|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

תחזית אסטרולוגית ל-2.11.17-29.9.17

האמינו בטוב

תמונת הכוכבים למדינת ישראל. עלולה להיות בעיה עם כמויות המידע שיגיעו דרך האינטרנט. יהיה כדאי לחזור לתחושות הבטן ולאינטואיציה שינחו אותנו בים המידע האינסופי, ולבחור מה נכון לנו. שימרו על עצמכם ממניפולציות בכל המישורים. לפלוטו יש כוח בימים האלה
29/09/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אופקים חדשים

אנחנו בתהליך של שחרור, פריצת דרך, יציאה ממצבים המאפשרת פתיחת אופקים חדשים. צפוי חיפוש אחר רומנטיקה בסוף השבוע, שתיתן תחושה טובה. אלה ימים להתפייסות (ונוס-יופיטר ופאלאס). לאומנים ביניכם, הימים טובים לעיצוב, גם אופנה ותכשיטים. השילוב של נפטון, מחזק גם את הרוחניות. אבל גם האמת לא תמיד ברורה, בנוכחות הנפטון. נסו להיזהר, אם תגלשו למערכת יחסים (5-6.10) תזכרו שהמציאות אינה תומכת לאורך זמן באהבה שנולדה על בסיס הנפטון. כוכב סאטורן יגיע לפגישה עם כוכב מארס, ויחזיר את החיים לפרופורציות, ויקשה על שיתופי פעולה, עד 12.10. החוויה תהיה בתחושת ההתנגדות שתקשה על דחיפת מטרות, זה שילוב היוצר מתח.

כוכב פלוטו נעצר ומשנה מגמה ב-28-29.9. השפעה תהיה גם בעולם הפוליטי. פלוטו מסמל מאבקי כוח, קוריאה הצפונית? רוסיה? ארה"ב? אירן? השילוב בין הכוכבים במזל מאזניים מעיד על הרצון למצוא פתרונות. הבעיה שכוכב פלוטו אינו דיפלומט.

מבנה הכוכבים המצטרף למופע הירח המלא ב-5.10, ממליץ להזהר עם מידע חסוי, בעיקר מידע פיננסי. פליטת פה קטנה, עלולה לעורר בלגאן ענקי. לדוגמה, השמש של אירן ב-11 מעלות טלה והשמש של עירק ב-10 מעלות מאזניים, ייתכן מאוד שנהיה עדים לעוד דו-קרב בין שתי המדינות על בסיס הקונפליקט הישן והמוכר (אולי בגלל הכורדים, והרצון לממש את עצמאותם?).

אחרי ה-7.10 מגיע ההיבט בין אורנוס ונפטון, כמו שכבר כתבתי כאן בעבר, הצמידות של אורנוס נפטון היה ב-1993, אז השתלב בהדרגה לתוך חיינו האינטרנט. המבנה הנוכחי עלול להכניס קצת בלבול לחיינו, ארועים חדשים שהבעיה שלהם עלולה להיות עם כמויות המידע שיגיעו. יהיה כדאי לחזור לתחושות הבטן ולאינטואיציה שינחו אותנו בים המידע האינסופי, ללמוד לשחות מחדש בין התמונות האימוג'ים והסמלים שהמחשב יציף אותנו. כך אולי נדע למצוא את עצמנו באינטרנט בדרך שתהיה יותר נכונה לכל אחד. במישורים בינלאומיים, נשמע יותר על פצחנים הפולשים למחשבים של מדינות, והנזקים שעלולים להתרחש בגלל הפעילות הלא חוקית.

ב-7-9.10 השמש והמרקורי ייפגשו במנעד מתוח לכוכב פלוטו. אלה ימים שצריך להזהר עם מידע סודי, מידע חשוב עלול ללכת לאיבוד או להיות מובן בדרך שגויה. שימו לב איך אתם מטפלים בנושאים שחשובים לכם. בעיקר כאלה שהם סודיים. הפעילו שיקול דעת בכל ההחלטות שתעשו הקשורות לנכסים, לחשבונות. הפעילו חושים חזקים והעבירו את העצות במסננת כשאתם שומעים רעיונות חדשניים מיועצים כלכליים, מנציגי חברות כרטיסי אשראי וכד'. המניפולציות עלולות לגרור שגיאות וטעויות במהלך מו"מ. הטעויות עלולות גם להיות בגלל חוסר הבנה של פרטים שאתם שומעים או קוראים, בתחומי הפיננסים. שימרו על הסודות קרוב לחזה, אלה ימים של שמועות ורכילות שתעבור כאש בשדה קוצים. זכרו, אלה רק שמועות!

המבנה הזה אינו מאפשר פשרות, וויכוחים אופיינים בימים האלה. נסו לשמור על פתיחות, גם כשאתם שומעים דעות שונות משלכם, ויתור על מאבקי אגו יכול לעזור. השילוב המתוח בין מרקורי ופלוטו, יבוא לידי ביטוי בניסיון להשפיע בכל מחיר על כל אחד. נסו לדבר בדרך גלויה ופתוחה על המתרחש. זיכרו זאת גם כשאתם מקבלים מידע ופרשנויות מאמצעי התקשורת המגוונים.

כוכב יופיטר עובר למזל עקרב, ב-10.10.17 שינוי שמביא התפתחות. כוכב יופיטר, מסמל גדילה, התפתחות והרחבה, כשהיה במזל מאזניים הרצון היה להגיע לפשרה, הסכמה ושלום. המעבר למזל עקרב יביא את השינוי. אופיו של המזל נותן את הצבע. עקרב, מסמל נכסים משותפים, סקס, מוות ולידה מחדש. בנקים, מיסים, שווקים ו"סחורות". ייתכן שמעברו של יופיטר יביא לעליית מחירים של ה"סחורות" בשווקים. בני מזל עקרב, ירגישו שהם מקבלים הזדמנויות ויחגגו שמחות. יש כאלה שיקבלו קידום מקצועי, המוניטין שלהם יקבל כנפיים, אחרים ימסדו קשרים או ירחיבו את המשפחה. השפעה יכולה להיות גם כלכלית, רווחה יחסית לשנים שעברו. חשוב כמובן איפה ממוקם המזל במפה האישית.

ההמלצה להיות זהירים בין 12.10-10.10, אלה ימים שעלולות לפרוץ בהם שריפות, בעיות בגלל קצר חשמלי. מצב הרוח הוא יותר "קרבי". נסו להוריד ציפיות, ותנו עדיפות למה שחשוב במיוחד. האנרגיה לא במיטבה.

סביב ה-15.10 חוסר שקט, ייתכנו הפתעות, רעיונות יצוצו, המידע יגיע במהירות, ועלול לפעמים להביך בגלל חוסר הקונבציונאליות. תתקשו לנווט את עצמכם, פגישות עלולות להתפספס, גם בגלל חוסר הבנה.

סביב ה-17.10 מקבץ כוכבים ממליץ על התחלת עסקות חדשות. הימים סביב המועד הזה, טובים גם לשווקים.

מופע מולד הירח ב-19.10 יהיה במולות לכוכב אורנוס ומנעד מתוח גם לכוכב נפטון, אנרגיה לא פשוטה, שעלולה להקשות על העבודה. רעיונות ותוכניות ישתנו במהירות.

סביב ה-21.10, ייתכנו ויכוחים על נכסים משותפים. חילוקי דעות יצמחו על בסיס רגשי, חוסר ביטחון הקשור לפנסיות, משתכנתאות או מדיניות משתנה הקשורה לביטוחים. לכוכב פלוטו יש נוכחות העוזרת להתבונן אל מתחת לפני השטח, ובכוחו לגרום לכל אחד לפתוח את הדלת הנכונה לו, זו שתביא אותם לפתרונות המתבקש.

השמש עוברת למזל עקרב ב-23.10. האווירה משתנה, עולם הרגשות והסודות משתלט על ההתנהלות היומיומית. כוכב מרקורי עבר למזל עקרב ב-17.10, אחרי מזל מאזניים הדיפלומטי, שכל דבר נאמר עם מחשבה וטקט, הגיע הזמן לדבר על הדברים האמיתיים. האם תוכלו עכשיו לדבר על "הפיל שנמצא בחדר"?

סביב ה-1.11 השילוב של ונוס עם ווסטה, תביא איתה תמיכה רגשית שתקל יותר לפתור חילוקי דעות.

זמני הירח הבטל:

יום שבת 30.9 הירח בטל משעה 03:18 עד 07:39 בבוקר.
יום שני 2.10 הירח בטל משעה 14:17 עד 17:25.
יום רביעי 4.10 הירח בטל משעה 10:12 עד 23:39
יום שבת 7.10 הירח בטל משעה 01:42 עד 02:55 בלילה
יום ראשון 8.10 הירח בטל משעה 01:44 עד יום שני בשעה 04:44 לפנות בוקר.
יום רביעי 11.10 הירח בטל משעה 01:26 עד 06:38 בבוקר.
יום שישי 13.10 הירח בטל משעה 06:58 עד 09:41 בבוקר.
יום ראשון 15.10 הירח בטל משעה 08:29 עד 14:18.
יום שלישי 17.10 הירח בטל משעה 14:25 עד 20:34.
יום חמישי 19.10 הירח בטל משעה 22:11 עד למחרת ב-04:40.
יום ראשון 22.10 הירח בטל משעה 14:33 עד 14:56 (אין טעות).
יום שלישי 24.10 הירח בטל משעה 19:46 עד למחרת ב-03:11.
יום שישי 27.10 הירח בטל משעה 08:24 עד 15:58.

בלילה שבין שבת לראשון חוזרים לשעון חורף.

יום ראשון 29.10 הירח בטל משעה 18:23 עד למחרת ב-01:45.
יום שלישי 31.10 הירח בטל משעה 23:01 עד למחרת ב-08:42.
יום שישי 3.11 היחר בטל משעה 05:04 עד 11:45.

כלכלה ושווקים

הכוכבים אורנוס ויופיטר המשפיעים כבר, נוטים להביא הפתעות. זהו מבנה היוצר מתח אבל חיובי לשוק החופשי. ההשפעה עד 6.10.

פלוטו שנעצר ב-28-29.9 ישפיע על רפורמות ומיסים. הוא גורם למשברים וגם להתחדשות. מערכת הבנקים והשווקים תושפע מהפלוטו, הרבה מניפולציות בנושא יהיו בכותרות. גם אלה ישפיעו על מצב הרוח בשווקים.

אורנוס ונפטון, גם הם המנעד שאינו מבטיח יציבות. כך שאוקטובר יהיה עם ניידות גבוהה יחסית. ייתכן שכל אלה בגלל ארועים דרמטיים בעולם. אבל כוכב יופיטר שיעבור למזל עקרב ב-10.10 יכול לשפר את מצב השווקים, לפחות זמנית. אבל תמיד נזכור שכוכב יופיטר מביא איתו אופוריה, וזו מתפוגגת מול כוכבים אחרים. כך שיתכן שבסופו של דבר עם כל הנדנדה אלה היודעים לקרוא נכון את הנתונים יכולים גם להרוויח לקראת סוף החודש.

אצלנו

(התחזית היא לנו שנבין איזה כוכבים משפיעים עלינו כאן במדינת ישראל ומה קורה לנו, נטו. בלי פוליטיקה)

מאז 2015 כוכב נפטון "מטייל" על ציר 1-7, במפת המדינה. למרות שאופיו במיקום הזה יוצר אידיאליזציה, הוא אינו מאפשר קבלת החלטות וגיבוש הסכמים לשיתופי פעולה. כוכב נפטון ממשיך להשפיע לסירוגין עד פברואר 2018, ובהמשך מעת לעת ישפיע בגלל נסיבות חיצוניות עד פברואר 2019 (שוב ינסו לנווט אותנו לתוך מו"מ עם הפלשתינים?) במציאות הנוכחית הנפטון מקשה על פתרון מצבים. לכן על-פי רוב דוחים החלטות. הנפטון גורם לוויכוחים, אם זה בתוך ההנהגה עצמה, ובין המפלגות (חשבתם פעם על התוכן של המילה "מפלגה"? פילוג...). המגוונות בכנסת, מה שמשליך גם על אופי השיח בינינו העם, אזרחי המדינה (שגם מפולגים, ואת זה פוגשים ברשתות החברתיות, בעיקר בגלל ההזדהות הרגשית שהפכה להיות מוקצנת, כל אחד עם המפלגה "שלו") עם ניסיונות של כל אחד מהצדדים להסביר למה נכון לעשות כך ולא אחרת, עם תלי תילים של מילים. במבחן המציאות התהליך יצר וממשיך לגרום מתח בגלל חוסר ודאות, אלה מצבים שקשה "לחתוך", והתוצאה מביאה התמודדות, לצד טישטוש ש"הכל יהיה בסדר". לצערנו כולנו, למרות הציפיות, קשה לגבש שיתופי פעולה, הבנות, ולכן אנו חווים אכזבות גם מההנהגה וגם מכל חברי הכנסת, וכמובן גם מעצמנו בסגנון (אלימות מילולית, גסות רוח, לפעמים בשפה כל כך נמוכה) שבו כל אחד מנסה לבטא את "אני מאמין" שלו.

"כִּי אָדָם, אֵין צַדִּיק בָּאָרֶץ--אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה-טּוֹב, וְלֹא יֶחֱטָא... גַּם לְכָל-הַדְּבָרִים אֲשֶׁר יְדַבֵּרוּ, אַל-תִּתֵּן לִבֶּךָ:" (קהלת ז)

גם כוכב אורנוס, מטייל לסירוגין על ציר 10-4 השינוי מחלחל, ויתכן שהוא יביא להסכמות בנושאים מסוימים, אבל עם שינויים. המציאות החדשה (תחשבו על כל התהליכים שיוצרים לאורך זמן על-מנת להביא לשינוי במוסדות החינוך, המשפט, תחבורה וכו') תעלה ותביא אפשרויות חדשות ומרעננות. נכון שאופיו של כוכב אורנוס מטלטל, מביא איתו אי-שקט, ומנקה את השטח גם. אבל כמו תמיד, כוכב אורנוס פועל כאילו במפתיע, אבל במציאות, הוא פועל אחרי שהדברים "התבשלו" לאורך זמן, ועתה הם יוצאים החוצה. אורנוס יכול להביא איתו כללי משחק חדשים וברורים. אבל הנפטון שקיים גם הוא ברקע, עלול לעכב מעת לעת את התהליכים. לכן, חוסר השקט המאפיין אותנו הוא ריגשי, ניסיון לשאול שאלות, בלי לתת אמון באיש.

האור מנצנץ, והוא בצמד הכוכבים אורנוס/פלוטו המזנב בשני אלה על ציר 10-4, לקראת סוף 2018. אלה יחזירו אחריות לחיינו. עם הגעה להסכמות בין כל המפלגות, ויתכן מאוד שזה מרמז על אחדות. שילוב הכוכבים הללו על ציר 10-4, יביא איתו חיזוק בלכידות ובשייכות שלנו כעם.

מצבנו הכלכלי, ממשיך להיות טוב ומוכיח את עצמו. שיתופי פעולה בתוך המדינה, וגם הסכמים בינלאומיים מביאים הזדמנויות חדשות הממשיכות לשפר את הכלכלה כאן. התהליכים ימשיכו גם לאורך השנתיים הקרובות ויביאו איתם דינמיקה כלכלית חיובית. ולמקטרגים, באוגוסט האחרון (2017) ה"סטנדרד אנד פורס" העלה את דירוג האשראי של ישראל, וציין שזה בזכות ההנהגה הנוכחית של ישראל...

"אַל-תֹּאמַר, מֶה הָיָה--שֶׁהַיָּמִים הָרִאשֹׁנִים, הָיוּ טוֹבִים מֵאֵלֶּה:... ביוֹם טוֹבָה הֱיֵה בְטוֹב, וּבְיוֹם רָעָה רְאֵה; גַּם אֶת-זֶה לְעֻמַּת-זֶה," (קהלת ז')

למדינת ישראל תהיה השפעה ברחבי העולם. בדרכה, תביא את השקפת עולמה והמשתמע ממנה. תפעל בקונצנזוס ותקבל גם הכרה בהדרגתיות על עמדותיה ופעולותיה. השוק הישראלי ימשיך להתחרות ולפעול בשווקים בינלאומיים, היצוא ילך ויתרחב בהדרגה ברחבי בעולם.

במאבקים עקרוניים ובינלאומיים נצליח להוכיח את הצדק שלנו, לקבל הכרה על עמדות מדיניות. אלה תהליכים הדרגתיים המתפתחים עם אורנוס/נפטון על ציר 9-3.

המסקנה: אם נלמד לדבר בינינו לבין עצמנו, גם להתווכח, אבל בשפה מתורבתת, נרגיש שאכן הכל טוב יותר, גם איכות החיים שלנו תשתפר.

במהלך השנה, נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות הנקודתיות. ביטחון, כלכלה ופוליטיקה.

בָּרוּךְ אַתָּה ה' הַפּורֵשׂ סֻכַּת שָׁלום עָלֵינוּ וְעַל כָּל עַמּו יִשְׂרָאֵל וְעַל יְרוּשָׁלַיִם אָמֵן: (ברכת השכיבנו)

תאריך:  29/09/2017   |   עודכן:  29/09/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל פאר הוא אחד האנשים המקסימים שזכיתי להכיר. איש נטול אגו, נטול מרפקים, ונטול אויבים. מעולם לא היה מעורב בתככים, תכונה יוצאת דופן בחטיבת החדשות של הערוץ הראשון.
28/09/2017  |  משה נסטלבאום  |   כתבות
אוניברסיטת חיפה, השוכנת במרומי הר הכרמל, מהווה המוסד האקדמי הגדול ביותר באזור הצפון ולומדים בה כ-18 אלף סטודנטים. נתח המחקרים והפרסומים שלה בעוגת המחקר של האוניברסיטאות בישראל עולה בהתמדה בשנים האחרונות.
28/09/2017  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
בלילה גשום וקר יום ב' ה-25 בפברואר 1946 פשטו יחידות אצ"ל ולח"י בו בעת במסגרת באישור מפקדת "תנועת המרי" על שלושה שדות תעופה של חיל-האוויר המלכותי הבריטי בארץ. יחידות האצ"ל פשטו על שדות התעופה קסטינה (כיום בסיס חצור) ועל שדה התעופה בלוד (נתב"ג של היום). ואילו אנשי לח"י פשטו על שדה התעופה של חיל-האוויר המלכותי הבריטי שליד כפר סירקין.
28/09/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
כאשר מגיעה תקופת החגים וההכנות לשנה החדשה, אנו נכנסים להתמודדות עם חלק מהשאלות החשובות של החיים שתקופת החגים מעוררת. אחת מהשאלות הקשות והמדאיגות היא "איך אפשר לסבול את המשפחה שלי לכל-כך הרבה זמן? ואיך את כל זה עושים בדוחק בתוך סוכה?"
28/09/2017  |  אבידן מילבסקי  |   כתבות
כבכל שנה אני נשאלת מה מומלץ לאכול בארוחה המפסקת אשר לפני הצום ומה מומלץ לאכול בתום הצום. אתחיל מסיפור אמיתי, של אישה צעירה, אשר סיפרה לי כי מדי שנה בשנה, כאשר היא צמה ביום הכיפורים, היא נתקפת בכאבי ראש עזים כל-כך שהופכים לעיתים לבלתי נסבלים. ואכן ישנם אנשים ובעיקר נשים, שאי אכילה ואי שתייה למשך יותר משלוש שעות, גורמת להם/להן למיגרנות קשות.
28/09/2017  |  אולגה רז  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il