|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תחזית ליום העצמאות

ייתכן שבשבוע הקרוב תאלצו להסתיר את תחושותיכם האמיתית בנושאי יחסים בין אישיים, וזאת בגלל שנקלעתם למצבים חדשים שנוצרו בשטח
22/04/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל המדינה [צילום: סאנג טאן/AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל שור (הוא גם המזל של המדינה), את יום ההולדת, מומלץ לדעת כיצד ואיך מתאים (או לא...) מזל זה עם שאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות האדמה: בתולה וגדי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל שור והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל שור עם מזל שור - זהו זיווג שבו נושא השיחה העיקרי יהיה ענייני כספים, רכוש ונדל"ן. במידה והמטרה שלכם היא לאחד כוחות בנושא המקצועי, הרי שאתם בדרך הנכונה. ואולם בנושאי ה"יחד" של חייכם, תהיו בחסך מתמיד!

מזל שור עם תאומים - זהו זיווג שעל פניו לא נראה הגיוני. הקצב הפנימי שלהם לחיים שונה בתכלית ובעוד מזל שור רק יתחיל את היום, הרי שהתאומים יהיה כבר במחצית הדרך לסיום וכך גם האינטימיות. לא מומלץ!

מזל שור עם סרטן - שני מזלות אלו מתואמים באופן כמעט מלא בצרכים לחיים. נושא הביטחון הרגשי והכספי יהיה תחום שבו תקפידו להגיע למימוש, והקרובים לכם יצאו נשכרים מקרבתם אליכם. מומלץ מאוד!

מזל שור עם מזל אריה - בין שני מזלות אלה תיתכן משיכה בגלל העובדה שלמעשה אתם שני כוחות מנוגדים הנמשכים זה לזו. ייתכן שבתחילה תחושו משיכה הדדית ואולם עם חלוף הזמן, האריה יחוש לכוד בקשר חונק. להתרחק!

מזל שור עם מזל בתולה - כמו כל שילובי האדמה, הרי שזהו קשר מאוד מעניין שבו תרגישו שאתם נמצאים על מי מנוחות וכל צד יכול להבין ולקבל את הצורך של הצד השני בזוגיות ובתקשורת. מומלץ במיוחד למי שזקוק לביטחון בחיים!

מזל שור עם מזל מאזניים - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים בגלגל המזלות כיוון שאתם נשלטים על-ידי אותו הכוכב = וונוס. אהבה, הרמוניה ואסתטיקה יהיו מאוד חשובים בחייכם, וכך גם תרצו להעביר את המסר לאחרים. מומלץ!

מזל שור עם מזל עקרב - אתם נקראים מזלות משלימים. העקרב המקושר עם אלמנט המים יהיה חייב אתכם השוורים הנוקשים להרוות את צימאון נשמתכם. יש לכם צורך הדדי זה בזה ולכן אתם עשויים להתאים. קשר מומלץ!

מזל שור עם מזל קשת - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. לא רע לכמה שנים, אחר כך מעייף...מומלץ לשמור לימי הזיקנה (:

מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח במיוחד בכל הקשור לעסקי נדל"ן ובנקאות. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. אסור!

מזל שור עם מזל דלי - זהו זיווג בעייתי בגלל הבדלי הגישה לחיים. השור הוא מזל שלא אוהב חידושים והפתעות ואילו הדלי לא יכול לחיות בלעדיהם. בזיווג זה כל אחד ימשוך לצד שלו, עד אשר יסתיים הקשר. מומלץ לאוהבי מלחמות!

מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים ביותר בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור ירגיש חזק ותומך ויקבל משנה מרץ וכוח מחולשתו של הדגים. מומלץ לבכיינים!

מזל שור עם מזל טלה - זהו זיווג שכמעט לא תמצאו מכיוון שיש להם נטייה לעצבן הזה את זה. השור האיטי והמתון לא יסבול את ההתנהגות האימפולסיבית של הטלה, כך שהמריבות יגיעו מהר מאוד ואיתן הסערות. לא מומלץ!

תחזית שבועית לילידי כל המזלות

ילדי כל המזלות
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע - מבחינה רגשית זהו שבוע עמוס הקשור לענייני הלב כנראה שתמשיכו עם ההתלבטות בין בין לעשות מה שטוב עבורכם ובין להמשיך להיות נחמד ומתחשב עבור האחרים
▪ ▪ ▪


טלה

כוכב התקשורת מרקורי שנמצא במזל שלכם ימשיך לגרום לכם לרצות לדבר ולשוחח בתחומים ונושאים שבדרך כלל אתם בטוחים שאתם כבר יודעים בדיוק מה אתם רוצים והנה שוב אתם נמצאים במצב שבו יש לכם צורך להבהיר דברים ואף לחפש תחומי עניין חדשים. מאחר שכוכב זה יעשה זוית מאתגרת לכוכב סטורן שמביא למחשבות כבדות יותר, הרי שנראה שיחסים שאינם מספיק יציבים יעמדו כרגע בסימן שאלה.

שור

ייתכן שבשבוע הקרוב תאלצו להסתיר את תחושותיכם האמיתית בנושאי יחסים בין אישיים, וזאת בגלל שנקלעתם למצבים חדשים שנוצרו בשטח. ולכן יהיה רב הנסתר על הגלוי. זהו חודש שבו אתם צריכים לבחון את תחושותיכם האמיתיות כלפי אנשים קרובים ואין הדבר מדובר רק ביחסים רומנטיים אלא ביחסים אישיים באופן כללי. חכו עם כל החלטה שנדרשת מכם ואל תמהרו להסיק מסקנות.

תאומים

הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית החברים והחברה שלכם ולכן זוהי תקופה מצויינת לגייס את כל הכוחות הנדרשים על-מנת לשכנע אחרים בנושאים בהם אתם בטוחים שאתם צודקים. זוהי תקופה מאוד משמעותית מבחינה אישית ציבורית, כיוון שאתם יודעים שאתם רוצים לתרום יותר ויודעים שיש ביכולתכם לעשות זאת והנה מסיבות שונות, הרצון שלכם נבלם. בכל מקרה, אל תרפו - לסבלנות יש כאן תוצאות.

סרטן

גם בשבוע הקרוב הכוכבים המשמעותיים ביותר יופיעו במקום המקושר עם שותפויות רגשיות ועסקיות ולכן חשוב מאוד להיות זהירים בכל הנוגע לתחום זוהי תקופה מצוינת לחיזוק הביטחון העצמי שלכם דרך העשייה שאותה תיכננתם מזמן. נושאים משמעותיים כמו זוגיות עולים מחדש על הפרק, אך ייתכן שבשלב הזה לא תוכלו לפתוח את סגור לבכם עד אשר תהיו בטוחים ברגשות הצד שכנגד.

אריה

השמש בשמיים מאירה אצלכם בשלב הזה את בית הקריירה, כך שזה הזמן הנכון לבדוק כיצד אתם מתכוונים להמשיך את הקריירה האישית שלכם ובאיזה תחום אתם מרגישים חזקים במיוחד על-מנת שתוכלו להמשיך ולפעול בדרכים יצירתיות ומעניינות שיעזרו לכם לממש את עצמכם ואת עתידכם המקצועי בדרך הטובה ביותר. דרכים חדשות נפתחות בפניכם – צפו להפתעות משמחות.

בתולה

הכוכב ונוס שמביא איתו מערכות יחסים וקשרים על-רקע אישי, נמצא בבית הקריירה שלכם ולכן נראה שזהו שבוע ואפילו חודש שבו תוכלו לפתח ולהתפתח דרך אנשים שאתם מכירים וליהנות מהתוצאות. מאחר שהשמש בשמיים נמצאת בבית המקושר עם חו"ל נסו לפתח עצמכם גם דרך קשרים מעבר לים. זהו אתגר מתמשך שבו אתם יכולים להראות לעצמכם ולאחרים, כיצד אתם משתלטים על העניינים.

מאזניים

ילידי המזל נמצאים עכשיו בתקופה מצויינת שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם במימוש תוכניות שמזמן נדחו כיוון שהתיישרות כוכב התקשורת מרקורי בבית השותפויות שלכם הביא לכם את התקשורת המתאימה על-מנת להתפתח לכיוונים אותם אתם רוצים. יש בכם עדינות פיזית ונפשית ובדרך כלל אתם עומדים פחות טוב בלחצים, כך שהשבוע הוא זמן בו אתם צריכים לשמור על עצמכם.

עקרב

בשבוע הקרוב תרגישו פעמים רבות שאתם מתנדנדים בין לעשות מה שטוב לכם ובין מה שטוב לזולת וזאת בגלל העובדה שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם שהיא תקופה מאוד משמעותית עבורכם ומהווה סוג של חשבון נפש אישי. מבחינה מקצועית נראה שאתם בפיתחה של תקופה חדשה לאחר שכוכב התקשורת יצא מהנסיגה בבית העבודה שלכם.

קשת

נושאי עבודה ובריאות ימשיכו להטריד את מנוחתכם גם בחודש הקרוב כיוון שאתם מאוד מוטרדים מכל מה שקורה סביבכם. נראה שאנשים מאוד יקרים ללבכם עוברים חוויות קשות המשפיעות עליכם ועל דרכי חשיבתכם. מומלץ לכם לקחת דברים בפרופורציה כיוון שזוהי דרך ההתנהגות היחידה שיכולה להיות מעשית בשלב הזה של חייכם ובנסיבות החדשות שנוצרו. חשוב שתשמרו על איזון פנימי.

גדי

אתם נמצאים בתקופה שאפשר לקרוא לה כתקופה ממנפת בקריירה שלכם, אך זו מגיעה אחרי עבודה קשה ובשיתוף פעולה עם אנשים אחרים שקודם הייתם פחות מעוניינים להיות איתם בקשר משמעותי מקצועי. חשוב מאוד שתגייסו את תמיכת הקרובים לכם כיוון שלמרות שאתם מאוד עצמאיים, מאוד חשובה לכם התמיכה של המשפחה. רק ביחד תוכלו לחולל "מהפכות" בחיים המקצועיים שלכם.

דלי

מבחינה אישית ומשפחתית אתם עוברים עכשיו תהליך שבו אתם מאוד מעוניינים לרצות את הקרובים לכם על-מנת שיבינו כמה אתם חושבים עליהם וכמה איכפת לכם מהם. בשלב הזה אתם בעצמכם עדיין אינכם מגובשים בתוכניותיכם ולעיתים נראה שאתם משדרים מסר כפול. נסו את היצירתיות האישית שלכם בכל פעם שאתם מנסים להעביר מסר לאחרים על-מנת להישמע יותר ברורים ומקוריים.

דגים

נראה שאתם עסוקים מאוד בנושאים כלכליים וכיצד אתם יכולים לחזק את התקשורת בצורה חיובית ביניכם לבין הקרובים לכם בכל התחומים הקשורים לכסף. נסו להיות יותר מקוריים ואל תפחדו להביע את דעתכם כאשר אתם בטוחים שהנה אתם צודקים והשאר טועים. במידה ודעתכם תהיה נחושה הרי שבסופו של דבר היא גם תישמע. נסו יותר להתחבר לאנשים השונים מכם ולהיפתח לסגנון חיים נוסף מהמוכר לכם.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  22/04/2018   |   עודכן:  22/04/2018
צילה שיר אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מצבה האישי הלא ברור של עלמא בר, גיבורת הרומן החדש של עדנה שמש, לכי, רצפי את הים, מהדהד את המצב הלאומי, המאופיין בחוסר החלטה ודריכה במקום.
22/04/2018  |  אורנה ליברמן  |   כתבות
ד"ר יוסף להרס, רופא יהודי יליד גרמניה, עלה ארצה בשנת 1933 והתיישב בחיפה. לאחר כשלוש שנים, שבמהלכן אף למד מעט ערבית, החליט לעבור לבית שאן ולשמש בה כרופא: הן עבור היהודים המעטים שעדיין נותרו בעיר, והן עבור התושבים הערביים המקומיים. ואכן, בתוך חודשים אחדים התחבב להרס על כלל תושבי העיר, ורבים מהם הגיעו למרפאה שפתח בביתו, וזכו בה לטיפול במחיר נמוך - לעיתים אף בחינם. במקביל סייר להרס בכפרים הבדווים הסובבים את העיר, ולמד להכיר מקרוב את יושביהם ומנהיגיהם.
22/04/2018  |  ד"ר ראובן גפני  |   כתבות
יום ההולדת של המדינה הוא זמן מתאים לחשבון נפש, אבל מחגיגות ה-70 נפקד מקומם של ערכים. למה בכלל אנחנו במדינה הזאת? מה חשיבותה של אמירת האמת? מה משמעותו של שלטון החוק? וכיצד כולנו יכולים לגמול חסדים?
20/04/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
669. "כל ישראל ערבים זה בזה" בביטויו המעשי ביותר. חיילים שיוצאים לכל מקום - בישראל ומחוצה לה - כדי לחלץ אזרחים חסרי אחריות וקורבנות של אסונות טבע.
19/04/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
"הכל אודות אמא" על-פי סרט המופת של היוצר הספרדי פדרו אלמודובר, שזכה באוסקר ובגלובוס הזהב, העולה בבית צבי ברמת גן, היא הצגה מרשימה, סוחפת ומעניינת.
18/04/2018  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
אחדות במשפחה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
חנינא פרבר
הרשע נמצא סמוך לחכם, כדי שהחכם יתקנו' אולם לתיקונו דרושים כוחות גדולים    התם וזה שאינו יודע לשאול אין בכוחם להחזיר את הרשע למוטב    משימה חשובה זו מוטלת על הבן החכם שהוא הגבוה מכולם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il