|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תחזית אסטרולוגית ל-16.3.2018 עד 5.4.2018

אורלי לוי-אבקסיס, לאן?

מלחמה קרה חדשה מתעוררת? בריטניה-רוסיה. חוסר היציבות בשווקים תימשך. נכנסים לתקופת הספינים. שימרו על ערנות. זמן טוב לבחון את ההחלטות שקיבלתם
16/03/2018  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לוי-אבקסיס. מומלץ לחבור למפלגה אחרת [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

עם מופע מולד הירח ב-17.3 הרצון לגבש קבוצות חברתיות יתחזק. קופידון משתתף ואוהב את השילובים והאינטגרציה. כוכב מארס מוסיף את האנרגיה לבנות קבוצת ספורט. או צוות לעבודה משותפת בתחום הספורט (מאמן שיעזור לספורט, לדוגמה).

מבנה הכוכבים מאז ה-9.3 מעורר צורך להתמודד עם רגשות שליליים ש"מציפים" אתכם ואתם מתקשים לשלוט בהם. נסו לבטא אותם ואת המחשבות המתלוות אליהם, אבל כדאי לעשות זאת מול אדם שיש לו את הכישורים לשמוע ולעזור. השיחות יעזרו לשחרר גם את המעצורים, ויעזרו לפרוץ דרך לכיוון הרצוי לכם.

מארס עובר למזל גדי, נקודת האפס, מעלת העולם. זה קורה צמוד למולד הירח ב-17.3. ושוב, כמו שנכתב, יש רצון להתאחד למען מטרה, גם בתחום הספורט, ייתכן שתהיה קבוצת ספורט או קבוצות ספורט בימים האלה שיעלו לכותרות בעולם כולו. בינתיים העימות בין בריטניה לרוסיה התחיל כבר ב-14.3, "נחכה" לתגובת הרוסים לגירוש הדיפלומטים הרוסים. לפנינו העימות הדיפלומטי מחוספס מאוד עם קצוות חדים. וכל המילים מתכנסות לרצועת הזמן שבה המארס ואחריו השמש מאתגרים זה את זה במעלת האפס. האם אנו עדים לתחילתה של מלחמה קרה חדשה? באירופה?

מרקורי במזל טלה יתחיל לחזור על עקבותיו ב-23.3 (מומלץ לקחת את ההמלצות כבר מ-18.03).


הנסיגה עד 15.4 (וגם כאן ההמלצה לקחת נשימה עד 20.4). ההשפעה מורגשת כבר עכשיו, והמשמעות: תקלות בתקשורת והתסכול תמיד יהיה בתקשורת הבין-אישית. נסו לוודא שהאדם מולכם אכן מבין את מה שאתם אומרים וגם ההפך, בעיקר בפרטים. קבלת החלטות עלולה להיות יותר נמהרת. כדאי לבחון שוב את ההתחייבויות שאתם רוצים לקחת על עצמכם. סביר להניח, שתוכניות ופגישות נדחות. תרגישו מתוסכלים אולי בגלל שתחמיצו את המשמעות של המסרים שמעבירים לכם. זיכרו שכוכב מרקורי בנסיגה הוא ג'וקר, והספינים יעופו באוויר, לצד מכשולים שתתקשו לצפות אותם מראש. הנסיגה במזל טלה, שלו אופי נמהר, עלולה להשפיע גם במישור הפיזי, תאונות ופציעות. החשיבה תנוע במהירות והתגובות יהיו בלי סבלנות. היו זהירים ואל תסתכנו בגלל מחשבות פזיזות, נסו לחשוב גם על התוצאות. ההמלצה היא שלא יהיה נכון עכשיו לבחון את גבולות היכולת שלכם בכל המישורים. נצלו את תקופת הנסיגה, לבחון את הפעולות שהתכוונתם להוציא לפועל. ההתבוננות פנימה תעזור לכם להגיע למקומות עמוקים בחשיבה ו"ללכוד" כמה רעיונות מתת-ההכרה. כתיבה טובה גם היא לזמן הזה. תקצרו את הרעיונות הזורמים עכשיו כל כך מהר ותוכלו לפתח אותם אחרי ה-20.4.

ב-27.3 כוכב מארס יהיה במולות להדס, מבנה לא קל, שעלול לפגוע בקשרים או לדחות רצון למערכת יחסים. התקשורת לא תהיה נחמדה. כשכוכב מארס משפיע הוא עלול לעורר את הצד השלילי (בגלל הדס), בתחרות לא הוגנת, עם כעסים ושנאה. תמיד תזכרו שאפשר לקחת את הכעס למקום בונה. גם אם החלטתם על התנגדות למהלך, אפשר לעשות זאת בזהירות ונכון.

מפגש ונוס-מרקורי ב-19-20.3. מפגש מבורך שיכניס קצת תרבות ונימוס לשיחות של כולם. החיוניות תעזור עם חברים. גם מחוות אימפולסיביות יתקבלו בשמחה עם חיוך.

ונוס מאתגרת את פלוטו ב-22-23.3, האינטנסיביות הרגשית משפיעה בעוצמה על האווירה. קשה לשלוט על התשוקות. הגורל משתף פעולה בתוך מערכת היחסים. אלה ימים של הכל או לא-כלום בינה לבינו. קחו נשימה ארוכה, זה עובר מהר.

מארס מאתגר את השמש ב-23-24.3. שימרו על עצמכם, חוסר הסבלנות לעשות דברים בקצב הנכון או להתחרות, עלול לעורר כעסים בלי שליטה.

ונוס ואורנוס בצמידות 27-28.3 הצורך להתרענן מתעורר, ריגושים שישפיעו על מערכות יחסים, זוגיות, התאהבויות חדשות, אבל זה לא הזמן לקבל התחייבות.

המתח בין שמש וסאטורן ב-28-29.3. הניסיונות לקדם תוכניות עלולים לפגוש במהמורות, בפחדים, בדחייה, בציפיות נמוכות, לצד הערכה עצמית נמוכה. מכשולים יכולים לגרום לביטחון להתפוגג, ובמקום - תחפשו דרך להתגונן.

מופע הירח המלא ב-31.3 (חג הפסח) יהיה במזל מאזניים. האסוציאציה היא אירן, שהשמש בהורוסקופ שלה ב-11 טלה ועירק ב-10 טלה. הליקויים שהיו באותן מעלות ב-2006-2005 עוררו את התנגדות העולם המערבי אז לתוכנית הגרעין של אירן. אפשר לצפות שהלהבות יעוררו את המתחים בין בגדד וטהרן. ייתכן מאוד שמוזיקה הנשמעת לאחרונה מהנשיא טראמפ לגבי הסכמי הגרעין עם אירן, שגם "הזיזה" את אירופה להיכנס למשוואה מחדש, מושפעת גם ממצב הכוכבים המתלווה לירח המלא.

מבנה מופע הירח המלא לא פשוט גם ברמה האישית. הרגשות שליליים ואם תוכלו לאפסן אותם במקום בטוח רצוי (איפוק).

צמידות בין מארס וסאטורן ב-1-2.4 עלולה לגרום קצר חשמלי, שריפות, אבל גם יריות ופיגועים. אלה ימים עם הרבה מטלות, לכן נסו לפנות מקום בלוח הזמנים שלכם. כוח הרצון אולי ממוקד מאוד אבל נדרשת מסגרת. שליטה עצמית תעזור לעבודה שתקחו על עצמכם. אבל ייתכן גם שהתוכניות לא מתקדמות כמו שציפיתם ותהיה דחייה בלו"ז. לא נורא, עוד יומיים-שלושה המתח יתרופף.

מנעד מתוח בין מרקורי ומארס ב-3-5.4 (גם כרונוס נמצא במנעד הזה), ייתכן שמשהו מגיע מהשלטונות, לא בדרך שהיינו מצפים (אצלנו ימי חול-המועד וחג, כך שהגיוני שזה ישפיע במדינות אחרות). הביורוקרטיה נוקשה יותר. המרשם המומלץ הוא סבלנות גם אם הדברים יגיעו במינון נמוך. ברמה האישית, התגובות המילוליות עלולות להיות בלי שליטה, צפויות התפרצויות, וויכוחים הנובעים מכעסים שעולים מתחת לפני השטח. נסו לשלוט בעצמכם, בעיקר בגלל שאלה עדיין ימי חג עם מפגשים משפחתיים.

זמני ירח בטל:

יום השוויון חל ב-20.3 מסמל את בואו של האביב.

יום שבת 17.3 הירח בטל משעה 15:10 עד 20:56.

יום שני 19.3 הירח בטל משעה 21:30 עד 03:03 אחר חצות.

יום רביעי 21.3 הירח בטל משעה 19:29 עד למחרת ב-07:29.

שעון קיץ מתחיל בלילה שבין 22.3-23.3

יום שבת 24.2 הירח בטל משעה 06:53 עד 11:52.

יום שני 26.3 הירח בטל משעה 09:59 עד 14:44.

יום רביעי 28.3 הירח בטל משעה 12:56 עד 17:30.

יום שישי 30.3 בערב נחגוג את ליל הסדר. הירח בטל משעה 08:07 עד 20:51.

יום ראשון 01.4 הירח בטל משעה 21:31 עד 01:56 אחר חצות.

יום שלישי 03.4 הירח בטל משעה 19:15 עד למחרת בשעה 09:54.

יום שישי 06.4
הירח בטל משעה 16:38 עד 21:01.

כלכלה ושווקים

אחד הנושאים המדוברים הוא "מלחמת הסבר (סייבר)" לצד "אבטחת הסבר". לאחרונה, המסחר בביטקוין ותעשיית הקריפטו מציפים גם את החשש מטרור הסבר. לניסיון לנהל מסחר בלי להישען על הבנקים יש פוטנציאל ארוך טווח, בעיקר עם כניסתו של כוכב אורנוס למזל שור. ברשימותי הקודמות צוין שחוקי הבנקים ישתנו בהדרגה, ומן הסתם גם בגלל האפשרות למסחר פיננסי במטבעות הקריפטו, תעשיית הבלוקצ'יין (תעשיה שעוסקת גם בכריית מינרליים ייחודיים המשמשים את המכשירים המתוחכמים, כמו טלפונים חכמים, מחשבים וכו'). הסיכונים וחוסר הוודאות יביאו דרישה לזהירות גדולה במיוחד, בעיקר בגלל פצחנים. כן, טרור הסבר יקבל משמעות חדשה. לכן משתלם יהיה להשקיע בחברות העוסקות בביטחון הסבר. זה יהיה נושא מורכב שיעסיק את הבנקים, והחברות שיתחילו לעסוק במסחר גם מחוץ לבנקים על בסיס הביטקוין וכו'. ימים יגידו עם מעברו של כוכב אורנוס במזל שור, איזו טכנולוגיה חדשה תידרש בתחומים האלה, ברמה של פרטים שלא קיימים היום. וזה לא יהיה מפתיע. אבל, השינויים בבנקים צפויים בלי קשר לכל השינוי בשוק הפיננסי הקשור למסחר המטבעות באינטרנט (אלה שקוראים אותי לאורך זמן זוכרים שבסוף 2010 תחילת 2011, עוד לפני שהאורנוס עבר ממזל דגים למזל טלה, כתבתי על פוטנציאל חדש למלחמה, "מלחמת סבר", וזה קרה הרבה יותר מהר ממה שניתן היה לצפות). כמו שזה נראה אנחנו בפני שינוי בתחום הבנקאות והמטבעות אולי עוד לפני תחילת המאה הבאה. מושגים חדשים בתחום הסבר ייכנסו לחיינו.

עוד תחום שעלול להיות "אטרקטיבי" הוא תעשיית הנשק: המלחמות במזרח התיכון אינן יודעות שובע - בסוריה, באירן וגם בסעודיה המצטרפת לעוד מדינות ונשאבת לעימותים מול המדינות השיעיות. ככל שהעימותים המלחמתיים הולכים ומתרחבים תעשיית הנשק פורחת - עצוב, אבל ריאלי.

כוכב מארס הגיעה למעלה המציינת את אמצע הגלקסיה, ב-14.3-15.3 ומיד אחר כך מופע הירח מולד הירח ב-17.3. וכוכב מארס עובר למזל גדי.

מרקורי יתחיל בנסיגה בדיוק ב-3.3 עד 15.4. על-פי רוב, היום בו מתחילה נסיגה והיום בו מסתיימת משפיעים על המחשבה בשווקים, פסיכולוגיה? אולי. להזכירכם, זו תקופת ה"ספינים", מסרים שלא ניתן לבחון אם יש בהם ממש. שימו לב לא ליפול בפח.

23-25.3 מנעד מתוח בין ונוס לפלוטו. ואחריו בין 27-28.3 ונוס ואורנוס נפגשים, כך שיש סבירות גבוהה שהחלק האחרון של חודש מרס יכיל ימים שבהם התנודתיות וחוסר הוודאות בשווקים יתחזקו גם.

אצלנו

אורלי לוי-אבקסיס

בעקבות ההודעה שלה על כך שהיא עומדת להקים מפלגה, הסקרנות אליה כאסטרולוגית התעוררה (במישור אישי, אני מכבדת ומעריכה אותה מאוד כפוליטיקאית! הנאמנה לדרכה למען תיקון עוולות חברתיות), אבל עלי להיות ישרה והגונה כאסטרולוגית. לפני יש את תאריך הלידה שלה אבל בלי שעת לידה (במצבים כאלה האסטרולוגים בונים את המפה לשעות הצהריים) שמעתי גם את ההודעה שלה (תאריך ושעה) בזמן אמת על כך שהיא מקימה מפלגה - הודעה שבעקבותיה מיהרו והציגו סקרים בתקשורת.

אורלי נולדה ב-11.10.1973 (אינני מתייחסת לאופיה, בגלל שאין לי שעת לידה). במפה המקודמת נכון להשבוע, אפשר להבין את ההרגשה שיש לה, שהיא אכן יכולה! היא מרגישה נאהבת, זוכה לתמיכה עם שמש מקודמת על כוכב ונוס מלידה. את ההצהרה הראשונה נתנה אורלי לוי-אבקסיס ב-06.3.2018 בשעה 13:00 אז הירח היה (בדיוק!) על כוכב מרקורי במזל עקרב במפת לידה. ייתכן שהתבטאה לא בעיתוי שתכננה בדיוק, אבל הרגש גבר. כשנשאלה, לשם המפלגה ולקבוצה שאמורה ללוות אותה בדרכה, לא הייתה לה תשובה, ואף ענתה בכנות. אין עוד שם. עדיין מתלבטת. שילובי הכוכבים מעניקים את האופטימיות ואת התוצאה בסקרים.

ב-2019, רצועת הזמן שנכון לעכשיו מדוברת כתקופת הבחירות, השמש המקודמת תהיה במנעד מתוח לכוכב נפטון במפה האישית, השראה! או אשליה? במהלך 2019, כוכב פלוטו וסאטורן יעברו על כוכב וונוס במפה המקודמת. מכביד, וגם לא נותן אפשרות להמריא ממש. בנוסף כוכב סאטורן ב-4 מעלות סרטן במפתה האישית, נמצא בדיוק על כוכב ונוס בהורוסקופ מדינת ישראל (במזל סרטן) גם לא עוזר כל כך לפופולריות.

המסקנה היא שעדיף לאורלי לוי-אבקסיס לבחור שיתופי פעולה ולחבור למפלגה אחרת שתענה על ציפיותיה ותעזור לה לממש את האידיאולוגיה שלה ולהטביע חותם.

אם וכאשר תגיע אלי שעת הלידה, אבדוק שוב גם בדרך המוכרת, למרות שקשה להאמין שתהיה סתירה גדולה.

ולאלה מכם ששוב שואלים. רה"מ בנימין נתניהו, ימשיך להיות ראש ממשלה עד השלב שבו ירגיש שדי לו. בחירות לא נראה לפני סוף 2018 עם סבירות גדולה ל-2019. אם נתניהו יחליט שהוא שוב מתמודד, הוא יחזור להיות בתפקיד ראש הממשלה! (כבר ראיתי גם את הכוכבים על המפה של יאיר לפיד...והמבין יבין).

"פיקח העם הזה מאוד, שנון העם הזה מאוד, והחשבונות והדאגות והחקירות והחוקים וההסברות וההיקשים הם דברים המיוסדים כמעט בטבעו ובתכונת רוחו" (דוד פרישמן)

תאריך:  16/03/2018   |   עודכן:  16/03/2018
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד אולמרט מנהל מסע יחצ"ני משומן היטב לספרו "בגוף ראשון", שכבר יצא למכירה מוקדמת. לצד הרצון למכור כמה שיותר עותקים ולקבל כמה שיותר תמלוגים, לאולמרט יש עוד מטרה שהיא כנראה החשובה באמת: לטהר את שמו. בכל זאת, מדובר בראש הממשלה הראשון שנשלח לכלא - ועל עבירת השחיתות החמורה ביותר: קבלת שוחד.
16/03/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
זה יכול לקרות במהלך שיחה שגרתית, במעלית, בזמן ראיון עבודה או באמצע דייט רומנטי. אתה יושב עם מישהו/י לשיחה 'אחד על אחד', אתם מדברים ומשוחחים קצת, ופתאום - דממה. אין לך מה להגיד יותר. אתה מנסה לחשוב, על מה עדיין לא דיברתם? על מה עוד אפשר לדבר? אתה מוכן לעשות הרבה כדי שהשקט המביך יתפוגג.
15/03/2018  |  איתן טמיר  |   כתבות
ירידה בקצב צמיחת התמ"ג, ירידה משמעותית בערך הפאונד, עלייה במחירי הנדל"ן - האם מתממשות התחזיות הפסימיות של השפעת הברקזיט על הכלכלה הבריטית? לאו-דווקא/עמנואל ארביב.
15/03/2018  |  עמנואל ארביב  |   כתבות
הפלשתינים מתייחסים להצהרת בלפור ולשלטון המנדט כעל אסון שפקד אותם אבל, המציאות שונה לחלוטין בזכות הצהרת בלפור ושלטון המנדט שופר מצבם של ערביי הארץ ללא השוואה למצבם של ערביי ארצות ערב והאיסלאם וכל זה בזכות התנועה הציונית
15/03/2018  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
יהודה וינשטיין ודני עפרוני היו הפוסקים העליונים בסוגיות מבצעיות ב"צוק איתן". היועץ המשפטי לממשלה והפרקליט הצבאי הראשי קבעו מה מותר ומה אסור מבחינת החוק הבינלאומי, והרמטכ"ל והקבינט יכלו רק לומר "כן, המפקד". זוהי המסקנה החד-משמעית מדוח מבקר המדינה שהתפרסם אתמול (יום ד', 14.3.18).
15/03/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
נשיא מצרים עבד אל פתח א-סיסי [צילום: AP]
איל השקס
מצרים לא פותרת את בעיותיה: החוב, השפעות המלחמה ברצועת עזה, מעורבות הצבא בכלכלה והאהבה למגה-פרויקטים    אך לעת עתה נחלצת מהמשבר בזכות חברותיה
חלי ממן
חלי ממן
במהלך הארוחה רצוי שהשתייה תהיה דלת קלוריות - לדוגמא: מים עם קוביות קרח, עלי מנטה ופלחי לימון בכד שקוף    בנוסף לערכם הבריאותי הם יהיו גם קישוט צבעוני לשולחן החג
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il