|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תחזית אסטרולוגית 14.12.2017-24.11.2017

ברק רוצה להיקרא אל הדגל

האם הכוכבים מסבירים פנים לאהוד ברק? תמונה אסטרולוגית על הכלכלה בעשור הבא. אימפולסיביות וחוסר סבלנות ישפיעו על כל אחד עד השבוע הראשון בדצמבר. הישמרו וסננו את המידע השקרי (פייק ניוז) ששוב מגיע לכולם
24/11/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
ברק. תקראו לו? [צילום: צ'ארלס קרופה/AP]

בימים הבאים מפגש הכוכבים ישפיע על הדרך בה אנשים יתייחסו זה לזה בעיקר במסגרות, מועדונים, חברות וגם בזוגיות ונישואין. האגו יגלוש לתוך השיח, ויקשה על שיתופי פעולה. זה לא הזמן הנכון לבנות קבוצה חדשה בעיקר עד סוף נובמבר. אלה ימים (26.11-30.11) עם נטייה להשמיע ביקורת, גם כלפי עצמכם. מצב הרוח עלול להיות מושפע גם, וייתכן שתקטרו כמעט על כל דבר.

לאורך השבוע הקרוב עד 03.12 הכוכבים מארס ואורנוס, "ממליצים" להמנע מתוכניות. בנוסף כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה ב-02.12 ומדשדש כבר לאורך השבוע הקרוב. השמש, נפטון ופאלאס גם ב"חגיגה", ומקשים על ראייה חדה והבנה ברורה של המציאות, (עד 03.12) המאמצים שתשקיעו יפגשו ב"לא צפוי", לכן תתקשו לממש תוכניות כפי שהייתם רוצים.

מארס ואורנוס עלולים גם להיות מסוכנים (לאורך כל השבוע) בגלל האימפולסיביות וחוסר הסבלנות שהם גורמים. לא פעם המילים "יעופו" מהפה, ללא מחשבה מקדימה. כך שהשילוב של מרקורי מדשדש (לדעתי הוא "חבלן" גדול יותר בזמן הזה מאשר בזמן נסיגה) עם מארס אורנוס, השבוע מועד לפורענות בכל המישורים.

בימים 26.11-02.12 אי-השקט משפיע וגורם גם לאיבוד שליטה. מזג האוויר ואיתני הטבע גם הם לא יוותרו בימים האלה על "הופעות".

28.11-04.12 האווירה לוחמנית יותר, ועלולה לגרור אלימות וטרור בעיקר במזרח אירופה.

מ-26.11 עד 20.12 גלי אלימות עלולים להתרחש בסביבתנו. שימרו על עצמכם!

מופע הירח המלא ב-03.12.2017 בתוך אתגר עם כוכב נפטון והשפעתם הפעילה של מארס ואורנוס. כל אלה יחד מבטיחים לנו עוד "חדשות כוזבות" (FAKE NEWS). זה עלול להיות קשור בין השאר גם לטיוח תאונה כלשהי, או הסתרת עובדות בנושא טכני חשוב. היזהרו בטיפול או בעבודה עם מכשירים חשמליים, טכנולוגיה אלקטרונית או חומרים דליקים, כולל כל הפרעה או משהו "אחר" (מסרונים לדוגמה) שיסיח את הדעת בזמן נהיגה, ועלול לגרום לתאונה.

כוכב מארס יעבור ב-09.12 למזל עקרב (עד 26.01.2018), מקום העוזר לבטא כוח אישי. רצועת זמן שבה יהיה רצון ונכונות "לחפור" עמוק יותר כדי להשיג את המטרות. המוטיבציה להבין את שורש הבעיה, כך שאפשר יהיה להתקדם. מארס בעקרב יעזור לשחרר פחדים לא רציונליים. כוכב מארס בעקרב הוא חושני יותר, מעודד ריגושים וקשרים אינטימיים.

ב-09.12-11.12 הוונוס ונפטון יעוררו את הרומנטיקה והחמלה. לאלה מכם העוסקים ביצירתיות אלה ימים שיעוררו השראה.

מפגשי הכוכבים ב-10.12 (יופיטר ופוסידון, לצד מרקורי במנעד מאתגר עם כירון) מביאים את החשיבה הגבוהה. החוכמה נמצאת במיטבה. נושאים שהיו בסימני שאלה יתבהרו, ותבינו מה נכון לעשות. גם השילוב בין כירון ומרקורי מביא לשינוי מהיר בדרך החשיבה. אלה ימים בהם תביטו בדרך שונה וחדשה על החיים. האסטרטגיה תהיה במיטבה.

כוכב מרקורי בנסיגה החל ב-02.12, אבל - כמו תמיד - חמישה ימים לפני. כלומר, שימרו על ערנות מ-28.11 עד 28.12. זיכרו לגבות את המחשב, הטלפון הנייד וכל מכשיר המכיל מסמכים החשובים לכם. היו מוכנים לשיבושים ולחוסר הבנה. השתדלו לחזור על הפרטים החשובים בזמן מו"מ או בסתם שיחה, כדי למנוע תקריות, אי-הבנה והיעלבויות. רישמו לעצמכם מועדים שקבעתם לפגישות, כדי לא לטעות או להחמיץ. אלה גם ימים טובים לעשות סדר בארונות, במגירות, עם הניירת והחשבונות.

זמני הירח הבטל:
יום ראשון, 26.11 -
הירח בטל משעה 04:38 עד 10:25
יום שלישי 28.11 - הירח בטל משעה 14:10 עד 18:31
יום חמישי 30.11 - הירח בטל משעה 20:38 עד 22:39
יום שבת 02.12 - הירח בטל משעה 03:55 עד 23:22
יום שני 04.12 - הירח בטל משעה 21:14 עד 22:38
יום רביעי 06.12 - הירח בטל משעה 19:57 עד 22:40
יום שבת 09.12 - הירח בטל משעה 00:42 עד 01:10
יום שני 11.12 - הירח בטל משעה 05:04 עד 07:02
יום שלישי 12.12 (ערב חנוכה. הדלקת נר ראשון)
יום רביעי 13.12 - הירח בטל משעה 14:28 עד 16:00
יום שישי 15.12 - הירח בטל משעה 03:43 עד למחרת בשעה 03:08 (שימו לב).

כלכלה ושווקים

ברשימה מיום 03.11.2017 פרסמתי רשימה של תאריכים שכדאי לזכור במהלך 2018. אני מוצאת לנכון להזכיר לכם את החשיבות של הכוכבים לגבי החלטות עסקיות, כשאנחנו קוראים, חוזרים ושומעים על ה"הידרדרות" הכלכלית של חברת טבע. ברשימה שכתבתי כאן ב-31.07.2015 ואחר כך ב-17.02.2017, הצגתי את התאריכים שטבע התרחבה, ורכשה חברות חדשות, שהיו בצל וונוס בנסיגה, מארס בנסיגה וגם מרקורי בנסיגה. כך שגם טבע "חוזרת בנסיגה" לאחור, ומצמצמת כוח אדם, פיטורים של כוח אדם בסדר גודל ענקי. כבר אז הזהרתי שחברת טבע תשלם את המחיר. עכשיו אחרי שהתרסקה בשווקים הפיננסיים משלמים העובדים את הטעויות! של המנהלים והכלכלנים החיים במשרדים הממוזגים. לכן אני ממליצה לכל אלה שחושבים על התפתחות עסקית: כדאי לזכור, הכוכבים מציגים תמונה שכדאי להביא בחשבון אם חולמים על הצלחה. זכרו שטבע משלמת על העיתוי שבחרה לקדם את עצמה, להתרחב ולגדול. מה שקובע זה מבחן התוצאה עליה אתם קוראים בעיתוני הכלכלה ושומעים בתקשורת.

מבט אסטרולוגי על התפתחויות הצפויות בכלכלה העולמית

כוכב סאטורן עובר למזל גדי ב-21.12.2017. מעבר לציניות שתתנחל בשיחות שלנו, הוא זה שיתחיל להביא תיקונים לכלכלה העולמית. עם דגש על התחלה. הבעיה שציניות בדרכה "הורגת" רעיונות, ומעודדת מרירות.

הציפייה שכוכב יופיטר במזל עקרב יביא לתוכניות שמטרתן לשפר את שוק המיסים נכונה. יהיו כמה תיקונים, אבל אלה יתפוגגו כשתגיע הצמידות של סאטורן-פלוטו ב-2020.

למעשה, שום דבר משמעותי לא צפוי בתחום הכלכלי לפני כן (2020). כל מי שינסה ויתחיל, יהיה זקוק לחזון, כדי לאתחל מחדש. הכלכלה תשתנה אבל הפוטנציאל לעשות דבר ממשי יהיה לקראת ינואר 2020. הכלכלה תשתנה במבנה שלה, שילוב של סוציאליזם וקפיטליזם (סאטורן ופלוטו) בתהליכים ארוכי טווח שיביאו לשיתופי פעולה חדשניים. יוזמות שיביאו חדשנות אמיתית.

השנתיים הבאות יביאו תהליכים שיתבעו שינויים, שילכו ויתחזקו לאורך 2019-2018 לצד תסכולים. הממשלות יהיו ערות לצורך בשינוי, "לשפץ ולשפר" בגדול, עם מודלים כלכליים חדשים, מדיניות שתביא רעיונות חדשים שיהיה צריך להתמיד בהם. חלק מהשינוי כבר החל כשכוכב סאטורן עבר על מרכז הגלקסיה (פעם אחרונה מסוף השבוע האחרון עד 04.12.2017), נקודה שהיא סמל למודעות הקולקטיבית. המעלה 27 בקשת, נחשבת לנקודה המסמלת חשיבה אוניברסלית, כלל עולמית.

כוכב סאטורן שעובר למזל גדי עוזר להערך לקראת השינוי, למרות שסביר להניח שתהיה התנגדות לאופי השינוי. סאטורן אוהב לעכב ולדחות תהליכים, לעיתים גם לעצור ולנהל את התהליך, כך שהמניעה של כוכב סאטורן עלולה לגרום לכך שכל רצון לעשות שינויים של ממש לא יתחיל או יורגש לפני 2020.

כוכב פלוטו, במזלות גדי ודלי הנשלטים על-ידי סאטורן, יביא גם לרפורמות בבנקים, כולל טיפול בגרעונות וחובות ברחבי העולם (סיפור שישפיע בין השאר על אירופה והאיחוד האירופי). העשור החדש צפוי להביא את הרכבת לצמתים שלא יהיו פשוטים לעיכול (ב-2026, סאטורן ונפטון יהיו במפגש, אחר כך ב-2032 סאטורן ואורנוס גם מגיעים למפגש).

ב-2020, לצד הצמידות סאטורן-פלוטו תגיע גם הצמידות יופיטר-סאטורן. בקרב אלה המאמינים, יש ציפייה גם למשיח. למנהיג בסדר גודל עולמי.

בשווקים, מרקורי בנסיגה מתחיל ב-02.12, שימו לב למצב הרוח הפסיכולוגי ב-03.12, באותו יום גם השמש ונפטון נמצאים במתח.

גם המארס אורנוס עלול לעורר אי-שקט בימים 30.11 עד 03.12.

אהוד ברק ומדינת ישראל - אפשרי?

לסקרנים שביניכם, האם יש לאהוד ברק סיכוי להיות שוב "מישהו" בתוך הפוליטיקה הישראלית.

נתחיל מהמפה האישית שלו, שהשוואה בינה ובין המדינה לא מעידה על מטרות דומות. אל "תקפצו", למעשה ההצלחות של אהוד ברק (גם על כך יש שמעבירים ביקורת) היו בתוך מסגרות כקצין או רמטכ"ל, ואחר כך שר ביטחון. אבל איש לא יעיד שהוא היה "הצלחה" כראש ממשלה. זה היה ראש הממשלה שכיהן תקופה קצרה מאוד ו"נפל". אין זה מקרה. מבנה המפה שלו, מציג אדם שיכול לפעול, רק כאשר הוא מקבל תפקיד, כשהיוזמה מגיעה מבחוץ! לכן גם בעתיד, אם תינתן לו ההזדמנות, יתקשה להוכיח יכולת כמנהיג.

המפה המשותפת של ברק עם מדינת ישראל, מעידה שלאורך השנה וחצי הבאות (עד אביב 2019) עם הכוכבים על ציר 4-10, 2-8, 3-9, מומלץ שימשיך להישאר במקומו ולשמור על מה שכבר יש לו. עדיף לשמור על פרופיל נמוך (2-8) ולא לצאת ביהירות לקבל תמיכה מהציבור, כי התמיכה קטנה ומצומצמת. עם כוכבים על ציר 2-8 המלווים את ההורוסקופ המשותף שלו עם המדינה, אדם המדמיין שההצלחה שייכת לו וליכולותיו, כמו שהעיד הוא על עצמו (בראיון האחרון) "אני הכי בשל (הערה צינית: הגיוני שאדם מרגיש "בשל" שיחגוג 76 בפברואר הקרוב) וכשיר להנהיג את ישראל מכל המועמדים האחרים כולל נתניהו". מצב הכוכבים מציג תמונה שונה. המהלכים שעשה היו הימור מסוכן לשמו, מאחר שאלה מסתיימים על-פי רוב בכישלון. אנשים העושים צעדים בתקווה לפרוץ לעצמם דרך (במצב כוכבים כזה) עושים זאת לא פעם בגלל שיעמום, או מתחושה של החמצה. משאירה לכם הקוראים להסיק את המסקנות.

מעגל כוכבים נוסף, מציג כוכבים על ציר 1-7, 2-8, 6-12. מבנה המעיד על נטייה להסתבך. הסיבות מגוונות. ההתנהלות על-פי רוב אינה במסגרת הנורמות המקובלות. (6-12). אלה כוכבים שההמלצה היחידה שלהם היא רק להכנס להתקשרויות קצרות טווח. קשה במצב הכוכבים כזה לשמור על יציבות, ובעיקר קשה למצוא "מקום עבודה חדש". במקרה הטוב, אדם מקבל תפקיד לזמן קצר, שלא יאפשר לו להתבטא כפי שהוא חושב ורוצה, בעיקר בגלל שיישאר רחוק ממרכז קבלת ההחלטות. זו מציאות שאינה מתאימה לאיש הרוצה לקבל תפקיד ייצוגי וציבורי, להיות חשוף לקהל הרחב.

התמונה המופיעה ממצב כוכבים כזה, מספרת על אדם המרגיש מנותק ממרכז העניינים, ולא מצליח לבנות מערכת של יציבות, אמון וביטחון. מוטב לו להוריד ציפיות, גם מאחרים (החלום שלו שאולי "יקראו" לו לדגל), ואז גם ירגיש טוב יותר עם עצמו. בלי אשליות!

את תמונת הכוכבים שתמיד מציגים את המציאות והאמת אפשר לסכם גם עם שאלתה של העיתונאית אריאנה מלמד בעקבות הראיון ההוא: "מתי אהוד ברק יבין שעם גילויי אהדה בטוויטר לא מנצחים בבחירות?"...

כתוב: "אַל יִתְהַלֵּל חוֹגֵר כִּמְפַתֵּחַ" (מלכים א' פרק כ') וירמיהו בפרק ט' מוסיף: "אַל-יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל-יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר, בִּגְבוּרָתוֹ".

תאריך:  24/11/2017   |   עודכן:  24/11/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במדינות מערביות מבוצעות עבודות תשתית ביום המנוחה, ולא רק בו. אולם בניגוד לישראל, הסגירה אינה מוחלטת והתנועה נמשכת. הסיבה לכך היא הימצאותן של ארבע מסילות ברוב הארצות, המאפשרת תנועה חלקית תוך כדי עבודה על מסילות אחרות. אצלנו לעומת זאת יש שתי מסילות בלבד, הסמוכות זו לזו. חוק הרכבות אוסר עבודה על מסילה אחת כאשר המרווח בינה למסילה הפעילה פחות מ-2.4 מטרים. לכן כדי לעבוד, אין מנוס מסגירת שתי המסילות. מאחר שמדובר ברשת רכבות, בה כל רכבת תלויה בחברתה, סגירה במקום אחד מצריכה הפסקת התנועה גם במקומות אחרים.
23/11/2017  |  עידן יוסף  |   כתבות
אם לא יהיה תקציב דו-שנתי - נלך לבחירות. אם יהיו עבודות ברכבת בשבת - נלך לבחירות. אם לא יוכשרו מאחזים - נלך לבחירות. אלו האיומים שאנו שומעים השכם והערב, שלא לדבר על בלוני ניסוי - בעיקר מסביבתו של בנימין נתניהו - על בחירות אם החקירות נגדו יסתיימו בתוצאה מסוימת, או אם יסתיימו בצורה אחרת, או אם סתם יבוא לו.
23/11/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
1. יש פעלים המשתנים לפי שם העצם, מסביר ברנרד וולי ב"כן, אדוני השר". הנה דוגמה משלנו: אני מגיע לפשרה, אתה עושה עסקה, הוא חותך 'דיל'. במילים אחרות: אפשר לתאר כל פעולה במילה שתיצור את הקונוטציה הרצויה. כך גם לגבי הוועדה לבחירת שופטים: כאשר רוצים ליצור אווירה שלילית, אומרים שחבריה עושים "דילים".
23/11/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
כמה מהרשויות מהקומיות בישראל הם כבר מזמן לא רק מקום עבודה אלא משפחה חמה. דוח מבקר המדינה על נפוטיזים ברשויות המקומיות אינו מחדש דבר, מה שחדש הוא שהתופעה נמשכת ומתגברת, והדוחות שמפרסם המבקר הפכו כבר מזמן לאות מתה.
23/11/2017  |  משה נסטלבאום  |   כתבות
יורש העצר מוחמד בן סלמאן עושה שרירים מהצד הסעודי, האייתולות בטהרן אינם מתכוונים לוותר על המאחזים, אסד מנצח בסוריה - וכולם כלי משחק בידיו של פוטין
23/11/2017  |  אריאל י' לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il