|
עם האוכל יבוא התיאבון [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
הרכישה האחרונה של קסטרו, אכן ממצבת את האחרונה בראש הטבלה ביחד עם קבוצת פוקס, אולם נראה שכנראה איך אומרים, עם האוכל יבוא גם התיאבון.
התבוננות בתמהיל הפעילויות של הקבוצה מחד-גיסא ומאידך-גיסא מצבה המקרטע של קבוצת גולף, מרמז על קשר עתידי הגיוני אשר עשוי לקרום עור וגידים, במיוחד שבין ראשי הקבוצות קיים גם קשר חברי ארוך שנים.
קבוצת גולף אינה מסיבה לבעליה נחת מזה שנים ונראה שבהזדמנות עסקית מתאימה, האחרון ישמח לממש אותה. מנגד, לקסטרו אין פעילות התואמת את פוקס הום (גולף אנד קו), אין לה פעילות באינטרנט (תואם טרמינל איקס) או עדיקה של גולף, תוסיפו לזה את רשת אינטימה, אשר יכולה בהחלט להיכנס בפלטפורמה העסקית של קסטרו וקיבלתם קבוצת אופנה מרשימה לכל הדעות.
נראה שמיזוג כזה בהחלט יכול לבוא לידי ביטוי והרבה תלוי במצבו של בעלי גולף בעסקים אחרים ובהזדמנויות האחרות אשר עומדות בפניו.