|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

על מעבר הכוכב סטורן למזל גדי

מטרת הכוכב בכל המעבר שלו הוא לקחת אחריות אישית ולחולל שינויים מהפכניים בחיים. השינויים יכולים להיות בכל תחום ובעיקר באותה הנקודה החלשה שאותה יש לתקן, אך בגלל הפחד דוחים אותה שוב ושוב
09/12/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

בשבוע הקרוב יגיע הכוכב סטורן המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול למזל גדי וישהה במזל עד לחודש ינואר 2021. כוכב סטורן שליט על מזל גדי ולכן הוא גם מרגיש בו הכי נוח ואף ישהה בו זמן רב מהרגיל בשל הילוכו האיטי. באופיו הקורא ללקיחת אחריות הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך של שינוי ולקיחת אחריות המתרחשים בחייו של אדם.

בנוסף למזל גדי ירגישו בהשפעת הכוכב בדרך מאתגרת גם המזלות הבאים: טלה, סרטן, מאזניים, דגים, אריה ותאומים. שאר המזלות יחושו בהשפעה בצורה קלה יותר, או דרך מערכות יחסים עם אנשים שחווים את השפעת הכוכב.

הכוכב ימשיך במסעו משבוע זה ועד לנסיגה הראשונית בחודש מאי 2018 ועד לחודש ספטמבר 2018. לא תהיינה יותר נסיגות בשנת 2018. הנסיגה הבאה תהייה בין מאי 2019 ועד לספטמבר 2019. בחודש אפריל 2020 יעבור הכוכב למזל דלי עד לחודש יוני בו יתחיל את נסיגתו ובחודש אוגוסט ימשיך בנסיגתו ויחזור למזל גדי וימשיך בנסיגה עד לחודש ספטמבר 2020, בו יתיישר הכוכב מחדש כשרק בינואר 2021 ייצא לחלוטין ממזל גדי.

תקופות הנסיגה הינן תמיד תקופות סוערות ומלאות בהתרחשויות המשפיעות על האדם בעיצוב חייו לשנים הבאות. בשלב הנסיגה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מהאירועים וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב בכל המעבר שלו הוא לקחת אחריות אישית ולחולל שינויים מהפכניים בחיים. השינויים יכולים להיות בכל תחום ובעיקר באותה הנקודה החלשה שאותה יש לתקן, אך בגלל הפחד דוחים אותה שוב ושוב.

הכוכב סטורן מאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על-ידי כך שהוא דוחק אותו לפינה וגורם לו להתעמת עם קושי כלשהו. תהליך הקושי המביא להארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שלעיתים יש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה. רק הבנה של "מה הכוכב רוצה ממני?" ולא " למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך המודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב ובכך לקצר מהלכים כואבים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"....הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - השבוע נמצא הכוכב מרקורי שאחראי על חשיבה ותקשורת בנסיגה במזל שלכם וגורם לכם להבין נושאים שונים שעד היום ניסיתם להתעלם מהתמודדת מחשבתית איתם.

טלה - בשבוע הזה מזוהה המקום המקושר עם חו"ל ולימודים גבוהים בצורה מאוד אינטנסיבית, אך לאלה מכם שלא אמורים לנסות שני תחומים אלה מצפים אירועים שונים ומשמעותיים שיכולים לשנות לכם תפיסת עולם מחשבתית. נושאים אלה יגרמו לכך שתאלצו להבין שעליכם לפעול בצורה שונה על-מנת להשיג את המטרה. פעלו בשלב זה לקבלת כספים שאתם אמורים לקבל מאלה שחייבים לכם לדעתכם.

שור - הכוכב יופיטר שמביא איתו הזדמנויות שפע והצלחה ממשיך את פעילותו הענפה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. נראה שכל התוכניות שלכם שוב עומדות למבחן ואתם עומדים בפני סיטואציות חדשות שבהן אתם נדרשים להיות עקביים ולהביע את מחשבותיכם ביחס לנושאים הרלוונטיים. נסו לנצל את האירועים החדשים לתועלתכם ואל תיכנסו לעימותים שאינם הכרחיים.

תאומים - אתם נמצאים בתקופה מצוינת שבה אתם מרגישים שאתם זקוקים ליותר אינטימיות ואכן אתם יכולים לקבל את מבוקשכם בשבוע הקרוב על-ידי האנשים הקרובים לכם ביותר. ייתכנו שינויים משמעותיים שלא אתם יזמתם, אך נראה שתאלצו להסכים עם החלטות של אחרים בנוגע למינון ואופן מערכת היחסים שהם מוכנים להיות בקשר איתכם. זה הזמן הנכון להשקיע ולטפח גם את הפן המקצועי בחייכם.

סרטן - מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם נושאים של עבודה כך שנראה ששוב אתם נמצאים בהתלבטויות בנושא זה. מאחר שגם כוכב התקשורת מרקורי מבצע את נסיגתו בבית זה, נראה שאתם חווים קשיים סביב מימוש עצמכם. אולם כבר בשבוע הקרוב תתחילו להרגיש הקלה ושיחות עם חברים קרובים שיכולים להקל עליכם יעזרו לכם לעלות על דרך המלך.

אריה - נושאי משפחה וילדים יעלו מחדש על הפרק השבוע, כיוון שנראה שהיחסים הבין אישיים בעבודה לא נעימים כפי שהם נראים למראית עין. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם ביחס לאייך אתם רוצים לנהל את חייכם המקצועיים ומיהם האנשים שהכי מתאימים לכם כדי לממש את תוכניותיכם. הילדים שלכם או צעירים מכם במשפחה זקוקים לזמן איכות איתכם ולא נראה שאתם מכילים אותם.

בתולה - בית המשפחה שלכם מופעל על-ידי כוכבים רבים שמביאים איתם שפע של עשייה ואינטנסיביות ביחס לאייך אתם רוצים לחיות את חייכם במעגל המשפחתי . מאחר שזה גם הבית שבו הכוכב שלכם מרקורי מבצע את הנסיגה הפעם, הרי שמומלץ לכם לפעול בזהירות ולא לחשוף את תוכניותיכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם פועלים נכון. בכל מקרה, בשבוע הקרוב השקיעו יותר זמן איכות בחיק המשפחה.

מאזניים - הכוכב מארס שמביא עשייה מתחיל לבקר בבית הכספים שלכם ואילו כוכב התקשורת מרקורי מבצע את נסיגתו בבית הסביבה הקרובה שלכם ולכן, החודש הקרוב עומד להיות מאוד אינטנסיבי עבורכם ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש הראשון והאמצעי של המזל. זה הזמן שלכם לפעול ולעשות את המיטב על-מנת לממש את עצמכם ואת כל תוכניותיכם העתידיות. ייתכן שהקרובים לכם לא ישמחו במוטיווציה החדשה שלכם.

עקרב - נראה שאתם מאוד עסוקים בלקיחת אחריות על חייכם בתחומי החיים השונים ולכן אתם נוטים להתעמת עם כל הקרובים לכם כדי לבדוק את הגבולות שלכם ביחס אליהם. בחודש הקרוב שוהה אצלכם גם מארס כוכב העשייה שהוא הכוכב המשני המשפיע עליכם וייתן לכם את הכוח להתחלות חדשות ומעניינות לצד הכוכב יופיטר שנותן לכם את ההזדמנויות המתאימות להתחלות מוצלחות.

קשת - בשבוע הקרוב בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם נראה שתהיו עסוקים בכל הנוגע לתוכניותיכם הכלכליות ובדיקת היכולות שלכם לממש זאת. ייתכן שישנם תחומים נוספים שעדיין לא סיימתם לטפל בהם ונסיגת כוכב התקשורת לא מקלה עליכם. במה שאינכם חייבים להחליט עכשיו, חכו עד לסיום הנסיגה ואז פעלו בהתאם לסדר עדיפויות שיהיה הנכון לכם. הכוכב וונוס יעזור לכם לעבור חודש זה בהצלחה.

גדי - אתם עוברים מהפכים שונים ונוטים להסתגרות בגלל ריבוי כוכבים בבית תת-המודע שלכם . יש לכם צורך להתרחק מאחרים ולא לשתף אותם בתוכניותיכם. כרגע אינכם בוטחים באף אחד ויש לכם הרבה מאוד היסוסים לגבי איך אתם רוצים להמשיך מכאן ואילך. נסו לקבל ייעוץ והכוונה לגבי העתיד מאנשים שאתם סומכים עליהם ולא מאנשים קרובים שאולי מעוניינים לעזור לכם אך אינם אוביקטיבים.

דלי - מרבית הכוכבים בשמיים נמצאים בבית המחובר לתחום החברתי של חייכם ולכן זה הזמן לנסות להבין את הצרכים האמיתיים של נשמתכם ולעזור לעצמכם במימוש רצון לשנות ולהשתנות. ייתכן שיהיו לכם מערכות יחסים שלא תרצו לשוחח עליהן בפומבי וזאת בגלל העובדה שגם אתם עצמכם לא בטוחים שאתם מעוניינים בהן. ייקח זמן עד אשר תהיו בטוחים באחרים, שאכן הינם מתאימים לכם ולצרכים שלכם.

דגים - זוהי תקופה מצוינת מבחינה מקצועית להכיר אנשים חדשים ולעזור לעצמכם להתקדם בסולם למקומות שאתם באמת ראויים ורוצים להגיע אליהם. אלה מכם שנולדו בשליש השני והשלישי של המזל, עדיין אינכם יכולים להיות בטוחים שאתם רואים את הדברים בעין אוביקטיבית ולכן מומלץ לכם להיעזר בעצת מומחים שיעזרו לכם להגיע להחלטות בנושאים חשובים, על-מנת שלא תטעו בתהליכי קבלת החלטות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  09/12/2017   |   עודכן:  09/12/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על מעבר הכוכב סטורן למזל גדי
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רק להשחיל מילה
10/12/17 13:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיפור מחזהו של תדיאוש סלובודז'יאנק, "סיפורו של יעקוב" מבוסס על חייו של אדם אמיתי, שכיום כבר חי בישראל. בהיותו תינוק, לכשפרצה מלחמת העולם ופולניה נכבשה בידי הנאצים, מסרו אותו הוריו לשכנים נוצריים כדי שיינצל. הילד גדל עם אם אוהבת ואב קפדן אך אוהב גם כן, ואחות שאוהב עד היום. כשגדל, נשלח לסמינר לכמרים, כי כך ביקשה אמו האמיתית לפני שהשאירה אותו בידי שכניה. הוא הצליח מאוד בלימודיו, הפך למצטיין שקיבל מילגה לתואר שלישי, ונשלח לשם השלמת התזה תחילה בפאריס ואח"כ בפולניה לעיר אחרת.
09/12/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
הר הצופים הינו הפסגה ההררית הגבוהה שממנה ניתן לצפות על ירושלים בכל הדרה, לראות את העיר העתיקה מוקפת החומה, על צריחי כנסיותיה ומסגדיה, וגם את העיר המתחדשת שנבנתה והתרחבה מאז מלחמת העצמאות. מפסגתו הגבוהה של ההר (826 מטרים) יכלו עולי הרגל הבאים אל העיר לחזות, בהתפעמות הנשמה, בבירת הנצח של עם ישראל. שנים רבות היה ההר מובלעת בתוך שטח ירדני שתופעלה והוחזקה כמו "ממלכה" נצורה ומבודדת, המקיימת את עצמה. בהתאם להסכמי שביתת הנשק מ-1949 נקבע, כי ישראל לא תוכל להחזיק במתחם ההר יחידות צבא, אך סוכם שתתאפשר נוכחות של 85 שוטרים, החמושים בנשק קל בלבד ו-35 אנשי סגל אזרחים.
09/12/2017  |  עמי דור-און  |   כתבות
אלו היו, ככל הנראה, השבועיים הפוריים ביותר של יבואן הרכב ואיש הנדל"ן ג'ורג' חורש, בכל הנוגע לעסקי נדל"ן. לפני כשבועיים זכה במכרז של רשות מקרקעי ישראל, ורכש מגרש בן 4 דונם ברחוב יגאל אלון פינת ערבי נחל, בגבול תל אביב וגבעתיים. הוא התחייב לשלם 155 מיליון שקל. השבוע סיכם עסקה ברעננה, שבה הוא קונה - יחד עם ענקית הטכנולוגיה העילית אמדוקס - מחברת טבע, מגרש בן 44 דונם, ב-200 מיליון שקל.
08/12/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
השחיתות בשלטון המקומי אינה פוסקת ואף גוברת. השבוע הגיע תורה של עיריית ראשון לציון, ותהיו בטוחים שהיא אינה האחרונה. אז מה עושים? הנה כמה הצעות מעשיות, החל מתפקידו של משרד הפנים ועד לאחריות שלנו כבוחרים
08/12/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
כל יצרן נחשב כבר למד שיש למתג את סחורתו, לבדל אותה, לייחדה ולשווקה באופן נפרד וייחודי, דבר המאפשר לו לגבות בגינה סכום כסף גבוה יותר.
07/12/2017  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il