|
המחירים עולים [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
|
|
|
|
|
לאחרונה זה נהפך כבר לשגרה ב
רמי לוי. המחירים עולים ועולים ואני לא מתכוון לכמה מוצרי בסיס כמו: עגבנייה, בצל וכרוב, אשר דואגים שיהיו נמוכים על-מנת לשמר את התדמית הזולה, אלא על מוצרי הקו השני השלישי וכו'.
מחירי המוצרים פשוט עולים וכאשר מסתיים מבצע, עושים מבצע חדש במחיר גבוה יותר, או מחליפים את השם של הפירות היבשים במקום רמי לוי לקליית השקמה מבית רמי לוי ובדרך מייקרים את המוצרים ב-20%-15%. הרי רמי לוי היא לא רשת מפסידה, והבעלים לבטח מנוסה ואיש מסחר מבריק, אז מדוע לייקר את המוצרים באופן שכזה?
נראה שמהלכים אלה נועדו לנפח את הכיסים ואת שיעור הרווחיות ואת שער המניה/ אבל לשם מה? האם לשם החזר הלוואות? לא נראה או לשם אגירת מזומן ואמצעים לשם רכישה של רשת מזון או חלקים ממנה. רשת אשר נמצאת בקשיים לא מבוטלים לדוגמה יינות ביתן?!
יינות ביתן נמצאת בבעיה לא קטנה, מאחר שרמת החוב שלה גבוהה, אולם נראה שלוי שוכח שעליית מחירי המוצרים אצלו, מאפשרת גם למתחרים להעלות מחיר ולהגדיל את שרידותם. במילים אחרות: ימים יגידו אם מהלכים אסטרטגיים אלה הם נכונים או שעשויים לפגוע "ברשת עם סל הקניות הזול במדינה".