|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

להאיר בעיות

השבוע על הימצאות כוכב מרקורי בנסיגה במזל טלה כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה בשבוע שעבר הורגשה השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים
29/03/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
בנסיגה [צילום: נאס"א]

בשבוע הקרוב נמצא כבר הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת בנסיגה במזל טלה. תאריכי הנסיגה יהיו עד ל-15 באפריל וייקח עוד כשבוע עד אשר נשתחרר סופית מהנסיגה. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, גדי, סרטן, בתולה ועקרב.

כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה בשבוע שעבר הורגשה השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים. גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב. הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

מומלץ לא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות


טלה

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

שור

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.

תאומים

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת.

סרטן

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.

אריה

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

בתולה

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.

מאזניים

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

עקרב

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

קשת

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

גדי

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה.

דלי

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

דגים

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השמש בשמיים נמצאת במזל טלה ונמצאת בסמוך לכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בחופש עובדה זו גורמת לכך שהצורך שלכם בשחרור ושינוי גבוה מהרגיל
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב וונוס שאחראי על כספים מבקר אצלכם בבית המקושר עם נושאים אלה, עובדה שמצביעה על כך שאתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לתחום הכלכלי בחייכם כתוצאה מאירועים שונים שלא בהכרח תלויים בכם ולא אתם יצרתם אותם, אך איכשהו החיים הם אלה שזימנו לכם את זה. נסו לקחת פסק זמן כלשהו על-מנת לנוח מאירועי השעה שלאחרונה לוחצים אתכם יותר ויותר כדי שתוכלו להגיע להחלטות.

שור

יכולת הדיבור שלכם כרגע אינה במיטבה בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במקום המקושר עם תת-המודע שלכם ובעיקרון זהו זמן להתכנס עם המחשבות שלכם בתוך עצמכם. ואכן, הפעם עובדה זו מתאימה לכם כיוון שגם בדרך כלל אינכם המזל שזורם יחד עם תקשורת ותעדיפו יותר את השתיקה מאשר את הדיבור, ואולם הפעם יש לכם הזדמנות להתחבר גם אל רצונם של האחרים ולהגיב בהתאם.

תאומים

אתם מזל וורבלי מאוד וכל הזמן יש לכם מה להגיד וכמעט על כל תחום בעולם והנה בימים האחרונים אתם מרגישים שאתם עוד יותר רוצים להיות מעורים בתוך החברה ולעיתים מדברים גם שלא לצורך. מאחר שהכוכב שלכם מרקורי נמצא כעת בנסיגה מבחינה חברתית מומלץ לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם משחררים דעות שיכולים לקומם עליכם את האחרים. כל החלטה שלכם צריכה לבוא ממקום נקי.

סרטן

בית הקריירה שלכם צף ועולה בשבוע האחרון מתוך הכרח וזאת לאחר תקופה שנסיבות החיים הכריחו אתכם לוותר על עצמכם ולהיות יותר קשובים לנסיבות הסביבתיות. נסו להשפיע על חברים קרובים שיבואו לעזרתכם במטרות שהצבתם לעצמכם על-מנת שלא כל הנטל, ייפול עליכם. נושאי עבודה מאוד משמעותיים ולכן זה הזמן לבנות מערך כלשהו שיעזור לכם לבנות את תוכניותכם לטווח הרחוק.

אריה

במהלך כל התקופה הקרובה תבנו את חייכם ואת הערכים שלכם על סמך הנתונים שיכולים לעזור לכם להחצין את הכשרון האישי שטבוע בכם מבחינה מקצועית ועד היום לא יצא לכם להחצין אותו. זה בדיוק הזמן שבו עליכם לחשוב על עצמכם ולא להרשות לעצמכם לפעול בפזיזות. ייתכן שעכשיו תקבלו תשובות חיוביות מאנשים שעד היום לא תמיד קיבלו את דעתכם, אך עכשיו נראה שהשערים נפתחים בפניכם.

בתולה

זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם בגלל העובדה שאתם עדיין יכולים ליהנות מכל ההצלחות החדשות שהרווחתם בתקופה האחרונה. הסביבה מפרגנת לכם מאוד ונראה שהנה אתם מוכיחים שוב ושוב שפעלתם נכון ושניתן לסמוך עליכם. זוהי תקופה מרעננת עם הרבה פירגון שיכולה להגיע מצד אנשים שהם השותפים הטבעיים שלכם לעבודה שאתם מגדירים אותה כיצירה.

מאזניים

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולמעשה זהו סוג של יום הולדת קטן כיוון שמבלי לדעת אתם מבחינה אנרגטית מחפשים משמעות לחיים בדיוק כמו שמחפשים ילידי יום ההולדת. מצד אחד יש לכם דחף להשתחרר מכל מה שכובל אתכם, אך מצד שני אתם ממש מרגישים שאתם זקוקים לכתף מרגיעה ומנחמת שתוכל להיות בשבילכם בכל פעם שקשה לכם בביצוע מטלות הכרחיות. זהו שבוע רגיש במיוחד.

עקרב

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לענייני עבודה ובטוחים שהדברים הטובים שיש לכם להציע בתחומים אלה יוערכו על-ידי אלה שזקוקים לכם. עליכם ללמוד שלא כל דבר תלוי בכם ולכן חובה עליכם לדחוף את הנושאים שאתם בטוחים לגביהם בצורה יותר מסיבית עד כדי כך שכל מי שבסביבה שלכם יהיה מודע לתוכניות שלכם. מאחר שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית העבודה, חכו עד לחודש הבא – הכל ישתנה.

קשת

אתם נמצאים בתקופה מאוד קשה בחייכם שבה אתם נדרשים מצד אחד לקחת אחריות על סגנון חייכם ומצד שני לשחרר את כל מה שכובל אתכם לעבר ואינו משרת אתכם יותר. הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם לא מניח לכם להסיר אחריות וכעת כאשר גם כוכב העשייה בבית הכספים שלכם חשוב לכם מאוד לפעול בצורה נכונה ולעיתים אתם פועלים בצורה כל כך אינטנסיבית שמשאירה אתכם נטולי כוחות.

גדי

אתם אנשים שבדרך כלל אתם פועלים בצורה עניינית ואינכם מסתמכים על אחרים אלא רק על עצמכם. הפעם מומלץ לכם לא לפעול בדרך הרגילה והמוכרת, אלא לנסות ולפעול גם מאחרי הקלעים במידה רבה. למידת השטח תעזור לכם לדעת למי לחבור ואיך לממש את תוכניותכם ברמה כזו שפחות תצטרכו לסמוך רק על עצמכם, בכל פעם שאתם מעוניינים לפרוץ קדימה ולהגיע להישגים.

דלי

הסביבה הקרובה עומדת בשבוע הזה ולמעשה במשך כל התקופה הקרובה בראש מעייניכם. זהו הזמן הנכון להשקיע את מיטב האנרגיה שלכם בשימור ושיפוץ הקיים ואפילו לחשוב על מעבר דירה למי שיכולתו משגת. זה בדיוק הזמן שאתם יכולים לעזור לעצמכם בגיוס משאבים על-מנת ליישם את מטרותיכם ובעיקר כאלה שיש ביכולתן לשדרג ולשפר את סגנון חייכם ואת חיי הקרובים לכם.

דגים

אתם מוטרדים מאוד בגלל ההיבט הכלכלי בחייכם שדורש שיפור ורצון ללכת קדימה. אתם תלויים גם באחרים ואין ביכולתכם לפעול על דעת עצמכם בלבד. נסו להתייעץ עם אנשים נוספים שקרובים אליכם ואולי בדרך הזו תצליחו לעלות על תוכנית שתוכל לעזור לכם וגם לסובבים אתכם לכבד את היעדים אליהם אתם חותרים. מבחינה מקצועית זוהי תקופה שתצטרכו לעבוד יותר קשה על-מנת להוכיח את עצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  29/03/2018   |   עודכן:  29/03/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"בנסיבות המקרה הכוללות שהובאו בפנינו לרבות מינוריות ההופעה במקרה זה, לא מצאנו עילה להתערבות משפטית מטעמנו". זו השורה התחתונה (28.3.18) במכתבה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, לח"כ סתיו שפיר, אשר התלוננה על הופעתה של השרה מירי רגב בקליפ ה-70 למדינה. לפני כן נזקקה זילבר לעמוד שלם של כללים והוראות ובירורים ופרטים. והתם שואל: מה זאת?
28/03/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
שבוע טוב .... חג הפסח וההווי המשפחתי...
28/03/2018  |  צילה שיר-אל  |   כתבות
פֶּסח כּבר באוויר, פֶּה סָח לנו: אַל תשכּחו את האווירה, את השִׁיר. השיר הזה הלך איתי זמן רב, לא הניח ללֵב לשכוח אותו. סיפורה של קערת פסח. לא רק אנו משתַנים, גם הקעָרה עברה שינוּי, אוּלי עברה טראומה.
28/03/2018  |  הרצל חקק  |   כתבות
חופש ובחירה, ומצד שני עיצוב זהות, בריחה מזהות. ננסה להבין את החרות באמצעות הגותם של יוצרים יהודים, את המשבר הרוחני שעבר על היהודים מאז הרוחות החדשות שסערו בקרבם, בתקופת ההשכלה ופרוץ התנועה הציונית. כיצד ניתן להבין את 'המצב היהודי' החדש בדורות האחרונים? ננסה לתהות על משבר הזהות הזה באמצעות הגותו של אלבר ממי בספרו "נציב המלח" שיצא לאור לפני 65 שנים, ובעקבות ספרו פורץ הדרך של אריך פרום "מנוס מחופש", ספר שיצא לאור לפני 77 שנים.
28/03/2018  |  הרצל ובלפור חקק  |   כתבות
דפי הספר "אוטהון" נוטפים "דבש", הורמונים זכריים ואירוטיקה בלשון נועזת, בעיקר בשירים על אנה, נערת הליווי. גם הרומן "אמת" (הקיבוץ המאוחד, 2016) נוטף סצינות סקסואליות נועזות באמצעות דמותה של האדריכלית.
27/03/2018  |  רחלי אברהם-איתן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il