|
מבצעים לחג [צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90]
|
|
|
|
|
ראש השנה בפתח והרבה חברות מנצלות אירוע זה על-מנת למשוך אליהן לקוחות עם מבצעים משכנעים ו/או סרטי תדמית על-מנת להגביר את החשיפה והמודעות.
אבל האם כל המאמץ הזה בכלל הכרחי? האם חייבים לפרסם? ואם מפרסמים האם בכלל משקיעים מחשבה בנושא או שזה נהפך לסוג של רוטינה?
תשובה לחלק מהשאלות ניתן לראות בתשדירי הטלוויזיה של רשת מגה בעיר, כן קיימת עדיין רשת כזו באותם המיקומים של מגה הישנה, אך עדיין בסוג של בלבול / העדר זהות ומחירים יקרים שלא מ
העולם הזה.
רשת מגה בעיר יצאה בתשדיר הקורא ללקוחותיה לקנות אצלה - תוך פרסום של שמן זית 750 מ"ל במחיר של 25 שקלים, נו מה תגידו על זה? זה מבצע חג?
זה מחיר טוב בהשוואה למחיר הרגיל של מגה בעיר, אבל ממש לא מבצע עוצר נשימה שיביא לקוחות לחנות.
מחיר טוב היה 10 שקלים לקונים מעל 100 שקלים, שהרי לרשת מגה בעיר שולי רווח גדולים במיוחד ויכלה לחלוק אותם על לקוחותיה הנאמנים אשר חלקם שבויים אצלה. אז מדוע להוציא כסף רב על פרסום, אם הוא גורם לך רק נזק כמו בומרנג? האם בגלל איזה גחמה של מנהל ו/או לחץ מצד משרד הפרסום?