|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מזל קשת והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! זיווגים קשים, חיבורים נכונים וסימני שאלה
26/11/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!

מזל קשת עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... מומלץ לשמור לימי הזקנה (:

מזל קשת עם מזל תאומים - מזל תאומים עם מזל קשת - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל קשת עם מזל סרטן - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת, עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.

מזל קשת עם מזל אריה - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!

מזל קשת עם מזל בתולה - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!

מזל קשת עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל קשת עם מזל עקרב - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. במידה והחופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך במידה ומסגרת עדיין חשובה לכם - ייתכן שתתאכזבו!

מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות !

מזל קשת עם מזל דלי - זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.

מזל קשת עם מזל דגים

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית תת המודע שלכם ומשמעות עובדה זו היא הצורך לבדוק מחדש את מערכות היחסים שלכם ולוודא שאתם פועלים נכון על מנת לא להיכנס למתיחות מיותרת
▪ ▪ ▪


טלה

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חווים התעוררות אישית בעקבות העובדה שוונוס הכוכב המלמד על הצורך שלנו במערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הדורש אינטימיות רגשית ופיזית ונראה שבפרק זמן זה אתם יכולים לגרום לכך שהאנשים הקרובים לכם יסתכלו עליכם באור שונה ולחייכם יכנס נופך מרענן וחדשני. בעקבות זאת, תוכלו לשדרג את החיים שלכם ולחיות את חייכם לפי הבנתכם.

שור

הכוכב וונוס נכנס לבית הזוגיות והשותפויות שלכם כך שזה הזמן להיעזר באנשים קרובים על-מנת לשווק את יחסי הצבור שלכם בדרך טובה יותר. מומלץ לנסות ולמנף את העסק שלכם ברמה שונה ממה שהורגלתם עד היום ולתת גם לאחרים שאתם סומכים עליהם לעזור לכם על-מנת לגרום לכך שתגיעו למקומות המתאימים והנכונים לכם. הקשיבו לאני הפנימי שלכם בכל פעם שלא תהיו בטוחים בעשייתכם.

תאומים

הכוכב יופיטר המביא איתו התחלות חדשות בכל הנוגע לנושאי העבודה בחייכם נמצא אצלכם בבית המקושר עם נושא זה, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם רוצים לבדוק מדוע הנושאים שכל כך רציתם לקדם, עדיין אינם מתנהלים לפי תוכניותיכם המקוריות. גם נושאי מערכות יחסים יכולים להטריד אתכם כיוון שעכשיו אתם מבינים שהבטחות לחוד ומעשים לחוד וזאת מצד אנשים שציפיתם מהם ליותר.

סרטן

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא בבית המשפחה שלכם ולא נותן לכם מנוח אלא גורם לכם לתהות שוב ושוב מהו הדבר הנכון עבורכם לעשייה. יופיטר הוא כוכב שנותן שפע של מזל והתחלה לאנשים בתחומים החשובים של חייכם. אולם כרגע כוכב זה נמצא בקום הקשור עם צעירים מכם במשפחה ובהחלט ייתכן שגם הם קשורים בצורה ישירה להחלטות שאתם צריכים להחליט לגביהם.

אריה

הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית המשפחה וגורם לכם לתהיות ביחס לשותפויות שלכם בחיים האישיים. אתם תוהים מי האדם המתאים לכם ועל מי אתם יכולים לסמוך בכל הנוגע לתפקודכם האישי בזוגיות ובעבודה. זוהי תקופה שבה אתם יכולים לבחון את המהימנות של האנשים הקרובים לכם ברמה שתוכלו לבדוק האם שווה לכם לקחת אותם כשותפים. אתם נמצאים בתהליך משמעותי - קחו אותו לאט ובזהירות.

בתולה

אתם שולטים בסביבה בכל הנוגע למצב הכלכלי על-ידי דרך ההתנהלות שלכם. ייתכן שאנשים קרובים לא תמיד מסכימים איתכם ולכן אתם לא אוהבים את ההתנהלות של האחרים בנושאים אלה ובעיקר אם עובדה זו סותרת את תוכניותיכם האישיות שלדעתכם הן הנכונות יותר. בגלל העובדה שכרגע כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הסביבה הקרובה שלכם, מומלץ להתחשב גם בדעת הקרובים לכם.

מאזניים

הכוכב מארס המביא איתו צורך בהתקדמות ועשייה משמעותית נכנס למזל שלכם וייתן לכם את התנופה לה אתם מחכים מזמן. מאחר שבאופן בסיסי אתם מרגישים שלוקח לכם יותר זמן מאחרים על-מנת לבצע מטלות, אתם בדרך כלל זקוקים לדחיפה על-מנת לממש את עצמכם ולהגיע לעשייה בונה ויוצרת. החודש הוא חודש מאוד משמעותי עבורכם בתחום תכנון פעולות של כל תחום בחייכם.

עקרב

הכוכב מארס נמצא במקום המקושר אצלכם עם כל הקשור לתת המודע ולכן אתם מוצאים עצמכם תוהים לגבי המניעים של האחרים, כיצד הם יכולים לעזור לעצמם על-ידי התחברות לצרכים הפנימיים והכי עמוקים שלהם. מומלץ לכם בפרק הזמן של התקופה הקרובה להיות יותר סלחנים ואמפאטיים לאנשים קרובים, כיון שייתכן שקשה להם והם לא אומרים לכם כלום על-מנת לא להכביד עליכם.

קשת

הנושא שבשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודשים הקרובים יתפוס את התאוצה המשמעותית בחייכם הוא הצורך שלכם בהתחלות חדשות ובעיקר מבחינה אישית ומערכות יחסים. כבר תקופה ארוכה שאתם מרגישים שאתם דורכים במקום ושום דבר לא מצליח לרגש אתכם באמת. הגיע הזמן שתבדקו עם עצמכם בצורה מאוד נוקבת על מה אתם מוכנים להתפשר ולעשות סדרי עדיפויות חדשים בחיים.

גדי

כוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית תת-המודע שלכם ביחד עם השמש בשמיים ולכן זהו הזמן הנכון לבדוק כיצד אתם צריכים לתקשר עם אנשים קרובים שעדיין אתם לא בטוחים שהם האנשים הנכונים לכם בחייכם. מומלץ לכם לנסות להיות קצת יותר פשרניים עם הסביבה על-מנת שתוכלו ליהנות מכל העולמות . מאחר שכוכב וונוס שאחראי על קשרים חברתיים נמצא אצלכם בבית המעמד החברתי, נצלו זאת כדי להתחבב על אנשים .

דלי

נראה שבתקופה הקרובה לא תוכלו לממש את כל תוכניותיכם האישיות והרגשיות ולכן יהיה זה נכון לא לשתף את כולם בכל מה שאתם חושבים ובעיקר עושים. הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית הקריירה ונראה שאתם יכולים ליהנות מהצלחה בתחום המקצועי והערכה על העבודה הקשה והיעילה שאתם עושים. זה הזמן לבדוק מה כדאי ונכון לכם לעשות ובעיקר בתחום היחסים הבין אישיים.

דגים

בתקופה הקרובה תפעלו כדי להגיד את דעתכם בצורה הנחרצת ביותר ותפעלו כדי שאנשים יקשיבו לכם. נראה שגם במהלך החודש הקרוב לא תהיו מוכנים לוותר על עמדותיכם ותפיסת עולמכם החדשה וזאת בניגוד לפעמים אחרות שבהם הייתם בדרך כלל פשרנים יותר. הבעיה היא שאנשים רגילים שאתם מוותרים – אך הפעם נראה שדעתכם תישמע וגם תילקח בחשבון בצורה הנכונה עבורכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. תחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  26/11/2017   |   עודכן:  26/11/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל קשת והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בקיבוץ בית השיטה שבעמק חרוד הובאה בסוף השבוע (23.11.17) לקבורה, חברת הקיבוץ דיתה פרח מי שהייתה הטייסת הראשונה של הפלמ"ח ובשנות ה-80 ייסדה את ארכיון הצילומים של הפלמ"ח - "אוצר תמונות הפלמ"ח". בת 93 הייתה במותה.
26/11/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
שלמה אליהו, האיש שהתחיל מלא-כלום ובנה לעצמו במו ידיו אימפריה כלכלית, ידוע בציבור כאחד מאנשי העסקים העשירים בישראל. כל מי שמעיין בתולדות חייו אינו יכול שלא להתפלא ולשאול את עצמו כיצד התרחש הנס שהעלה אותו ממעמקי העוני אל מרומי העושר. במקרה של אליהו לנס הזה יש שם וקוראים לו ד"ר יעקב פיקר שהיה, לאחר קום המדינה, המפקח על הביטוח במשרד האוצר.
26/11/2017  |  עמי דור-און  |   כתבות
תערוכה ייחודית של ציורים וצילומים אמנותיים מנופי הארץ שובה את עיניהם של המזדמנים בימים אלה לגלריית גודין שבבאר-שבע. הדברים אמורים ביצירותיהם המרהיבות של אמנים-עולים, שזה מקרוב הגיעו לארץ, בצד אלה של אמנים ותיקים ובעלי ניסיון מקצועי, המוכח כבר שנים.
26/11/2017  |  ראובן לייב  |   כתבות
מחוץ לגבולות גדרה חדרה חיים מחצית מתושבי ישראל הזכאים לאותה תשומת לב ממשלתית כמו תושבי המרכז, מצהיר רוני כהן, ראש מועצת יבנאל ובכיר בשלטון המקומי החושף אותנו לקצת מהאתגרים העומדים בפני תושבי הפריפריה
26/11/2017  |  חובב לויטס  |   כתבות
דומה שמאז שתיאטרון נוצר העלה את ההצגה המיתולוגית "פנתיסליאה" תוך מעבר הקהל והשחקנים בשלושת האולמות/החללים של תיאטרון אלהמברה המיתולוגי - לא הייתה הצגה כה מהפנטת ומרחיבה את השימוש בדמיון כמו זו שכתב וביים ירון אדלשטייןהצעיר. (לא שלא היו לנוצר הישגים בימתיים מרגשים אחרים). כל הווית חיינו האורבניים שזוכים לשיבוש לעיתים בשל פיגועים ופיצוצים, מועלית כאן תוך סיפורן של 8 דמויות ועוד כלבה, המשתלבות זו בזו בסצינות שונות.
26/11/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il