|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?

יום הולדת לסרטנים

אלה מכם שנולדו במחצית של המזל אמורים ליהנות מימיו האחרונים של של הכוכב יופיטר בנסיגה וההתיישרות שלו בחודש הקרוב עשויה לגרום לכם לצאת מהתחושה שיש לכם מזל ביש כך שהמצב עשוי להשתפר עד מאוד
24/06/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
עניין של אנרגיות [צילום: רוברט אף. בוקטי/AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים: עקרב ודגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל סרטן עם סרטן - זהו זיווג שאפשר לקבל עליו תואר כבוד בנושא שמירה על המשפחתיות. שני הצדדים יטרחו רבות בצורך לשפר ולשמר את המשפחה ואולם עליכם להיזהר ולא לחנוק את כולם בדאגת יתר. מומלץ לאוהבי מסגרת.

מזל סרטן עם אריה - זהו זיווג מעניין במידה ותתעקשו לחיות ביחד. הסרטן ייקח את התפקיד הפעיל בטיפול המשפחה ואילו האריה ישב ויחכה שישרתו אותו. מומלץ רק לאלו שרגילים לקחת את הנטל על גבם, ראו הוזהרתם!

מזל סרטן עם בתולה - זהו זיווג שעשוי להיות מבורך בגלל העובדה שלשניכם יש נטיות טיפוליות כך שתוכלו לשאת ביחד את נטל החיים. תובלו לבוא זה לקראת זה בחלוקת העבודה. יש לכם סיכויים לחיות בהרמוניה. מומלץ בחום!!!

מזל סרטן עם מאזניים - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן יפגע. קשר בעייתי ולא זורם!

מזל סרטן עם עקרב - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. מזל הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות שינויים בחיים והעקרב בהחלט יבין ויבוא לקראתו. מומלץ!

מזל סרטן עם קשת - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת. עובדה שתביא למריבות. חבל להתחיל!

מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. אולם ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. מתסכל!

מזל סרטן עם דלי - שילוב זה גרוע מתחילתו, אם כי יכולה להיווצר משיכה בין הצדדים בגלל העובדה שכל אחד למעשה היה רוצה קצת מהצד השני, כדי להשלים את הצד החלש באישיותו. חבל שתבזבזו זמן בניסיון לשינוי הדדי!

מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול תזניחו את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!!!

מזל סרטן עם טלה - בקשר הזה יש סכנה שהסרטן ייבלע בתוך הטלה עד שילך לאיבוד. הטלה ייהנה מהקשר כי סוף-סוף ימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל אותו על כל שיגיונותיו ואולם הסרטן ירגיש מתוסכל ובודד בזוגיות. לא מומלץ!

מזל סרטן עם שור - זהו קשר מצוין כיוון שיש כאן כיבוד הדדי של הצרכים הרגשיים. שני הצדדים גם יחד ישמרו זה על זו ויטפחו זוגיות מרשימה שרבים מהצד יתקנאו בה. "יחד" היא המילה המתאימה לזוגיות זו. מומלץ בחום!

מזל סרטן עם מזל תאומים - זוהי זוגיות שכמעט לא יכולה להתקיים כיוון שהצרכים הרגשיים של שני הצדדים כל כך שונים זה מזו. התאומים לא יוכל לסבול את הרגשנות של הסרטן וזה מצידו ייעלב כל הזמן. מומלץ לסגפנים!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב שוהה כוכב התקשורת בבית הכספים שלכם ואתם תצטרכו להחליט החלטות משמעותיות בנוגע למצבכם הפיננסי
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב מארס נמצא אצלכם בנסיגה בבית המקושר עם היכולת שלכם ליצור מעמד חברתי שיתאים לכם. נראה שיחסים בין אישיים יכולים לגרום למשברים ואף גורמים לכם לדאגות בכל הנוגע לקשרים שבניתם, על-מנת שיקדמו אתכם במעמדכם האישי. הסיבה שאתם נמצאים עכשיו בפרשת דרכים היא, כיוון שאתם רוצים לנהל את חייכם לפי הבנתכם, אך איכשהו החיים מנווטים אתכם לכך שהקריירה קודמת לכול.

שור

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא עכשיו בנסיגה במקום המקושר עם כל הנושא המקצועי והקרייריסטי שלכם, כך שכתוצאה מזאת אתם מודאגים מאוד מבחינה אישית. תיצטרכו להיות מאוד אמיצים על-מנת ליצור שינויים בפרק זמן זה של הנסיגה ולמעשה זה גם לא הזמן המתאים. חכו עם כל החלטה שאינה הכרחית עד ליציאת הכוכב מהנסיגה לקראת חודש ספטמבר 2018.

תאומים

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות בחייכם וזהו זמן מצוין לעשות סוג של חשבון נפש שיעזור לכם לנווט את העובדה שאתם על פרשת דרכים וצריכים להחליט מה לעשות וכיצד לפעול. זה הזמן הנכון לנסיעה לחו"ל באופן ספונטני וליהנות בדרך שאתם אוהבים. נכון שהשמש בשמיים נמצאת עכשיו בבית הכספים שלכם וגורמת לכם לפעול בנושא, אך כל שינוי כרגע הוא לטובה.

סרטן

אלה מכם שנולדו במחצית של המזל אמורים ליהנות מימיו האחרונים של של הכוכב יופיטר בנסיגה וההתיישרות שלו בחודש הקרוב עשויה לגרום לכם לצאת מהתחושה שיש לכם מזל ביש כך שהמצב עשוי להשתפר עד מאוד. יחד עם כך, ייתכן שההזדמנויות לא ממש יגיעו כפי שאתם רוצים בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופת יום ההולדת, וחלקכם הגדול עדיין בתחילת תהליך תסמונת יום ההולדת והאנרגיות שלכם עדיין לא במיטבן.

אריה

אתם מתחילים עכשיו תהליך שנקרא תקופת טרום יום ההולדת ונראה שחשבונות הנפש שלכם גבוהים מהרגיל בשל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת בבית תת-המודע שלכם ומפעילה אצלכם תהליכים תת-הכרתיים שעד היום סרבתם לטפל בהם, והנה עכשיו אירועי החיים גורמים לכך שאתם נאלצים להתמודד עם מצבים חדשים ואתם נמצאים בתהליך מאוד משמעותי בחייכם.

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שמבחינתכם אתם קוצרים את פירות ההצלחה אליה קיוויתם וייחלתם. נראה שהכוכב ונוס שנמצא כרגע בבית תת-המודע שלכם ומשפיע על מערכות יחסים, גורם לכך שבגלל אילוצים שונים אתם נאלצים להסתיר את תחושותיכם האמיתיות. אולי כדאי לכם לבקש עזרה וסיוע מאנשים שאתם מכירים ושיש להם השפעה במקומות הנכונים לכם.

מאזניים

כאשר השמש בשמיים נמצאת במזל סרטן מבחינתכם זו תהיה תמיד תקופה מצוינת כיוון שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמבחינה מקצועית אתם נמצאים במקום הנכון ואתם מתחילים להיות מוערכים במקומות הנכונים. אנשים מחפשים את קרבתכם ואתם דומיננטיים בכל מה שצריך לפעול על-מנת לקדם את תוכניותיכם המקוריות. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט כיצד אתם מכניסים אנשים חדשים לחייכם.

עקרב

הכוכב סטורן נמצא עכשיו בנסיגה במקום המקושר עם סביבת מגוריכם ואתם מתאמתים ומתעמתים קשות עם נושא זה, כמובן כל אחד גם במה שנוגע לסביבת חייכם המקורית ולסגנוון חייכם. נראה שאתם מצפים לתמיכה ועזרה ואין בכם רצון לפעול לבד. כמו-כן, אתם בטוחים שמגיע לכם לקבל עזרה מאחרים כתמורה על כך שאתם מצדכם משקיעים את המקסימום על-מנת לגרום למי שקרוב לכם שיצליחו בחייהם.

קשת

בתקופה הקרובה יהיה הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם והוא גם זה שעוצר אתכם כספית ונותן תחושה של קושי. אתם נאלצים לבחון את היכולות שלכם מחדש ולהתנהל בהתאם ולא לקפוץ מעל הצרכים שלכם כפי שאתם נוהגים פעמים רבות. שינויים בנושא המקצועי ובתפיסת עולמכם יעזרו לכם לבנות את עצמכם מחדש. הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים נכנס אליכם לבית העבודה ויביא לכם הזדמנויות חדשות.

גדי

תמיד ולעולם יישאר כך, כאשר תימצאו בחצי השנה שלאחר יום ההולדת תגיעו למצב שבו תחוו מצבים שלמעשה יעמתו אתכם עם הצורך שלכם בלבדוק מהם הגבולות שלכם מול עצמכם ומה אתם מוכנים לעשות על-מנת להרגיש שהנה אתם לא מוותרים על עצמכם ובכל זאת אתם עושים מה שאתם רוצים. חשוב מאוד שתלמדו להתחשב גם בדעתם של הקרובים לכם ולא לחשוב "רק" באופן פרקטי.

דלי

בחודש האחרון כוכב התקשורת מרקורי היה בפעולה בבית העבודה שלכם ולכן היו לכם יותר נסיעות ושיחות על עבודה עם הממונים שלכם שמבקשים ליצור שינויים. השבוע ייכנס כוכב זה לבית השותפויות שלכם וימשיך ליצור אצלכם ימים של מתח ושינוי אוירה עד כדי כך שתרגישו את סף העצבנות אצלכם עולה ברמה כזו שיקשה עליכם לעצור את חוסר הסבלנות שלכם כלפי מי שלא נראה לכם.

דגים

אתם עסוקים בכל הקשור לנושא המשפחתיות בחייכם ונראה שאתם בהחלט מקדישים את כל תשומת הלב על-מנת שתוכלו להיות שלמים עם עצמכם בקשר לכל מה שאתם דורשים מעצמכם ומהסביבה שלכם. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין אנשים קרובים במשפחה, ביחס לאיך אתם צריכים להתנהג עם צעירים במשפחה, או מהם הדרכים הנכונות מבחינה יצירתית לשחרר אגרסיות אצל מי שחש בכך.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  24/06/2018   |   עודכן:  24/06/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אין אדם שיישאר אדיש למראה הצגת "רומיאו ואמא" בתיאטרון הקאמרי. מלבד השם עם האימפלקציה המכוונת, אין למחזה דבר עם שייקספיר או דומה לו. הכל מקורי, ונובע מחוויותיהם של שני המחזאים, כשאמא חולה בסרטן ואדם מאבד אותה או עומד לאבדה. כל הסיטואציות שבסיפור אינן העתק מהמציאות של שניהם, אך משיקות לה, ומכאן כוחה של ההצגה לפרוט כה חזק על רגשות הצופים.
24/06/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בחודש מאי האחרון, בצעד חסר תקדים, קבעה ההסתדרות הרפואית לישראל שהשמנת יתר היא מחלה. כ-12% מהאנשים המוגדרים תחת הקטגוריה החדשה, הם ילדים ובני-נוער. למעשה, זוהי השכיחות הגבוהה ביותר מבין ארצות אירופה.
24/06/2018  |  שרון קוצר  |   כתבות
ג׳ בתמוז הוא יום פטירתו של הראבי (כך לפי ההטעמה האמריקנית), הרב מנחם מ. שנירסון, הוא הרב של חב"ד ששלוחיו (ולא שליחיו) פזורים היום מסביב לעולם כולו.
24/06/2018  |  ארי בוסל  |   כתבות
התבטאויות של דינה זילבר ואסנת מנדל מוכיחות חד-משמעית: הפרקליטים מצפצפים על הדרג הנבחר. כדי לתקן את המצב, יש לשנות את אופן בחירת היועצים המשפטיים למשרדים ולצמצם את הסמכויות שבידיהם
24/06/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בעוד המגעים המדיניים בין ישראל לארה"ב ולרוסיה על עתידה של סוריה ועל ההתבססות הצבאית האירנית בה נמשכים, ממשיכה ישראל לשמור על האינטרסים הביטחוניים שלה בגבול הצפון מפני הסכנה האירנית. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס ב-20 ביוני לפעולות שקטות שעושה ישראל בסוריה, ואמר: "אנו פועלים כל הזמן למנוע את ההתבססות של כוחות אירן בסוריה וגם של גרורותיה". במדינות ערב התפרשה האמירה הזו כרמז לתעלומת התקיפה האווירית על מתחם גדול ששימש כוחות צבא אירניים בגבול סוריה-עירק לפני כמה ימים - תקיפה חריגה מסוגה בעומק השטח הסורי המעידה על כך שהמלחמה בין ישראל לאירן נמשכת במלוא העוצמה.
22/06/2018  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il