|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

אבי גבאי - תחזית אסטרולוגית

הוא משדר שהכול יהיה בסדר ומציג רזומה של אדם שאכן פעל בחייו לתועלת הסביבה. מאחר שמספר המזל הנומרולוגי שלו הינו 2 הרי שיש לו באמת רצון להקשיב לזולת ולנסות לעזור ככל יכולתו . בשנה הקרובה יעשה ככל האפשר על-מנת ללמוד את הסביבה והנתונים החדשים, עד אשר יחליט כיצד ואיך לפעול ואכן ייעשה זאת בזמן שיחליט שהכי נכון לו
29/08/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
אבי גבאי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

אבי גבאי הינו בן מזל דגים שמספר המזל הנומרולוגי שלו הינו - 2

יום תאריך הלידה הינו 22

ומספר השנה הנומרולוגית שלו הינה 7

אבי גבאי סולל את הדרך שלו לצמרת בבטחה תוך כדי שהוא מפעיל את מקסימום היכולות האישיות שלו.

כבן מזל דגים יש לו יכולת להיות אמפאטי מאוד אל האנשים שמרגישים שהנה הוא מבין אותם ואת דעותיהם ועובדה זו גורמת לסביבה שלו להיות מאוד מרוצה מסך כל ההתנהגויות שלו. הוא מתנהג ומציג את עצמו כמי שאינו דורך על גוויות בדרך אל הצמרת ובצורת הדיבור המאוד חכמה ומקורית שלו יידע כיצד ואיך להפעיל את הצד שכנגד ולגרום להם להרגיש שהנה הוא עושה את הדבר הנכון ובמקום הנכון ואולי סוף-סוף יש על מי לסמוך.

הוא משדר שהכול יהיה בסדר ומציג רזומה של אדם שאכן פעל בחייו לתועלת הסביבה. מאחר שמספר המזל הנומרולוגי שלו הינו 2 הרי שיש לו באמת רצון להקשיב לזולת ולנסות לעזור ככל יכולתו . בשנה הקרובה יעשה ככל האפשר על-מנת ללמוד את הסביבה והנתונים החדשים, עד אשר יחליט כיצד ואיך לפעול ואכן ייעשה זאת בזמן שיחליט שהכי נכון לו.

הינו חזק ומעשי באופיו ופורץ דרך בחשיבתו ובהתנהגותו. הוא תמיד יחשוב מה נכון וכדאי לעשות על-מנת לשפר את הקיים. הינו אינטליגנטי ברמה גבוהה מאוד ויש לו יכולת אינטואיטיבית מעולה לדעת מתי לפרוץ קדימה בעשייה ומתי לשתוק ולעשות חישוב מסלול מחדש.

הינו נעלב מהר והאגו שלו מאוד פגיע. כאשר ייעלב לא ישכח זאת במהרה ויחכה לשעת כושר מתאימה על-מנת להחזיר לפוגע כגמולו.

החשיבה שלו עניינית ומעמיקה ולמרות שהוא יכול לדבר ברגש ואל לב האנשים הוא אינו נכנס לדרמות ולא מרשה לעצמו השתפכויות רגשיות. לאנשים שהוא רגיש אליהם יעניק ביד רחבה, אך תמיד בתמורה ישדר כי הינו מעוניין לקבל חיזוקים על מעשיו, אחרת יסתגר רגשית בתוך עצמו. הוא זקוק לחיזוקים מתמידים מהסביבה הטבעית שלו ולעיתים עובדה זו יכולה להתיש כיוון שהוא עושה זאת בצורה תובענית. הוא די מבלבל בהתנהגות שלו, כי מצד אחד יכול לשדר כוח והכול בסדר ומצד שני לקרובים אליו מאוד הוא יכול להתגלות כאדם שמפחד מקשרים אישיים עמוקים ודוחה מעליו אפשרות לקרבה אישית.

בשנה הקרובה הוא ילמד את העובדות ויחסי הכוחות בסביבתו לקראת התחלת מחזוריות חדשה בחיים אליה יגיע בעוד כשנתיים.

והרי התחזית

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תעסקו בנושאי יחסים בין אישיים מאחר שנראה שנושא זה עדיין לא מתנהל בהתאם לתפיסת העולם האישית שלכם.

טלה - הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים בעבודה. זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול המקורבים לכם בתחום הזה. בהחלט ייתכן שמה שאתם בטוחים שעבורכם זהו הדבר הנכון ביותר, יתגלה כמעורר התנגדות אצל האחרים שחושבים שאתם נוקטים בצעדים לא נכונים בכל מה שקשור ליחסי אנוש.

שור - הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שלכם ומעניק לכם זמן איכות עם האנשים הקרובים לכם ביותר. זהו זמן שבו תרגישו שיותר נחמד ונעים לכם וגם הקרובים לכם מחפשים את קרבתכם ודעתכם. זהו זמן נפלא לשדרג את מערכות היחסים שלכם ולגרום לכך שגם בזמנים אחרים תרגישו שאתם פועלים בדרך הנכונה ביותר.

תאומים - בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בתוך המעגל הקרוב לכם ביותר. ייתכן שתרגישו נסערים במידה מועטת כיוון שאנשים קרובים יגידו לכם את דעתם עליכם ולא נראה שתאהבו את זה ובוודאי שלא תרצו לשתף פעולה בדבר שלא יהיה לטובתכם. מומלץ לכם לבדוק את מה שאומרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש משהו בדבריהם.

סרטן - במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב מארס המביא איתו תקופה של בנייה ועשייה ביחס לכל מערכות היחסים עם האנשים הקרובים לכם, אך לא עם בהכרח בני המשפחה שלכם. זה הזמן לבדוק את תחומי ההתעניינות שלכם מחדש, על-מנת להביא לידי כך שתמצו את יכולותיכם הטובות בנושאים אלה. הקרובים לכם ינסו לעזור לכם ככל יכולתם.

אריה - הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה נמצא בבית הכספים שלכם וייתן לכם במהלך כל החודש הקרוב אפשרויות חדשות לשווק את עצמכם בדרך חדשה וייחודית. ייתכן שעד היום לא התנהלתם נכון ולכן חשוב מאוד שתתנו הזדמנות לנושאים חדשים להיכנס אל חייכם ובהחלט נראה שההצלחה תבוא ממקור בלתי צפוי.

בתולה - במהלך השבוע הקרוב תרגישו שיש לכם צורך עז לחקור את המניעים התת הכרתיים שלכם ביחס למערכות יחסים קרובות. זה הזמן לתת לאינטואיציה הטבעית שלכם להנחות אתכם, כיוון שלמרות שאתם אנשים מאוד מעשיים, אתם גם מחפשים תשובות שהן מעבר להגיון ותחושות הבטן עשויות לתרום לצורך זה רבות.

מאזניים - במהלך החודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת מרקורי בבית תת-המודע שלכם ויעניק לכם את היכולת האינטואיטיבית להביע את עצמכם בדרך ורבלית מעולה אליה אתם רוצים להגיע כדי לשכנע אחרים בדעתכם ובצדקתכם. אתם עומדים להשפיע על אנשים קרובים לפעול בדרכים שונות לעזור לכם וכך גם תצאו נשכרים מהיכולת שלכם לשתף פעולה.

עקרב - בשבוע הקרוב נמצא הכוכב וונוס בבית הקריירה שלכם כך שזו תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים. מומלץ לכם לא להתרווח על זרי האהדה שתקבלו, אלא להמשיך ולפעול במלוא המרץ, כיוון שכבר תקופה ארוכה אתם מנסים לשקם את הקריירה שלכם.

קשת - נראה שבשבוע הקרוב מסיבות השמורות איתכם לא תרצו לשתף את האחרים בחוויות הרגשיות שלכם ויהיה לכם יותר נוח להיות מופנמים בתוך עצמכם בכל הנוגע לתחושות שלכם. ייתכן שאנשים שסמכתם עליהם אכזבו אתכם במקצת ואתם רוצים לדעת שהפעם אתם הולכים על בטוח ולא מסתמכים רק על מילים יפות שאומרים לכם .

גדי - הכוכב מארס יימצא במהלך כל החודש הקרוב במקום המקושר עם חו"ל ונושאים שונים הקשורים לביורוקרטיה משפטית. ולכן זה הזמן הנכון לתכנן שינויים שיכולים להתאים לכם הקשורים ליחסי עבודה מעבר לים. יש לכם סיכויים להצליח כיוון שאתם עסקנים מלידה. אתם נמצאים בסוג של פריצת דרך בחייכם, אליה כבר שאפתם להגיע מזמן.

דלי - הכוכב וונוס מבקר בבית השותפויות שלכם כך שזה הזמן שלכם לבדוק את ההתנהלות שלכם בסביבה הקרובה לכם ולוודא שאתם מובנים לגמרי לאנשים קרובים אליכם. ייתכן שהתנהגות של אנשים אחרים יכולה להכריע אצלכם את הכף לגבי אופן ההתנהלות בהמשך – אך בכל מקרה, עליכם להיות שלמים עם עצמכם והחלטותיכם.

דגים - אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ויכולים להניח לעצמכם, לשבת לאחור ולסרוק את מחשבותיכם ותוכניותיכם בליווי חשבונות נפש על כל מה שעברתם בשנה האחרונה. זה הזמן שלכם לעזור לעצמכם לנסות לעבוד על מימוש תוכניות ישנות ולגייס לטובתכם אנשים קרובים שאתם רוצים אותם בקרבתכם.

תאריך:  29/08/2017   |   עודכן:  29/08/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אבי גבאי - תחזית אסטרולוגית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמעד
30/08/17 17:27
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"עבורנו, העם היהודי, אין זו אלא פיסת נייר, ואנו נתייחס אליה ככזו". זו הייתה ב-1975 תגובתו של חיים הרצוג, שגריר ישראל באו"ם, להחלטה שקבעה ש"ציונות היא צורה של גזענות ואפליה גזעית". לאו"ם נדרשו 16 שנה לבטל את ההחלטה הזו. אולם האזנה למתנגדי חוק הלאום מגלה שקמו לה תומכים בישראל. למרות שהחוק חוזר על המחויבות העמוקה של המדינה להיותה יהודית ודמוקרטית, מתנגדי החוק מבקשים להציגו כפוגע בדמוקרטיה הישראלית ובמיעוטים החיים בה.
29/08/2017  |  עו"ד אהרון גרבר  |   כתבות
"ארבעה אבות" הוא רומן המורכב משלוש עלילות, כל אחת מתקופה אחרת. העלילה הראשונה נקראת "1961 הראשון" ובנויה מחליפת מכתבים בין מר א' בוכמילר, אזרח תל אביבי, לסגן מהנדס העיר, ברוך דומיני, בתחילה רשמית ולאחר מכן אישית. אליהו בוכמילר מתלונן על שבעלת הדירה מעליו, גב' קלרה נוימן, בונה באופן בלתי חוקי גזוזטרה. הגברת תתגלה, בהמשך חליפת המכתבים, כאישה צעירה ומצודדת שבוכמילר המציצן לא מפסיק מלצפות בה ומלהטריד אותה. הוא חומד אותה בלהט ומתקנא בבנו הצעיר ובסגן מהנדס העיר המנהלים אתה רומן של ממש. קלרה באה מרומניה, בלי הורים, ובצד מקצועה כסייעת לרופא שיניים היא מנגנת בחליל. העלילה השנייה נקראת "1993 השני והשלישי" ומספרת מנקודת מבטו של סופר יודע כול, בגוף שלישי, על גיורא, וטרינר, שאשתו, שרון, בוגדת בו במשך שש שנים עם מיכה, כתב תרבות ואמנות. מיהו אביה של הבת שמגדלים גיורא ושרון? בשלב זה לא ידוע. יש לה ארבעה אבות ואין לה אף אב. שרון דומה במידה מסוימת לקלרה. כמוה היא אישה יפה, פאטאלית, שבצד מקצוע פרוזאי, במקרה שלה עורכת דין של נדל"ן, עוסקת בכתיבה. שתי הנשים מחפשות עולם אמנותי וחיות בו, כביקום מקביל, בצד עבודתן לצרכי פרנסה. כמו קלרה, גם שרון לא מכאן. שרון עלתה מצרפת והוריה גרים בטולוז ולא שייכים לישראל. וכמו קלרה המנהלת פרשת יחסים סוערת עם גבר נשוי, גם היא, שרון, נפגשת עם מיכה, הנשוי לג'ני, למפגשים ארוכים ולוהטים, בקשר לא רק של גוף כי אם גם של נימי הנשמה. העלילה השלישית נקראת "2004 הרביעי" ומורכבת מפוסטים של בתה של שרון, נירה, בת ה-17. בעלילה זו, הכתובה ברובה בחיקוי סגנון של מתבגרת, נפתרות התעלומות (חלק זה, על-אף שהוא נוגע ללב ונחוץ להבנת הרומן, אני, אישית, אהבתי פחות מאשר את החלקים האחרים).
29/08/2017  |  אורנה ליברמן  |   כתבות
אָתָאנוּ לבַקש ממךָ כַּפּרה
28/08/2017  |  הרצל ובלפור חקק  |   כתבות
מי שעוסק בתחום הטכנולוגיה הפיננסית יודע שמזה מספר שנים הבנקים נאלצים לעבור שינוי מאוד חד ומהיר כדי להדביק את קצב התפתחות הטכנולוגיה. הסיבה העיקרית לכך היא שבתקופה זו החלו להיכנס לזירה סטארט-אפים בתחום הפיננסי. או, בקיצור, נולדה והחלה לשגשג תעשיית הפינטק.
28/08/2017  |  יהודה קונפורטוס  |   כתבות
מזל בתולה עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.
27/08/2017  |  צילה שיר-אל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il