|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

האחד מול השני

מזל דגים - אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת
18/02/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: מאור קינסבורסקי/פלאש 90]

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש דגים. תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3. אלמנט המזל: מים, משתנה. סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני. איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים. נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

תכונות טובות של המזל:

אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על-ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל


שפע

השנה הקרובה תהייה שנת המזל שלכם. הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והזדמנויות כבר מבקר אצלכם בבית הלימודים והנסיעות ויעניק לכם שפע של התחלות חדשות ומהנות. מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים למשך שנה, הרי שהשנה עד לחודש נובמבר, יהיה לכם נכון לנצל את הזמן ולהגיד כן להזדמנויות שעוד לא מימשתם עד הסוף. ייתכן שיגיעו אליכם כמה אפשרויות ביחד וזה יהיה בדיוק הזמן שבו כדאי לכם לשקול לעבור ממקום למקום מבלי לחשוש כדי שתדעו שלא פיספסתם אף הזדמנות. זה הזמן ללמוד ולהתפתח, לנסוע לבלות בחו"ל ובמידה ויש לכם בעיה משפטית בהחלט ייתכן שתזכו במשפט.

אתגר

מבחינה אישית וחברתית זוהי תקופה שבה תיבחנו על כל ההתנהלות שלכם ביחסים בין אישיים. זה בדיוק הזמן בו תרגישו מאותגרים על-ידי חברים שמאוד חפצתם בחברתם, אך הנה אתם מרגישים שלא תמיד אתם מקבלים את התמיכה לה ציפיתם. עובדה זו עלולה לגרום לכם לתחושת בדידות ולעמת אתכם עם ההבנה שאולי לא תמיד פעלתם נכון והנה הגיע הזמן לשנות. ולכן, זה בדיוק הזמן להתייעץ עם אנשים מתאימים שאתם סומכים עליהם, שדעתם אוביקטיבית ולקבל מהם את הייעוץ וההכוונה כיצד לשנות ולתרום על-מנת שתוכלו להגיע למעמד האישי אליו אתם שואפים ובמיוחד בין החודשים מאי ועד ספטמבר 2018.

טיפ לילידי מזל השבוע
השבוע הוא זמן מתאים להשקיע מרץ ואנרגיה בכל הקשור לתחומי הקריירה שלכם, זה הזמן להתחלות חדשות, אך יחד עם זאת חשוב לשמור על פרופורציות
▪ ▪ ▪


טלה

במהלך החודש הקרוב תהיו קשובים יותר אל תת-המודע שלכם כך שתוכלו להבין את המניעים של הסביבה שלכם ובהתאם לכך להגיב. האינטואיציה שלכם תהיה טובה מהרגיל. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להקשיב רק לקול הפנימי שלכם, גם אם בדרך כלל הייתם פועלים אחרת. יש לכם יכולת לפתוח דף חדש בחייכם עם סגנון חברים מעניין, שיותר יתאים לתדמית החדשה שלכם.

שור

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם היכולת שלכם למנף את עצמכם מבחינת המעמד האישי על-ידי הכרויות עם האנשים המתאימים. אל תתביישו לנהוג בצורה מעשית בכל פעם שמזמינים אתכם למקום מסוים והרשו לעצמכם לעשות סדרי עדיפויות שיכולים לעזור לכם להתפתחות האישית ופחות להתחשב בצורכי אחרים.

תאומים

כל הקשור לנושאי קריירה עומד אצלכם בפני שינוי בגלל העובדה שאתם פועלים עם הרבה לחץ ומצבי עומס כך שנלקחת מכם אנרגיה רבה מאוד עד כדי כך שאתם עלולים להרגיש שחוקים. ייתכן שתקבלו בשורות טובות בנושאי עבודה שירככו לכם את הצורך להחליט כיצד אתם יכולים לשאת בעומס האישי מול העומס המקצועי. זה הזמן לפעול על-מנת ללכת אחרי משאלות לבכם המקצועיות.

סרטן

תפיסת עולמכם עומדת להשתנות כתוצאה מכל מה שאתם חווים כרגע בחייכם. ייתכנו קשרים עם מקומות מרוחקים מכם ואף בחו"ל ולכן חשוב מאוד שתרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם מה להחליט. זהו חודש מאוד משמעותי שיכול להניב עם עשייה נכונה את הפירות לעתיד. אל תמהרו להחליט, אלא קחו לכם את הזמן לתהליך קבלת ההחלטה.

אריה

הכוכב יופיטר המקושר עם שפע והצלחה נמצא אצלכם בבית המשפחה הקרובה ולכן זהו זמן מעולה להצליח בכל מה שקשור לשיפור היחסים שלכם עם האנשים הקרובים לכם ביותר. זה בדיוק הזמן הנכון לנסות להרחיב את המעגל המשפחתי שלכם עם אנשים חדשים שנכנסו אל חייכם. לחלקכם צפויים בשורות טובות בנוגע לילדים קטנים וייתכן אף להרחבת המשפחה.

בתולה

זוהי תקופה מאוד מעניינית עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ומרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם שותפויות. כיוון שכך, נראה שאתם נמצאים בסוג של דילמה כיצד אתם רוצים להמשיך ולהתנהל מבחינת יחסי האנוש שנדרשים מכם, הן במשפחה והן מבחינת יחסי עבודה. חכו עוד כחודש עד אשר תגיעו להחלטות.

מאזניים

שבוע זה עומד להיות מאוד אינטנסיבי עבורכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית העבודה שלכם עובדה שמלמדת על כך שתאלצו לעמוד בהרבה התחייבויות אישיות בגלל צורת העבודה שלכם. מאחר שהכול נעשה בלחץ, נראה שתצליחו לעמוד בעומס שלכם גם אם הוא יהיה רב מעל מה שהורגלתם אליו. זה הזמן להרגיע את הצורך שלכם להיות עצמאיים בכל דבר ולבקש עזרה.

עקרב

כוכב העשייה מארס נמצא אצלכם בבית הכספים וישהה שם במשך החודש הקרוב. עובדה זו מלמדת על כך שדברים שלא עשיתם אותם בצורה מסודרת בתקופה האחרונה מבחינה כספית יהיו כאלה שיצופו ויעלו על פני השטח על-מנת שתוכלו לשפר ולפעול בצורה שונה ויעילה יותר. למרות חוסר הרצון שלכם להתעמת עם נושאים אלה, נראה שלא תהייה לכם ברירה.

קשת

הכוכב מארס שאחראי על עשייה נמצא אצלכם במזל למשך כל החודש הקרוב. ולכן, נושאים שהתעכבו עד היום נראה שתאלצו לעשות אותם תחת כורח מסוים כיוון שעד היום ניסיתם לדחות מטלות שצריך לטפל בהם ולא פעלתם לסגירת הנושא עד תומו. האחריות אותה אתם חשים, לא תניח לכם להזניח את כל אותם דברים ולכן עדיפה שעה אחת קודם לביצוע התוכניות.

גדי

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא בבית תת-המודע שלכם ולכן יהיה לכם קשה בפרק הזמן של החודש הקרוב לממש את תוכניותיכם. לעומת זאת, נראה שתקבלו תשובות אינטואיטיביות מתת ההכרה שלכם במידה ותהיו מוכנים להקשיב לה. אל תחששו מחלומות שאולי יהיו אגרסיביים במידת מה, כיוון שזוהי רק תחושת העשייה בדרך זו משתחררת. שלכם שמרגישה מעוכבת ו

דלי

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים עובדה שמלמדת על כך שכרגע מתנהלת בחייכם פעילות מאוד אינטנסיבית סביב כל הנושא הכלכלי. זה בדיוק הזמן לבחון את ההתנהלות שלכם ולבדוק האם אתם פועלים נכון. מאחר שאתם אנשים מאוד אינדיבידואליסטים באישיותכם, הרי שקשה לכם לקבל הכוונה ובכל זאת, זה בדיוק הזמן ללכת ולהתייעץ עם אנשים מביני עניין.

דגים

מרבית הכוכבים נמצאים עכשיו במזל שלכם עובדה שמלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה שיש בה פעילות רבה ואתם נדרשים לעשייה מרובה על-מנת להוכיח שיש לכם מה להציע. כל זה יכול לבוא בתחום המקצועי ששם נדרשת כרגע מירב תשומת הלב. במידה ובשנה הקרובה תעמדו בציפיות של האחרים מכם, הרי שדרככם אל ההצלחה סלולה עבורכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  18/02/2018   |   עודכן:  18/02/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסטיבל-פורים מיוחד לילדים, של תיאטרון אורנה פורת, יתקיים בפורים ויתפרס על פני ארבעה ימים (28 בפברואר- 3 במארס) בתיאטרון הקאמרי, בשיתוף עם האופרה הישראלית.
18/02/2018  |  ראובן לייב  |   כתבות
קיבוץ טירת צבי הוקם ב-1937 במסגרת יישובי חומה ומגדל והיה היישוב היהודי הדרומי ביותר בעמק בית שאן. ב-28 בפברואר 1938 הותקף הקיבוץ על-ידי כנופיית ערבים מגיני הקיבוץ הצליחו להדוף התקפה זו .עשר שנים כמעט בדיוק לאחר מכן כשלושה חודשים לפני הכרזת הקמת המדינה הותקף הקיבוץ התקפה מסיבית על-ידי צבאו של קָאוַּקְגִ'י וגם הפעם גילו מגיני הקיבוץ נחישות ובסיוע כוחות "ההגנה" הדפו את האויב. לפניכם סיפורה של התקפה זו.
18/02/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
האם ראש ממשלת פולין, מטאוש מורבייצקי, הוא בור מוחלט או אידיוט גמור? משום שהיום (17.2.18) הייתה לו התבטאות בנושא השואה שאפשר להסביר אותה רק באחת משתי דרכים אלו: או שאין לו מושג על מה הוא מדבר, או שיש לו אבל הוא מספיק מטומטם כדי להגיד בפומבי את ההפך הגמור.
17/02/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
המשטרה פרסמה את סיכומי החקירה בתיקים 1000 (מתנות) ו-2000 (נתניהו-מוזס). כצפוי, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא הניזוק הראשי. הצרות נולדו בצרורות, במיוחד בגלל חמדנותו למתנות, ופחדיו משיתוף פעולה מוקדם יותר עם המשטרה (בתיק מוזס). אליבא דצוות החקירה, שלא נמנע מניפוח הממצאים ומסידור הקלות לאחרים: נמצאה תשתית ראייתית נגד נתניהו לעבירות מרמה ושוחד, בשני התיקים. שניים שהופתעו: ארנון מילצ'ן, שסיפסר וזיגזג בפרשת המתנות, מוצא עצמו באותה צרה עם נתניהו כשהוא חשוד בשוחד. לא פחות; ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון מוזס, שליבה את האש נגד נתניהו באמצעות עיתונאיו, נתון עתה לסיכון לשבת לצידו על ספסל הנאשמים בגין חלקו בתיק 2000. גם מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, ניזוק מהפרשה. הראיון לתוכנית "עובדה" הוכיח כי הוא פעל בידיים לא נקיות, והדליף מידע באופן בלתי חוקי.
17/02/2018  |  יואב יצחק  |   כתבות
בשנים האחרונות מוביל משרד החינוך רפורמה מרחיקת לכת בהוראת עברית בכיתות א', שהציבור אנו מודע לה. במסגרת רפורמה זו במקום להתמקד בהוראת הקריאה והכתיבה, מחייבים את מורות כיתה א' ללמד את הילדים שעדיין לא יודעים לקרוא, יצירות ספרות, קטעי מידע וטקסטים מסוגים שונים ולשוחח על מה שהמורה הקריאה להם.
17/02/2018  |  איילת פישביין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מה גרם לאנשים הרואים בעצמם מצביאים מהוללים, חכמים גדולים, נבונים נושאי פרסים, אסטרטגים בעלי חכמה רבה, להתנגד כל כך ו"להרוג" באיבו את החלום, את הציפייה, את הכמיהה של יהודים מגורשים ...
אחדות במשפחה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
חנינא פרבר
הרשע נמצא סמוך לחכם, כדי שהחכם יתקנו' אולם לתיקונו דרושים כוחות גדולים    התם וזה שאינו יודע לשאול אין בכוחם להחזיר את הרשע למוטב    משימה חשובה זו מוטלת על הבן החכם שהוא הגבוה מכולם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il