|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מוגריני על הראש

מרגרינה – שרת החוץ של האיחוד יצאה לשמש ואומרת שאירן לא הפרה את הסכם הגרעין, ולכן אירופה, בצרוף אירן, סין ורוסיה, תמשיך לכבד את ההסכם ותגייס עוד כספים כדי להתמודד באירוע-המוחין שפקד את אמריקה
30/05/2018  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   הגרעין האירני   |   תגובות
מוגריני. עדיין נוזלת [צילום: פרנסה מורי/AP]

זה בהחלט סיפורה של אירופה המערבית. המזרחית הייתה כה אנטישמית בצורה פרימיטיבית, קאתולית ופרבוסלבית, שאין כבר מה לומר. המערבית שקעה לתוך תרבות מאנפפת, אקדמית, ליברלית, משוכללת ונודפת בושם יקר של מי שממעט להתנקות אבל רוחץ בניקיון כפיו. אפילו עלילת דרייפוס נעשתה כה לגאלית במערכות הראשונות של הפרשה – ואשרי כל מי שהאמין. אירופה המערבית הייתה מערכת אנושה של דמוקרטיות רופסות, רפויות, מושחתות ומובסות מלכתחילה. כשהיטלר פלש ב-36 עם גדוד צופים לחבל הריין והפר בכך את הסכמי השלום, ניצב מולו צבא צרפתי אדיר ומיומן בסדר גודל של 80 דיביזיות. הגנרלים הצרפתים, בחסות הממשלות (בריטניה וצרפת) - עשו במכנסים.

אז למה ניצחו הגרמנים אתם שואלים? כיוון שהצרפתים רצו ללכת הביתה ולא ללחום מלחמה "לא שלהם". כי מה רצה היטלר? בסך-הכל להשמיד את היהודים בארצו – אכפת לכם? אכפת לצרפתים? אכפת לעולם? לשרוף את התלמוד – זה מפריע למאזן האקולוגי? לאטמוספרה של העולם? להרוג את כנופיית היהודים ששולטת בפוליטביורו וברוסיה, זו שהמציאה את הקומוניזם – אכפת לך, מר צ'מברליין? ביננו לבין עצמנו נסו להבין דבר פשוט - אם בריטניה הגדולה, צרפת הליברלית, פולין המטושטשת, צ'כיה המאוחדת ועוד כמה דמוקרטיות מסכימות להשליך גם את צ'כוסלובקיה, בהצדעה של יבשת אמריקה, טרף להיטלר - כמה עמוקה יכולה להיות השנאה של העולם ליהודים? חס וחלילה שיעלילו על האדמיניסטרציה של רוזבלט שגם היא נוטה להיות יהודית. תנו להם את צ'כיה כדי שיסתמו את הפה הפרופוגנדי שלהם... האם עכשיו אתם מצליחים להבין טוב יותר את הפסיכולוגיה של המערבית?

שלא תטעו לרגע – צ'מברליין היה גיבור מוכתר של העולם המערבי באולימפיאדה של מינכן. הכעס שלי עדין מופנה כלפי הגברת גולדה ופקידיה החשאיים שהפקירו שם את הספורטאים 30 שנה אחרי שנוצקה הנוסחה הגרמנית. הפקרנו, ולא בפעם הראשונה, את מיטב ספורטאינו לחסדים רצחניים בעלי מסורות עתיקות יומין של עלילות דם ואהבת יהודים עד זוב כל הדם. אתם אולי חושבים שאני מגזים להחריד והדברים לא ראויים להיכתב – אבל לדעתי אני מתאר, בסך-הכל, פרק בהיסטוריה עקובה מדם של העם היהודי באלפים השנים האחרונות. ההיסטוריה חסרת מעצורים, לא אני.

במינכן של 38 הייתה המערבית בשיא שפלותה המוסרית ומאז היא ממשיכה להתדרדר בעצלתיים לשיאים חדשים. כולה רוויה בשומן טרנס, בסמים ובפדופיליה שהחליפו את מסך שדות הטוליפים - היא ממשיכה לעצב את פני העולם החדש גם עבור היהודים. ליהודים החדשים יש מקום יותר ברור ומוגדר במערך הזה. עליהם להנציח את תנועת הפליטות הערבית ברחבי העולם המוסלמי בעזרת כספי תרומות מהיבשת. זה העתיד שלנו, בעיני המערבית, לעוד אלפים שנות התנצחות בתנאים של חיבה.

למעשה התחולל המאבק ההיסטורי באירופה המודרנית בין שתי דיקטטורות מפלצתיות להזוויע - גרמניה נאצית נגד ברית-מועצות סובייטיות. הדמוקרטיות לא היו סחורה במאבק הזה. אמריקה, אם מפנים כלפיה אצבע מאשימה כדי להחשיב את הפוטנציאל העצום שלה – הייתה בשיא הבדלנות שלה. רק ברגע שיפן תקעה לה אצבע בעין היא התעשתה כביכול. היא התנפחה כמו צפרדע ולדעת ההיסטוריונים הפכה לנסיך. אמריקה איבדה דם שקלח על פני יבשת אירופה והצרפתים, הבלגים, ההולנדים וגם הרוסים זללו את מנות הקרב שנשמטו מהמשאיות שלה. האם אתם זוכרים שכל המלחמה הנוראה הזאת פרצה על עקרון קיומי אחד: להשמיד את יהדות אירופה (12 מיליון דחלילים) ואת הנשיאות היהודית של הפוליטביורו הסובייטי ששלט באמצעות המניפסט הקומוניסטי?

כניעה מפרגנת

סטאלין היה בובה על חוט והוא גם התבייש כשהמלחמה הפכה להיות 'המלחמה הפטריוטית הגדולה'. הוא נאלץ לשתף פעולה. לרגע חשבנו שהוא חוזר בתשובה לשאלה. הגיעה המלחמה הקרה ואירופה המערבית ממשיכה להתדרדר. באנגליה המתקדרת הפכו פילבי וחבורת ההומואים שלו למנהיגי העולם החופשי בשירותה של המהפכה המזרחית ובאמריקה קם מק-קארטי, גם הוא סוכן לא-חשאי בשירותה. המערבית המשיכה בשלה וסיסמת היום בשווקים היתה: WE RATHER BE RED – NOT DEAD! הכל היה מוכן לכניעתה המפרגנת של המערבית למזרחית אבל חברנו (תשאלו את השמאל בארץ) סטלין מת באמצע הדרך. וטוב שכך! אנשים טובים – באמצע הדרך...

אירופה לא נעצרת – היא ממשיכה להתדרדר. יש לה מיליארדים לטפח את מחנות הפליטים של העולם הערבי בעזה וברחבי המזה"ת ויש לה כוונות זהות בטהרן. היא תומכת, מפנקת ומלטפת משטר המכריז על שנאתו ליהודים וקורא בוקר וערב להשמיד את מדינת ישראל שהוקמה עבורם. האיחוד האירופי, גם ברגע זה, מממן אירגונים בינלאומיים הקוראים לחרם על ישראל. טראמפ בא להזכיר לאירופה (צ'רצ'יל בזעיר אנפין?) כי טהרן מטפחת, תומכת ומפעילה את החאמס של עזה, החיזבאללה של לבנון, מתעלת לתועלתה את רצח ההמונים בסוריה ובעירק, את התותים של תימן – ומה לא?

כמובן שלא אכפת למערבית אם טהרן השמידה דרך-אגב מוסדות יהודיים על יושביהם בארגנטינה. לא ולא. אירופה העניקה פרס נובל לשלום לנסיך כושי, נשיא אמריקקה, בתקווה שישים את היהודים בישראל במקומם וימליך עליהם את אירן. חבר'ה – זו אינה אירוניה! אירן קנתה בכסף אמריקני את ארגנטינה כדי להטות משפט. היא קנתה בכסף האמריקני גם את הרוסים, הצרפתים, הסקנדינאיבים לכאורה. עכשיו טראמפ מפעיל סנקציות מול אירן בשעה שהמערבית נמצאת בשערי מינכן האירנית – מוכנה ומזומנת לעוד כניעה בדרך לשער הניצחון.

לעתים הפרנויה היהודית שלי מביאה אותי למסקנה (עדין לא מגובשת) שאת המדינה היהודית בארץ ישראל עזרו הוריה של מורגריני להקים במאמץ אנושי על-אנושי אך ורק כדי שהאביזרים היהודים המאובקים האלה יתגודדו להם במחסני ערובה במקום אחד, לא יתרוצצו ויתעופפו כחלקיקי אבק מרעילים ברחבי העולם ויכבידו על הנשימה – מתוך מטרה שתהווה מטרה נייחת, מתומצתת, מרוכזת למטורפים הבאים בתור של העולם ולא יסכנו את שלום התרבות האירופית המערבית העולמית.

מרגרינה – שרת החוץ של האיחוד יצאה לשמש ואומרת שאירן לא הפרה את הסכם הגרעין, ולכן אירופה, בצרוף אירן, סין ורוסיה, תמשיך לכבד את ההסכם ותגייס עוד כספים כדי להתמודד באירוע-המוחין שפקד את אמריקה. האמריקנים מצדם הסבירו למרגרינה שעל ראשם של משמרות המהפכה באיחוד יונחו חצי מיליון קורבנות אדם בסוריה וזה מספיק כדי שהעולם יתעב אותה באופן תמציתי. מה בסך-הכל אומר טראמפ השמנדריק, ז'לוב מבולבל לאירופה: שאירן תצא מסוריה, תפסיק עם הנשק הגרעיני, תפסיק עם הטילים ארוכי הטווח, תפסיק עם תימן ועם הטרור העולמי. אבל המרגרינה עדין נוזלת כפי שהיא נזלה במינכן. גם היום מרגרינה משמנת את העולם המערבי. זה גרעין הסכסוך.

הכותב הינו פלשתיני יליד 42 בן להורים שהגיעו מפולין
תאריך:  30/05/2018   |   עודכן:  30/05/2018
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 "הסדר השפה"   "כצאן לטבח"   "נאצים רגילים"   אדולף היטלר (1945-1889)   אורניום   אורניום   אורניום 235   אורניום מועשר   איזוטופ   אריזציה   ביקוע גרעיני   גזירת השחיטה   גזענות   דלק גרעיני   דרוויניזם חברתי   הכור הגרעיני, דארקהובין    המרכז לחקר אנרגיה אטומית, בונאב    המרכז לטכנולוגיה גרעינית, אספהאן    המרכז למחקר גרעיני של טהרן    המתחם הגרעיני, אראכ   הרמן גרינג (1946-1893)   השמדה באמצעות עבודה   כאראג'   כאשר הפצצה נופלת   לאביזן-שיאן    מים כבדים   מכרה האורניום, סגהנד   מנהיגים רוחניים בימי התופת   מסה קריטית   מפעל לייצור "עוגה צהובה", ארדכאן   משפטי נירנברג   מתקן העשרת אורניום, לאשקאר עבד    מתקן טאבה   מתקן להעשרת דלק בפורדו (FFEP)   נשק גרעיני   נתנז   סבון   עוגה צהובה   עלי אכבר סאלחי    עמידה רוחנית   פלוטוניום   פרצ'ין   פשעי מלחמה   ציד יהודים   צנטריפוגות   רוצח מאחורי שולחן כתיבה   רצח רודולף (ישראל) קסטנר   שואה   תחנת הכוח הגרעינית, בושהר  
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מוגריני על הראש
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אירופה האנטישמית
1/06/18 11:58
2
מקס פאואר
1/06/18 13:40
3
את האיחוד האירופי
1/06/18 15:39
4
מרק_טווין
1/06/18 15:40
5
קיבוצניק
2/06/18 05:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  הגרעין האירני
יום אחד נתעורר כולנו בבוקר ונהיה אחוזי תדהמה, כי לפתע יסתבר לנו שעולמנו השתנה לרעה. אם עד כה ידענו כי במרוץ החימוש הגרעיני המרחף מעל ראשינו קיימת חבורת פורעי חוק אחת, הרי עכשיו ברור כי שחקן חדש שואף להצטרף לחבורה: ממלכת ערב הסעודית. שגם היא רוצה שתהיה לה פצצת אטום. סימנים ראשונים ליעד האסטרטגי הזה כבר צצים אל פני השטח. בהתבסס על דוחות מודיעין מערביים, שראו אור בתוכנית התחקירים של הבי.בי.סי. ערב פתיחת סבב נוסף של משא-ומתן בין אירן למעצמות המערב, דווח כי פקיסטן אוגרת פצצות גרעיניות, וכי היא מוכנה להעבירן לערב הסעודית בתוך חודש, אם יוזנק מרוץ חימוש במזרח התיכון. אמינות מסוימת נוספה לפרסום ראתה אור כאשר ראש אמ"ן לשעבר, האלוף עמוס ידלין, אמר ל-BBC: "הסעודים לא ימתינו חודש. הם ילכו לפקיסטן וייקחו את מה שהם צריכים".
28/05/2018  |  עמי דור-און  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר (יום א', 27.5.18) בפתח ישיבת הממשלה כי
27/05/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
אלו ימים טובים למדינת ישראל; אלו ימים רעים לאירן ולמשטר האייתולות שלה החותר להגמוניה אזורית; אלו ימים של מבוכה וחידלון אונים ל"איחוד האירופי" המתגלה במלוא ערוותו המוסרית; אלו ימי מבחן לנחישות וליכולת של ממשל טראמפ לממש את האסטרטגיה עליה הכריז מזכיר המדינה האמריקני, פומפיאו: מלחמה כלכלית חריפה נגד המשטר האירני במטרה לרסק את שאיפותיו האימפריאליסטיות באזור, ולהפילו בסופו של דבר.
23/05/2018  |  עמוס גלבוע  |   מאמרים
בשני העשורים האחרונים התפתח ז'אנר ספרותי מיוחד. במובנים רבים אפשר גם להגדירו כחדש: ספרות חוקרת המתמקדת במלחמת העולם השנייה. מדוע "חדש"? בשל השילוב ההדוק בין "חוקרת" לבין "ספרות". כאן חלה מהפכה גדולה. החל מסוף המאה הקודמת, כאשר קרסה, האימפריה הסובייטית. החלו הרוסים לפתוח את ארכיוניהם הגדולים בפני חוקרים וסופרים מהמערב. רבים מאנשי האקדמיה במערב, ניצלו הזדמנות פז זו. ספרים רבים בהם שולבה, לעתים בכישרון נדיר, חכמת הכתיבה ויכולת החקר, החלו לצאת לאור.
23/05/2018  |  מרדכי ליפמן  |   מאמרים
כפי שהדברים נראים כעת, כהונתו של הנשיא טראמפ תירשם כאחד מציוני הדרך החשובים בהיסטוריה במלחמה של ישראל נגד תוכנית הגרעין האירנית. לאחר סיור בכמה מדינות אירופיות כדי לדון בפרישת ארה"ב מהסכם הגרעין עם אירן, התייצב שר החוץ החדש מייק פומפיאו ב-21 במאי כדי לשאת נאום שבו שירטט את האסטרטגיה האמריקנית החדשה ביום שאחרי הפרישה מהסכם הגרעין.
23/05/2018  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   הגרעין האירני  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   שואה וגבורה  /  מי ומי  
רוצים הסכם חדש? צאו מיד מסוריה  /  עידן יוסף
אירן מאיימת: שגרירות ארה"ב בירושלים תיפגע  /  עומר כרמון
האיחוד האירופי יעביר כספים לאירן  /  עומר כרמון
מלחמת דת ללא תקווה  /  צל'ו רוזנברג
אירן במבט רחב יותר  /  איתמר לוין
עכשיו זה "אמריקה לבדה"  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il