|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

לקיחת אחריות

הכוכב סטורן הקרוי גם "המורה הגדול", ו"הצל" נמצא כרגע על מעלת התחנה במזל קשת ומשפיע בצורה חזקה גם על המזלות הבאים שהם: קשת, תאומים, בתולה, שור, סרטן ודגים ובצורה עדינה יותר על שאר המזלות
14/08/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
המורה הגדול [צילום: AP]

בימים אלה נכנס הכוכב סטורן למעלה בה ייצא מהרטרו בו שהה בחודשים האחרונים עד אשר ב-25 בחודש הקרוב יתיישר לחלוטין מהנסיגה בה שהה מחודש מאי 17. למרות שעדיין לא הגענו לתאריך זה בלוח השנה, הרי שהתהליך מתרחש כבר עכשיו ולמעשה כל תהליכי השינוי אותם הוא גורם לנו לעבור, ניכרים בכל תקופת ההתיישרות וכאשר יגיע התאריך האמור, הרי שמרבית השינויים יהיו בבחינת תהליך שכבר התרחש.

הכוכב סטורן הקרוי גם "המורה הגדול", ו"הצל" נמצא כרגע על מעלת התחנה במזל קשת ומשפיע בצורה חזקה גם על המזלות הבאים שהם: קשת, תאומים, בתולה, שור, סרטן ודגים ובצורה עדינה יותר על שאר המזלות.

עד לסוף חודש אוגוסט ירגישו את השפעת הכוכב כל מי שנולד בשליש השלישי והשני של המזל ואילו לאחר חודש זה יתיישר הכוכב, ימשיך במהלכו וייצא סוף-סוף ממזל קשת ויעבור למזל גדי.

כדי להבין את מהות השינוי אותו אנו נדרשים לשנות מומלץ להבין מהו תפקידו של הכוכב ובמה הוא יכול להועיל לנו.

בשלב הראשוני אנו חשים כי אנרגיית הכוכב מקשה, מאטה ודוחקת אותנו לפינה בנושאים מסוימים כדי שנוכל לשנות את התנהגותנו וחיינו בהתאם לצרכים החדשים. ומאחר שהכול נהייה קשה ומקובע הרי שבאופן טבעי אנחנו מתחילים להילחץ ולדאוג מה יהיה. קשה להשתחרר מתגובה טבעית שכזו, אך מטרתו של כוכב סטורן הוא לגרום לאדם לחשוב בזמן העצירה וזאת כדי לגרום לשינויי חשיבה ודפוסי התנהגות תוך כדי עשייה בתחום המסוים ש"נתקע" בזמן מעבר הכוכב.

סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש... הרי שתהליך הקושי יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב.... ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום - זוגיות, בריאות, עבודה ופרנסה.

כרגע, נמצא סטורן במעלת ההתיישרות מהנסיגה ובכך מתחילה להסתיים תקופה ארוכה של קשיים וחוסר ודאות לאנשים רבים אשר נאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר גרמו להם לקחת אחריות עד כדי שינוי אורח החיים בפעמים רבות. תהליך זה של התיישרות אומנם יסתיים בסוף חודש יולי, אך ייקח עוד כחודשיים עד אשר תסתיים לחלוטין השפעת הנסיגה על המזלות שציינתי.

רק אז ימשיך הכוכב בהילוכו הרגיל עד לחודש מרס 14, זמן בו תתבצע נסיגה נוספת של הכוכב.

כדי לדעת מהו דפוס ההתנהגות אותו מומלץ לשנות ומהם השינויים אותו מבקש הכוכב לחולל בזמן המעבר, כדאי להכין מפה אישית ולחסוך הרבה זמן של חוסר וודאות וסבל.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת נמצא בבית הכספים שלכם וייכנס לנסיגה במקום זה למשך כל החודש הקרוב ולכן יהיה זה הזמן הנכון לבחון את ההתנהלות הכלכלית שלכם לעומק
▪ ▪ ▪


טלה

בשבוע הקרוב יימצא הכוכב ונוס שמביא צורך ל"יחד" בבית המשפחה שלכם, כך שתרגישו את האנרגיות שלכם עולות ומתעוררות ביחס למערכות היחסים שלכם. אלה מכם המחפשים לפתור בעיות משפחתיות זה הזמן הנכון לפתוח נושאים ישנים ומטרידים ותמצאו שגם מהכיוון השני יש רצון לפתיחות. היחסים עם בני המשפחה יהיו מאוד משמעותיים בפרק זמן זה וחשוב שתנצלו את ההזדמנות.

שור

אתם עוברים תהליך מאוד מעניין בכל מה שקשור למערכות יחסים בתחום הבית והמשפחה ונראה שאתם נוחים להתרגש ופועלים בצורה אינטנסיבית שלעיתים היא מנוגדת לאופייכם האמיתית. המשפחה הקרובה גוזלת מכם די הרבה זמן ואתם מרגישים שאתם מחויבים לה בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם. הבעיה היא, שלאחרונה אתם שמים את עצמכם מאחור ומפחדים לומר את דעתכם האמיתית ומכאן התסכול.

תאומים

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בחיפוש דרכים מקוריות לשפץ את סביבת המגורים שלכם. יש לכם הזדמנות לעשות שינויים משמעותיים שיכולים לשנות את חייכם מהקצה לקצה. מבחינה מקצועית נראה שאתם עדיין נמצאים בתקופה די מעורפלת כיוון שאינכם בטוחים שאתם במקום הנכון ואולי אפילו תרצו לבדוק את נושא החלפת מיקום העבודה. מכל מקום, זה הזמן להיעזר בחברים.

סרטן

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם המתרחשת אחת לשתיים עשר שנים וזאת בגלל העובדה שהכוכב יופיטר המביא איתו שפע, מזל והצלחה נמצא בבית המשפחה שלכם ולמרות הקשיים, נראה שהמעגל הראשון של חייכם מתגייס כולו לעזור לכם. לעומת זאת, בתחומי העבודה והקריירה עדיין אתם נמצאים בתקופה מאוד קשה ולא יציבה וכרגע עליכם לחכות לפחות עוד כחודש, עד שתשתחרר תחושה זו.

אריה

ילידי המזל אמורים להיות מאוד מרוצים השבוע בגלל העובדה שאתם מרגישים שיש לכם אנרגיות לבצע את תוכניותיכם ועובדה זו משמחת אתכם מאוד. כוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם, כך שנראה שנושא זה לא ודאי עבורכם וכספים שהובטחו לכם, לא בהכרח יגיעו לידיכם. אין לכם מה לעשות עד לאחר סיום הנסיגה ונראה שהדבר הנכון עבורכם כרגע, הוא להביע את תחושותיכם בדרך אומנותית.

בתולה

בתקופה האחרונה אתם מרגישים הרבה יותר מקובלים מתמיד ועובדה זו מאוד ממלאת אתכם ומהנה. הגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלכם ליצור יחסי צבור ומערכות יחסים טובות. ייתכן שבגלל הצורך שלכם לרצות אחרים, אתם עדיין מרגישים שלא תמיד אתם רוצים/יכולים לומר את כל מה שאתם חושבים, במיוחד כשהכוכב שלכם בנסיגה במזל שלכם, אך גם עובדה זו תסתיים בעוד כחודש.

מאזניים

השבוע תגיע אליכם ונוס מלכת היחסים שהיא גם המאפיינת של המזל שלכם לבית הקריירה שלכם ותסמל עבורכם התחלה חדשה. זהו חודש שבו תרגישו שאתם מפתחים באהבה את התוכניות שלכם להתקדמות ואתם אהובים ופופולריים יותר מתמיד. ייתכן שהסביבה הקרובה בה אתם חיים תלחיץ אתכם מעט, אך אין דבר - אתם זקוקים ללחץ הזה כאדרנל חיובי ומניע לעשייה.

עקרב

אתם נמצאים בהשפעת הכוכבים מארס שמביא איתו עשייה והשמש שמביאה איתה צורך במיצוי האישיות בכל התחום הקשור לקריירה שלכם. ומאחר שאתם מתלבטים מאוד מה לעשות וקשה לכם עם שינויים, נראה שאתם נוחים להתרגז, לכעוס על אחרים ואז להרגיש רע עם עצמכם. כיוון שכך, אתם ירודים אנרגטית ועלולים לחלות על-רקע פסיכוסומטי, כיוון שלא הוצאת את רגשותיכם וחשפתם אותם עד הסוף.

קשת

הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם. עובדה זו תאיר בפניכם את כל הנקודות הדורשות תיקון ונראה שאתם צריכים לעשות חישוב מסלול מחדש ולתכנן את חייכם כך, שתהייה לכם סיבה נוספת לקום בבוקר על-מנת להשאיר חותם בנושאים החשובים לכם. זה הזמן לתהות עם עצמכם מהם הדחפים הפנימיים המאוד עמוקים שלכם ולפעול על-מנת להגשימם.

גדי

לאחר תקופה לא קלה עבורכם נראה שאתם שוב עולים על הגל בכל הנוגע למערכות יחסים, כיוון שכוכב ונוס המביא איתו הקלה בתחומי יחסי האנוש נכנס אליכם לבית הזוגיות והשותפויות. יש לכם צורך בשינוי משמעותי ולכן תקופה זו מאוד חשובה למיצוי ההזדמנויות. ייתכן שתוכלו למנף את מערכות היחסים שלכם בדרך כזו שתפעלו יחדיו במספר תחומים. לאחר סיום תקופת הנסיגה, חדשו קשרים ישנים.

דלי

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים ביכולת שלכם לתקשר בצורה יותר נכונה ובריאה עבורכם. הכוכבים מארס שמביא איתו עשייה והשמש בשמיים שנמצאת בדיוק מול המזל שלכם גורמים לכך שאתם מגיבים בצורה חסרת סבלנות לסובבים אתכם. חשוב מאוד לבדוק את ההתנהלות שלכם מול המקורבים לכם ולא להכעיס אותם. זכרו שלכל אחד ישנה השקפת עולם והיא לא בהכרח חייבת להיות מתואמת איתכם.

דגים

נראה שבתקופה הקרובה אתם הולכים לעבוד מאוד קשה כדי להספיק למלא את החלל שנוצר בתקופה האחרונה ששם השקעתם פחות בגלל נסיבות חייכם. אתם עסוקים עם כספים שחייבים לכם בתוך המשפחה ונראה שתפיסת עולמכם הרגשית הולכת ומשתנה בעקבות כל מה שאתם חווים סביבכם. כמו-כן, נסו להבהיר את עמדתכם לאחרים בגלל שעדיין ההתנהגות שלכם, לא תמיד נתפסת ברורה לזולת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/08/2017   |   עודכן:  14/08/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יש בישראל עיתונאים החושבים שהכללים לא חלים עליהם. כאלה הסבורים שמותר להם להשתמש במסמכים גנובים, כאלה החושבים שמותר להם להתעלם מעובדות מוכחות, וגם כאלה הבטוחים שהם מעל לכל ביקורת. עיתונאים המשוכנעים שמותר להם להגיד הכל בכל מכל כל - ושאסור להגיד עליהם אפילו מילה אחת. עיתונאים שנזעקים לצעוק בקולי-קולות שסותמים להם את הפה. עיתונאים שמסיתים נגד אחרים ואז בוכים שמסיתים נגדם.
14/08/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
מפגש מרשים וחד-פעמי של שילוב משותף בין המקהלה הקאמרית שליד האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים לבין המקהלה האמריקנית "קולות המאה ה-21" נערך אתמול (13 באוגוסט) בבניין האקדמיה שבגבעת רם בבירה.
14/08/2017  |  ראובן לייב  |   כתבות
ביום ראשון 12 בדצמבר 1954, סמוך לשעה 8 בבוקר, קרבו 2 מטוסי קרב של חיל-האוויר הישראלי לעבר מטוס סורי אזרחי דו מנועי מדגם דקוטה שטס באזור הפקוח האווירי של ישראל והיה בדרכו מדמשק לקהיר. הטייסים הישראלים הורו לטייס המטוס הסורי ולאלחוטן המטוס בסימנים מוסכמים לנחות בשדה התעופה לוד כשהם מלווים אותו כל העת עד לנחיתתו בלוד.
13/08/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
בספר השירים "בסוד תהומות" ניטש מאבק בין יסוד המים ויסוד האש. כדי להבהיר את שורש המאבק על-פי המקורות היהודיים, נזכיר את הפסוק: "ויקרא אלוהים לרקיע שָמים". שואלים הפרשנים: אם שְׁמו של הרקיע הוא רקיע, למה צריך האל להסֵב את שמו לשָׁמים? מתברר, ש"שמים" הוא צירוף של "אש" ו"מים". המקום היחיד, שבּו האש והמים חיים בהרמוניה, הוא בַּשמים: האש לא מביאה את המים לאידוי, והמים אינם מכבּים את האש.
13/08/2017  |  הרצל בלפור חקק  |   כתבות
במלאת עשרים שנה לעלייתה של הלהקה אבטיפוס ויציאת האלבום הראשון שלהם לאור, עליה שיצרה ממד חדש במוזיקה הישראלית, מסמנים שלושת חברי הגרעין המרכזי של הלהקה את ההכנות להוצאת אלבום חדש שלהם. למופע בקפה ביאליק שבתל אביב, שמילא את כל תכולתו במעריצים ששרו יחד עם הלהקה בדבקות והכרה של כל הטקסטים, הופיעו הפעם שלישית המוסיקאים הנפלאים - איל שכטר - (שחקן הקולנוע והתיאטרון) גיטריסט וזמר סולן, אמיר בן דוד הממושקף שכתב רבים מהשירים, גיטריסט ואמן יוקוללי וירטואוז, שכתב בזמנו את המוזיקה לסרט "צומת וולקן" ושר במופע את השיר מהסרט; מה שמרמז על המוצא המשותף של חברי "אבטיפוס" - מחיפה וסביבותיה. וכן טל יניב הקלידן, שהוא וכן אמיר משתתפים בסולואים של קטעים מתוך השירים בקולות יפים, ומגוונים מאוד את המוזיקה תוך הרמוניה קולית מצוינת ועשירה.
13/08/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il