|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

כוכב התקשורת, התנועה והנסיעות

את תחושת הנסיגה ניתן לתאר כמו שני רכבים שנוסעים זה לצד זה באותה המהירות, עובדה שנותנת לנוהג את התחושה שהוא נוהג אחורה ומאחר שזה לא נעים, הרי שאחד הנהגים יאיץ את מהירותו ובכך תיגמר אי-הנוחיות שבתחושה
12/11/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מהלך רגיל [צילום: נאס"א]

והפעם על מהלכי כוכב התקשורת, התנועה והנסיעות והמוכר בשמו מרקורי.

בשבוע הקרוב נמצא כבר כוכב מרקורי במזל קשת ולכאורה מהלכו רגיל, אך מי שמכיר את המהלכים מקרוב מגלה שבדיוק בתאריך ה-15.11.17 יימצא הכוכב בדיוק באותה המעלה בה הוא מסיים את תהליך הנסיגה שאותה הוא מתחיל כבר בסוף החודש הקרוב ולכן, החל מתאריך זה יתחילו להיות מורגשים המהלכים של נסיגת הכוכב במזל קשת.

התאריכים המדויקים יהיו בין ה-1.12 ועד התאריך 23.12. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה, דגים, שור וסרטן.

כפי שכתבתי לעיל, הרי שכבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה מורגשת השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון, בזמן שמתכננים אירועים שונים.

את תחושת הנסיגה ניתן לתאר כמו שני רכבים שנוסעים זה לצד זה באותה המהירות, עובדה שנותנת לנוהג את התחושה שהוא נוהג אחורה ומאחר שזה לא נעים, הרי שאחד הנהגים יאיץ את מהירותו ובכך תיגמר אי-הנוחיות שבתחושה.

ואולם, כאשר תהליך כזה מתרחש בשמיים איננו יכולים להאיץ את חיינו ואנו חיים בתחושת חוסר הנוחות, חוסר הוודאות והיציבות שמהלך כזה גורם לנו לחוש. ולכן, זוהי תקופה מבלבלת שעדיף לא להתחיל בה דברים חדשים, אלא אם כן חויבנו לכך.

הדבר שונה אצל מי שנולד במהלך כזה. אותו אדם למעשה חוזר לתחושה הטבעית שלו ובהחלט ייתכן שתחושה זו גורמת לו דווקא לצמיחה ופריחה (ולכן חשוב מאוד שכל אחד יבדוק באופן אישי, מה נסיגה כלשהי גורמת לו לחוש).

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו, יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים, או שיבושים בקריאת בדיקות. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים, כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

ואולם, למרות האמור מומלץ שכל מי שעומד בפני החלטה משמעותית דווקא בתאריכים אלה, יבדוק באופן אישי כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נמצא וונוס כוכב היחסים הבין אישיים במזל שלכם, כך שזו גם תהייה ההזדמנות שלכם להביע את תחושותיכם האמיתיות
▪ ▪ ▪


טלה

זהו שבוע טוב לחיזוק היחסים הבין אישיים שלכם עם אנשים שהתרחקתם מהם בתקופה האחרונה בגלל אילוצים שונים. אתם קצרים בסבלנות מהרגיל ומרגישים שאחרים מנסים להתנכל לכם. זהו הזמן להביע את דעתכם. מבחינה מקצועית אתם עוברים

שור

השמש וכוכבים נוספים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ובעיקרון אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת ותוהים ביניכם לבין עצמכם מה עליכם לעשות עוד כדי להרגיש שאתם מממשים את עצמכם. אתם מרגישים שהגיע הזמן לקחת אחריות על עצמכם על-מנת להזיז את חייכם למקום שאתם בטוחים שאתם רוצים לשהות בו.

תאומים

אתם נהנים עכשיו מסגנון חיים חדש בעקבות העובדה שיופיטר כוכב השפע יושב בבבית העבודה שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה סוף-סוף אתם מסופקים בכל הנוגע לתוכניות שהיו לכם בשנים האחרונות. במידה ותמשיכו להתנהל נכון מבחינה אישית הרי שתצליחו לצבור לעצמכם כוח, עמדה וכריזמה. השתדלו גם להשקיע בכל הקשור ליחסים האישיים שלכם.

סרטן

הכוכב יופיטר שעדיין נמצא בבית היצירה והילדים שלכם נותן לכם אפשרויות לנהל חיים חדשים ועצמאיים ואפילו ליהנות מהפירות שקיבלתם בעבור השקעתכם בעבר. זה הזמן המתאים לכם להראות את היכולות שלכם, אך במקביל להיזהר לא לתת מעצמכם יותר מדי כדי שלא תישחקו. היו כמה שיותר עם צעירים מכם ובלו איתם זמן איכות.

אריה

הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם כיוון שכרגע ההוצאות גבוהות מההכנסות ונראה שאתם לא תמיד בשליטה על הנעשה. אתם חייבים לבדוק את המאזן הכספי שלכם ולוודא שאתם פועלים בצורה נכונה. כל מה שקשור לבית ולמשפחה הקרובה יעלה עכשיו למבחן בחייכם ונראה שתהיה לכם היכולת לאזן את הרגשות שלכם בנוגע למשפחה.

בתולה

בחודש האחרון נהניתם מביקור כוכבים רבים בבית הכספים שלכם ועובדה זו נתנה לכם את הכוח והיכולת להתמודד ולהוציא לפועל את התוכניות הכי כמוסות שלכם ולדחוף למען המטרה שבה אתם מעוניינים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כל מה שמתרחש בסביבת חייכם הקרובה ועובדה זו גורמת לכם להיכנס לעיתים לעימותים מיותרים.

מאזניים

בשבוע הקרוב ממשיך להיות במזל שלכם הכוכב מארס שייתן לכם את הכוח להגיע להחלטה בנושאים ובתחומים שבהם אתם בטוחים שהנה הגיע הזמן להתחיל. זה הזמן לחזק את הקשר עם הסביבה הקרובה שלכם ולדחוף למען מטרה זהה שעליה כדאי לכם להחליט במשותף. מבחינה כלכלית זה עדיין לא הזמן להוציא כספים.

עקרב

אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים להתנחם בעובדה שהכוכב יופיטר המביא מזל והצלחה הגיע לבקר אצלכם וסוף-סוף אתם יכולים לקבל את ההזדמנויות להם אתם מצפים, כך שלא תצטרכו להתמודד עם קשיים כבעבר. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, הרי שהשינויים וההזדמנויות עדיין לפניכם במחצית השנייה של השנה.

קשת

אין ספק שילידי יום ההולדת המתקרב מתחילים להרגיש את התקופה הזאת יותר מתמיד באופן מאוד לא קל בגלל העובדה שהכוכב יופיטר בבית תת-הכרה. במפה האישית שלכם מעמת אתכם עם דברים שבהחלט קשים לכם לעיכול. המציאות מראה לכם שאין לכם ברירה ואתם חייבים להתמודד עם הקיים. עובדה זו רק תחזק אתכם ובהמשך תוציא אתכם מחושלים.

גדי

במהלך השבוע הקרוב עדיין ימצא הכוכב ונוס בבית החברים והמעמד החברתי שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לממש את היכולות שלו ובעיקר את הצורך שלכם לקדם את יחסי הצבור שלכם. השבוע ייפתח כשהרגישות שלכם גבוהה מתמיד ולכן אתם צריכים ללמוד לקחת הכל בפרופורציה. זה גם הזמן הנכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלכם.

דלי

השמש בשמיים נמצאת בבית הקריירה שלכם וגורמת לכם להרגיש חוסר נוחות והבנה שהנה אתם חייבים לקחת אחריות על חייכם. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט כיצד ואיך אתם מציבים גבולות לאחרים ומהי הדרך הנכונה עבורכם לפעולה. ייתכן שאתם עוברים מהפך פנימי שיכול להוביל אתכם לשינויים נוספים ולא רק בכל מה שקשור לעבודה.

דגים

אתם בולטים מאוד בתקופה הזו בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח מול האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם ולהראות לאחרים עוד מהיכולות האישיות שלכם. מומלץ לכם בשלב הזה לא להראות את רגשותיכם לגמרי אלא לשמור אותם לעצמכם. ייתכן שיהיו עימותים קטנים ביניכם לבין הסובבים אתכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  12/11/2017   |   עודכן:  12/11/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כוכב התקשורת, התנועה והנסיעות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"הסודות" העולה בתיאטרון בית ליסין הוא מחזה מהפנט, כובש ובועט, המסיר את הלוט מעל חייהן של בחורות חרדיות במדרשה דמיונית בצפת. הדר גלרון כתבה את המחזה בהשראת סרטו של אבי נשר לפי התסריט שלה ושל נשר. המחזה עוסק בסיפורן של נשים צעירות הכבולות לחוקי הדת השמרנים, נתונות למרות הדין והגברים, אהבותיהן הכמוסות יצריהן וסיפור התבגרותן בעולם שבו אסור לחלום מחוץ לחוקי הדת והמסורת.
12/11/2017  |  חיים נוי  |   כתבות
התחנה המרכזית בת גלים הנמצאת בשכונת בת גלים בחיפה בצמוד לתחנת הרכבת בת גלים, עומדת מזה שנים רבות, נטושה ושוממה. היא נמצאת כיום במצב מוזנח מאוד - גרוטאות ולכלוך בכל פינה, חנויות פרוצות שדלתותיהן עקורות, אלפי זכוכיות קטנות פזורות במרחבי שטח התחנה, שמקורן כנראה בחלונות שנשרו או נופצו ממגדל המשרדים הנטוש בן 12-11 קומות הנמצא במרכז התחנה, כתובות גרפיטי מכוערות "מקשטות" את קירות התחנה.
12/11/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
מרחבי רשת האינטרנט עשירים בסיפורי "פייק ניוז" על נבחרי ציבור כמעט בכל מדינה בעולם, למעט מדינות דיקטטוריות כמו, למשל, סין וצפון-קוריאה שבהן חסומה הרשת בהוראת השלטונות. ולכן כל מי ששואב מידע מן הרשת חייב להיזהר מאוד שלא ליפול במלכודת הידיעות המסולפות שהושתלו כדי להזיק. גם תולדות חייו של ראש ממשלתנו בנימין נתניהו חשופים על פני הרשת ולכן יש להקפיד לבחון אותם בזהירות כדי לוודא את אמינותם. בסיפורים האישיים והסודיים על הקורות את נתניהו והמוצגים כאן בפני קוראי הנאמנים, הסתמכתי בראש וראשונה על מקורות מהימנים, שלא כולם נשענים על מה שפורסם ברשת. לדוגמא: הספר "ביבי: מי אתה אדוני ראש הממשלה?" שכתבה העיתונאית רונית ורדי ויצא לאור בהוצאת כתר בשנת 1997; הספר "נתניהו: הדרך אל הכוח" שכתבו שני העיתונאים בן כספית ואילן כפיר ופורסם בהוצאת אלפא ב-1997; וכן עדויותיו של עו"ד אלדד יניב בפרקי ספרו האינטרנטי 'פניית פרסה' ובסרטוני "השיטה" של מפלגת "ארץ חדשה" שאותה הוביל, ללא הצלחה, מתוך כוונה להגיע למושב בכנסת.
12/11/2017  |  עמי דור-און  |   כתבות
אם אהבתם את ההצגה "מיקווה" שהדר גלרון כתבה, הרי שהצגת "הסודות" חרף היותה מעודנת ומבדרת גם יחד, יש בה הרבה מעבר לזה. גלרון יודעת את סוד הכתיבה המשובחת: לצד הגיבורה הסובלת ממות אמה, נעמי, שגודלה בידי אב טולרנטי, שטיפח בה את אהבת הלימוד, היא מציבה סביבה דמויות ססגוניות ושונות. נעמי שואפת להיות רבנית, או דיינית לנשים, ובשל כך היא דוחה את נישואיה לחתן המיועד, מיכאל עד לסיום לימודיה. משום שאהבתה לדעת גוברת על אהבתה למיכאל, השידוך שלה. כשהיא מגיעה לבית המדרש לנערות (תופעה חדשנית בקרב הקהילה החרדית), הרבנית-המנהלת מבחינה בכשרונותיה ומטפחת אותה ואת שאיפותיה.
12/11/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
חברי ועדת הכספים של הכנסת יצאו בשעת לילה מאוחרת (יום ד' 8.11.17) מחייכים ומנצחים, לכאורה, מישיבה ארוכה-ארוכה. הם הצליחו "לכופף" את הקרן הקיימת, ולחייב אותה להעביר למדינה בין 1 ל-3 מיליארד שקל בשנתיים הקרובות. כן ביטלו את הפטור ממס שבח שהיה לקק"ל כל השנים, וקבעו כי מינואר 2024 תשלם מיסים מלאים.
10/11/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il