|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

סטרון נכנס למזל גדי

סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש... הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי - יקטן
14/12/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
בכל תחום [צילום: סאנג טאן/AP]

בשבוע שעבר כתבתי שהכוכב סטורן, שמוכר גם בשמו שבתאי,והמורה הגדול, נכנס למזל גדי. הוא ימשיך במסלולו הרגיל בשנה זן עד לחודש מאי 2018 ועד לחודש ספטמבר 2018. תקופה זו עומדת להיות משמעותית ביותר לילידי כל המזלות אם ברמה החיצונית וגם ברמה הפנימית.

ולמי ששכח: סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש... הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי - יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב... ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום... שחרור מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה /חו"ל וכו'.

כרגע, נמצא סטורן במעלת התחנה ובכך מתחילה תקופה ארוכה של קשיים וחוסר ודאות לאנשים רבים אשר יאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר יגרמו להם לקחת אחריות ולשנות את אורח חייהם הקבוע. כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי לכל המזלות:

טלה -
נושאי קריירה יהיו הנושא הרגיש ביותר עבורכם. נראה שיהיו לכם התחלות חדשות ולמרות העבודה הקשה שאתם משקיעים עדיין לא תרגישו שמיציתם הכול.

שור -
אתם המזל שבשנה זו תוכלו להצליח בלימודים גבוהים במידה ותאפשרו לעצמכם להשקיע. קשרים עם גורמים מעבר לים יעזרו לכם להתפתח.

תאומים -
נושאי כספים יטרידו אתכם כיוון שתרגישו שאתם לא מתנהלים נכון כלכלית. זה הזמן לבדוק את תוכניותכם ולבקש החזרים מתאימים כאשר מגיע לכם.

סרטן -
נושאי זוגיות ושותפויות הוא הדבר החשוב ביותר בשנה זו. תאלצו ואף תרצו לקחת אחריות. היחסים האישיים שלכם יעמדו למבחן בשנה הקרובה.

אריה -
נושאי עבודה יהיו מאוד חשובים וכרוכים בשינויים. תעבדו קשה יותר וייתכן שתצטרכו להחליף עבודה. הקפידו יותר בנושאי בריאות ותזונה נכונה.

בתולה -
אלו מכם שיש לכם ילדים תבינו שאתם חייבים לשנות את ההתנהגות שלכם ביחס אליהם ולהשקיע בהם יותר זמן איכות. הפנויים שבכם יוכלו להתמסד.

מאזניים -
השינויים בחייכם האישיים גורמים לכם לקחת אחריות על כל הקורה מסביבכם בתחומי המשפחה הקרובה לכם. בשנה זו תאלצו לתת ולעזור יותר.

עקרב -
האירועים האחרונים גרמו לכם להיות תלויים בסביבה הקרובה ובזמן הפנוי שלהם. אין לכם ברירה והמציאות תראה לכם שלבקש עזרה זה הכרחי.

קשת -
מבחינה כספית אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד רגישה. נראה שלא תמיד החשבון הכלכלי שלכם תאם את המציאות ואתם צריכם להיערך מחדש.

גדי -
החיים גורמים לכם לקחת אחריות על שטחי החיים השונים. יש לכם הזדמנות להתחיל התחלות חדשות, בתנאי שתהיו מוכנים לשחרר את העבר.

דלי -
החיבור לנושאי תת-ההכרה שלכם יהיה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבור עצמכם בשנה הזו. ככל שתהיו מוכנים לנבור בתוך נשמתכם - תרוויחו !

דגים -
בתקופה האחרונה וגם בכל השנה הזו תרגישו שהחברים הקרובים שלכם מאכזבים ותבינו שאתם צריכים לחפש לעצמכם תחומי עניין חדשים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יחזור כוכב התקשורת מהנסיגה שלו והדברים יתחילו להתבהר עבורכם. חכו עוד כשבוע עד אשר תגיעו להחלטות משמעותיות
▪ ▪ ▪


טלה

בזמן זה נראה שנפתחים עבורכם מקומות ואפשרויות חדשות בנושאים שונים ומגוונים ובעיקר בכל הקשור ליחסים עם אנשים ממקומות רחוקים ובנושאי לימודים. כל תוכנית שאתם מתכוונים לממש בתקופה הקרובה תהייה מאוד מוצלחת במידה ותשתפו בה את האחרים. חכו עוד כשבוע עד שכוכב התקשורת יצא מהנסיגה ודעותיכם יתייצבו.

שור

אתם ממשיכים להרגיש לחץ פנימי לא מוסבר ונוטים לריב על כל דבר בגלל העובדה שאתם מרגישים שהדברים לא נעשים לפי הבנתכם. כוכב השפע נמצא בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, אך נראה שבמקום להשקיע במקומות הנכונים, אתם נוטים להתנהל בהתאם למשקעי העבר. מאחר שהשבוע כוכב התקשורת מתיישר ייתכן כי כבר בשבוע הבא יוקל לכם.

תאומים

אלה ימים מאוד לא פשוטים עבורכם בגלל ריבוי הכוכבים בצורה משמעותית בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות כאלה שיתנו לכם תחושת התאווררות.

סרטן

בית העבודה עמוס בכוכבים ועובדה זו מלמדת לאו-דווקא על כך שיש לכם עבודה אלא דווקא על חיפוש תוכן ומשמעות בתחום זה. ייתכן אף שבגלל נסיגת הכוכב מרקורי בבית זה לא תמצאו מה שאתם מחפשים. במקומות רבים הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן חשוב שתעשו עכשיו שינויים ולא תדחו אותם.

אריה

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שריבוי כוכבים בבתים של משפחה, ילדים ויצירה יוצר אינטנסיביות שבה אתם נדרשים להביע את דעותיכם ולהראות את כנות כוונותיכם למשפחה הקרובה. חשוב שתהיו בטוחים מה אתם רוצים וצריכים לעשות עם הצעירים מכם במשפחה על-מנת שתבלו איתם זמן איכות ותתנו להם תחושת יציבות.

בתולה

בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים וגורם לכם לפעילות נמרצת בנושאי בית ומשפחה במעגל הראשון של חייכם. כל זה בנוסף לעובדה שכוכב התקשורת נמצא גם הוא בנסיגה בבית זה. ייתכנו בשורות טובות על-רקע משפחתי שלמרות תוכנן הטוב לא בטוח שאכן אתם משלימים איתן. אתם נמצאים במצב בו הרגש וההיגיון מתנגדים זה לזה.

מאזניים

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר ודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. ייתכנו אלרגיות שונות. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות. זה הזמן לבלות עם אנשים קרובים ולהפחית מגע עם מי שלא נוח לכם בחברתו.

עקרב

כוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם ועובדה זו גורמת לכם להבין שאינכם יכולים לסמוך על אחרים מבחינה כלכלית ושאתם חייבים לקחת אחריות על עצמכם. ייתכן שתקבלו עזרה מאנשים קרובים אך לא בטוח שתאהבו זאת כיוון שהדבר יגרום לכם להרגיש כבולים וחייבים גם במקומות שאינכם מעוניינים להרגיש זאת.

קשת

מאחר שכוכב ונוס מופיע במזל שלכם והוא זה גם המשפיע על מערכות יחסים נראה שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. אתם בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, אבל תהיו חייבים לבצע אותם.

גדי

בניגוד לאופייכם הרגיל הפעם יש לכם רצון להיות בתוך עצמכם ובתוך מחשבותיכם האישיות מבלי לשתף אחרים בכך. אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על-מנת לעבור תקופה זו. כוכב התקשורת שנמצא בנסיגה בתוך בית תת-המודע שלכם יעזור לכם להגיע למסקנות והחלטות.

דלי

לעיתים יש לכם נטייה להתמכרות וקשה לכם לשנות מהרגלכם עובדה שיכולה לגרום לכם לבעיות שעלולות להיווצר על-רקע כספי. הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה נמצא בנסיגה במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים הבין אישיים שלכם. יש לכם נשמה טובה, אך לא תמיד הקרובים לכם מודעים בכך ויותר מזה - מאמינים בכם.

דגים

השמש בשמיים נמצאת במקום שמאתגר אתכם עם עצמכם. בעיקרון אתם אנשים שמאוד לא אוהבים לריב אך נראה שלחיים יש דינאמיקה משלהם ואתם לא יודעים מה לעשות בכל פעם שאתם נמצאים במצבים של חוסר נוחות מול הזולת. כרגע ייתכנו עימותים מול העובדה שאתם נדרשים לתת תשובות ישירות ואתם מתחמקים מכך.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/12/2017   |   עודכן:  14/12/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניסים אלוני, מחשובי המחזאים הישראלים המודרניים, בעיני - המועדף, יצק בתולדות התיאטרון הישראלי תכנים מסוג שלא ידענו. השפה הייחודית שלו שכה מענגת לשומעה, הנושאים של מחזותיו שהם כה כלל-עולמיים יחד עם היותם גם יהודיים וסופגים מהמקורות שלנו ("אכזר מכל המלך"), השכלתו הכה רחבה והשפעת המחזאות הבינלאומית המודרנית עליו, הסיכום של כל מרכיבי יצירתו עושה אותו למלך (התיאטרון). השפעתו על התפתחות השפה העברית כשעבד עם שלישית הגשש החיוור, ילדה ביטויים שהפכו לנכס צאת ברזל בשפתנו.
14/12/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לכל מובטל שיעור האבטלה הוא 100% - אמר בצדק פרנקלין דלאנו רוזוולט. לכל אחד מעובדיה המפוטרים של חברת טבע, מדובר במשבר אישי קשה ביותר - וספק רב אם יצליחו להתאושש ממנו, במיוחד באיזורי הפריפריה. המשבר בחברה הוא גם בעיה של כל אחד מאיתנו: המניה המובילה בבורסה בתל אביב נמצאת בכל תיק השקעות, בכל קרן פנסיה, בכל קופת גמל, והיא משפיעה על המניות האחרות ועל המדדים. המשבר הזה מעורר הרבה מאוד שאלות ועוד יותר מזה - טענות.
14/12/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
ארה"ב פתחה במתקפה מסיבית על שדות האופיום באפגניסטן, אבל כלל לא בטוח שזה מה שיחליש את הטליבאן וושינגטון צריכה גם להחליט מה היא עושה כעת בסוריה
14/12/2017  |  אריאל י' לוין  |   כתבות
בחנוכה, תיפתח במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל תערוכה ייחודית: הכתב העברי, של האמן הרב ד"ר בן-ציון בר-עמי. מדובר ביצירות מיקרו-גרפיה של האמן שהינן האוסף הגדול בעולם של מיקרו-גרפיה משמעותית הנקרא: מצרפי כתב. המיקרו-גרפיה היא אמנות של המלכים בימי קדם. העיצובים בכתב הזעיר יוצרים תמונה ויזואלית משמעותית. התערוכה עוסקת בהתפתחות הכתב העברי מאז ימי קדם כולל התפתחות הניקוד העליון והתחתון. כך למשל, ראינו כאן את כל מגילת אסתר כתובה בשלמותה על גודל דף 4A בצורה ויזואלית אשר בה מסתתרים דמויות של ליצנים, מסכות, אזני המן, גביעי יין, דגים, סמל חודש אדר ועוד. הדבר אמור גם לגבי ספר "שיר השירים" שבו עשרות ומאות משמעויות.
13/12/2017  |  יגאל יששכרוב  |   כתבות
האם שטרות הכסף ואולי גם חלק מהמטבעות שאתם מחזיקים בארנק מזויפים? לא בטוח שלא. זיוף כספים היא שיטה עתיקה שנועדה לא רק ליהנות מפרי הזיוף, אלא גם לפגוע ביציבותן הכספית והכלכלית של מדינות.
13/12/2017  |  משה נסטלבאום  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il