|   15:07:40
דלג
  פנחס פישלר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

המפכ"ל רוני אלשיך - איש השנה או איש השינה

נתנחם רק בכך שהסיוט הזה של אפס הישגים בקדנציה כה כושלת - תם ונגמר. הנה, עוד 9 חודשים - אתה מסיים קדנציה אחת כושלת המחזקת את תיאוריית העיקרון הפיטרי (אדם לעולם מגיע לדרגת חוסר כישוריו) והולך הביתה - לגבעת שמואל. לעם ישראל מגיע מפכ"ל מקצוען
12/03/2018  |   פנחס פישלר   |   מאמרים   |   תגובות
אלשיך. מסיים קדנציה כושלת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

"לואי דה פינס" הוא מותג. הוא כוכב מצליח. אלא, שאתה מפכ"ל "שועל" - מצחיק גם אותו ובעיקר, פוגע בו. תקופת כהונתך, הייתה יכולה לשמש כלעין - כר בלתי נדלה - לרעיונות, ספק מחמיאים, לסרטיו האלמותיים. הנה, רק בשבוע שעבר, פורסם סקר מצמרר, סקר שלא סוקר אודותיו מספיק, ודאי לא בהבלטה הצריכה והראויה, רק משום - "פרשות" / "תיקי" ביבי. על-פי הסקר הנורא, הביא "הביתה", המפכ"ל (הכושל), רנ"צ רוני אלשיך "תעודה" מחפירה. רק 31% אחוז מהנשאלים הביעו אמון במשטרה. לאמור: שבעה מכל עשרה אזרחים אינם מביעים אמון במשטרה - בימי ה"שועל" שהובא מחוץ למשטרה, כדי להבריאה מחוליים רבי שנים - רבי מפכ"לים - רבי הניצבים. הציבור החכם בישראל, נוכח להבין ולדעת, כי לא הראית, מהלך 26 חודשי כהונתך עד הנה, ולו הצלחה פעוטה אחת. הציבור שבע כבר ממלל, מנאומים ומהצהרות - מפומפוזיות ומהבטחות סרק - בבחינת: "חספא בעלמא". הנה, דווקא בתקופה בה מרבית העיתונאים דווקא "מחבקים" את המפכ"ל - השועל - הכושל - מחזקים אותו ב"סופרלטיבים" מן השפה ולחוץ - והתקשורת, רובה ככולה, האינטרסנטית, בעלת ה"אג'נדה", "מאתרגת" (המונח הידוע של אמנון אברמוביץ' מ"פרשה" אחרת... של ראש ממשלה אחר... ) את המפכ"ל ה"שועל" אלשיך (הכושל) ממכלול מעלליו ומחדליו - רק משום "אובססיית נתניהו", מוכח, בעליל, כי האיש נכשל כישלון קולוסאלי והציבור - 69% אומר את שלו - לאמור: כישלון מוחלט. מקום בו הובא האיש, "מחוץ לשורות המשטרה", במיוחד, ורק על-מנת ומשום ההכרח לרפא את הגוף החולה כל כך, מחלה נוראה, כדי שורשה, ארגון הקרוי משטרת ישראל, על שבעת הניצבים המהוללים שטסו - עפו - הביתה ב"טיל בליסטי" והוקעו אל מחוץ לשרות הארגון המדמם כל כך, בהם גם סמפכ"ל המשטרה, דאז, ניצב ניסים מור, סגנו של המפכ"ל יוחנן דנינו (הכושל) וחבר מרעיו - הוא דרדר אותה, עוד, עמוק, אל עברי פי פחת. אכן, צריך להיות "גאון", "עילוי", מחונן", על-מנת להצעידה עוד - לאחור, למעמקים, לאחר ימי יוחנן דנינו וקודמיו.

"ציון" כה שלילי לא זכור לי, גם לא מקדמת דנא. מעולם לא קרה כדבר הזה. עם "תעודה" כזו, לא רק שנשארים כיתה, אלא עפים מבית הספר בעילת: "אי התאמה" / "חוסר מסוגלות". ודוק: עם "הישג" כה גרוע, כל מועצת מנהלים אחראית, "מטיסה" הביתה מנכ"ל חברה ציבורית בבושת פנים יחד עם "הודעה מיוחדת לבורסה" וכן גם ל"רשות לניירות ערך" עם הסבר לציבור אודות הפארסה. "לואי דה פינס" יודע להזכיר, למי שרק שכח, את התנהלותו הנפסדת והפסולה של אלשיך בפרשת ניצב רוני ריטמן. את שליפתו הנמהרת בפרשת אום אל חיראן. אל שליפתו הנחפזת בעת אירועי ההצתות בצפון הארץ. את השתלחותו חסרת הרסן תחת הביטוי "עבריינית" כלפי הקצינה רפ"ק צ' בפרשת ניצב רוני ריטמן ומפקדה - תת-ניצב גיא ניר - ראש חטיבת המודיעין זה היושב בבית (על חשבוננו) כבר למעלה משנתיים!!!. "לואי דה פינס" מזכיר גם את מסכת ההדלפות בכל חקירות נתניהו - לא טיפות חלילה - אלא זרם קולח של ממש. "לואי דה פינס" רותח על כי אלשיך, "הצמיד" אליו, את ד"ר אילנה דיין, "עובדה", באופן "בלעדי"!, לסקר אותו ("חיים שכאלה"???) מהלך כשנה וחודשיים. "לואי דה פינס" מזכיר לו את המינוי הכושל של נצ"מ אילן מור - מינוי שלא צלח. לא שכחנו לרגע את התנהלות המפכ"ל כלפי מפגיני המחאה החברתית בכיכר גורן בפתח תקוה. את הניסיון לסתום להם את הפה. את פסיקת הבג"ץ בעניין שלימדה אותו פרק חשוב ב"דמוקרטיה מהי". חופש הביטוי מהו. החופש למחות ולהפגין מהו. על החשיבות לשחרר קיטור בכיכר העיר. קורס יסוד ביסודות המשטר הדמוקרטי.

לא שכחנו לרגע את הניסיון הנפסד והנלוז להשתיל בקירבם סוכן משטרתי על-מנת להפליל את מנהיגי המחאה החברתית. לא שכחנו לו את מעצרי השווא שם. את המכות. את אלימות השוטרים כלפי המפגינים. לא שכחנו את אמירותיו אודות החוקרים הפרטיים המהלכים אימים על חוקרי המשטרה בפרשת תיקי ביבי - והכל מבלי שיש בידיו אבק של חשד. לא שכחנו לו גם לא את ביקורתו הנוקבת של ראש מח"ש היוצא, עו"ד אורי כרמל, ערב פרישתו, אודות התנהלות המפכ"ל והדוברת שלו והתבטאויותיהם - כלפי חוקרי מח"ש וכלפי מח"ש. והרשימה ארוכה. ארוכה מאד. מעניין את "לואי דה פינס", איך, על מה ולמה, "זכה" המפכ"ל הכושל בתואר "איש השנה" ב"ערוץ 10" אצל דורון הרמן. אולי "איש השינה"? על חוסר המעש, הכישלונות, העוולות, המחדלים, המעללים? הרי הכל מפורט, כדבעי, מדי חודש בחודשו, בחוברת הבלתי מנוקדת "משטרת לואי דה פינס". את דוח הנזיקין של שנת 2017, הוא דוח מיליוני השקלים שמשלמת המשטרה מדי שנה לאזרחי המדינה, בגין מעלליה ומחדליה, המפכ"ל אלשיך (הכושל) נמנע - ולא בכדי - ממניעיו - מטעמיו - מלפרסם בציבור עד לרגע זה ממש - חודש מרס 2018. הוא יודע ממה הוא חושש. הוא הרי "מומחה" גדול בהסתרה. הוא לבטח למד את זה בשב"כ. את פסיקות בתי הדין המשמעתי של המשטרה, הוא משהה, בכוונה ודוחה את הקץ ל"מאניאנה".

הנה, רק בסוף השבוע, אחרי לחץ מאסיבי מטעם הח"מ, הוא ניאות סוף-סוף לפרסם לאחר שיהוי ניכר ובלתי מוסבר. הנה, רק עובר לאמצע חודש מרס 2018 הוא מפרסם את פסיקות בתי הדין המשמעתיים של המשטרה, שעניינים ברבעון האחרון של שנת 2017. על כורחו, תוצאי מאבק עיקש, הוא נאלץ, כמי שכפאו שד, להסיר את המלבנים המושחרים, ולחשוף את שמות השוטרים והקצינים המורשעים בדין. מבקר המדינה יוסף שפירא - האיץ בו. גם הפעם הוא התחכם. בחלק מפסקי הדין הוא נמנע מלחשוף את שמות המורשעים, וביכר להשחיר את השמות, מן הטעם הפרוזאי בדמות: "עבירות פנים ארגוניות". טעם עורמתי, משולל כל בסיס משפטי, ערכי ואתי. שהנה, ב"חיטוט" בקרביים של מאגרי המידע המשטרתיים - הפנימיים - החסויים - רק לצרכים אישיים - של שוטרים - כנקמה - ככלי לנגח - הכל, תוך ניצול לרעה של כוח המשטרה ותוך שימוש לרעה בכח המשרה הוא רואה "עבירה פנים ארגונית" כמקרה "חריג" מדוע לא לפרסם שמות מורשעי הארגון? שוב, למדים אנו אודות המגמה לחפות, להסתיר, להחשיך, לקבור, לגבות "קולגות", על גב הציבור. זה האיש. זו התנהלותו. הזה ה"די.אן.איי" אליו הורגל בשירותו הקודם? הנה, רק בשבוע שעבר, נחשפה פרשת החוקר בימ"ר תל אביב - זה שחקר את פרשת הסחר בנשים מאוקראינה ומבריה"מ - וקיים - בה בעת - יחסי מין עם שתיים מהנשים. רק אל תשחיר את שמו. רק בשבוע שעבר, נחשף, איך הסתרתם והעלמתם - ממניעים זרים, נפסדים ופסולים, מסמך פנימי מבית המשפט בעכו - החושף את מעלליכם ומחדליכם בפרשת מצלמות המהירות - באין תו תקן (ל"פרויקט א' 3"- מצלמות המהירות המדפיסות דוחות וכסף). בעניין זה, גם לא למדתם את דוח מבקר המדינה. איך ביקשתם בכל הכח להסתיר. להעלים. לשבש הליך משפטי - בעזרת קצונה בכירה.

אגב, פעם, הבאתי הביתה תעודה, מבית הספר. הציון ב... חליל היה רק 60. אבא, אביגדור ז"ל, הצליף בחגורה. זה היה "אסון" עבורו כשהספקתי לשרבב משפט: "אבא - זה רק חליל - זה לא חשוב" - מיהר להצליף חזק יותר. "לי זה חשוב - בנדיט קטן - ואתה בגילך אינך יודע מה חשוב ומה לא" התריס. הנה, אז, היה לנו אותו דור הענקים של אבא אביגדור ז"ל - ששנה ואמר: "חוסך שבטו שונא בנו". היום, עם ציון כושל ומטה של 31% אמון הציבור - לאמור אי-אמון הציבור - אתה בטח חושב עדיין וחולם, בינך לבינך, לקבל את ראשות השב"כ.

אנו, נתנחם רק בכך שהסיוט הזה של אפס הישגים בקדנציה כה כושלת - תם ונגמר. הנה, עוד 9 חודשים - אתה מסיים קדנציה אחת כושלת המחזקת את תיאוריית העיקרון הפיטרי (אדם לעולם מגיע לדרגת חוסר כישוריו) והולך הביתה - לגבעת שמואל. לעם ישראל מגיע מפכ"ל מקצוען - בעל שיעור קומה כי אין לנו משטרה אחרת - והיא חשובה ואף יקרה לנו, אדוני המפכ"ל.

תאריך:  12/03/2018   |   עודכן:  12/03/2018
פנחס (פיני) פישלר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפכ"ל רוני אלשיך - איש השנה או איש השינה
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 23 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אזרח הוגן
12/03/18 09:04
 
אלשיך צדיק יהודי.
12/03/18 14:10
 
כמו נימרודי,פינטו
12/03/18 19:24
2
יוסי ק
12/03/18 10:10
3
יאללה בי לומומבה.
12/03/18 10:40
4
חשדנית
12/03/18 11:41
 
חשדנית
29/06/18 09:20
 
חשדנית
2/08/18 22:42
5
ירושלמית
12/03/18 13:33
6
קורןנאוה טבריה
12/03/18 14:54
7
סוכן חרש
12/03/18 15:45
8
מאיר1967
12/03/18 17:20
9
שרה
12/03/18 21:28
10
מפכ"ל
12/03/18 21:59
11
ירדן חלמיש
12/03/18 23:53
12
שמרון קופון
13/03/18 05:05
13
יעקב יעקב
13/03/18 06:31
14
מדמוני אסף
13/03/18 06:51
15
אלפואואלפ
13/03/18 07:18
16
יובוביצקי
13/03/18 17:19
17
לא כולם חושבים כ
13/03/18 18:27
18
כרמל
13/03/18 20:17
19
ישע .
14/03/18 19:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארבעה עדי מדינה כבר יש - והיד עוד נטויה. ואני לא סופר את מני נפתלי שקיבל מעמד של עד מדינה מבלי לחתום על הסכם פורמלי. אבל זה לא הסיפור; גם לא החיטוט של המשטרה בפחי האשפה במשך למעלה משנתיים. אותי מדאיגה ההתנהלות של אביחי מנדלבליט בכל הפרשה. הרי ברור, שהוא זה שסמך את ידו על המעצרים המטלטלים שהולידו הסכמים מעוותים ועל הפגיעה בזכויות-יסוד בסיסיות של חשודים ועל ההדלפות הזדוניות; ושהוא גם זה שאישר למשטרה שלא לחקור באזהרה את יאיר לפיד, חרף הנסיבות המעמידות אותו, לכאורה, במרכז העשייה לטובת מה שנקרא "חוק מילצ'ן", ולהציבו כעד תביעה מרכזי נגד בנימין נתניהו, למרות שהוא הסתיר את ניגוד העניינים שבמסגרתו הוא פעל.
11/03/2018  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - פטפטת, מוכשר, החמצה ומתמלא
11/03/2018  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
מכובדי, מר ראובן (רובי) ריבלין,
11/03/2018  |  אברהם שרון  |   מאמרים
הנושא המרכזי בפרשה דן באיסוף תרומות למימוש המטרה - הקמת משכן. מטרה המחייבת "כָּל נָדִיב לִבּוֹ יְבִיאָה אֶת תְּרוּמַת ה' - זָהָב וְכֶסֶף וּנְחוֹשֶׁת וּתְכֵלֶת וְאַרְגָּמָן וְתוֹלַעַת שָׁנִי..." (שמ',ל"ה, 5). בהמשך הפסוק מתבקש העם להביא דברים מאוד יקרי ערך כמו "אבני שוהם ואבני מילואים לאפוד ולחושן".
11/03/2018  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
שנת הבחירות לרשויות המקומיות בפתח ובצידה צחצוח החרבות, ריבוי התלונות הפוליטיות, חקירות וניסיונות לשימוש במשטרה ובכלי התקשורת, ככלים לניגוח פוליטי.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il