|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

מזל טוב לדגים

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים שאתם עומדים בפני התחלות חדשות בתחומים השונים של החיים זוהי תקופה שבה תרגישו שבשורות טובות שאתם מקבלים מרוממות את מצב רוחכם
25/02/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
התחלות חדשות [צילום: NASA/ESA/STScI ]

בימים אלה בהם חוגג מזל דגים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, עקרב, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל דגים עם מזל דגים - זהו שילוב מעניין ודי נפוץ אם כי לא מומלץ במיוחד. הדגים כשלעצמו הוא מזל פסיבי שזקוק לניעור משמעותי כדי שיזיז את עצמו לעשייה ולכן, כאשר שניכם מאותו המזל, ייתכן שתשקעו בשגרה מבלי יכולת לצאת ממנה. היזהרו!

טלה עם מזל דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור מבחינתו ירגיש חזק ותומך, יקבל את החיזוקים המתאימים כך שיוכל לתחזק את עצמו וגם לדחוף את הדגים לעשייה. מומלץ !

מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. הקצב הפנימי שלכם אינו מתאים כך שחבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול וארגון המשפחה והמשפחתיות, תזניחו מבלי משים את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. שניכם עשויים לקבל מהקשר, כלים משמעותיים לחיים. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

מזל דלי עם מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת להתחיל התחלות חדשות במידה ותהיו מוכנים להסתכן ולאבד במקצת את הנוחות שאליה אתם מורגלים
▪ ▪ ▪


טלה

כוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת-המודע ולמעשה יימצאו שם גם במשך כל החודש הקרוב ורק לאט-לאט תפוג השפעתם עליכם. מצב זה עשוי לגרום לרגעים ושעות ארוכות של מחשבות וחשבונות נפש על משקעים שצברתם במשך החיים ואף רגשות שהיו מודחקים ולא היה לכם את הכוח הנפשי להתמודד איתם. האטו את הקצב בשבוע זה וקחו לעצמכם פסקי זמן למנוחה עד שתרגישו שהתחזקתם.

שור

מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה כל מערכות היחסים שלכם עומדות למבחן. כוכב התקשורת נמצא בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם ולכן נראה שהפעם אתם זקוקים לשיחות ישירות ובונות ואף לחיזוקים שאכן אתם נוהגים כשורה חברתית, ובעיקר לפי אמות המידה אליו אתם מורגלים ו/או מצפים מעצמכם. נראה שבתקופה הקרובה תהיו רגישים יותר ונוחים להיפגע.

תאומים

נושאי עבודה תופסים אצלכם תאוצה משמעותית כיוון שזה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לעשות חשבון נפש ולבדוק האם אתם מרוצים מדרך ההתנהלות שלכם בנושאים אלה ומהי הדרך הנכונה להתקדם. אל תפעלו באימפולסיביות כפי שבאמת הייתם רוצים. אתם מועדים למצבים בהם יהיו לכם קונפליקטים פנימיים כיצד לנהוג ופעמים רבות לא תרצו לוותר על דעותיכם גם אם במישור הרחוק יותר אתם עלולים לצאת נפסדים.

סרטן

אתם נמצאים בתקופה משמעותית שבה יש לכם רצון עז להוכיח את עצמכם גם במקומות מרוחקים לכם ולתת לכולם להבין שהדרך שהחלטתם לגביה ואתם פועלים למימושה היא הנכונה לכם. ייתכן שאתם חשים בטלטלה רגשית שגורמת לכם לנסות להוכיח לכולם גם את יכולותיכם המקצועיות. במידה ותצליחו בתוכניותיכם הרי שההצלחה המקצועית מובטחת לכם. זה גם הזמן לשתף את הקרובים לכם.

אריה

כוכבים רבים ומשמעותיים נמצאים אצלכם בבית כספים שמתקבלים מאחרים ולכן זהו הזמן האידיאלי לבדוק את יכולת ההכנסות הנוכחיות מול ההכנסות העתידיות שלכם, כיוון שאתם עומדים בפני התחלות חדשות. הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת, היה במהלך החודש האחרון בבית השותפויות שלכם והעמיד את היחסים למבחן. עכשיו משיצא משם, זה הזמן לפתוח את סגור לבכם ולשתף את הקרובים לכם.

בתולה

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן סביר להניח שזוהי תקופה שבה תאלצו לבחון את ההחלטות האישיות והמקצועיות שלכם ולוודא שאכן אתם פועלים נכון ובדרך לא פגעתם באף אחד על-ידי כך שהכרחתם אותם לפעול לפי שיקול דעתכם ופחות לפי ההגיון המתבקש בהתאם לנסיבות. בכל מקרה, השתדלו להיות יותר קשובים לאלה בסביבה שלכם שמנסים לשוחח אתכם.

מאזניים

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הבריאות והעבודה שלכם ולכן זהו הזמן המתאים לבדוק שאתם אכן פועלים בצורה מתונה ולא מעמיסים על עצמכם יותר מדי. נראה שהיכולת שלכם לעבוד קשה עלולה להיות בעוכריכם כיוון שאתם נמצאים בנקודת חולשה אנרגטית . לימדו לבקש עזרה מהסובבים אתכם ועל תקחו על עצמכם עול מיותר . מילת הקסם בנקודת הזמן שלכם היא איזון בין היכולת למציאות.

עקרב

הכוכב יופיטר שנמצא במזל שלכם בתוספת כל הכוכבים שנמצאים אצלכם בבית היצירה והרומנים עומדים להשפיע עליכם בצורה חיובית במיוחד ומצב הרוח שלכם יהיה מרומם. יכולת היצירה האישית שלכם תהייה טובה ושפע של רעיונות יגיעו אליכם. זה הזמן להשקיע בנושא הכספי, אך לא לבזבז יתר על המידה. מערכות יחסים יוכלו להתרענן בעקבות כוכבים מפרגנים לזוגיות.

קשת

אתם עומדים לעבור שינויים משמעותיים בנושאי המשפחה בגלל נסיבות ועובדות החיים שגרמו לכם לשנות את תפיסת העולם. כקשתים אמיתיים לא תהייה לכם בעיה עם זה ולהפך, תרגישו הקלה שהנה יש לכם יכולת לשנות את תחומי החיים שאינכם אוהבים. חשוב לכם עניין וגיוון ולכן, כל שינוי מהתקבל אצלכם בברכה ובמיוחד אם המטרה הינה טובה ומשתלמת לטווח הרחוק עבורכם.

גדי

הכוכב סטורן שגורם לכם להרגיש כבדים מהרגיל, נמצא השבוע במזל שלכם וימשיך את השפעתו הרצינית על כל שטחי החיים שלכם. זה הזמן לעבור את השלב שבו לא הייתם בטוחים מה אתם רוצים לעשות והנה התשובות והעובדות מתבהרות בפניכם ולאט-לאט תגיעו בזמן שלכם לתובנות. מומלץ לכם בפרק זמן זה להמשיך ולעבוד על מערכות היחסים שלכם ולוודא שאכן אתם מתואמים מבחינה אישית ומקצועית.

דלי

כמו בכל התקופה האחרונה גם השבוע תהיו עסוקים בנושאי כספים והרבה התלבטויות בנושא הזה ישובו לכרסם בכם. אין ספק שכבר עשיתם כברת דרך ואתם יכולים להעיד על עצמכם שגם הצלחתם כאשר הצבתם לעצמכם מטרה. אל תרשו לחששות שמדי פעם תוקפים אתכם להוריד לכם את הביטחון ואת מצב הרוח, כיוון שבסך-הכל אתם בכיוון הנכון מבחינה מקצועית ואישית.

דגים

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים שאתם עומדים בפני התחלות חדשות בתחומים השונים של החיים. זוהי תקופה שבה תרגישו שבשורות טובות שאתם מקבלים מרוממות את מצב רוחכם ויש לכם את הזמן והחשק הדרוש להעמיק ביחסים אישיים וגם בתחומי העבודה. השתדלו לא לפעול מתוך דחף ואימפולסיביות שאינה מתאימה לאופייכם הרגוע בדרך כלל.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות.
תאריך:  25/02/2018   |   עודכן:  25/02/2018
ילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למרות שמה המתקתק, מחלת הסוכרת היא מחלה מסוכנת שיכולה להוביל לסיבוכים קשים ולמוות. ארגון הבריאות העולמי הגדיר את מחלת הסוכרת כמגפה ולא בכדי, ההערכות מדברות היום על כ-420 מיליון חולי סוכרת ברחבי העולם על סוגיה השונים, והמספרים האלו הולכים רק לעלות. עם זאת, השנים האחרונות הביאו להתפתחות במחקר ולתרופות חדשות שיכולות לשפר לאין ערוך את חייהם של החולים.
25/02/2018  |  ישראל הוכמן  |   כתבות
מערכת בתי המשפט היא אחת העמוסות ביותר בישראל. ריבוי ההליכים מקשה על ניהול יעיל וצודק. תובעים/נתבעים ומבקשים/משיבים מקבלים בקושי את יומם, אם בכלל. שופטים רבים מפשלים. הם לא עומדים בעומסים, הליכים מתגלגלים במשך שנים, הצדדים ניזוקים. דוגמאות לא חסרות. אחת הידועות, בהן טיפלנו ב-News1: פרשת מילומור-לנדקו - הנושים מחכים לכספם כמעט 10 שנים. והדרך עוד ארוכה. ובית המשפט אינו נזעק לברר כדבעי מה רב-חלקם של הנאמן ובא-כוחו בעוולות נגד הנושים.
25/02/2018  |  יואב יצחק  |   כתבות
60.7. הגיל הממוצע של שופטי בית המשפט העליון. המשמעות: כהונה ממוצעת של קרוב לעשר שנים.
25/02/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
ראיון אישי עם טל מוסרי קצת על ערוץ הילדים, קצת על תוכניות לעתיד וגם קצת על האבהות שמהווה עבורו את האושר האמיתי
25/02/2018  |  הדר לויטס  |   כתבות
פרקליט המדינה שי ניצן הוא אחד האישים החזקים במערכת אכיפת החוק. בידיו כוח עצום. יש בכוחו ובתפקידו כשומר הסף להכריע גורלות - מי יועמד לדין, ומי ימורקו עוונותיו, כלא היו. ניצן נודע כפרקליט דומיננטי ורב-פעלים. כך בתקופת יהודה וינשטיין כיועץ המשפטי לממשלה, וכך עתה - בתקופתו של ד"ר אביחי מנדלבליט, העסוק בתיקי החקירה המנוהלים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
24/02/2018  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il