|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

נטייה למושלמות

מחודש נובמבר 2017 יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ואז תהייה לכם ההזדמנות למעבר מקום מגורים, או לחלופין לשפץ את מקום המגורים שלכם ולעשותו נעים יותר עבורכם ועבור הסובבים אתכם
20/08/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה. תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל-23.9, אלמנט: אדמה, סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים, איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי.

איכות המזל: משתנה - יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות של ילידי המזל:

צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכל לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות של ילידי המזל:

פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע - עד לסוף חודש אוקט' 2017 עדיין יכולים אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל ליהנות מהאפשרות שמביא איתו הכוכב יופיטר. בשבילכם זוהי תקופה מצויינת לביסוס מעמדכם הכלכלי. נראה שתקבלו הזדמנויות חדשות מבחינה כספית ותוכלו להתנהל בדרך כזו שתעשיר את הקופה הפרטית שלכם. מחודש נובמבר 2017 יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ואז תהייה לכם ההזדמנות למעבר מקום מגורים, או לחלופין לשפץ את מקום המגורים שלכם ולעשותו נעים יותר עבורכם ועבור הסובבים אתכם. היזהרו מהוצאות מיותרות בין אפריל 18 ועד לאוג' 18.

קושי - מתחילת השנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים איתכם ועם הסביבה הקרובה שלכם במעגל הראשון של חייכם, הוא בית המשפחה. ייתכן שעובדה זו נובעת מכך שכל הקרובים לכם נאלצו לעבור שינויים בעקבות אירועים שאתם חוויתם ונראה שהפעם אין לכם תירוצים איך להצדיק את ההתנהגות שלכם או את של אלה שאתם מנסים לגונן עליהם בכל מחיר. בינואר 2018 יעבור כוכב זה למקום המקושר עם צעירים מכם במשפחה אך נראה שהקשיים שחוויתם יחדיו, יהיו גם המנוף להתחיל מערכת יחסים חדשה וממקום יותר נכון ואמיתי.

שינויים משמעותיים יכולים לקרות בין החודשים מאי ועד ספטמבר 2018.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי ממשיך להיות גם בשבוע הקרוב במזל שלכם ובנסיגה, כך שנראה שזה בדיוק הזמן הנכון לבדוק את מכלול תוכניותיכם האישיות לחודש הקרוב
▪ ▪ ▪


טלה

נושאי משפחה יעסיקו אתכם מאוד במהלך השבוע הקרוב וזאת בגלל העובדה שייתכן שיהיו לכם חילוקי דעות על-רקע צרכים שונים במעגל הקרוב. חשוב מאוד שתוודאו שאתם מובנים לאחרים ולא פועלים אך ורק על דעת עצמכם, עובדה שיכולה לקומם עליכם את האנשים הקרובים לכם ביותר. זה הזמן לבלות וליהנות כיוון שכוכב העשייה מארס נמצא בבית היצירה שלכם ומבקש מכם לממש את יצירתכם.

שור

הכוכב ונוס נמצא אצלכם במקום המקושר עם שיפוץ וטיפוח הסביבה הקרובה. נראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם לבדוק האם כדאי להיעזר באנשים נוספים בתכנון הפעולות העתידיות שלכם. נראה שנושאי היחד במשפחה יטרידו אתכם במיוחד ואף יכעיסו אתכם, אך לא נראה שיהיה לכם האומץ להגיד את דעתכם ותמשיכו לצבור מתחים וכעסים, לעיתים מיותרים כי בשיחה אישית הייתם יכולים לפתור את הבעיות.

תאומים

כל נושאי המשפחה והמקום שלכם בעולם המשפחתי האישי שלכם עולים עכשיו על הפרק ועובדה זו מתאימה במיוחד לתחילת תקופת החגים. מומלץ לכם לשתף פעולה ולזרום עם המשפחה הקרובה לכם ועם כל האנשים בסביבתכם על-מנת שתרגישו יותר טוב עם עצמכם ותוכלו לעבור ימים פחות נוחים בצורה הכי טובה על הדעת. מבחינה כספית פנקו את עצמכם כיוון שמצבכם הכלכלי משתפר.

סרטן

התרחשויות שונות במשפחה הקרובה לכם נותנות לכם תחושה של יחד וסיפוק בגלל העובדה שאתם מאוד מחוברים לאנשים במעגל הראשון הקרוב שלכם, אך יחד עם כך אתם גם מעוניינים לפתח לעצמכם חיים ודעות משלכם. הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות ממשיך להיות בבית המשפחה שלכם ולכן זה הנושא הנכון לחודש הקרוב וביחד עם כך הכוכב מארס שמביא עשיה נמצא בבית הכספים שלכם ומבקש זהירות בהוצאות.

אריה

הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה נמצא במזל שלכם וגורם לכם לפעול בצורה אינטנסיבית יותר מהרגיל. ולכן, זהו הזמן הנכון ביותר לפעול על-מנת לטפל בעניינים הנוגעים לכם. נראה שתרצו להשקיע הרבה שעות אנרגיה בסביבה בה אתם נמצאים עכשיו, על-מנת לשפר ולשדרג את המקום ולעשותו הרבה יותר נעים עבורכם ועבור האנשים החשובים לכם במיוחד.

בתולה

במהלך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם האישיות אך תרגישו לא אחת שאתם נחסמים ולא יכולים לפעול בחופשיות. כוכב התקשורת מרקורי האחראי על המזל שלכם נותן לכם יכולת להבין תחומי התנהלות נוספים שאינם רגילים לכם ביום יום נמצא במקום של חיבור לתת ההכרה ויכול לגרום לכך שתמצאו פתרונות יצירתיים במיוחד ומחוץ לקופסא.

מאזניים

בשבוע הקרוב תוכלו ליהנות ממעברו של הכוכב ונוס שליט המזל שלכם אל בית הקריירה שלכם ותמצאו את עצמכם משתפים פעולה עם חברים קרובים והרבה אנשים ובעלי עמדה שרוצים לבוא לקראתכם ולעזור לכם. תהייה זו תקופה טובה לחיזוק הקריירה. כמו-כן, תהייה לכם היכולת לבטא את דעותיכם בצורה הטובה ביותר, על-מנת שתהיו מובנים ומקובלים על כולם.

עקרב

בשבוע הקרוב תהיה השמש בבית החברים והחברה שלכם, עובדה שתגרום לכם לרצות לבלות, ולשמח את עצמכם והקרובים לכם. השבוע תיהנו מפינוקים משמעותיים שבדרך כלל לא הייתם מאפשרים לעצמכם זאת, אך עכשיו אתם יכולים לאפשר לעצמכם לשחרר קצת את הלחץ בו הייתם נתונים לאחרונה בגלל העובדה שהכוכב סטורן דורש מכם לקחת אחריות על חייכם ולעמוד בהתחייבויות.

קשת

בשבוע הקרוב תצטרכו להוכיח את עצמכם בנושאי קריירה כיוון שנראה שאתם עומדים בפני לחץ משמעותי שבו אתם נדרשים לעמוד בציפיות ובהתחייבויות. אנשים שונים ידרשו מכם שתעזרו להם ונראה שאתם לא תצליחו לסרב, אם כי בתוך תוככם אתם חשים שדי נמאס לכם לעבוד ואתם ממש צריכים את החופש והזמן שלכם לעצמכם. בתוך כל המהומה, נסו למצוא זמן גם להטענת המצברים האישיים.

גדי

הכוכב יופיטר שמביא איתו הצלחה ושפע של אפשרויות נמצא בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן עבורכם לחזק את המעמד האישי על-ידי קשרים עם אחרים שיכולים לעזור לכם לשווק את עצמכם. מומלץ לכם להיזהר מלדחוף את עצמכם בצורה בולטת מדי כיוון שבצורה הזו אתם עלולים לעורר עליכם את זעמם של האחרים. פעלו בתבונה ביחסים בין אישיים כיוון שאתם זקוקים לכל עזרה בדרככם המקצועית.

דלי

הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא אצלכם בבית השותפויות ועובדה זו יכולה לגרום לכם למאבקי כוח עם אנשים קרובים כיוון שאתם לא תרצו להיות שותפים או נוכחים במקומות שיכולים לגרום לכם לעוגמת נפש . מבחינה מקצועית אתם יכולים ליהנות מהעובדה שאתם מוערכים יותר מתמיד וזה יהיה גם הזמן המתאים ביותר לחזק מערכות יחסים קיימות.

דגים

נראה שהתובנות שלכם לחיים הולכות ומשתנות בגלל מה שעברתם לאחרונה ואשר שינה את תפיסת עולמכם האישית והרגשית. אתם נמצאים במחצית התקופה שלאחר יום ההולדת ולכן זה הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם מה עשיתם השנה מבחינה אישית ומקצועית והאם זה מתאים לציפיות שהיו לכם מעצמכם. בכל מקרה, עדיין נותר לכם מספיק זמן להשלים את תוכניותיכם עד ליום ההולדת הקרוב.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  20/08/2017   |   עודכן:  20/08/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורמים בתנועת חמאס אומרים כי פיגוע ההתאבדות של המחבל הסלפי מצטפא כלאב מרפיח מול כוח צבאי של חמאס על גבול הרצועה עם מצרים, שכתוצאה ממנו נהרג פעיל הזרוע הצבאית של חמאס, מהווה שלב חדש בעימות בין הארגונים הסלפים ברצועה לבין חמאס.
18/08/2017  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
אחד המיזמים הגדולים של הנדל"ן יצא השבוע לדרך. חברת רבוע כחול נדל"ן, בבעלות מוטי בן-משה, חתמה הסכם עם ארבעה שותפים, לבניית שני מגדלים, צפוני ודרומי, בני 37 ו-40 קומות, ברחוב תוצרת הארץ 5, במרכז תל אביב. כל שותף יהיה, נכון להיום, בעל 7.5% במיזם הגדול, כולם יחד 30%, ורבוע כחול נדל"ן תחזיק 70%. כשמדברים על השקעה של 1.2 מיליארד שקל, לבניית 390 דירות, ולצידן מגדל משרדים, הכל יחד 65,000 מ"ר, ועוד חניון גדול – כדאי לחלק את ההשקעה והסיכון. כך נהגו גם השותפים מעבר לפינה, אמות ונכסים ובנין, הבונים שם מגדל משרדים.
18/08/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אנחנו כמה ימים לפני ליקוי החמה (21.8). כזכור, כל פעולה המתחילה בשבוע שלפני הליקוי מביאה תוצאה שלא התכוונתם אליה, ולעיתים היא גורלית. אם לא הייתה ברירה, ולא דחיתם החלטה, הכינו מראש חלופה לתוכניות שלכם, כדי להשיג את המטרה לה כיוונתם. היו זהירים ממידע שאתם מקבלים, יש מגמה של הונאה באוויר. שימרו על הנכסים שלכם. מותר לכם להיות ערמומיים, במטרה למנוע מצבים שיפגעו בכם. בין 21.8 ל-23.8, אנשים יציעו לכם עזרה? "שומר נפשו ירחק", אלה רוצים לזכות בשליטה עליכם. אלה ימים שכדאי לבחון את תוכניות הפרישה והפנסיה שלכם. אולי נכון להתייעץ באנשי מקצוע. ב-25.8, כוכב סאטורן משנה כיוון, לאט-לאט, ובהדרגה תרגישו שהעומס שמונח עליכם כבר לאורך זמן משתחרר. שימו לב גם שהנטייה לדחיינות אופיינית עתה. אם יהיה עליכם להתחיל פרויקט מוקדם ממה שחשבתם, היו מוכנים גם לדחייה. החל מ-3.9-2.9 מומלץ להיות מחוברים למציאות, בתהליכי קבלת החלטות. קל לתכנן תוכניות גדולות שתתקשו לממש. האופטימיות עלולה להטעות אתכם.
18/08/2017  |  טובה ספרא  |   כתבות
מחקר שפרסם השבוע מרכז המידע למודיעין ולטרור, מנתח את נוסח ההודעות קבלת אחריות של דאעש על פיגועים שביצעו מחוץ לעירק וסוריה - כמו הפיגוע בברצלונה אתמול (17.8.17). מהמחקר עלה, כי קיים קשר הדוק בין נוסח ההודעות השונות לבין אופי הפיגועים ומקום ביצועם. להערכת החוקרים, מירב הפיגועים בין יוני 2016 ליוני 2017 בוצעו בהשראת דאעש, ללא הנחיה מהארגון, סיוע לוגיסטי או כל מעורבות אחרת שלו בשלבי הכנת הפיגוע וביצועו.
18/08/2017  |  אריאל י' לוין  |   כתבות
כל נסיעה לחו"ל יכולה לספק מבט מעניין לא רק על החיים בארץ היעד בפני עצמם, אלא גם בהשוואה אלינו. כך גם בחמשת הימים בהם הייתי בפריז בשבוע שעבר
18/08/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il