|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מרקוקי בנסיגה

מי ששכח מהן השפעות הכוכב, הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן
03/12/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
התיחסות נכונה [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

השבוע על הימצאות הכוכב מרקורי בנסיגה במזל קשת.

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל קשת עד שיסיים את הנסיגה גם כן במזל קשת. התאריכים יהיו משבוע זה ועד לתאריך 23.12.17 ועוד כמה ימים לאחר מכן. כבר בשבועיים האחרונים לפני כניסת הנסיגה הורגשה השפעת הכוכב לאלה שחווים הפעם את השפעת הנסיגה.

המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים שנולדו בשליש האחרון והשני של המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה, דגים, שור וסרטן. לכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב, הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים, דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

כמובן שגם מערכות יחסים עומדות בפני מבחן בפרק זמן של הנסיגה ובעיות ישנות שלא נפתרו עלולות לצוץ מחדש ואף להגיע לידי מיצוי.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות


טלה

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא זה אשר יכול לשנות אצלכם את תפיסת עולמכם השגרתית ולעיתים להראות לכם דרך חשיבה ופעולה שיעזרו לכם להיות יותר מאושרים.

שור

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות. וכמו-כן, לבדוק מה קורה עם אנשים קרובים.

תאומים

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

סרטן

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה. זה הזמן לבנות תדמית חברתית חדשה.

אריה

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים וילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

בתולה

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. חשוב שתצאו מזווית הראייה הקבועה שלכם.

מאזניים

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

עקרב

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את הצורך בתקשורת גלויה וכנה, אך גם את חוסר הוודאות בנושאים כלכליים. נראה כי לעיתים אתם חשים שפועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים שידיכם כבולות מלהגיב.

קשת

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

גדי

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות. זה הזמן לפתוח ולסגור מעגלים.

דלי

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. אל תתנו לצורת המחשבה השגרתית להשפיע על שיקול דעתכם.

דגים

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם ובעיקר לפתוח עצמכם למקומות חדשים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע תיכנס וונוס למזל שלכם ותעניק לכם יכולת טובה מאוד להביע עצמכם ביחסים בין אישיים יכולת כזו שתעזור לכם לבטא את עצמכם ולממש את תוכניותיכם
▪ ▪ ▪


טלה

בשלב הזה בית הקריירה שלכם מכיל כוכבים משמעותיים, אך בעיקר נשלט על-ידי הכוכב פלוטו שגורם לכם לשינויים משמעותיים ולא תמיד אלה שאתם חפצים בהם, אלא יותר כאלה שהוכרחתם אליהם. מהלך זה אמור לעזור לכם לבדוק מיהם האנשים הקרובים לכם ביותר בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם המקצועיות. נראה שלעיתים בגלל הצורך שלכם לפעול מהר אתם שוכחים שלא כולם חושבים כמוכם.

שור

הכוכב יופיטר ממשיך את פעילותו הענפה לטובה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. נראה שכל התוכניות שלכם עומדות בפני סיטואציות חדשות שבהן אתם נדרשים להיות עקביים ולהביע את מחשבותיכם ביחס לנושאים האישיים. ייתכנו נסיעות למקומות קרובים ואף רחוקים שבהם תידרשו לתת כתף ולעזור לאחרים. זה גם הזמן שלכם לבקש תמורה הולמת למאמציכם.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה מצוינת שבה אתם מרגישים שאתם זקוקים ליותר אינטימיות ואכן אתם יכולים לקבל את מבוקשכם בשבוע הקרוב על-ידי האנשים הקרובים לכם ביותר. ייתכנו שינויים חברתיים שלא אתם יזמתם, אך אתם נאלצים לקבל החלטה מאחרים בנוגע למינון בסוג ואופן מערכת היחסים שהם מוכנים להיות בקשר איתכם. זה הזמן הנכון להשקיע ולטפח את הפן המקצועי בחייכם.

סרטן

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם השותפויות של חייכם האישיות או/ו המקצועיות. נראה שהגיע הזמן לעמוד על דעתכם ביחס לאנשים המקושרים איתכם בקשרי זוגיות. זוהי בדיוק התקופה של חצי שנה לאחר יום ההולדת המאופיינת בהתלבטויות רבות ולכן נראה שאתם מאוד מתלבטים במה לעשות וכיצד לפעול בדרך שתתאים לכם, אך עדיין לא לאבד את הקשרים האישיים שיצרתם עם הקרובים לכם.

אריה

נושאי משפחה ועבודה יעלו מחדש על הפרק השבוע, כיוון שנראה שהיחסים הבין אישיים בעבודה לא נוחים כפי שהם נראים למראית עין. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם ביחס לאייך אתם רוצים לנהל את חייכם המקצועיים ומיהם האנשים שהכי מתאימים לכם כדי לממש את תוכניותיכם. במידה ואתם פועלים מאחורי הקלעים, הרי שהגיע הזמן לחשוף את עצמכם ולגלות את תוכניותיכם האמיתיות.

בתולה

בית הכספים שלכם מופעל על-ידי הכוכב מארס שמביא איתו שפע של עשייה ואינטנסיביות ביחס לאייך אתם רוצים לחיות את חייכם בהמשך. מאחר שזהו תחום מאוד משמעותי עבורכם, הרי שמומלץ לכם לפעול מאוד בזהירות ולא לחשוף את תוכניותיכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם פועלים נכון. בכל מקרה, בשבוע הקרוב השקיעו יותר זמן איכות בחיק ובקרב המשפחה.

מאזניים

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם הרבה כוח פיזי לביצוע תוכניות ומטרות. החודשים הקרובים עומדים להיות מאוד אינטנסיביים עבורכם ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזל. זה הזמן שלכם לפעול ולעשות את המיטב על-מנת לממש את עצמכם ואת כל תוכניותיכם העתידיות. ייתכן שהקרובים לכם לא ישמחו במוטיווציה החדשה שלכם, אך אתם תשעטו קדימה.

עקרב

נראה שאתם מאוד עסוקים בלקיחת אחריות על חייכם בתחומי החיים השונים ולכן אתם נוטים להתעמת עם הקרובים לכם כדי לבדוק את הגבולות שלכם ביחס אליהם. השבוע נמצא הכוכב מארס בבית תת-ההכרה שלכם שנותן לכם צורך להבין דברים לעומק ולכן יהיה לכם חיבור יותר מוצלח אל האני הפנימי שלכם כך שתוכלו לקבל את התשובות המתאימות לכם בצורה הטובה ביותר.

קשת

בשבוע הקרוב נראה שתהיו עסוקים בכל הנוגע לתוכניותיכם הכלכליות ובדיקת היכולות שלכם לממש זאת. ייתכן שישנם תחומים נוספים שעדיין לא סיימתם לטפל בהם ובניירת ביורוקרטית ולכן דברים מתעכבים עבורכם. הגיע הזמן שתיקחו החלטה ואחריות כדי לטפל בנושאים אלה ולהביאם לסיומם המוצלח. יהיה לכם את כל הכוחות האנרגטיים לטיפול בכל הנושאים שנסחבו מסיבות שלא תמיד תלויות בכם.

גדי

אתם עוברים מהפכים שונים ולכן אתם גם יכולים לעזור לעצמכם במימוש תוכניות לטווח הארוך. אתם פועלים כרצים למרחקים ארוכים ולכן ראייה עתידית תוכל מאוד לעזור לכם בזמן זה של חייכם. הכוכב מרקורי שייכנס לנסיגה בבית תת-המודע שלכם יגרום לכם לרצות להסתגר, אך באותה המידה ייתן לכם גם את יכולת השכנוע לגבי אחרים שיעזרו לכם במידה ותצטרכו אותם כתומכים.

דלי

מרבית הכוכבים בשמיים נמצאים בבית המקושר עם החברים הקרובים שלכם ולכן זה הזמן לנסות להבין את הצרכים האמיתיים שלכם ולנסות לעזור לעצמכם במימוש הרצונות מול החברים שלכם. ייתכן שיהיו לכם מערכות יחסים שלא תרצו לשוחח עליהן בפומבי וזאת בגלל העובדה שגם אתם עצמכם לא בטוחים שאתם מעוניינים בהן. ייקח זמן עד אשר תהיו בטוחים באחרים שאכן הם מתאימים לכם ולצרכים שלכם.

דגים

זוהי תקופה מצוינת מבחינה מקצועית להכיר אנשים חדשים ולעזור לעצמכם להתקדם בסולם זה למקומות שאתם באמת ראויים להם ורוצים להגיע אליהם. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל לא בטוח שאתם רואים את הדברים בעין אוביקטיבית ולכן מומלץ לכם להיעזר בעצת מומחים שיעזרו לכם להגיע להחלטות בנושאים חשובים על-מנת שלא תטעו בתהליכי קבלת ההחלטות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  03/12/2017   |   עודכן:  03/12/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איוון סרגייביץ' טורגנייב (1813-1883) נחשב לאחד מגדולי הסופרים של המאה התשע עשרה. השפעת יצירתו "רשימותיו של צייד" הייתה כה גדולה, שבעטיה הצאר אלכסנדר הראשון, המחדש והליברל, ביטל את העבדות-הצמיתות בכל רחבי רוסיה. כך גם הרומן "אבות ובנים" (1862) שהיה הדרמטי מבין כל יצירותיו, זכה להערכה רבה בקרב גדולי הסופרים במערב, והסופר גוסטב פלובר היה לידידו.
03/12/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
יום חמישי, שעת ערב מאוחרת, בית בעל השראה קוסמית בעיר יפו, בית יֵפֶת עיניים, שעדיין מתאושש מהדיי הפיצוץ הטמבורי הנורא שאירע לא הרחק משם בתחילת השבוע. הרצאה של מיסטר "וויסל בלואוור" הישראלי, חושף השחיתויות, רפי רותם. השומעים, כתריסר גברים ונשים יפים, בגיל העמידה והישיבה - מסתבר שלשחיתות הקשה, הפורנוגרפית, אין מי יודע מה רייטינג - אנשי שמאל ברובם, קיוו, מן הסתם, לשמוע הרבה את המילה ביבי במהלך הערב. אנקה סוגיה זו: למרבה ההפתעה כמעט ולא שמענו את המילה ביבי. קצת בהתחלה כשרותם שאל: מי האתרוג מספר אחת בישראל? הקהל השיב בקול אחד: ביבי! "לא, בית המשפט", הוא אמר. מי מעל החוק? הוא שאל וקהל בקול אחד: "ביבי", רותם: "לא, הפרקליטות". אכזבה ניכרת על הפנים. בהמשך אבל יוזכר ביבי בהקשר שחיתותי כלשהו בסיפור מלפני עשור על פעיל ליכוד ראשלצי אחד שנתפס על חם מנסה להבריח לארץ פלאזמות. ואופס, הפלאזמות הושבו לו. ומי היה שר האוצר אז? ביבי. הנושא הושתק לדבריו. ביטן? שאלתי ורותם ענה: "לא, לא ביטן. אני לא אומר את השם". השם היחיד שרותם לא חשף בערב צפוף שמות ופנים, בן למעלה משלוש שעות. השם ביבי כאמור לא נשמע יותר. אף לא סיגרים. סיגריות דווקא כן.
03/12/2017  |  יוסי ריבלין  |   כתבות
עד לפני כתשעה חודשים הכירו אנשי עסקים את ירון אדיב (51) בעיקר כאחד מבעליו-לשעבר של מפעל החיתולים החד-פעמיים "טפנוקים", בקיבוץ עמיר שבגליל העליון. לפני כשנתיים מכר את חלקו, ונכנס לעסקי נדל"ן. בפברואר השנה, הגיע אדיב, הנדסאי חשמל בהשכלתו, לכותרות הכלכליות: הוא רכש, יחד עם שותפו החדש כידן דהרי, את חברת הנדל"ן המניב תנופורט, שהייתה במשך 26 שנים בבעלות אליעזר פישמן וילדיו.
01/12/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
היכן טועים הליברלים ביחסם לטרור אסתר חיות מתעקשת לטעון שהשופטים אינם בני אדם חוק ההמלצות לא ישנה דבר הדרך לטפל בתביעות סחטניות ייצוגיות איננה באגרות נחוצה רפורמה בתחום פשיטות הרגל ותראו מיהו הפרשן של רשת לענייני נתניהו
01/12/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
לְהָעֵז, מהשורש ע.ז.ז, גזרת הכפולים (כמו לְהָסֵב, ס.ב.ב), פירושו הרהיב עוז. לְהָעִיז, מהשורש ע.ו.ז, גזרת ע"ו (כמו לְהָקִים, ק.ו.מ), פירושו כינס או התכנס למקום מחסה. כך בבניין הפעיל. בבניין פעל, לָעֹז או לַעֲזֹז, מהשורש ע.ז.ז, פירושו חזק, התחזק או חיזק. בבניין פעל, לָעוּז או לָעוֹז, מהשורש ע.ו.ז, פירושו ברח לעבר מקום מפלט, אסף או התאסף במקום מחסה.
30/11/2017  |  אורנה ליברמן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il