|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מה מחכה לכולנו משבוע זה

בדרך כלל, ידוע יופיטר ככוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק
04/03/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מהפך [צילום: נאס"א, אי.אס.איי. ואיי. סימון]

מהשבוע ועד ל-10 ביולי, נכנס אחד מהכוכבים היותר אהודים המוכר גם בשם צדק = יופיטר, למצב נסיגה ובמזל עקרב. השפעתו החיובית תהפוך את עורה ותהיה שלילית. כל מה שיקרה יהיה בגדול ובעוצמה רבה כשהמגמה לא תמיד הינה חיובית.

בדרך כלל, ידוע יופיטר ככוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

בדרך כלל מחכים בכיליון עיניים לכוכב זה כיוון שהוא זה אשר מביא איתו את המזל והאפשרויות... אולם משבוע זה למשך כל החודשים הקרובים יחול מהפך וכל מה שיקרה עלול להיות בגדול, בעוצמה רבה ואף באיבוד פרופורציה.

למעשה, תפקידו של יופיטר הוא להאיר כמו בזכוכית מגדלת את בעייתיות העניין בו יש לטפל, ובמידה וטופל נכון - אכן יגיע השפע.

בחודש אוקטובר האחרון נכנס הכוכב למזל עקרב והעניק לילידי מזל זה ולשאר מזלות האדמה והמים תחושה של התחלות חדשות המלוות במזל והצלחה. בימים אלה נמצא כבר הכוכב על מעלת הנסיגה ולכן המזלות שירגישו הפעם את מהלכי יופיטר בנסיגה יהיו בעיקר המזלות הבאים: גדי, בתולה, אריה, שור, עקרב ודלי.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים למשך שנה ומשפיע בעיקר על המזל בו הוא מבקר, הרי שבדרך כלל זוהי הזדמנות פז לילידי המזלות המושפעים מכוכב זה, להיפתח אל היקום ולבקש להתחבר עם האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.

כאשר כוכב זה אינו בנסיגה התחושה היא שהכול פועל נכון ולטובה, היחסים חמים, תקינים וההרגשה הכללית היא שכולם באים לקראתכם כך שהמזל איתכם ואתם זורמים עם החיים. אולם משבוע זה עליכם להיזהר כיוון שהדברים עלולים להשתנות.

כאשר הכוכב נמצא בנסיגה הדברים יוצאים מפרופורציה, האופטימיות עלולה להפוך לאופטימיות יתר, כך שהנטייה היא להגיע למצב של חוסר זהירות ובלבול, מחוסר יכולת לראות את הכל בפרופורציה הנכונה. התנהגות כזו עלולה להוביל גם לבזבוז כספים שלא לצורך. מומלץ מאוד בתקופה זו לא לבצע החלטות וקניות חדשות, אלא רק לתכנן אותן על הנייר.

וכל זאת כדי להימנע מהעובדה שבשלב מאוחר יותר תתעוררו אל המציאות ותבינו שעשיתם החלטות שגויות כתוצאה מאופטימיות היתר בה שהיתם. מאחר שיופיטר הוא המשפיע העיקרי בנושאי הכספים מומלץ לא ליצור מצבים חדשים בנושאים הכלכליים, אלא לזרום עם הקיים. מוטב כי בכל החלטה הכרוכה בהיבט כלכלי, תקבלו ייעוץ מאנשי מקצוע מוסמכים.

יופיטר הוא כוכב שגם מביא איתו תחושות טובות בכל תחום בו הוא משפיע, אך עד ליציאתו מרטרו התייחסו בזהירות לכל הצעה והבטחה שתקבלו - בדקו אותה מחדש במבחן המציאות עם יציאת הכוכב מנסיגה.

זוהי תקופה של פיזור רגשי, פיזי וכלכלי כתוצאה מיציאה מאיזון ואלו מכם שלא יזהרו ימצאו את עצמם גם משמינים מבלי לשים לב.

במידה, ואכן תטפלו בבעייתיות שיופיטר מעורר בהצלחה, תוכלו ליהנות מפירותיו עם סיום הנסיגה ביולי 2018, מומלץ לכם לקחת עוד פרק זמן של כשבועיים שלושה ורק לאחר מכן להמשיך בתוכניותיכם כרגיל.

בברכת שבוע טוב ושמירה על האיזון...

טיפ לילידי מזל השבוע
כוכב התקשורת, מרקורי נכנס אל בית הכספים שלכם וייתן לכם את האפשרות לתכנן באופן מעשי את תוכניותיכם העתידיות ולשתף בהם גם את האחרים בחייכם
▪ ▪ ▪

טלה
אתם נהנים מהשפעת כוכב התקשורת מרקורי שמבקר במזל שלכם ונותן לכם יכולת מילולית לתכנן, ליצור ולקיים תוכניות שכבר מזמן חפצתם בהם והנה עכשיו דברים מתחילים לצאת לפועל. ייתכן גם שאנרגיה זו מגיעה ביחד עם חוסר מנוחה פנימי מאוד משמעותי ואתם חייבים לחשוב על עוד דרך שתעזור לכם לנטרל משקעים פנימיים בדרך של יצירתיות ובנייה.

שור

מעבר השמש אל בית החברה שלכם מביאים צורך לעשייה ולגיבוש חברתי, אך לעומת זאת בבית תת-ההכרה שלכם נמצאים כוכבים שגורמים לכם לקושי לבטא את עצמכם ולהעדפה פנימית שהכול יישאר סגור ונעול בתוך האני הפנימי שלכם. זה לא הזמן לשתף קרובים בתוכניותיכם אלא להחליט עם עצמכם מה אתם רוצים לעשות. ייתכן שאתם די מרגישים לבד אך זהו פרק זמן של חודש שדרוש כדי לגבש החלטות.

תאומים

נראה שהמאמצים שלכם ליצור לעצמכם חברים חדשים דרך סגנון חיים חדש אכן נושא פרי ופתחתם לעצמכם דרך חיים חדשה שמבחינתכם כרגע היא הנכונה לכם. זה הזמן לנסות ולהרחיב את המעגל החברתי בחייכם ולדאוג לכך שלא תרחיקו מעליכם את האנשים שכבר אינכם חושבים כמוהם, וזאת מאחר שלמעשה אינכם יודעים כיצד החיים יכולים להתפתח ובאיזה מצב תאלצו לעמוד בהמשך חייכם.

סרטן

אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד מבחינה מקצועית כיוון שכוכבים משמעותיים נמצאים עכשיו בבית הקריירה, עובדה שיכולה לגרום לשדרוג המצב האישי שלכם בתוך המערכת המקצועית והקריירה שלכם תימצא בתנופה. זה הזמן לבקש עזרה ממכרים וחברים. היזהרו לא להיות אימפולסיביים במקומות שבהם אתם רוצים תשובה מיידית, ואין ספק שהבשורות הטובות שלהם אתם מצפים בתחומים אלה – בדרך.

אריה

הכוכב יופיטר שהוא כוכב השפע נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן נראה שנושאים משפחתיים מועצמים אצלכם מאוד ותחומים רבים נמצאים אצלכם בחוסר איזון כתוצאה מכך. תהייה לכם יכולת בשבוע הקרוב להצליח ולקבל הערכה מאנשים קרובים ואף רחוקים שיעריכו מאוד את הכישרון שלכם. זה הזמן לחשוב על יצירתיות במובנים פרקטיים וכלכליים ולא רק כפתרון יצירתי לנשמה.

בתולה

הכוכב המקושר איתכם הוא מרקורי שאחראי על כל נושאי התקשורת תנועה וניידות נכנס אל מקום המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים ולכן ייתכנו אצלכם רגעים רבים של חילוקי דעות בגלל העובדה שאתם רגישים יותר מתמיד לדעות של אחרים ואינכם רוצים להרגיש שבגלל שאתם מנסים לעמוד על דעתכם, עובדה זו תקומם עליכם את דעתם של אנשים קרובים שחשובים לכם.

מאזניים

הכוכב מרקורי נמצא במזל המולי לכם הוא טלה. מבחינתכם זהו דבר מבורך כיוון שנראה שהחיים יכריחו אתכם לפעול ולא להישאר שאננים בשום תחום. ייתכן גם שתקבלו עזרה מאנשים שונים בסביבת חייכם, עובדה שתעזור לכם כרגע לבלוט בתחומכם. היכולת שלכם להיות יצירתיים וגם האנרגיה הטובה שלכם תעזור לכם השבוע לטפח את המטרות האישיות שלכם ולהצליח.

עקרב

בית העבודה שלכם מופעל על-ידי כוכבים משמעותיים ששניהם גם יחד אחראים על יחסים בין אישיים טובים בתחום הקריירה. השבוע הזה יהיה מתאים לחיזוק היחסים שלכם על-רקע אישי, ומומלץ לכם ליצור דינאמיקה של יחסים עם אלה הקרובים לכם בעבודה שיחושו גם בכישרונות שלכם ויחפצו להיות קשורים איתכם בקשרי עבודה אישיים ולפתח איתכם חברויות חדשות.

קשת

הכוכב סטורן הנמצא עכשיו בבית הכספים שלכם גורם לכם להבין שאתם צריכים לקחת אחריות חדשה על חייכם ובהחלט ייתכן שאלה בדיוק הנושאים שניסיתם להימנע מכם במשך תקופה מאוד ארוכה עד עכשיו. ואולם הפעם אין לכם ברירה, זה בדיוק הזמן שבו אתם חייבים לחשוב כיצד אתם פועלים כלכלית להמשך הדרך עם היכולות שיש לכם עד עכשיו על-מנת שתוכלו לבנות לעצמכם חיים חדשים וטובים יותר.

גדי

התקופה שאתם עוברים משמעותית במיוחד בגלל העובדה שאתם מושפעים משילוב כוכבים מאוד מאתגרים שגורמים לכם לשנות את חייכם ואף להבין שאתם חייבים לעשות מהפך כלשהו על-מנת לצאת מהמעגלים שאתם נמצאים בהם עד עכשיו. תנו לאנשים אחרים לסייע לכם ובקשו עזרה בכל מקום שאתם יכולים . תלמדו לגלות שאנשים מבקשים לעזור לכם וטובתכם חשובה להם.

דלי

השמש בשמיים נמצאת בבית הכספים שלכם עובדה שמלמדת על כך שזה בדיוק הזמן לארגן מחדש את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולא לסמוך על-אף אחד שיעזור לכם בכך. זוהי לגמרי צריכה להיות המטרה האישית שלכם, על-מנת שתוכלו לצאת מהסבך שהייתם שרויים בו עד לאחרונה. אתם יכולים לקבל עזרה מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם לנווט את תוכניותיכם.

דגים

מזל טוב לכם ילידי יום ההולדת. אתם אכן חוגגים עכשיו ומעדיפים לעשות זאת עם המשפחה הקרובה שלכם שממלאה לכם את הצורך בתחושת יחד. מבחינה כספית נראה שלעיתים אתם שוכחים מה נכון לכם לעשות והצורך שלכם להוציא כספים על אחרים, די מטריד אתכם כיוון שבדרך הזו אתם יכולים למצוא עצמכם חסרי יכולת לפנק את עצמכם בדברים שמאוד הייתם רוצים לעשות זאת.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק · מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית אישית.
תאריך:  04/03/2018   |   עודכן:  04/03/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"כאיש צנחנים ויחידת 101 המיתולוגית, יריתי רק על האויב בתת מקלע "שמייסר גרמני" ולידידים קרובים הייתי אומר, שאם היו עומדים בפניי מספר אנשים מסוימים שטפלו עליי אוסף של שקרים, הייתי עומד מולם עם אותו כלי, ששימש אותי בפעולות התגמול, יורה בהם ונותן להם מנוחת עולמים. אני אומר מילים אלו בלב גועש, אבל בצורה מטאפורית, כי בסך-הכל אינני מסוכן לציבור, תמיד שמרתי על החוק ואמשיך בכך גם להבא". את הדברים הקשים הללו אומר לי בני שליטא בביתו, אליו צמודה גינה מטופחת בפרחים וצמחיה. "הגינה, תוצרת עבודתי, היא חלקת אלוהים הקטנה שלי", מדגישה רעייתו עתליה, אותה הכיר בני כשהגיעה כמורה חיילת למנחמיה. בני מטפל בעצי הפרי הנמצאים בחזית האחורית של הבית. בסלון - מגישה לנו עתליה קפה ותופינים. במהלך השיחה מקמץ בני את כף ידו לאגרוף ומכה בו בשולחן שלפניו מדי פעם. עוצמת קולו עולה ויורדת חליפות ולא אחת נראה כמדבר מדם ליבו כשנזכר באירועים לא נעימים שחווה בחייו.
04/03/2018  |  יגאל יששכרוב  |   כתבות
אני איש ימין. כל חיי הצבעתי ובעזרת ה' אצביע למפלגה דתית-לאומית. אני חבר בבית היהודי והצבעתי בפריימריז שלה. אני לא מאמין לרגע לפלשתינים ומשוכנע שמטרתם היא להשמיד את ישראל. אני דוגל בהפרטה וביציאת הממשלה מניהול עסקים. אני סבור שהמשפטנים השתלטו על המדינה ומעוותים את הדמוקרטיה. ראיתי בהסכם אוסלו אסון ובהינתקות מהלך מושחת. בבחירות האישיות לראשות הממשלה הצבעתי בעד בנימין נתניהו.
02/03/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
אלי אלעזרא (58) הוא אחד מאנשי העסקים המעטים בישראל, ואולי היחיד, המחזיק בעלות מלאה בשלוש חברות, הפעילות בשלושה ענפים כלכליים: הכשרה-ביטוח, אפרידר, חברת השכרת הרכב אלבר. פעילותו נחשפת בדרך כלל בעיקר בחברת הביטוח, שיש לה מאות אלפי מבוטחים. אבל הרווחים העיקריים הם בחברת הבנייה אפרידר.
02/03/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אנחנו בתקופה שבה השמש במזל דגים עוזרת לנו להתבונן פנימה, להתמודד עם מצבים אישיים ברגישות רבה.
02/03/2018  |  טובה ספרא  |   כתבות
שבועות סוערים גרמו לפגיעה באמון הציבור בבתי המשפט ובמשטרה, ולירידה נוספת באמון בפוליטיקאים. יש מה לעשות כדי לתקן לפחות חלקית את הנזקים הללו, שהתעלמות מהם מסוכנת לעצם קיומה של הדמוקרטיה
02/03/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il