|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

תחזית אסטרולוגית ל-3.5.2018-5.4.2018

מבנה נפיץ ועצבני

המתחים בגבולות ימשיכו ללוות אותנו עד סוף הקיץ. מרקורי משנה מגמה ב-15.4 ימים של מבוכה ותקלות סביב התאריך הזה. מומלץ לסיים תוכניות, הסכמים וחוזים עד אמצע חודש מאי אם רוצים להצליח
05/04/2018  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

עברנו ימים של אסרטיביות משולבת באגרסיביות, ולצערי, לפנינו עוד ימים כאלה. ניסיונות לקיצורי דרך ולקיטורים. חשיבה שלילית משתלטת בקלות על כל דבר נחמד. נסו לעצור ולשאול את עצמכם, למה? לקראת 11.4, תגיע הארה, אולי תעזור לכם קצת.

ב-9-11.04, האנרגיה גבוהה, משפיעה על האווירה, הצורך בתשובות לא שיטחיות. כך שבכל שיחה, תרגישו שעליכם להשקיע "עומק" כדי להתמודד עם המציאות. אבל אם תחליטו מראש, שאין לכם עניין בעימותים שאופיים עלול להיות גורלי, קחו מרחק. הנטייה לכפות דעה, לעשות דברים "דווקא", הקושי לשחרר עלול לגרום לכם להתעורר כשתבינו שרדפתם אחרי הזנב של עצמכם. אלה ימים שהאמת נחשפת, גם בניגוד לרצונכם.

אחרי ה-15.4 מרקורי חוזר למסלולו, במזל טלה, התקשורת תהיה נעימה יותר, תשלב אירועים חברתיים, ותוכלו להביט על המציאות בלי קטנוניות. התמונה הגדולה תתבהר. ב-17.4 הוונוס במולות ליופיטר, שמחה משפיעה על מצב הרוח, חוש הומור משפיע גם, ולמרות שעברנו את חג הפסח עם כל כך הרבה רכישות, תצאו לפנק את עצמכם, בעיקר עם בגדים יפים, וגם מאכלים שבחלקם מטעמים שונים, שאינכם מרשים לעצמכם בדרך כלל. זכרו שהעיניים "מדריכות" אתכם לכיוון "הגזמה". כך שאולי כדאי להיות יותר מחושבים.

אבל עד 15.4 כוכב מרקורי עדיין בנסיגה, במזל טלה והספינים ימשיכו לחגוג. חוסר השליטה על הנאמר עלול להשפיע לפעמים לא כמו שהתכוונתם. אל תאמינו לכל מה שמספרים לכם, גם ברמה הבין-אישית וגם זו המופיעה בכלי התקשורת. כדאי לבדוק כל מידע שמקבלים, האם הבנתם נכון - תאריכים, סכומים ופרטים שהם חשובים לכם.

סביב הימים שכוכב מרקורי משנה מגמה גם לפני וגם אחרי, המבוכה גדולה יותר וחלק מההתפתחויות יהיו מהירות יותר ממה שחשבתם, שימו לב לאן אתם הולכים ומה אתם עושים. האימפולסיביות "חוגגת" ולכן התמרור "זהירות" מתרומם כאן. תאונות, חוסר הבנה, פליטות פה מיותרות. קחו את הזמן כמה ימים לבדוק את עצמכם שוב כדי למנוע "הסתבכויות" מיותרות.

אחרי סיום הנסיגה חוזרים לעומס עבודה. הלו"ז יהיה מלא והזמן קצר. התחילו בפרויקטים חשובים מוקדם ככל האפשר, אבל שימו לב לתאריכים (זמני ירח בטל).

מופע מולד ירח, ב-16.4, במבנה עם כוכב אורנוס ב-26.2 במזל טלה. אורנוס יהיה גם במנעד מתוח לכוכב אורני, וולקנוס (אוקטבה גבוהה של כוכב מארס, מחזק עם הרבה כוח), זה מניע חזק לפעולה. אורנוס יהיה גם על נקודת ביניים יופיטר/הדס (כוכב אורני, קשור לצד ה"מלוכלך" וסודות שעלולים להגיע מהעבר), מציף חוסר אונים, או מזל גדול. ייתכנו גם רווחים מפעילות לא חוקית.

כירון יעבור למזל טלה ב-17.4. עלול להשפיע בדרך אלימה כשינסו לעצב מדיניות לאומית בארצות שונות ברחבי העולם.

פלוטו נעצר ב-22.4, ב-21 גדי. כוכב מארס ניפגש עם כוכב פלוטו! ב-26.4, אבל השפעת הצמידות תורגש כמובן כבר כמה ימים לפני. זו צמידות שתהיה במולות למופע ליקוי חמה ב-12.7.18, כך שלצמידות זו יש כוח (אזכיר זאת כמבנה ה"עוזר" לצערי הרב להסלמה של טרור ואלימות בהמשך בפרק על הנושא הביטחוני שלנו). ברמה האישית, נדרשת זהירות רבה, כי מצב הרוח "דליק" ואיבוד השליטה עלול לעורר עימותים לא חכמים. עושים שטויות בימים כאלה, למשל רכישה שתעשו, ותבינו ששילמתם פי שלושה או ארבעה מערכה האמיתי, וגם על פריט חסר ערך. זהו מבנה כוחני, שישפיע על אלה הבוחרים מטרה, להשיגה בכל מחיר.

בתחילת אפריל, הייתה צמידות בין מארס וסאטורן ועתה מגיעה הצמידות מארס פלוטו, שניהם במזל גדי, לאלה השפעה בעולם העסקים והפוליטי (קביעת מדיניות). להזכירכם, כוכב מארס יתחיל בנסיגה לקראת סוף חודש יוני, ויגיע במהלך הנסיגה למזל גדי. אלה יגרמו להערכה מחדש של פרויקטים שתהיו מעורבים בהם, והמסקנות כמובן בהלימה. למה יש ערך וכדאי להמשיך בו ואיזה מהפרויקטים "לא עובדים". החשיבות של הכוכבים סאטורן ופלוטו במזל גדי, כשאלה יגיעו לצמידות ב-2020, והמגמה לסמכות, ושמרנות תתחזק! המבנה של סאטורן ופלוטו ישפיע על התרבות, החברה והכלכלה.

בנוסף כוכב אורני אדמטוס, יגיע למזל תאומים, ב-24.4.18 אדמטוס קשור להגבלה - חסימה בצורה מסוימת. תאומים זו תקשורת. ההתקדמות של כוכב אורני כמו אדמטוס היא איטית מאוד, אבל לאט ובטוח. כך שניתן לצפות שאט-אט תחזור הצנזורה בצורה מסוימת על התקשורת, בכל המישורים. אולי ילמדו קצת דרך ארץ, אולי ילמדו "למחוק" מילים מסוימות מהלקסיקון, לתקן "משהו" שכולנו, בכל מקום איבדנו לגמרי.

מופע ירח מלא ב-30.4, יהיה ב-9.39 עקרב, וישפיע בדרך נחמדה על האירועים. הירח יהיה על נקודת ביניים מרקורי/וונוס, וגם נקודת ביניים יופיטר/וולקנוס, וכל אלה ביחד, ישפיעו על תקשורת נעימה וזורמת, ואלה מכם שינצלו זאת לפגישות עסקיות, ירגישו שזכו להצלחה.

זמני ירח בטל:

יום שישי 6.4. הירח בטל משעה 16:38 עד 21:01

יום שני 9.4 הירח בטל משעה 05:42 עד 09:49

יום רביעי 11.4 הירח בטל משעה 17:57 עד 21:39

יום שישי 13.4 הירח בטל משעה 14:37 עד למחרת ב-06:25

יום שני 16.4 הירח בטל משעה 09:00 עד 11:50

יום רביעי 18.4 הירח בטל משעה 01:04 עד 15:01 (יום הזיכרון)

יום שישי 20.4 הירח בטל משעה 15:06 עד 17:26

יום ראשון 22.4 הירח בטל משעה 17:59 עד 20:08

יום שלישי 24.4 הירח בטל משעה 17:59 עד 23:39

יום חמישי 26.4 הירח בטל משעה 12:45 עד למחרת ב-04:14

יום ראשון 29.4 הירח בטל משעה 08:33 עד 10:10

יום שלישי 01.5 הירח בטל מעשה 05:54 עד 18:19

יום שישי 04.5 הירח בטל משעה 03:52 עד 05:05

כלכלה ושווקים

התנודתיות נמשכת. כוכב מרקורי בנסיגה במזל טלה, "עוזר" לשמוע הרבה הרבה מילים על איך ומה יעשו זה מול זה, טראמפ נשיא ארה"ב מול נשיא סין.

כזכור מרקורי בנסיגה, עוזר ל"ספינים" בכל המישורים, על אחת כמה בכלכלה ובפוליטיקה.

מפת הפדראל, נמצאת בקושי, ולא יודעת איזה פתרונות לתת, עם סאטורן על ציר 1-7. במצב הזה, החלטות שקולות לטווח קצר, הן הנכונות. קשה יהיה להם לגבש מדיניות עם מחשבה לעתיד. גם אם הבנק ינסה, זו תהיה טעות לא מוצלחת.

אורנוס כזכור מגיע למזל שור לקראת סוף חודש אפריל. השינויים הצפויים יהיו במבנה הבנקים, בחוקי משחק חדשים, שחלקם יפתיעו את כולם. אולי גם השפעה על הסטטוס של הדולר. שימו לב, אורנוס נמצא במזל כ-7 שנים. כך שלא כל דבר יתרחש בן רגע. נעקוב כמובן אחר התהליכים. מזל שור משפיע גם על החקלאות, גם על הבקר. שינויים בתחומים האלה גם יהיו.

השווקים ימשיכו בחוסר יציבות, אומנם לא "נפילה" אבל בהחלט חוסר ודאות. בדרך לפנינו, כוכב מרקורי בנסיגה, נעצר ב-15.4 שינוי מחשבתי, משפיע תמיד על המגמה בשווקים. ב-17.4, כוכב סאטורן נעצר על אותה מעלה ב-9.4 ומתחיל בנסיגה, ואחר כך פלוטו שנעצר כבר על המעלה 21 ומשנה מגמה ב-22.4.

כוכב מרקורי הליוצנטרי יהיה במזל קשת בין 17.4-27.4 "יעזור" לתנודתיות גם במחירי המתכות היקרות.

המפגש בין המארס ופלוטו ב-25-26.4 עלולים גם לעורר מתחים.

ושוב ההמלצה לכל אנשי העסקים, סיימו הסכמים וחוזים עד אמצע חודש מאי אם אתם רוצים להצליח. אל תתחילו שום דבר חדש אחרי כן, רק אחרי דצמבר 2018 (אין טעות).

לשואלים על משבר צפוי, קשה להאמין שמשהו דרמטי יתרחש לפני 2019, ואם נדייק 2020. (המפגש הצפוי בין סאטורן ופלוטו במזל גדי).

חודש מאי יכול הביא אופוריה יחסית עם המבנה של יופיטר ונפטון, גם אוגוסט אולי. אבל הכל תמיד על תנאי. מה יקרה בעולם, רוסיה, ארה"ב, סין.

אצלנו


המצב הביטחוני

מאז פברואר האחרון, אי-השקט מלווה את המדינה. הקוראים המלווים אותי לאורך זמן לא הופתעו. ברשימות שהתפרסמו כאן ב-15.12.2017 לבב" בתחום הביטחוני.

הצטברו מקבצי כוכבים בשנה שבה כוכב מארס (המסמל לחימה, אגרסיביות) יהיה בנסיגה, זהו מצב שתמיד מעורר מתח (מארס נעצר כמעט על אותה מעלה בתחילת יוני 18 ומתחיל בנסיגה ב-26.06.2018 וחוזר על עקבותיו עד 28.08.2018) לאורך השנים מאז 1948, מלחמות ישראל על-פי רוב היו בשנים שבהן המארס בנסיגה (גם הסכמי אוסלו ש"הצליחו" כל כך היו בשנת 1993 שהחלה עם מארס בנסיגה. כלומר, אפשר להניח שהמו"מ הסמוי מאחורי הקלעים היה בזמן נסיגה גם). השנה מצטרפים עוד "סימנים" לא נוחים. עצירת מארס תהיה בנקודות רגישות מאוד על מפת מדינת ישראל. מופע ליקוי לבנה יהיה ב-27.07.2018 מול הירח של המדינה (ירח מסמל את העם). כוכב מארס שיהיה כבר בנסיגה יגיע גם למולות (עם הירח במזל אריה). גם כוכב אורנוס כבר נמצא במזל שור ומשפיע בדרכו, והוא תמיד "לא צפוי". וכל זה עד שהמארס החוזר על עקבותיו למזל גדי (למעלות רגישות מאוד) ועוצר שם. השפעת ליקויים היא כ-90 יום לפני הופעתם. כך שאנו כבר ברצועת הזמן הרלוונטית.

עוד לפני כן, הירח המקודם של מדינת ישראל החל בסוף אפריל 2018 ולאורך חודש מאי יהיה במעלה 27 דלי, מול כוכב מארס של המדינה. ב-23-28.04 כוכב מארס ופלוטו נפגשים לריקוד צמוד, ב-21 מעלות גדי, המעלה עליה יגיע מופע ליקוי חמה ב-12.7.2018. השילוב הזה עלול לגרום לפעולות טרור והסלמה. במהלך חודש מאי 2018 יעברו כוכב אורנוס למזל שור וכוכב מארס למזל דלי (16-18.5) וביחד יסגרו T עם השמש המקודמת של המדינה במזל אריה. מבנה "נפיץ ועצבני" מאוד.

ברשימה שהופיעה כאן ב-2.3.18 גם נכתב "...ראש דרקון/סאטורן ינוע על ציר 2-8 במפת המדינה במהלך החודשים יוני עד אוגוסט..., במעגל אחר ראש דרקון/כירון גם יאתגרו את המפה של המדינה לאורך החודשים הבאים עד אוגוסט 2018. לכן ייתכן מאוד שעד הקיץ ייתכנו ימים לא רגועים, שישתלבו פה ושם לתוך חיינו" (יידוי אבנים זו גם פעולה אלימה שמטרתה לפגוע בנו האזרחים... אפשר עכשיו להוסיף צמיגים בוערים על הגדר כדי לפגוע בחיילי צה"ל).

מפות חודשי הקיץ, לצערי הרב, אינן שקטות עד ספטמבר 2018, הדגש, על החודשים מאי יוני ואוגוסט... אבל ייתכן שגם אפריל (בקריצה, מזל טלה, שאוהב להיות הראשון ונלחם על כך לא פעם, אולי גם כאן משפיע בנוכחות שלו) כבר גורם אי-שקט.

חשוב לדעת, אם חלילה יהיה עימות, שמדינת ישראל יוזמת ("כִּי בָאוּ מַיִם עַד נָפֶשׁ" [תהלים סט]), מוטב שיתחיל לפני נסיגת מארס או אחריה. עימות צבאי בתוך נסיגה לא יענה על כל הציפיות!

נקודת האור: כוכב מארס במפת המדינה נמצא על מעלת המלכות, לכן אנחנו מוגנים. המיקום של מארס במפת המדינה מעיד שגורלנו הוא גם להתגונן וגם להתקיף, הכל לפי הצורך.

"יִפֹּל מִצִּדְּךָ אֶלֶף וּרְבָבָה מִימִינֶךָ אֵלֶיךָ לֹא יִגָּשׁ" [תהלים צא]

בהווה
, כוכב מארס נמצא על ציר 2-8, מ-6.4 וימשיך לסירוגין לאורך החודשים אפריל מאי וגם נקודת האמצע מארס/כירון על 2-8. מצטרפת.

ולסיום אני מאחלת לכולנו, שלמרות הכל, שכל מצבי הכוכבים האלה ישארו רק כאיום ומתח באוויר ולא יממשו את הפוטנציאל הקיצוני שלהם.

"יִתֵּן יְהוָה אֶת-אֹיְבֶיךָ הַקָּמִים עָלֶיךָ, נִגָּפִים לְפָנֶיךָ: בְּדֶרֶךְ אֶחָד יֵצְאוּ אֵלֶיךָ, וּבְשִׁבְעָה דְרָכִים יָנוּסוּ לְפָנֶיךָ". (דברים כח).

תאריך:  05/04/2018   |   עודכן:  05/04/2018
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לא רק לחובבי ריקוד הטנגו והמחול בישראל. הרקדן הארגנטינאי הידוע מרקוס אשאלה הנחשב לאחד מרקדני הטנגו הטובים ביותר, הגיע לישראל יחד עם שותפתו פאולה קאמאצ’ו ו-10 רקדנים נוספים ומבצעים כאן סדרת הופעות של הפרויקט החדש שלו "טנגו הצללים".
כנראה הכל קורה בחיים באמצע, באמצע הדברים, באמצע החיים... באמצע היום. זה לא קורה בהתחלה, זה לא קורה בסוף, זה קורה באמצע. והנה הכל קורה לנו בספר שיריו של יאיר באמצע המילים, באמצע השירה... באמצעות השירה.
05/04/2018  |  הרצל חקק  |   כתבות
בעיר העתיקה בבית שאן, ברחוב שטורמן, ניצב מבנה גדול ומרשים. נא להכיר: בניין הסראייה - בית הממשל הטורקי בו שכנו משרדי ממשל בתקופת השלטון העותומאני והמנדטורי. בשטח מול בניין הסראייה ניצב "גן העצמאות" ששימש בתקופת המנדט כמתחם מגורים יוקרתי לפקידות הגבוה ולעשירי העיר בית שאן הערבית. בשני אתרים אלה תעסוק כתבה זו.
04/04/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
יוסי בן-שחר יו"ר הוועד המקומי פועל במרץ לפיתוח המושב ומקדם בו פעילויות חדשניות במהלך השנים נעשו במושב הרחבות למגורים כפי שנעשו ביישובי הארץ השונים וכיום לא קיימות בו אפשרויות נוספות לבניית מגורים חדשה
04/04/2018  |  יגאל יששכרוב  |   כתבות
גן מניה שוחט נחנך ביום א' 6 בפברואר 1966 בשעות אחר-הצהריים במעמד חגיגי, בהשתתפות ראש העיר חיפה דאז אבא חושי, בני משפחת שוחט, ותיקי "השומר", חברי "ההגנה" ואישי ציבור. הגן היה ידוע בעבר כגן (חורשת) טברנה. בפיתוח המזרקה והגן הושקעו 30 אלף לירות, אשר חלק מסכום זה נתרם על-ידי דודניתה של מניה שוחט, אוייגן וילבושיץ, ויתרת הסכום על-ידי עירית חיפה.
03/04/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
הפינוי הגדול בתולדות המדינה [צילום: דוד כהן, פלאש 90]
אריאל היימן, אלון ברקמן
פינוי מאות אלפי תושבים מגבולות הדרום והצפון מאפשר להפיק מספר לקחים למקרה הבא - בין אם הסיבה תהיה ביטחונית ובין אם היא תהיה בשל אסון טבע
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
עדנה בקנשטיין לשעבר נשיאת בתי משפט השלום במחוז תל אביב ושופטת בבית המשפט המחוזי מספרת על חיזוריו של אריק בעלה והגעגועים אליו, ושוללת מעבר לדיור מוגן    כתבת דיוקן החושפת דמות שופטת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il