|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תחזית אסטרולוגית 15.03.2018-02.03.2018

הביוב מתחיל לצוף

המתחים הביטחוניים יעלו שלב וילוו אותנו לאורך החודשים הבאים. המדינה נכנסת לעידן טוב יותר שיביא איתו התחזקות והתפתחות בכל המישורים. פותחים דף חדש כשהאמת יוצאת לאור. תלמדו שיש מציאות באולפנים ומציאות בשטח. הזדמנות לכל אחד להתבונן פנימה
02/03/2018  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
הכל מתחיל לעלות

אנחנו בתקופה שבה השמש במזל דגים עוזרת לנו להתבונן פנימה, להתמודד עם מצבים אישיים ברגישות רבה.

לפנינו יומיים נעימים שיאפשרו הפוגה זמנית, שקט ושלווה. הימנעו מלקחת על עצמכם מעל ומעבר. תחושת הסיפוק האופיינית לימים כאלה עלולה להתבטא בנישנושים, בארוחות, בשתייה ובמתוקים. קצת שליטה עצמית באלה לא תזיק. במקום זלילה סתמית קחו פסק זמן, זהו הזמן למפגש עם חברים על כוס קפה, לצאת לראות סרט או הצגה, גם טיול זו חוויה נחמדה. בסופו של דבר כל אלה יחדשו לכם את הבטריות ויגרמו לכם הרבה הנאה.

מופע הירח המלא יהיה ב-02.03 לפנות בוקר, במזל בתולה (משפיע כשבועיים). תשומת לב לפרטים. קל גם לראות דברים קטנים, אבל עם הבתולה נסו לזכור: "מרוב עצים לא רואים את היער". כך שאולי תפספסו את התמונה הגדולה, בגלל העיסוק בקטנות. אלה ימים שיתאמו לעבודת ניירת, לחשבונות, ולאמת מידע שמקבלים. לרגישים ביניכם בימים הקרובים יתכנו גם בעיות עיכול. אלו ימים שיש לכם הזדמנות, לבחון דברים כדי לפתור אותם. בלי לאבד את התמונה הגדולה.

החשיבה תהיה יותר אופטימית, האנרגיה משוחררת, ותשפיע גם על תקשורת זורמת בינאישית וחברתית בכל הרבדים.

ב-03-04.03, המפגש בין השמש ונפטון, שוב מביא איתו מבוכה, ערפל, וחוסר הבנה. לכן נסו לשמור על ערנות כדי להיות בטוחים שאתם אכן מבינים מה שאחרים עושים או אומרים לכם. הנפטון משפיע גם על חולשה. האנרגיה מתפוגגת ועלולה להביא אתכם למצבים של ספקות, גם סימני שאלה לגבי עצמכם. עייפות מנטלית ופיזית תלווה אתכם יום-יומיים. מומלץ לאלה מכם המושפעים מהמבנה הזה ישירות, להזהר במיוחד. המערכת החיסונית רגישה ואתם עלולים להיפגע מזיהומים, משפעת, מהתקררות וכד'.

הכוכבים יעזרו לתקשורת, ואם יש לכם משהו חשוב לשוחח עליו, נצלו את 04.03-05.03 לשיחות האלה. קל להגיע להבנה או לפשרה. אם אינכם בטוחים במה שאתם שומעים או מבינים, אל תיכנעו, כדי לא להתחרט אחר כך. הסכימו רק על מה שברור לכם, שמזווית הראייה שלכם הוא נכון ומתאים. ימים נחמדים לרומנטיקה, למפגשי חברה וגם להרפתקאות. אבל מפגש הכוכבים הנחמד יהיה גם עם כירון, ועלול להפגיש אתכם עם יריב סמוי אותו תחשפו אותו ב-15.03-18.03.

כוכב מרקורי יעבור למזל טלה ב-06.03, בהתקדמות שלו יגיע למנעד מתוח עם כוכב סאטורן, לקראת 10.03, בימים האלה תיחשף אמת. זו שהייתה מעורפלת, ונכתב על כך בהרחבה ברשימה הקודמת. השפעתו של כוכב נפטון הייתה דומיננטית בשבוע שהחל ב-18.03 (גם חתימת ההסכם עם עד המדינה פילבר הייתה בהשראת "הנפטון" הירחי!). ואז נכתב: "עד 26.02 'משהו' קורה במציאות חיינו. הכוכבים במזל דגים לצד כוכב נפטון. שילוב היוצר מבוכה והטעיה. קשה לנקות את האווירה, הכל מאוד מעורפל. אלה ימים הדורשים זהירות מאחר שקל לשגות, מה שמשפיע גם על האינטראקציה בנינו. אל תקבלו כל דבר שאומרים לכם כעובדה, עיצרו, נסו להבין מה אתם רואים או שומעים ומה באמת נכון. כן אני מתכוונת גם לתקשורת". עכשיו המעבר של המרקורי למזל טלה יוציא לאור את האמת. יביא איתו מעין התפכחות, את האמת בלי צבעים. לא פעם רמזתי לכם: יש מציאות מדומה באולפנים ויש מציאות שהיא בשטח.

מרקורי בטלה ישיר יותר, אסרטיבי ומשפיע קצת בכוחנות על התקשורת. נסו לזכור זאת כשתביעו את דעתכם. המיקום הזה אינו מאפשר למישהו להתכופף. מוטב להיות יוזם ולא להגרר. אל תבטיחו הבטחות שאין לכם כוונה לקיים. התנועה תהיה מהירה, המחשבות ירוצו וישפיעו בשיחות. השתדלו לא לקבל החלטות לפני הזמן. האטו בקצב. זיכרו זאת כי מזל טלה, אחרי ההתלהבות הראשונה נוטה להשתעמם מהר. מרקורי אמור להתחיל בנסיגה ב-22.03, והשפעת הצל תהיה כבר כחמישה ימים לפחות לפני כן, שימו לב לתוכניות שאתם עומדים לעשות.

גם הוונוס ב-06.03 מצטרפת למרקורי בטלה. הרבה פרשות אהבים יתפתחו במהלך החודש הזה. בשילוב הזה יש יתרון שיביא את בני הזוג להבנה ולאמון, אבל בלי פשרות. כלומר, אל תצפו להכניע צד אחד שיתאים את עצמו למאוויכם.

כוכב יופיטר יתחיל בנסיגה ב-09.03. זהו כוכב שאופיו התרחבות והתפתחות. הוא יכול להפנים את כוחותיו עד שיחזור להילוך הקידמי. האופטימיות תישמר, אבל בלי הגזמה. וגם הנסיגה אינה מפריעה להתפתחות. אולי ההרגשה תהיה יותר ברמה האישית. זוהי תקופה להתבונן פנימה ולחפש איזה שינויים כדאי לעשות שיעזרו לכם לשפר את עצמכם ואת ההשפעה שלכם על הסביבה.

10.03-12.03 המנעד בין מרקורי בטלה עם סאטורן במזל גדי. הרצינות חוזרת. נושאים חשובים עולים על הפרק. כדאי להתבונן ולבחון את התוכניות והמטרות שלכם. היתרון של המבנה הזה הוא ההתמודדות עם המציאות ועם ההחלטות. אין אלה ימים למסיבות ולארועים. מצב הרוח כבד.

בהמשך 11.03-13.03 יהיו ימים טובים להתמקד במטרות שינחו אתכם לנתיב הראוי. נכון לשיתופי פעולה שמטרתם להשיג יעדים בקבוצה משותפת. אלה ימים בהם תוכלו לסיים הרבה דברים ולשחרר גם את האגו, להתבטא בחופשיות, לבטא את האינדבידואליות שלכם. בעת הזו, תחשפו גם אג'נדות חבויות, או מחשבות וזכרונות שלא רציתם להתמודד איתן. האווירה טובה. אבל יעלו דברים שידרשו את תשומת ליבכם. אל תבזבזו את הזמן.

12.03-14.03 מנעד מתוח בין הוונוס והסאטורן יביא לקושי בניסיון לבטא רגשות. אלה ימים שתתבוננו ותבחנו את הזוגיות שלכם, קצת עם ביקורת, אבל אם תנשמו עמוק ותמתינו עוד יום, הכל יסתדר, עם שמחה ואופטימיות. ימים טובים לעריכת תקציבים. תבדקו את חשבונות הבנק, תבינו איפה הכשלים אם הם קיימים.

מופע מולד הירח יגיע ב-17.03. כירון בתמונה וכוכב מארס עובר למזל גדי. התחלה חדשה. איתחול מחדש גם בעבודה, אולי פרויקט חדש, והשילוב כולו מבריא, תרתי משמע. כירון בדרכו תמיד יפנה אתכם לפתרונות בריאות אלטרנטיביים, יציג את היתרון על הרפואה הקונבנציונלית.

זמני הירח הבטל:
יום שבת 03.03
הירח בטל משעה 01:49 עד 10:20
יום שני 05.03 הירח בטל משעה 08:20 עד 15:32
יום רביעי 07.03 הירח בטל משעה 11:04 עד 24:02.
יום שבת 10.03 הירח בטל משעה 04:29 עד 11:51
יום שני 12.03 הירח בטל משעה 17:37 עד 24:44.
יום חמישי 15.03 הירח בטל משעה 07:30 עד 12:11.

כלכלה ושווקים

כוכב נפטון במזל דגים, שהגיע מיד אחרי הליקויים, השפיע על חוסר הוודאות, על אובדן האמון וגם על מידת התבהלה. אבל כמו שכבר נכתב כאן, זה לא משבר! אלה אולי איזונים, תיקונים של השווקים שהמריאו אל על.

הצניחה החלה שבוע לפני ליקוי החמה, וכפי שכבר אתם יודעים, אירועים המתחילים קודם הליקוי, אינם מסתיימים כמצופה. לכן היו איבוד שליטה ותבהלה שהעצימו את התהליך. כוכב נפטון הגיע, והצטרפו אליו כוכבים נוספים במזל דגים. התוצאה הייתה מידע שגוי, הטעיה וחוסר הבנה שהמשיכו לתעתע בשווקים. עדיין זה לא הסוף מאחר שבתחילת השבוע הקרוב השמש והנפטון נפגשים, ושוב הספקות יעלו. בהמשך, כוכבים מרקורי וונוס יעברו לטלה והניגוד החזק בין מזל המים ומזל האש יבטא את המלחמה בין ההגזמה והרציונליות.

יופיטר יחל בנסיגה ב-09.03. ההשפעה תהיה לכאן ולכאן. יופיטר נוטה להגזמה, ואולי יחזיר את האופטימיות לשווקים. אבל אני משאירה את המילה "אולי", כי ליופיטר יש גם תכונה נוספת, להעצים את התבהלה. אחרי ה-13.03 אולי יתחיל תהליך חדש שיחזיר את החיוכים לשווקים.

לאלה שרוצים לקבל או לרענן את המידע, אמליץ לחזור לרשימה שהתפרסמה כאן על מצב הכלכלה בשנים הקרובות.

אצלנו

אי-אפשר להתעלם מהכותרות ומהרמזים שאנחנו מקבלים על-אודות המצב הביטחוני. באחת הרשימות הקודמות כבר כתבתי על כך שהשנה ההורוסקופ של מדינת ישראל "בבעיה" ביטחונית. גם החודש (מרס), יש ימים רגישים במיוחד, החל ב-01.03 עד 18.03. יתכנו פיגועים, יתכנו התגרויות בגבולות, וכל מה שאפשר לכתוב תחת ההגדרה "איום ביטחוני" כן, לא נעים. עד כאן זו רק ההתחלה, מאחר שבהמשך יש מבנים רגישים יותר, וכוכב מארס שיתחיל בנסיגה, במהלך חודש יוני 2018 יעבור על מעלות רגישות מאוד במפה שלנו. למעשה החל בחודש מאי 2018 (הירח המקודם של המדינה בחודש מאי מדליק את כוכב מארס במפת הלידה של מדינת ישראל), עד ספטמבר בערך (לכאן ולכאן). מופע ליקוי לבנה יהיה ב-27.07.2018 על הירח במפת המדינה. בנוסף, כוכב מארס יגיע למולות (הירח באריה) במזל דלי, ואחר כך יחזור שוב למזל גדי. אבל לא זה מה שירתיע אותנו! עמדנו במצבים כאלה שהשכנים שלנו, מנסים לאיים עלינו או "להבריח" אותנו, ואינם מבינים כי "...לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי..." (תהלים כז, ג). עם ישראל חי וקיים.

מצב הכוכבים של המדינה מעודד! יש מבנים המעידים על תמיכה והערכה לכל מה שהמדינה משיגה. הכוכבים על ציר 4-10 מציגים אחדות (לשם שינוי סוף-סוף), על 5-11 מציגים מצב כלכלי שממשיך להביא איתו התפתחויות חיוביות.

כוכבים על ציר 4-10, הם גם אלה המציפים את כל מה שיש מתחת לפני השטח! מה שדורש טיפול כדי לנקות סליחה על הביטוי את ה"ביוב". מה שיעזור לפתוח דף חדש, פרק חדש במדינת ישראל. האירועים בשבועיים האחרונים הם הרמזים למה שאנחנו "לא ידענו" אבל אי-אפשר יהיה כבר להסתיר יותר. ומכאן, תחשבו בבקשה לבד.
דרך אגב, מעניין לראות את חודש מאי, אז אמורים האמריקנים להעביר את השגרירות לירושלים. כוכב יופיטר במעבר עובר על כירון המקודם במפה. האם אנו עדים לתיקון העוולה, מרפאים את ה"פצע" ההיסטורי?

מדברים על שינויים בהסכם עם אירן.

בתקשורת, אירופה פועלת לפתוח את הסכם הגרעין אחרי שהבינו שטראמפ איננו אובמה. ההסכם נחתם ב-14.07.2015 בצהריים.
הכוכבים שנעים במהלך 2018 הם כוכב אורנוס על ציר 4-10 ונפטון על ציר 1-7, ואלה נותנים את הטון כלומר יש סתירה. חוסר ודאות שצפה ועולה ותקשה על שיתופי פעולה בין החתומים על ההסכם, אם זה האירנים מצד אחד, האירופים (לא יודעת איפה למקם אותם) והאמריקנים. אורנוס מעיד שיהיו שינויים, אבל הנפטון במיקום הזה מטשטש את הפרטים. עם שאר הכוכבים על הצירים 2-8 ו-6-12. ברור שהבסיס איננו מאפשר שיתוף פעולה אמיתי. נדרשות הגדרות, אבל הכל ביחד מרמז על תקיעות בתהליך. מערכת המחויבות אינה מאפשרת לצאת ממנה, בעיקר אם מישהו יבקש לקבל ביטחון בתמורה. ההסכם לא יתפרק! יוכנסו בו שינויים, אבל חוסר הוודאות והחשדנות יישארו, כי יש מי שפועל מאחורי הקלעים כדי לא להגיע לפתרון חדש ולהסכמה אמיתית. הכוכבים על ציר 6-12, אינם עוזרים ליצור אמון הדדי. ואולי נכון לכתוב שאלה כוכבים המציגים שלכל צד יש את הסודות שלו. המסקנה היא שאין אינטרס משותף. עם אורנוס ונפטון תמיד כל חתימה על הסכם חדש לא תהיה שווה את הנייר עליו יחתמו ה"שותפים".

ועוד תזכורת: ברשימה שהופיעה כאן ב-17.07.2015, כמה ימים אחרי חתימת ההסכם של אובמה עם האירנים והאירופים נכתב על יחסה של ארה"ב ל"ידידות" שלה: "הפלוטו נמצא על ציר 1-7 אצלנו על מעגל הקארמה. אי-אפשר להתעלם מהאמריקנים ומהתנהגותם באזור, מה שמוכיח שאין לנו על מי לסמוך... חשש שברגע המכריע ביותר שבו היחסים שלנו עם הממשל הנוכחי יעמדו למבחן, האמריקנים עלולים לאכזב. לדאבון הלב, המסקנה הזו תישאר נכונה ויהיה עלינו לדעת להתמודד עם העובדות כל עוד אובמה ימשיך בכהונתו בשנתיים הקרובות. כאשר כוכב פלוטו ינוע מהנקודה המשפיעה על ההורוסקופ של ארה"ב וישראל זה יקרה יחד עם אובמה בזמן שהוא יעזוב את הבית הלבן, ואז כנראה יתחיל עידן חדש". כמו תמיד הכוכבים לא משקרים. אובמה הלך...

בינואר 2017 התחלנו עידן חדש!
היום, גם אוהדי הדמוקרטים כאן במדינת ישראל הבינו מה היו באמת הכוונות של הנשיא אובמה מעבר לחיוכים המזויפים. היום כולם מבינים שראש הממשלה ידע בדיוק מיהו ברק אובמה מהפגישה הראשונה! וידע לנווט את היחסים על חבל דק בחוכמה גדולה מול נשיא שהעדיף את האויבים שלנו. אנחנו כבר שנה אחרי הבחירות בארה"ב, חווים את העידן החדש עם הנשיא החדש טראמפ, שהוכיח איך נראית תמיכה אמיתית של מדינה ידידותית ומיהר לקיים את הבטחותיו והחזיר למדינת ישראל את כבודה, ואף מעבר לכך בכל המישורים. תחילה, ההכרה בירושלים כבירת ישראל, ולאחרונה העברת השגרירות לבירת ישראל. אולי תעזור לכל המצקצקים בלשונם להבין ששוב פעם טעו בפרשנות שלהם, אחרי שטעו בתוצאות הבחירות בנובמבר 2016! (שאחד הפרשנים חכם מטעם עצמו לצד אחרים כמוהו, אמר בכל שידור, שקלינטון "לוקחת בהליכה" את טראמפ) והיו אחרים שכעסו על נתניהו ואמרו לו בקול גדול ונוזף, שהוא שוגה ופוגע ביחסים עם ארה"ב, ונישאר מבודדים. במבחן התוצאה מי שגה? אחד הקריינים ברדיו לפני כמה ימים הוכיח הגינות: "אנחנו (העיתונאים, פרשנים חכמולוגים מטעם עצמם וספקנים), צריכים להתחיל לאכול את המצחייה האדומה!" (לאלה שלא "קולטים", את כובע המצחייה האדום חובשים כל תומכי הנשיא טראמפ, וגם הוא עצמו לא פעם באסיפות עם). גם בנושא אירן, יש כמה "חכמולוגים" המופיעים תדיר בתקשורת ומתקשים לעכל שראש הממשלה נתניהו צדק בניתוח המציאות טוב יותר מכל הפטפטנים. האם הם יוציאו את הכובע מהכיסים?

"אל תירא ישראל, אל תירא, כי גור אריה הלא אתה, ואריה אם ישאג - מי לא ירא מי לא יירא"
[אביהו מדינה]

תאריך:  02/03/2018   |   עודכן:  04/03/2018
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבועות סוערים גרמו לפגיעה באמון הציבור בבתי המשפט ובמשטרה, ולירידה נוספת באמון בפוליטיקאים. יש מה לעשות כדי לתקן לפחות חלקית את הנזקים הללו, שהתעלמות מהם מסוכנת לעצם קיומה של הדמוקרטיה
02/03/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלב קיבוץ הזורע סמוך לגדת נחל השופט העובר בתוך הקיבוץ, ניצב מזה שנים רבות בשיממונו מבנה היסטורי נטוש ועזוב משהו. המדובר בשרידי טחנת קמח שהופעלה באמצעות כוח המים בנחל. המים הוזרמו לטחנה באמצעות תעלה חצובה בסלע. יש האומרים כי הטחנה היא מהתקופה הצלבנית אחרים סבורים כי המדובר בטחנת קמח שנבנתה בתקופה מאוחרת יותר בתקופת העות'מניים. יש עדויות כי הטחנה פעלה עד תחילת המאה ה-20. ביקרתי באתר לפני מספר חודשים וצילמתי אותו. לא ראיתי לידו שלט המתאר ומסביר מהו המבנה ומה עברו ההיסטורי. אומרים לי בקיבוץ, כי הוצב שלט הסבר ליד האתר, לא נותר לי אלא להאמין לדבריהם. אני מכל מקום בזמן ביקורי במקום לא ראיתי כל שלט הסבר ליד מבנה זה, אחרת הייתי מן הסתם, מצלם אותו. ההתרשמות היא, כי הקיבוץ לא נלהב ולא שש לחשוף את האתר ההיסטורי שבתחומו לציבור הרחב מסיבותיו הוא, אולי מחשש געתם של מטיילים וסקרנים למיניהם שעלולים לפגוע ולהפר שלוותם של חברי הקיבוץ. זו ככל הנראה, הסיבה שרק מעטים יודעים דבר קיומו של אתר היסטורי זה. שוחחתי עם טיילים ותיקים, אף הם לא מכירים את האתר ומעולם לא ביקרו בו.
01/03/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
על טובה קידר-רודר שמעתי מבני הצעיר דניאל, האתלט הכי רציני במשפחתנו. אליבא דאמת, את התואר המשפחתי הזה לא היה קשה להשיג... הוא היחיד הלוקח את המרתונים והטריאתלונים כאתגר ממכר. "טריאתלון איש ברזל" הוא אירוע תחרותי מאתגר במיוחד כולל שחיה (כ-ארבעה ק"מ), רכיבה על אופניים 180 ק"מ וריצת מרתון (42 ק"מ) ברצף, לפי כללי איגוד הטריאתלון העולמי. גיל 41 אינו באמת אידיאלי לאיש ברזל ואף לא לחצי איש ברזל, אך עדיין נחשב לגיל נאות וסביר לספורט אתגרי. אבל כאשר מדובר באישה בת 70 סבתא לתשעה נכדים (והעשירי בדרך), המשתתפת באופן קבוע במרתונים ובטריאתלונים בארץ ובאירופה, אישה אשר בכל תחרות מפגינה את מלוא יכולותיה ומוכיחה עצמה מחדש, זה כבר סיפור אחר... אין זה פלא שהוא עורר את סקרנותי.
01/03/2018  |  שיה מלכין  |   כתבות
"הים הכחול העמוק", המוצג לראשונה בישראל בתיאטרון בית ליסין, הוא סיפור אהבה נכזבת שבו נוטלים חלק אישה הנקרעת בין בעלה בנפרד ובן זוגה הנוכחי. זוהי דרמה מטלטלת, מרגשת ומשכנעת בזכות להקת השחקנים המוכשרת וההפקה הקולחת והמעניינת.
01/03/2018  |  חיים נוי  |   כתבות
"מדברות" - אירוע-אמנות רב-תחומי, של "פואטרי סלאם ישראל", יתקיים ב8 במארס בנווה שכטר שבתל אביב, לרגל יום האישה הבינלאומי,, וכל הכנסותיו יוקדשו לפרויקט "סלעית", המופעל על-ידי משרד העבודה והרווחה ועיריית תל אביב..
01/03/2018  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il