למפגשים עם חברים קרובים. זיכרו שיש נטייה, לאכול ולשתות בלי הגבלה וחישבו על התוצאות.

בימים הקרובים האגו מתחזק, הרצון לפעול עם שמחה, בלי להיות אגרסיביים.

ב-21.08 צפוי מופע ליקוי החמה במזל אריה. השפעתו על ארצות הברית, מאחר שהוא חוצה את המדינה מהמערב למזרח (מדרום קרוליינה עד דרום סיאטל). יש חשש שיתעוררו עימותים שבסיסם יהיה בתחום הגזענות. בנוסף, ההשפעה של הליקוי על ההורוסקופ של הנשיא דונלד טראמפ עלולה לעורר אצלו אגרסיביות שתבוא לידי ביטוי בפעולה הקשורה במזרח התיכון. אירן על הכוונת.

זמני הירח הבטל:

יום ראשון 30.07
הירח בטל משעה 00:32 עד 03:22.
יום שני 31.07 הירח בטל משעה 14:02 עד 15:00 למחרת.
יום שישי 04.08 הירח בטל משעה 0:40 עד 03:36.
יום ראשון 06.08 הירח בטל משעה 12:23 עד 15:15.
יום שלישי 08.08 הירח בטל משעה 22:09 עד 24:55.
יום חמישי 10.08 הירח בטל משעה 16:20 עד למחרת בשעה 08:21.
יום ראשון 13.08 הירח בטל משעה 11:02 עד 13:39.
יום שלישי 15.08 הירח בטל משעה 04:14 עד 17:05.
יום חמישי 17.08 הירח בטל משעה 16:39 עד 19:12.

כלכלה ושווקים

התקופה ממשיכה לשלב הפתעות ומבוכות. מבנה הכוכבים של אורנוס-נפטון, יוצר לאורך זמן אשליות, הונאות לאנשים ולשווקים. אנשים יתקשו להבין מהו הכיוון הנכון ללכת בו.

בשבוע הראשון של אוגוסט, יופיטר ופלוטו אינם טובים לעסקות ארוכות טווח. מבנה הכוכבים הזה מכיל הפסדים ופשיטות רגל. בשווקים יש תחושה של כוח ואופטימיות, בכל זאת היו זהירים מאוד.

בתאריכים 06.08-27.07, כוכב מרקורי הליוצנטרי בקשת, התנועה תהיה חזקה בשווקים.

אנחנו בשבוע שלפני מופע ליקוי הלבנה ב-07.08, גם בו, ההחלטות שמתקבלות לא יענו לציפיות בהמשך.

אורנוס נעצר ומתחיל נסיגה, ב-03.08, הפתעות.

מרקורי נעצר ומתחיל בנסיגה ב-13.08 - זמן טוב גם להערכות כלכליות. זיכרו שתקופת הנסיגה מביאה איתה ספינים, הודעות שווא, הטעיות והונאות (עד 05.09). שיקלו את ההחלטות בהלימה.

ונוס ופלוטו במנעד מתוח ב-15.08. יש ניסיונות לתקן שגיאות פיננסיות. עלול להיות יום מתוח בשווקים.

ב-17.08, האופטימיות חוזרת והשווקים יגיבו לתחושות שלכם. אף על-פי כן, אל תגזימו. מבנה הכוכבים הזה גורם להרגשה של עושר. אל תשכחו שאנחנו ברצועת הנסיגה של מרקורי. האם הכל כל כך ורוד?

ב-21.08, ליקוי חמה שהוא מאוד משמעותי גם לשווקים. צפויים אירועים מפתיעים על במות העולם שתהיה להם השפעה במבחן התוצאה.

בארה"ב כוכב סאטורן השפיע על כוכב נפטון, במהלך חודש יולי ויחזור שוב במהלך אוקטובר. זו דפלציה, מחסור במזומנים שיוצר גם מתח בשווקים.

אחרי תקופה שבה הזהב ירד, אפשר לצפות לשינוי תנועה מספטמבר והלאה, ברבע האחרון של 2017.

מפות האסטרו קרטו גרפיה, מציגות קשיים בברלין, ברומא וגם במוסקבה. המצב הכלכלי באירופה המשולב בבעיות הפוליטיות גורר מתחים. החולשה הכלכלית וחוסר הסבלנות של האזרחים משפיע על אי-השקט באירופה.

אצלנו

ירושלים

"עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם. יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר, שֶׁחֻבְּרָה-לָּהּ יַחְדָּו" [תהלים קכב ג]

ב-07.06.1967 צבא ההגנה לישראל פרץ להר-הבית והחזיר אותו לעם ישראל והתודות לאסטרולוג אילן פקר ז"ל, שתיעד את השלבים שבין הפריצה והשתלטות על הר-הבית.

המפות המתעדות את התהליך, מציגות תמונה ברורה. הכוכבים ונוס ויופיטר בתחילת מזל אריה צמודים לירח הנמצא בהורוסקופ של מדינת ישראל. השילוב מעיד על השמחה הגדולה שאפפה את תושבי המדינה (ירח במפות מדינה מסמל את העם). "אני יורד ברגע זה, ברגע זה, אני יורד במדרגות אל הכותל. אינני אדם דתי, מעולם לא הייתי, אבל זהו הכותל, ואני נוגע באבני הכותל המערבי!" [רפאל אמיר ז"ל בקול נרגש, היה אז כתב "קול ישראל"].

במפה הראשונה נמצא הנפטון על ציר 4-10, ובמפה השנייה, המסמלת את סיום המלחמה והשבת הר-הבית לשליטתה של מדינת ישראל, נמצאים הכוכבים פלוטו 4-10 ואורנוס 4-10. מיקום הכוכבים המציג יציבות ובנייה לטווח הארוך. התמקדות במטרות, ועם כוכבים על ציר 3-9, המעידים שהכל נעשה בדרכים נורמטיביות כאלה המקובלות על כולם. מבנה הכוכבים בעת השבת השליטה של הר-הבית לידי מדינת ישראל, מציג רצף פעולות המייצרות יציבות, מרחב התפתחות, לצד התמודדות עם מצבים ייחודיים שיש בהם פוטנציאל עתידי.

בהווה, הכוכבים הם 1-7, 2-8, 3-9. אלה יוצרים את מצבי המשבר ומאבקי הכוח. אבל עם ה-3-9, הצד הפורמלי עוזר לכך שאין מקום למצבים אפורים, בניסיון להפחית את הפוטנציאל לחיכוכים. אבל לפנינו תקופה לא שקטה, ונידרש לאורך רוח. רק לקראת 2020-2019 יימצאו הפתרונות! אלה שיחזירו את השקט והביטחון לירושלים המאוחדת.

הסכם השלום עם ירדן

הסכם השלום עם ירדן נחתם ב-26.10.1994. כוכב מרקורי היה אז בנסיגה, וכך גם כוכב ונוס. מי שעוקב לאורך השנים אחרי ההסכם מבין שהוא מורכב. מי שחתם על ההסכם היה המלך חוסיין, אבל העם שם הוא פלשתיני! האזרחים שם לא ממש תומכים בבית המלוכה (ראינו בשבוע האחרון בפרלמנט הירדני את הכעסים והצעקות נגד ה"ויתור" של בית המלוכה, בעקבות התקרית בשגרירות) וגם לא בהסכם עצמו. ההסכם שנחתם גם עם מרקורי בנסיגה, פיספס מן הסתם כמה פרטים חשובים שצצים מחדש ובתדירות די גבוהה יחסית להסכמים דיפלומטיים מוכרים. עם הוונוס בנסיגה, המסמלת הסכמים והסכמות, אין הדדיות ואין אהבה. דברי ההסתה הנשמעים שם לאורך שנים נגד קיומה של מדינת ישראל לא פסקו. ומעת לעת "משהו" קורה, ודורש טיפול חרום.

בינתיים, במהלך השנה הקרובה, האינטרסים נשמרים (4-10), כולל אינטרסים כלכליים (5-11), אבל בדרכים שאינן תמיד מקובלות (6-12). כלומר הממלכה ביחד עם מדינת ישראל יצרו ויוצרות דפוסי התנהלות והחלטות שיתאמו למצב הנתון. אפשר גם לדבר על עצימת עיניים בזמנים מסוימים. עם זאת השילוב בין הכוכבים מעיד ששתי המדינות חשות "בסדר" במציאות הנוכחית ולמדו לחיות איתה, גם אם אינה "מושלמת". אלה כוכבים שמציעים בין השאר "סבלנות", "הזדמנות להתבגר" ולמרות המנטליות התרבותית והדתית השונה, להמשיך ללמוד לקבל את המציאות שנוצרה עם היתרונות והחסרונות בהסכמים הלא-מושלמים מאז 1996. זהו מבנה של כוכבים המצהיר ש"גם אם לא מבינים זה את זה, מקבלים וממשיכים", כי זה מה שנוח ומשרת גם את ירדן - הממלכה ההאשמית, ומדינת ישראל.

אבי גבאי ומפלגת העבודה

המפה האישית של אבי גבאי מציגה אדם שהשיפוט החברתי חשוב לו. עם היופיטר הירחי על ציר 10-4, הוא אדם שיש לו יכולת להתחיל התחלות חדשות בהתלהבות רבה, וכשההתלהבות והעניין נגמרים הוא הולך הלאה (מהביוגרפיה האישית שלו: ההתפטרות הפתאומית מ"בזק" שהפתיעה ב-2013, ההתפטרות שלו מתפקיד השר בממשלה במאי 2016 ומיד "לעבור את המדרכה" לצד השני ולהצטרף למפלגת העבודה, כך שאם התפקיד החדש שלו כיו"ר יאבד מקסמו, לא נהיה מופתעים שהוא ממשיך הלאה). אבל כשהוא נושא בעצמו באחריות, זה יהיה רק מתוך הזדהות מלאה, אמונה שלתפקיד שלקח על עצמו יש ערך. הבעיה אצלו היא רק "עד מתי?". הוא יודע איך לפרגן לעצמו. כך שהבחירה תהיה קודם טובה לעצמו, אבל לא פחות חשוב לו מה הסביבה הרחבה אומרת על האנשים איתם הוא קשור. גבאי הוא אדם שזקוק לחיזוקים! המפה מציגה אדם שהחשיבה שלו היא אסטרטגית, הוא בונה תוכניות כדי לכבוש את המטרה, הוא יודע לאסוף נתונים ולהבין את כל הפרטים כדי לקבל את ההחלטות הנכונות. החולשה שלו, שכל פעם מתעורר משהו חדש ומעניין, ואז הוא מרגיש שעליו לפנות לו מקום.

במפה המשותפת של אבי גבאי עם מדינת ישראל, כוכב סאטורן עזר לו להיבחר בחודש יולי על ציר 4-10. אבל בהמשך חסרים כוכבים שיעזרו לו לשמור על יציבות ועשייה, והוא ימצא את עצמו חייב לעשות מה שאפשר כדי לשמור על מקומו.

במפה המשותפת של גבאי עם מדינת ישראל, כוכב אורנוס על ציר 1-7 ילווה אותו לאורך זמן. התלהבות מהחדש, בלי להבטיח יציבות. גם כאן שילובי הכוכבים רומזים, שעליו לעשות מאמץ כדי לשמור על מה שהשיג (6-12, מצב שבו יש התפתחויות מאחורי הקלעים שאינו תמיד מודע להן, או מעדיף לא לדעת). למעשה, למרות שנבחר להיות יו"ר המפלגה, הוא אינו חבר כנסת, ולא נראה שמשהו עומד להשתנות בעתיד הקרוב (לפי המפות שלו עם המפלגה ועם המדינה) ומי שעומד בקדמת הבמה בינתיים הוא היו"ר הקודם הרצוג (מי נפגש לעידכונים כראש האופוזיציה עם ראש הממשלה?) כירון שנמצא במפה האישית שלו במקום רגיש מאוד ימשיך לסירוגין גם לאורך 2018, ועלול לערער משהו אצלו, ברמה האישית.

"ערכה של ירושלים לא ניתן להימדד ולא להישקל ולהיספר, כי אם יש לארץ נשמה - הרי ירושלים נשמתה של ארץ ישראל" [מדברי ראש הממשלה דוד בן-גוריון]

תאריך:  28/07/2017   |   עודכן:  28/07/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מזמן לא השתמשתי בסופרלטיבים: "מקורי", "מצוין", "יצירת מופת", כדי לתאר את גודל הנאתי מקריאת ספר. האחרונים של איאן מקיואן ודוד גרוסמן ראויים לכל הכתרים. הקריאה בהם העניקה לי הרגשה שזכות גדולה נפלה בחלקי.
27/07/2017  |  תרצה הכטר  |   כתבות
מה יש ללמוד מהפארסה סביב הר-הבית ומהתמשכות המהומות גם לאחר ההתקפלות הישראלית הדילמה של טראמפ מול אירן והסייבר שמפעילה מדינה זו קוריאה הצפונית מתקרבת לטיל גרעיני
27/07/2017  |  אריאל י' לוין  |   כתבות
האנדרטה לא מוכרת לרוב רובו של הציבורגם לא למטיילים ותיקים וכתבה זו באה לעשות היכרות עימה ולספר את סיפורה. היא הוקמה ב-1975, ביוזמת המשפחות, ועד המושבה כנרת והמועצה האזורית עמק הירדן מול מבנה בריכת המים של חוות טריידל, האנדרטה מורכבת מעמוד בצורת גליל ועליו כתוב בשחור "לזכר דודו וארנון "על העמוד הותקן דגם קטן של מטוס. כמה מטרים ליד האנדרטה מוצבת על הקרקע אבן בזלת מקומית- אבן הנצחה ועליה נחקק בזו הלשון: "דודו אברמסון נולד ט"ו שבט תרצ"ג 11 בפברואר 1933 .ארנון נול נולד ט"ז חשון תרצ"א 17 בנובמבר 1930. נספו במקום זה בתאונת טייס בט"ז באייר תשי"ז 1 במאי 1953."
26/07/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
להתייחס. זה מה שאנחנו עושים כל יום, כל היום, מגיבים לגירויים שמעמידה בפנינו המציאות ומעניקים להם יחס הולם על-פי השקפת עולמנו. גם בן/בת הזוג דורשים יחס, והמון. אנחנו נדרשים להתמלא בכמויות אדירות של תשומת לב, אמפטיה, ערנות רגשית ואכפתיות ואיתן לגשת אל המרחב הזוגי.
26/07/2017  |  הראלה ישי  |   כתבות
רבים מאוד מקרב צרכני הגז בישראל, כך אני מתרשם משיחות עם אנשים, אינם יודעים כי קיים חוק במדינת ישראל -"חוק הגז (בטיחות ורישוי)" המחייב את חברות הגז לערוך בדיקה תקופתית מידי חמש שנים למערכת הגז של כל לקוח, על-פי תקן ישראלי 158. בדיקה זו מתבצעת ללא תשלום, והאחריות לביצועה ולמימונה מוטלת על חברות הגז. חובת הבדיקה על-פי חוק כוללת תיאום עם הלקוח למועד ביצוע הבדיקה ושליחת טכנאי גז מורשה מטעמה לביצועה.
25/07/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il