|   15:07:40
דלג
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מתנה מהקדוש ברוך הוא

טירוף המערכות של השמאל האולטרא ליברלי, שפוגע בחיילי צה"ל ובאלאור אזריה, שפוגע בפיקוד העליון של צה"ל, בהכריזו מלחמה תרבותית נגד הדתה, נגד הגבריות, נגד הנשיות והאישה, מעצימה את תהליכי התשובה בחברה הישראלית
03/05/2018  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   תגובות
חיילים גיבורים [צילום: חיים אזולאי/פלאש 90]

כך קראתי בשמחה על הנס המודיעיני הישראלי, הגדול בכל הזמנים. רעידת אדמה באירן. קריאה גדולה של הופה היי, איזה יופי! במה זכינו? ואז, אמרתי לעצמי: תכניס לך לראש, לא זכינו. זה לא בזכויותינו. זה מתנה מהקדוש ברוך הוא.

כאשר הוכרזה תקופת סזון, כלומר עונת ציד בה צד השמאל הישראלי את הימין, טרם קום המדינה, והלשין והיכה והסגיר יהודים נאמנים אוהבי העם והמדינה לידי הבריטים, היה זה הרס מאין כמוהו. כך גם בימינו, התחדשה עונת הציד, בה השמאל צד את הימין, כאשר בראש הציידים עומדת התקשורת הישראלית הממוסדת העוינת, במימון הקרן ומדינות זרות, ובניצוח בית המשפט העליון. כך נהרס פלא ההתיישבות החלוצית בגוש-קטיף ובצפון השומרון, כך נהרסו מיגרון ועמונה וגבעת האולפנא ונתיב האבות, כך נהרסת דרום תל אביב, כך נרדף ראש הממשלה ואשתו וילדיו וכל כיפה סרוגה בצבא ובהנהגת המדינה. אלא מה? היהודי האמיתי והנאמן, ככל שיענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ.

הנס הגדול הוא, שההרס והארס הזה, מלחמת היהודים הזאת בינם לבין עצמם, טרם קום המדינה, הביאה את הפיקוד העליון הבריטי, להחליט להימנע ממבצע להשמדת כל המחתרות בארץ. כי הבריטים סברו, שהיהודים יחסלו את עצמם. אז מדוע שהממלכה הבריטית תלכלך את ידיה ותעורר עליה את קול מחאת הציבור הבינלאומי, כשהיהודים לכאורה מחסלים זה את זה. כך ניצלו המחתרות, התפתחה העוצמה היהודית, ארץ ישראל יצאה מכלל שליטת הבריטים, והם נאלצו לבטל את המנדט ולעזוב את ארץ ישראל. כך העיד קצין בריטי מבריק של הבולשת הבריטית. כך גם נכשלה מתקפת המדינות הערביות על ישראל עם הקמתה, שאורגנה על-ידי הבריטים. הבריטים הכשירו ואימנו את הליגיון הירדני, שטבח באנשי גוש-עציון. הדם של טובי בנינו ובנותינו, מפעפע ותובע את נקמתו עד היום מהבריטים, שנכבשים כעת במסע הסהר האיסלאמי.

הנס הזה מתרחש גם היום. מלחמת הדת הליברלית, מלחמת הדת של "הנאורים" וה"פרוגרסיביים", דת הדמוקטטורה של בג"ץ ושלטון החוק העותומאני והבריטי, בהיותה כה יהירה, כה אלימה וכה רודנית נגד העם היהודי והמדינה היהודית, גורמת לשנאה כלפי בית המשפט העליון והתקשורת הישראלית הממוסדת העוינת, ולהוקעת ארגוני זכויות האדם. כל אלה פוגעים בזכויות העם והאדם היהודי, בחיילים הגיבורים בצבא הגנה לישראל ובזרועות הביטחון.

כתוצאה מפעילות מואצת וכוחנית של השמאל הישראלי, שמשך בחוטים בפנטגון ובבית הלבן (כפי שהוא עושה כל הזמן, גם בעת כתיבת שורות אלה), העיז פניו ולשונו הנשיא האמריקני אובמה הרשע, להכריז הכרזות תומכות טרור איסלמי ולחתום על חוזה גרעין אירני, באופן שקומם עליו את ראש ממשלתנו ואת הבוחר הישראלי והאמריקני. כתוצאה מכך, תוכנית שתי מדינות לשני עמים ירדה מעל הפרק, הסכמי אוסלו הפכו לכישלון המדיני הגדול ביותר בהיסטוריה, אובמה ייזכר כנשיא הכושל והרע ביותר בתולדות ארצות הברית, ולמגינת לב התקשורת הישראלית והשמאל הישראלי, ראש ממשלתנו בנימין נתניהו ניצח את אובמה הרשע, וחוזר מביקוריו בארצות הברית ובעולם כולו, כשהוא עטור תהילה מהקונגרס האמריקני ומהעולם ומהעם היושב בציון. ארצות הברית היפנתה עורף למעללי אובמה המכשף, ובחרה בדונלד טראמפ המבריק.

הבית היהודי

רדיפות שלום עכשיו, באופן שיטתי, נגד ההתיישבות ביש"ע, הביאה להסדרת ההתיישבות כולה, והוחלט על בניית בתי קבע למיגרון על-ידי הממשלה, על בניית מאות יחידות דיור בבית אל על-ידי הממשלה, על הקמת יישוב חדש ושמו עמיחי לאנשי עמונה, על-ידי הממשלה. זה מה שנקרא החוק השלישי של הפיזיקה הניוטונית: חוק הפעולה והתגובה. גוף א פועל על גוף ב וגוף ב פועל על גוף א באותה עוצמה ובכיוון נגדי. רוח הקודש אומרת ופועלת: כן ירבה וכן יפרוץ.

כתוצאה מתוכנית ההינתקות, שתוצאותיה מעידות על כשלונה, איבד רוב מניין ורוב בניין מהעם היושב בציון את אמונו בתהליך השלום. העם הבין שהוא במלחמה, ונלחם בכל החזיתות. כתוצאה מכך, המלחמה לא רק שאינה מפריעה לשגשוג הכלכלי אלא אדרבה מסייעת לשגשוג הכלכלי. כלכלן בכיר בארצות הברית, דן סנאור, כתב בספרו שהכלכלה הישראלית היא נס. במה זכינו? ואז, שוב אמרתי לעצמי: תכניס לך לראש, לא זכינו. זה לא בזכויותינו. זה מתנה מהקדוש ברוך הוא.

מה שגרם להתפרצות האביב הערבי שמוטט את כל המרחב הערבי במהפיכות אדירות של המונים תובעי הדמוקרטיה, הם המשפטים שנערכו בישראל לנשיא המדינה ולראש הממשלה ולשרים בישראל. שופט ערבי סלים ג'ובראן הכניס את נשיא מדינת ישראל לכלא. כאן התגלה השקר הגדול, כאילו מדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד, המדכאת ערבים ושוללת דעותיהם. שהרי בכל המדינות הערביות עם כל פשעי מנהיגיהם המושחתים, לא רק שאין סיכוי שיהודי יהיה בהם שופט, ובוודאי שלא היה סיכוי שיישפטו מנהיגיהם האכזריים, וייכנסו לכלא. זה מה שפוצץ את ההמונים הערביים לבוא בתביעה מדוע אצלם אין דמוקרטיה ויצאו למהפיכה. כך העיד אמיר ערבי. כך עתידה מנהיגות אירן האיסלאמית השקרנית והאכזרית על עמה, לאבד את שלטונה, כפי שסוריה כבר חדלה להתקיים כמדינה תחת שלטון מושחת ואכזרי על עמו.

בגידת אובמה והאיחוד האירופי בבני בריתם במזרח התיכון, העלתה בתוהו את תקוותם של המוסלמים בארצותיהם, שאמריקה והעולם הנאור יבואו לעזרתם ויצילו אותם ממנהיגיהם האכזריים. כך הואצה והועצמה רוסיה בעולם, וגם הגירת המוסלמים מארצותיהם לאירופה השוקעת בקריסה דתית, לאומית, תרבותית, דמוגרפית וכלכלית. אירופה נמצאת תחת גל פלישה איסלמי, והיא משלמת את מחיר השואה והאנטישמיות. המדינות הלא ראויות שהקימו הבריטים משבטי המדבר הערביים, מתפוררות לנגד עיניהם לצורתם השבטית הקדומה, בעוד בריטניה וגרמניה וכל אירופה נכנעות לאיסלאם.

טירוף המערכות של השמאל האולטרא ליברלי, שפוגע בחיילי צה"ל ובאלאור אזריה, שפוגע בפיקוד העליון של צה"ל, בהכריזו מלחמה תרבותית נגד הדתה, נגד הגבריות, נגד הנשיות והאישה, באמצעות דת המגדר והשירות המשותף, הפיכת חיל חינוך לקונסרבטיבי ורפורמי, על חשבון הרבנות הצבאית, על חשבון קדושת המחנה והכותל, תוך הדרת המנהיגות הצבאית הדתית לאומית משורת הפיקוד הגבוה בצה"ל, מעצימה את תהליכי התשובה בחברה הישראלית. הכיפה הסרוגה השחורה והשקופה מתקדמות ומתפתחות להיות יהדות מוסרית יותר, רוחנית יותר. הבית היהודי נעשה רוחני ותרבותי עוצמתי, הבנוי לתלפיות להנהיג את מדינת ישראל, ולהובילה לשלב הבא בגאולה, לממלכת כהנים ועם קדוש ומשיח בן דוד.

תאריך:  03/05/2018   |   עודכן:  03/05/2018
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתנה מהקדוש ברוך הוא
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
האם לשמאל
3/05/18 09:34
 
אשכנזים
4/05/18 01:59
2
זנדברובסקי
5/05/18 19:40
3
עזרא מנצור
6/05/18 22:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני שלושה חדשים נטשתי אתכם קוראי היקרים שלא בטובתי ונעלמתי מאופק הקריאה שלכם בעקבות תאונה שבה נפלתי ושברתי את אגן הירכיים ומפרק הירך. הרופאים המומחים במוסד הרפואי במרכז הארץ בו אושפזתי החליטו שמסוכן מדי לנתח אירוע מורכב שכזה ולכן החליטו להשכיב אותי במיטת אשפוז עד שהשבר יתאחה מעצמו. משך הזמן שנדרש ל"תרגיל" הזה היה כחודש וחצי של שכיבה על הגב ללא תזוזה. ממש חשוב כמת. אך זו לא הייתה הצרה העיקרית. בעת הנפילה נוצר בחלק התחתון של אחורי פצע רחב ידיים שדרש טיפול יומי ומשך זמן רב להחלמה. אך כדי להוסיף צרה על צרה צרורה הסתבר כי כאשר הגעתי לבית חולים היה לחץ הדם שלי 50/30. ממש על סף ההתפגרות. צילומי רנטגן שנעשו בדחיפות הראו כי השבר גרם לקרע בעורק שלתיקונו נדרש טיפול כירורגי מידי. כך נשלחתי לשולחן העבודה העדינה של מומחי בית החולים שממש הצילו את חיי במה שהוגדר כהלחמה עדינה במסע צינתור מסתורי בתוך עורקי, מימין לשמאל. חיי אכן ניצלו ולא היה ברור לי למה. אולי כדי ללמוד את פירושה המדויק של המלה סבל יומי קבוע. וכך בין שינה לעילפון קל המשכתי להתקיים. נשים יפות ומומחיות לבושות מדים לבנים טיפלו בי ואני אפילו לא ידעתי להבדיל אם הן נשים או גברים. ההבדל היחיד היה צבע הטבעות על ידיהן. בחלומותיי ליטפתי אותן וקיוויתי כי יבוא היום ואני אוכל לחוש בכפות ידי את עורן הרך.
03/05/2018  |  עמי דור-און  |   מאמרים
חיבה יתרה אני רוחש לכדורגל. לדידי, יש בו צבעוניות מרתקת על המגרש, ביציעים, בקולות, בתדהמות. בעליונות של החוק על הכישרון. בציות. במחאות שאינן מועילות. במהירות בין החטא לבין עונשו. הצירוף המשכר בין היכולת אינדיבידואלית לבין התיאום הקבוצתי, בין היצירתיות הנועזת לבין האסטרטגיה השקולה, בין רוח התחרות ההופכת משחק לקרב ומקרב למשחק. נהדר.
02/05/2018  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
לא כולם כנראה הצליחו להבין את גודל השעה כאשר נודע על מבצע שכזה, שעדיין לא ידוע על עוד אחד כמוהו בהיסטוריה. ראוי שייכתבו עליו עמודי תהילה שלמים. על האנשים שפעלו, על ראש הממשלה שעמד בראש, על האומץ, התושייה, התעוזה להורות על מבצע כזה, כל כך מורכב, שהרי אם כושלים בנקודה אחת, הכל מתמוטט כמו מגדל קלפים. וגם על הבחירה המזהירה ביוסי כהן לראשות המוסד. כמה עולה דמותו מבין דמויות אחרות, בינוניות, של לשעברים קטנים, ראשי מוסד, רמט"כלים, אלופים, והשאלה הגדולה היא, איך מגיעים אנשים כאלה לדרגות גבוהות כמו נער הפוסטר החדש רם בן ברק, ש"לא מצליח להבין למה חשף נתניהו את החומר, כי החשיפה עלולה לשרוף את המקור... וכו'" כנראה שהם אלופי עולם בטקטיקה. האמירות שלהם ש"רצות" כבר יומיים, טובים לטמבלים שיושבים באולפן, שעוד דנים בשאלה: "מדוע דיבר נתניהו באנגלית? מדוע לא שמר על דיסקרטיות? אם אלה היו מנהלים כאן את השכונה הזו במזרח התיכון, היה לנו רע ומר.
02/05/2018  |  אסתר שניאורסון-גרי  |   מאמרים
עובדה ראשונה. מדינת ישראל בשנותיה הראשונות הייתה כה ענייה עד כי אפילו מזון חולק בה בקיצוב. עובדה שניה, כל ילד יודע, אין ויכוח כלל, מהי ה-תכונה של הפרסים. "הפרסים קמצנים". ועובדה שלישית, אינני מהאליטה שקוראת את הארץ, אך את תשבץ ההגיון של "ידיעות", "תרתי משמע", אני פותר בכל שבוע.
02/05/2018  |  אריה גל  |   מאמרים
הוויכוח סביב "חקיקת ההתגברות" השכיחה מהציבור והמבקרים את העקרונות הקלאסיים של הפרדת רשויות מקומו של בג"ץ במשולש השלטוני במדינה דמוקרטית נאורה, הוא להיות האלמנט המאזן בין הרשויות המחוקקת והמבצעת, אך בשום אופן לא מעליהן ולא שולט או מנהל אותן
02/05/2018  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il