|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

האיום האירני

מזה מספר שנים אנחנו שומעים על האיום הקיומי על העולם כולו, המגמד את כל שאר האיומים גם יחד שם האיום: אירן, המזהירה הראשית, ומקדמת הקמפיין נגד אירן: הישות הציונית (קרי מדינת ישראל)
14/11/2017  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
אמת ואמיתה [צילום: ואהיד סלמי/AP]


הקדמה

מילה מכל האמור כאן אינה נכונה, ובכל זאת העולם מאמין באמונה שלמה שזו האמת כולה. חיים אנו בתאטרון האבסורד, ואולי בשל כך ישראל וישראלים באשר הם לא רואים לנכון לנסות להסביר, לשנות, לתקן, להלחם: כה בלתי ממשיים נראים להם הטיעונים, כה מופרכת המציאות האלטרנטיבית המוצגת, שאין בהם כל ממש, ודאי שלא ייתכן שאורבת בהם הסכנה.

הנה הסיפור בארבעה פרקים. וכמו שנהוג לפתוח כאן בסיפורי אלף לילה ולילה של המזרח התיכון עתיק היומין: הכל אמת ואמיתה.

העולם טובע, אירן יוצאת להצילו

מזה מספר שנים אנחנו שומעים על האיום הקיומי על העולם כולו, המגמד את כל שאר האיומים גם יחד. שם האיום: אירן. המזהירה הראשית, ומקדמת הקמפיין נגד אירן: הישות הציונית (קרי מדינת ישראל).

כבר האשימו את ישראל בעבר שאילצה את ארה״ב לצאת עבורה למלחמה נגד סאדאם חוסיין, מנהיג עירק, בשל הטילים ארוכי הטווח שלו שפגעו בעורף הישראלי החשוף. דבר ידוע הוא בנכונותו.

גם נאמר שהשואה הומצאה על-ידי היהודים בכדי ללחוץ בחוזקה רבה על העולם לתת להם מדינה שאינה שלהם, לגזול בצהרי יום ארץ ששייכת לאחר. כל בר דעת יודע שכך הוא: באו הציונים שלהם אין ולא הייתה אף פעם זכות או זיקה לאותה חלקת ארץ, ודרשו אותה לעצמם. לא הסתפקו בדרישות, כי אם אנסו את העולם הנאור. הגיעו להם מארופה ומארה״ב, ועוד יגיע היום וישובו הם לארצות מוצאיהם, והאזור כולו, מהנהר ועד הירדן יחזור לבעליו החוקיים, המחזיקים עד עצם יום זה את המפתחות לבתיהם.

אנשים נאורים אינם יכולים להצהיר בבטחה שהשואה אכן קרתה, שכן אירן, חברה שווה באו״ם ואחת מהשותפות החשובות של משפחת העמים, כינסה כנס מדעי ביותר שהוכיח שלא היו הדברים מעולם! כשנה או שנתיים לאחר מכן, אירן קיימה תחרות בינלאומית לבחירת הקריקטורות המוצלחות ביותר באותו נושא, בהשתתפות בינלאומית של נציגים מקרוב ומרחוק. זיכרו זאת, ותבינו, שאירן עמלה יומם ולילה לטובת העולם, למגר את הישות הציונית המתפשטת כמו סרטן, הורסת כל חלקה טובה ודורשת עוד ועוד.

פלא אם ככה שחלקים נכבדים בעולם הנאור מאמינים עד עצם היום הזה שגם את התקפות הטרור של ה-11 בספטמבר, 2001, ביצע ארגון ״המוסד״ של הישות הציונית? גם שם כמובן הייתה לכך סיבה גאונית! למי שאולי קשה תפיסה מעט, זה היה התמריץ לארה״ב לצור קואליציה ולצאת לרדוף מוסלמים חפים מפשע, כמו בן לאדין ואחיו הגיבורים. לציונים ודאי לא אכפת אם מתו שלושת אלפים אנשים, ואם צריך היה להקריב מקצת משלהם - אצלם כל האמצעים מקדשים את המטרה, ודם אנשיהם חסר ערך הוא לחלוטין.

אך נחזור לאירן ולסכנה הנשקפת לעולם. אומרת מדינת ישראל לעולם, שהטילים בידי אירן מסוגלים לטוס הרבה מעבר למדינת ישראל - ״את כל ארופה הם מכסים, וגם לארה״ב הם מגיעים״, כך נשמע בכי הציונים. זו כמובן טענת שווא והונאה גדולה, שכן מדוע תרצה אירן להשמיד יבשות שלמות? העיקר מתלוננים להם היהודונים: ״לשלוט על העולם כולו היא רוצה״, הם טוענים בחוצפה, שכן הם השולטים האמיתיים, ומפחדים הם שמזימתם תתגלה, שאחיזתם תתערער.

תעמולת הציונים לא עולה בידם, שכן לכולנו שכל ישר והנה מגלים אנחנו את האמת: רק ישראל מפריעה לעולם כולו. ואירן, המבוגר האחראי, מנסה בכל כוחה להתאפק, לא להגיב, אך הסכנה ממשית, אורבת בכל פינה: אותם יהודים ארורים, מקקים המוצצים אל לשד האנושות, מונעים מהעולם להמשיך להתפתח. הם מביאים מחלות ומפיצים אותן. מחלות משונות, מסוכנות, תוצרת המכון הביולוגי שלהם בנס ציונה.

מעקרים הם את בנינו. גורמים הם לבנותינו להפיל. גורמים הם לילדינו להיות מכורים לסמים. מרעיבים הם את אחינו ואחיותנו בגטאות פתוחים שהקיפו בחומות בטון גבוהות ובמצור, בחיילים ובכלבים מורעבים שדעתם מוטרפת עליהם. עורכים הם נסיונות באנשים, וכבר מתכננים הם להשתלט על העולם כולו באמצעות אותן שיטות אותן פיתחו מהלך שבעים שנה. עושים היהודים ככל יכולתם, בזדוניות, ובמטרה ברורה להשתלט על העולם כולו ולהשמידו. את הכל עושים הציונים, כמו מעין של מים רעילים, הולכים הם ומתפשטים, מזינים את הסביבה כולה וגורמים לכל חלקה טובה להצטמק, להחרב עד תום.

אך ידה של אירן עוד תהיה על העליונה, שכן נלחמים אנשיה כולם למען העולם, לטובתו ועבורו. וכך הם אומרים: ״נרתמנו למשימת ההצלה, ואנו נחושים בדעתנו להצליח, שכן אם לא יעלה בידינו להציל את העולם, מובטח לנו אבדון בידי היהודים השולטים בעולם גם כך״.

אירן, אובמה ונתניהו

אירן, מסובבת את העולם כולו על קצה הזרת, ואנשים מאמינים לה, באמונה שלמה. כך יצא שהנשיא אובמה, אותו נשיא שזכה לפרס נובל לשלום עוד טרם הצליח לעשות משהו (פרס חשוב ויוקרתי עד מאד, שלו שותפים אנשים רמי מעלה כמו ערפאת-שוחר-השלום-ולוחם-החרות, פרס ז״ל, רבין ז״ל ואחרים רבים וטובים), השתכנע גם הוא לחלוטין בחשיבות השגת שלום-בר-קיימא, שלום בן-יומנו, והשתחווה מיד לפני האירנים.

אולי החכימו להם חברי ועדת פרס נובל וידעו מתי להעניק את הפרס וההכרה לנשיא אובמה, שכן אחרי שמונה שנים בהן הרס וכתש עד היסוד את מעמדה של ארה״ב בעולם וקידם את הטרור הפונדמנטליסטי האיסלאמי בכל פינה בארה״ב (שכן אין ״טרור״ בדת ״שוחרת שלום״ זו, המהווה אחד מהיסודות המרכזיים של ארה״ב, ארץ מוסלמית מהווסדה), ודאי לא היה ראוי לקבל את אותו פרס יוקרתי והכסף הנלווה אליו.

אך נחזור לאותו הסכם, הסרת הסנקציות והתשלום במזומן של הררי מרשרשים, מטוסים מלאים בהם, עם אירן שאינה מקדמת טרור ואינה משתמשת בכסף למטרות לא חשובות או לא הוגנות. הנה, השגו האדיר של הנשיא אובמה, שהצליח ליצור קואליציה בינלאומית, קואליציה בונה ולא הורסת (דוגמאת זו של הרפובליקני בוש, שהטביע את המושג ״אתה אתנו או אתה נגדנו״ שחור או לבן, בעד או נגד) שבה חברות כל מדינות העולם הנאור, כולם חוץ מאחת: ישראל!

פלא שהנשיא אובמה היה כה פושר ביחסו למנהיג הישראלי, בנימין ״ביבי״ נתניהו? ולהוסיף חטא על פשע, אותו ״ביבי״ העז להגיע לארה״ב ולעקוף את הנשיא שהתייחס אליו בכזו סלחנות, הבנה, קרבה וידידות. פעם אחר פעם, ביבי בשלו בניגוד לעמדת העולם כולו.

פעם הוא מגיע לאו״ם עם פוסטר ועליו קו אדום, והמשלחת הישראלית ואורחיה הרבים, שהובאו במיוחד עבור הארוע, קמים ומוחאים כפיים בהתלהבות מעושה, ליצור הרגשה שמישהו באמת מקשיב, שלמישהו באמת אכפת, שאכן השטויות והפלקט והקו האדום - עזרים שאינם ראויים אפילו לטרום-גנון - הם בעלי ערך כלשהו.

הייתה גם פעם שניה, אבל אז השעמום גבר על כולם. בפעם הראשונה זה עוד היה ״חדשני״ עם פלקט וטוש אדום, אבל שטות שחוזרת על עצמה, נו, באמת, די! כשטריק זה לא צלח בידו, ידע אותו ״ביבי״ את שעליו לעשות. יעקוף הוא את הנשיא הנכבד, מימין או משמאל, למי אכפת, העיקר שיצליח לשים רגל לנשיא האמריקני. איך עושים זאת? סידר לו הזמנה רשמית לבית הנבחרים, וכך עקף את הבית הלבן, כשהוא מתעלם לחלוטין מהנהוג ומהמקובל, מהפרוטוקול הרשמי בן כמעט שלוש מאות שנה.

הגיע למושב משותף של הקונגרס, דבר שרק מעטים מאוד זוכים לו, ושם זכה למחיאות כפיים ״אמיתיות״ מספר פעמים רב כל כך, שזה היה האייטם החדשותי שליווה את הביקור. את הדי אותו אירוע אנו שומעים עד היום, שכן ישב מי שישב (ודאי במערכת ״חדשות מזויפות״ של פוקס) וספר את כל אותן שניות.

סקס בשרות היהודים

אם באו״ם הייתה זו המשלחת הישראלית שעשתה את הרעש, הרי שבקונגרס הייתה זו השדולה היהודית למען ישראל בוושינגטון. הרשו לי טרם אספר לכם על מעללי אותה השדולה, להתמקד ביצירת רעש יהודי בלתי נסבל. היהודים מאוד מאומנים בכך - יש להם אפילו חג מיוחד, פורים, בו הם מתאמנים ביצירת רעש באמצעות מוצר שפיתחו (הם קוראים לו ״רעשן״) כל אימת שמוזכר שם של שר בכיר ביותר - פרסי כמובן!

עד כמה שונאים היהודים את הפרסים ואת אירן! שנאה עתיקת יומין היא זו, ואפילו חוגגים מדי שנה, כבר אלפי שנים, את הוצאתם להורג של חפים מפשע כה רבים באירן מאותה תקופה של מרדכי ואסתר. וכך מסופר: ״נקהלו היהודים בעריהם בכל מדינות המלך אחשורוש לשלוח יד במבקשי רעתם, ואיש לא עמד בפניהם כי נפל פחדם על כל העמים״ (מגילת אסתר של היהודים ט׳:2). ״ויכו היהודים בכל אויביהם מכת חרב והרג ואבדן, ויעשו בשונאיהם כרצונם״ (שם:5).

לפי אותו מקור, 75,800 איש הרגו היהודים, וגם את עשרת בני המן, ״והימים האלה נזכרים ונעשים בכל דור ודור משפחה ומשפחה מדינה ומדינה ועיר ועיר, וימי הפורים האלה לא יעברו מתוך היהודים וזכרם לא יסוף מזרעם״ (שם:28).

לכדו היהודים את המלך אחשורוש, הוא אחשורוש שמלך מהודו ועד כוש, שבע ועשרים ומאה מדינה, באמצעות בתולה טובת מראה ויפת תואר ״הדסה היא אסתר״ ועד היום ממשיכים הם לחגוג את אותו ה״נצחון״ שהושג על-ידי אחיזה במבושיו של המלך שפשוט לא היה יכול להתאפק למראה אותה בתולה יהודיה שזכתה בתחרות מלכת היופי של אותם ימים (רק לנשיא האמריקני צרות בנושא? ודאי גם שם היהודים לא טמנו ידם בצלחת!).

דבר לא השתנה. אותה שיטה, והיא אפילו מצוינת בברור בספר שלהם, של היהודים. הם שולחים נשים יפות לפתות את מנהיגי העולם, להעבירם על דעתם, ואז גורמים הם למפלת העולם הנאור. ראו לדוגמה את היהודיה מוניקה לואינסקי, שניסתה להפיל את הנשיא הדמוקרטי האהוב על כולם, ביל קלינטון! מזימה עתיקת יומין הצולחת בידם היום כמו בעבר הרחוק.

דוגמאות אין ספור יש לאותה שיטה. הנה אחת נוספת. יעל אשת חבר הקיני יוצאת לקראת מצביא ידוע, סיסרא, שר צבאו של יבין מלך כנען אשר מלך בחצור. ״סורה אדוני, סורה אלי אל תירא״, היא אומרת, מפתה, ותכסהו בשמיכה, ותשקהו (בנאד החלב) ותכסהו. כה אמהית, כזה דאגה אמיתית. אך המפרשים מצביעים על כך שהיא השקתה אותו חלב אם.

אך הנה למדים אנו על כוונתה האמיתית: ״ותקח יעל אשת חבר את יתד האוהל, ותשם את המקבת בידה ותבוא אליו בלאט ותתקע את היתד ברקתו ותצנח בארץ, והוא נרדם ויעף וימות״ (שופטים ד׳:21).

דרך פעילות זו שבידי היהודים הונצחה על ידם לדורי דורות בשירת דבורה, היא ״אם בישראל״, ״אשה נביאה, אשת לפידות. היא שופטה את ישראל בעת ההיא״ (שם:4, ה׳:7).
וכך נאמר, שיהיה ברור, שידעו גם הדורות הבאים מה ואיך לעשות:

תבורך מנשים יעל
אשת חבר הקיני
מנשים באוהל תבורך

מים שאל
חלב נתנה
בספל אדירים הקריבה חמאה

ידה ליתד תשלחנה
וימינה להלמות עמלים
והלמה סיסרא - מחקה ראשו
ומחצה וחלפה רקתו

בין רגליה כרע, נפל, שכב
בין רגליה כרע נפל
באשר כרע שם נפל שדוד

(שם 24-27)

נצחון שהושג במרמה, באמצעות פיתוי וקרבה ומיניות לשמה.

אך אנו עוסקים באו״ם, הופעות ״ביבי״ היהודי (כמו מרדכי לפניו) והרעש שיוצרים היהודים מאז ועד היום.

איפא״ק

למוסד שלוחה קדמית בארה״ב, הרשו לי לתאר לכם אותה ואת מעלליה. היהודים, כפי שידוע בעולם, שולטים בכל, אפילו בקונגרס בארה״ב. מטפטפים הם את הרעל מגיל צעיר, בכל רחבי ארה״ב. כה סודיים הם, שמונעים הם חשיפה בלתי מבוקרת לתקשורת, נלחמים הם בכך קשות. הם מכתיבים את התסריט, כפי שהכינו אותו, ואוי למעז לעבור על הוראותיהם.

כשמגיעים הנבחרים לעמדותיהם, הם כבר הפכו לעושי דברם של היהודים. אלו השקיעו כסף ומאמצים רבים מהלך השנים, לטפח, להחדיר, להכניס, לרומם ולפאר את עושי דברם.

וכך, הפך מוסד הקונגרס בארה״ב לתאטרון בובות בו שולט ואותו מפעיל לא אחר מאשר עושה דברם של שליחי המוסד. קוראים להם ״שדולת איפא״ק״ והיהודים, כך נראה שולטים בכל. הם פיזרו למעלה משלושים מיליון דולר להתעמת, להתנגד ולנסות לחסל את הקואליציה והדיפלומטיה הבינלאומית של הנשיא אובמה, אך לשמחת ולרווחת העולם, לא עלתה מזימתם בידם!

לפחות בקונגרס הם הצליחו - כמו בתאטרון בובות - כל הנציגים שהם קנו בכסף מלא ויותר קמו וישבו, פעם אחר פעם, ומחאו כפיים כמהופנטים. ראו, הכסף עושה את שלו! קמו והתיישבו, קמו והתיישבו כשהם מוחאים כפיים, לא עלה בידם להתנתק ממפעיליהם היהודים!

בלתי יאומן עד כמה חזק כוחם של מפעילי המוסד הציוני, עד כמה מעוגנת השפעתם. לקח לנשיא אובמה שמונה שנים, כשרק בסופן (דצמבר, 2016) הוא יכול היה להמנע מהצבעה במועצת הביטחון של האו״ם. וגם זאת בדחילו ורחימו: מדוע רק להמנע ולא להצביע ישירות בעד ההחלטה? הסיבה מובנת וידועה: היהודים השולטים בכל הפעילו לחץ אדיר ופשוט איימו בכל דרך אפשרית. נזכור שגולת כותרת זו הייתה על דבר כה מובן מאליו: דרישת האו״ם לעצור התנחלויות בשטחים הכבושים.

אובמה ואירן

כמה טוב שמשך שמונה שנים היה לארה״ב נשיא בשם ברק חוסיין אובמה, אדם נאור ומתקדם שהבין את סכנת היהודים ועשה כל שניתן להלחם בהם.

היהודים הפעילו לחצים בלתי יאומנו נגדו, אך הוא נחוש היה בדעתו להצליח, שכן הבין שרק אופציה אחת קיימת - אם לא יהדוף את היהודים, הם יובילו את העולם כולו למלחמת עולם שלישית, וזו הלא מטרתם. לא מספיק להם חבל הארץ שהם גזלו בין הנהר לירדן, רוצים הם להשתלט על המזרח התיכון כולו, מהפרת והחידקל עד למיצרי גיברלטר, ומשם על כל יבשת אפריקה בדרום וארופה בצפון. מזרחה מהסהר הפורה, רוצים הם לשעבד את אירן, וממנה להתפשט למזרח הרחוק. אין הם מסתירים זאת - הם כבר ציינו לעצמם את יעדי הכיבוש הבאים בתוכנית העבודה הרב שנתית שלהם: הודו וסין!

באפריקה הם כבר שולטים, לאחר שחדרו לשם באמתלתא של ״חקלאות מתקדמת.״ בארופה הם שולטים, לאחר חדירה של אלפיים שנים לכל רקמה בגוף הבריא. רק הנשיא אובמה הבין עד כמה חשוב לעצור את התפשטותם, את התקדמותם, ומיד חבר לאירן, הוא והקואליציה השפויה, בנסיון להציל את העולם ולמנוע הדרדרות נוספת, משאת נפשם של היהודים.

להם מותר, ולעולם אסור. הם לא חתומים על האמנה למניעת התפשטות יכולות גרעיניות, אך רוצים הם למנוע זאת מאירן, מדינת עתיקת יומין ושוחרת שלום. ומה אירן רוצה? רק לפתח אמצעים ״ירוקים״ לייצור אנרגיה. מתי הייתה הפעם האחרונה שהיהודים הודו במספר הפצצות הגרעיניות שהם ייצרו? נשיאם הקודם, שמעון פרס, אמר שלישראל פצצות, אך לא פרט את מקומן ומספרן המדיוק. שנים הם עומלים - בסתר - אך אנחנו גילינו את המצבורים התת-קרקעיים, אלו באויר והאחרים בים, ואת כולם נשמיד בשעת הצורך.

עד עצם היום הזה זוכרים היהודים את אחשורוש, ואת המפלה שהביאו לפרסים ״מהודו ועד כוש.״ מדי שנה ממשיכים הם לחגוג, ואת ילדיהם הם מלמדים אותה שנאה עתיקת יומין. מונעים הם את צמיחתה מחדש של האימפריה הפרסית, אך לא יעלה הדבר בידם. הנשיא אובמה הבין שהעולם השפוי לא מוכן יותר לסבול תחת סמום החושים שנכפה עליו על-ידי היהודים, והוא היה החלוץ. העולם מתעורר מהתרדמה בה היה שרוי, ועוד מעט, עוד רגע ממש, יסתיים הסיוט בן-אלפי-השנים, ויבוא הקץ לשליטה, לעריצות ולהפקרות של היהודים.

עכשיו, כשהצגתי לפניכם את האמת לאשורה, אשאיר לכם לשפוט בעצמכם. השתמשו בשכל הישר, והגיעו אתם למסקנה המתבקשת: מי הסכנה האמיתית לעולם - אירן או הישות הציונית?

התשובה ברורה, כפי שהייתה מראש. עכשיו כולנו מבינים ורואים זאת.

תאריך:  14/11/2017   |   עודכן:  14/11/2017
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרשת התפטרותו המתוקשרת של ראש ממשלת לבנון סעד אלחרירי מריאד שבסעודיה הסיטה את תשומת הלב מהתהליך שקורה בממלכה הסעודית בחודשים האחרונים שבו שואט יורש העצר מוחמד בן סלמאן אל כס המלוכה כשהוא רומס את מתנגדיו ללא רחם.
14/11/2017  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
מהפך דמוגרפי שגריר (בדימוס) יורם אטינגר, "במחשבה שנייה: יוזמה ישראל-ארה"ב"
13/11/2017  |  יורם אטינגר  |   מאמרים
הנביא ישעיהו מדבר על המבשר, עבד ה', שמביא עמו את דבר הבשורה. המבשר מתואר כמי שהוא טמא, מראהו מושחת, תוארו שונה מתואר בני אדם בריאים, אבל הוא הצדיק הנבחר, הצדיק הסובל. ייתכן שמדובר במלך עוזיהו, שחלה בצרעת ותואר פניו הושחת. לפי התיאוריה, שהועלתה כאן בסידרת מאמרים, עוזיהו היה הסופר החכם שכתב את ספר קוהלת וזה היה דבר בשורתו.
13/11/2017  |  אירית יעקב  |   מאמרים
לאחרונה אנו עדים למקרים לא מעטים בהם צצות בזו אחר זו תלונות כנגד ידוען כזה או אחר, בגין הטרדות מיניות או מעשי כיעור מיניים אחרים. מה חשיבות יש לשרשרת תלונות כזו? האם היא מעידה בבירור שמדובר במטרידן סדרתי וכי התלונות כנגדו הן אמת?
13/11/2017  |  דורון מנשה  |   מאמרים
צה"ל הצליח להפתיע לפני שבועיים את ארגוני הג'יהאד האיסלאמי וחמאס ברצועת עזה ולחשוף מנהרת טרור שבנה ארגון הג'יהאד האיסלאמי ושחדרה כמה עשרות מטרים לתוך שטח ישראל, המנהרה הופצצה ע"י חיל-האוויר הישראלי וכתוצאה מההפצצה נהרגו 12 פעילי טרור בהם מפקד בכיר ב"סראיא אלקודס" הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי.
13/11/2017  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il