|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תחזית אסטרולוגית 7.9.2018-3.8.2018

מניחים את ההגדרה הלאומית על השולחן

חוק הלאום, מסיר את העמימות ומחזק את הקשר שלנו לערכים הבסיסיים שלנו כיהודים. הכוכבים ממשיכים להצביע על אלימות ונפיצות. השווקים מפתיעים כל הזמן ותתקשו לשמור על יציבות. איתני הטבע ימשיכו להזכיר לנו את כוחם, גם במזג האוויר. חודש מאתגר בכל המישורים שבו הסבלנות חשובה
03/08/2018  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
הפגנת שמאל נגד חוק הלאום [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

הימים הקרובים יהיו בהשפעת המארס ואורנוס, לצד הפאלאס ופוסידון. השילוב ביניהם מביא יצירתיות לחיינו לצד שיבושים בהתנהלות היומיומית. מאמץ אינטלקטואלי יביא גם לפריצת דרך ולהמצאות חדשות בתנאי שתוכלו לשנות את הדרך בה החשיבה שלכם "תפוסה".

כוכב מארס הוא אלים באופיו, ובעזרת אורנוס הפתיל קצר. בימים אלה כדאי לזכור במיוחד, שמילה היוצאת מהפה, לא ניתן להשיבה. האימפולסיביות "חוגגת". אלה ימים שמומלץ להיזהר בהם גם מתאונות, כמו אלה שאנו שומעים עליהם כל יום לאחרונה. המנטרה האישית של כל אחד ואחת החודש צריכה להיות, "סבלנות" ו"זהירות".

הכוכבים משפיעים על איתני הטבע בכל העולם, ובדרכם פוגעים גם בשווקים, גם בעסקים וגם בעולם הפוליטי.

בשבוע הקרוב, היו זהירים בהתעסקות עם אוכל, ובעצמים זרים שעלולים לגרום אלרגיה, או לזיהום באוכל. אלה ימים טובים לעיצוב ולייפות מוצרים ודברים בדרכים לא רגילות.

ב-7.8 כוכב ונוס מגיע למזל מאזניים. השמש והיופיטר מדליקים זה את זה - על-פי רוב, שילוב מוצלח לארועים חברתיים משמחים. הימנעו מהבטחות שלא תוכלו לקיים. בעיקר ב-10-11.8, אנשים נוטים לאבד גבולות. נסו לבדוק את עצמכם, האם אינכם שוגים עם הביטחון העצמי. סיפרו עד עשר, או לכו לישון לפני שאתם מבטיחים משהו שתתקשו לעמוד בו, גם אם הכוונה שלכם הייתה טובה.

ב-9.8 מארס מול וולקן. כוח הרצון יהיה חזק ויחשל אתכם להתמודד במטרה לממש את היעדים שלכם.

10.8 הסאטורן מאתגר את הוונוס, ואין מקום לשטויות; האווירה רצינית יותר.

למעשה, אנחנו בתקופה עמוסה בנסיגות כוכבים, תקופה המאתגרת אתכם בעיקר בהרבה עבודה ובהתבוננות פנימית, עם תחושות של "דה ז'וו". המחשבות על מה שהיה, אם אפשר לתקן את מה שקרה? אל תצפו לשיגרה! עם המרקורי והמארס בנסיגה הרבה ארועים מתפתחים וימשיכו להתפתח לכיוונים לא צפויים. גם כוכב אורנוס בעצירה ויתחיל ב-7.8 בנסיגה. זה יום לא "סימפטי". מכלול הכוכבים בעת הזו עלול לגרום לכך שרוב הארועים יתפוגגו אחרי שהמרקורי יחזור למסלולו ב-19.8. הרבה רכילות ששמעתם תתברר כחסרת שחר. בסוף אוגוסט גם המארס ישוב למסלולו. כל התקופה עד אז תכיל הרבה ארועים לא צפויים, ולכן היו מוכנים לכך שהבטחות שקיבלתם ותמיכה מחברים ומאחרים ייעלמו כלא היו.

ה"חדשות" שאנחנו שומעים או מקבלים צפויות להיות שקריות. שימו לב למה אתם מצפים? אולי לא כדאי לצפות? אולי הסכמות ונוסחאות שונות שיתגבשו בימים האלה במישורים שונים בחייכם יביאו לתוצאה מאכזבת (גם בגלל כוכב מארס בנסיגה). רצוי לא למהר ולשפוט אחרים. כל אחד מכם מגיב בדרך אחרת למתחים בחיים.

הימנעו מרכישות של מכשירים טכניים, מכניים וחשמליים (נכון, הכוונה גם להמנע מרכישת רכב חדש!).

מופע ליקוי החמה, ב-11.8. כדאי שתיזכרו להמנע מקבלת החלטה משמעותית בשבוע שלפני. הליקוי עצמו נמצא במבנים המשפיעים על הוונוס וסאטורן, מבנה לא קל למערכות יחסים אישיות ורומנטיקה. ונוס רגישה מאוד לנוכחות סאטורן, הגורם לקרירות ולאדישות. ונוס וסאטורן גם גוררים אתכם להתכנס. נסו לשמור על מודעות, ולא להתרחק מהמשפחה והבית שלכם, שימרו על רגישות לצרכים של אלה שאתם אוהבים.

ליקוי החמה הצמוד לפאלאס ולמרקורי (הילדים שיוולדו בין 10.8 ל-12.8 יהיו עם יכולות מנטליות גבוהות במיוחד, ובמילה אחת כמעט "גאונים") מחזק את היכולות המנטליות והיצירתיות אצל אלה העוסקים בכתיבה. האנרגיה גבוהה מאוד.

הסאטורן המשפיע על הליקוי "מוסיף פלפל" ונמשיך לשמוע על רעידות אדמה, תזוזה של לוחות טקטוניים וגם על מזג האוויר. דרך אגב, הליקוי הצפוי נמצא על אותן המעלות בהן היה הליקוי באוגוסט 1999. אז כזכור הייתה רעידת האדמה החזקה בטורקיה...

הימים סביב 19.8 יוצרים מבנה הרמוני בין יופיטר ונפטון, זמן נכון למסע פרסום ולקידום מוצרים ולפרויקטים. אנשים מאמינים ומעריכים סמלים או תדמית. אבל זה לא בדיוק הזמן להעריך פרויקטים (המארס בנסיגה). אל תתנו לאופטימיות לסנוור אתכם, לכן נסו להזהר ולחשוב לפני שאתם שומעים ומאמינים למה שאומרים ומספרים לכם. חשיבה לוגית על בסיס עובדות תעזור לפזר את האשליות.

מופע הירח המלא ב-26.8 במזל דגים, עם ונוס-פלוטו, מתאר צורך בשליטה, בעיקר במערכות יחסים. לפעמים זו גם מלכודת תובענית מאוד. למרות שהצד השתלטן במערכת יכול לעטוף את מילותיו בחרוזים צבעוניים כדי לייפות את האמת. לכן כאשר אתם מתנהלים עם אחרים היו זהירים ובידקו היכן נמצאים הגבולות!

כוכב מארס נעצר ב-27.8 על המעלה 28.30 במזל גדי. כך שכל המיזמים שהרגשתם שהם תקועים ואינם מתקדמים בגלל מכשולים שונים יתחילו לזרום לאט-לאט. עצירת המארס תמשיך לאתגר את אורנוס הנמצא גם באתגר-זוטא עם נפטון. כך שאל תופתעו מהתפתחויות פתאומיות שעלולים ליצור מצבים מביכים עד 03.09.

זיכרו, בזמן שכוכב מארס בנסיגה, הצד שבוחר להיות היוזם האגרסיבי, זה שלוחם כדי "לכבוש" יסיים כמפסידן.

נושא הטרור במזרח התיכון ממשיך לבעוט, לצערי הרב. ובין ה-15.8 ל-9.9 האלימות עלולה להקצין, פעולות טרור ומתחים קשים בינינו לבין הפלשתינים ימשיכו להשפיע על סדר היום והפגיעות שלנו.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 3.8 הירח בטל משעה 05:52 עד 22:50

יום שני 5.8 הירח בטל משעה 02:45 עד 04:31

יום שלישי 7.8 הירח בטל משעה 10:54 עד למחרת בשעה 07:00

יום חמישי 9.8 הירח בטל משעה 14:13 עד למחרת בשעה 07:17

יום שבת 11.8 הירח בטל משעה 12:57 עד למחרת בשעה 06:58

יום שלישי 14.8 הירח הבטל משעה 07:37 עד 07:56 (אין טעות)

יום חמישי 16.8 הירח בטל משעה 10:56 עד 11:53

יום שבת 18.8 הירח בטל משעה 18:07 עד 19:44

יום שלישי 21.8 הירח בטל משעה 02:45 עד 07:00

יום חמישי 23.8 הירח בטל 17:18 עד 19:55

יום שבת 25.8 הירח בטל 07:37 עד למחרת בשעה 08:32

יום שלישי 28.8 הירח בטל משעה 16:53 עד 19:32

יום שישי 31.8 הירח בטל משעה 02:03 עד 04:29

יום ראשון 2.9 הירח בטל משעה 08:56 עד 11:01

יום שלישי 4.9 הירח בטל משעה 09:36 עד 15:03

יום חמישי 6.9 הירח בטל משעה 15:42 עד 16:53

כלכלה ושווקים

בשווקים התנודתיות מלווה את התקופה האחרונה וזה ימשיך כך. פניות הפרסה בשווקים הן פתאומיות, ועתה עם הצטרפות המרקורי בנסיגה זה לא עוזר. המתחים משפיעים על כל המישורים בחיים, ולא כל אחד מאיתנו מגיב באורח דומה למתחים הללו.

7.8 כוכב אורנוס נעצר וחוזר על עקבותיו ותהיינה הפתעות לא צפויות.

ב-9-11.8 בעיות הקשורות לשווקים יצופו למעלה וידרשו "טיפול". אלה לא ימים טובים לשווקים כמו גם לנושאים כלכליים אחרים. הנטייה להכין תקציב בימים האלה לא תהיה מושלמת בגלל הנסיגות שישפיעו על אופן ההחלטה.

הליקוי חמה ב-11.8 עלול לגרור אי-שקט והפתעות.

עצירת המרקורי ב-19-20.8 גם משפיעה על המחשבה וההחלטה.

למעשה עד עצירת המרקורי תהיינה בעיות בתקשורת שיהיו מלוות במידע שגוי הכל צפוי. זיכרו שמרקורי הוא "רכלן", לכן הרבה "סיפורים" שתשמעו יתבררו אחר כך כ"פייק ניוז".

מומלץ גם להתייחס לעצירת המארס ב-27-28.8.

ימים טובים למחיר הזהב (19-26.8).

אם אתם מנסים לאחוז בהגה, זיכרו שמשהו עלול להתרחש בפתאומיות ואתם עלולים לאבד שליטה, תרתי משמע (אלה מכם היושבים מול המסכים, וגם אלה הנמצאים על הכביש).

אצלנו

חוק הלאום

ב-19.7.2018 לפנות בוקר התקבל חוק הלאום.

לאלה מכם שאינם יודעים, ל-80% ממדינות העולם יש הגדרת לאום.

השמש בשמיים באותו היום הגיעה אל מוקד 10, המשמעות: הגדרת המעמד שלנו. כלומר, כבוד, הכרה ונשיאה באחריות. מבנה המפה עם ונוס ירחית על ציר 4 מדגיש את הצורך בביטחון, לבדוק כל פעם את מה שחשוב בתחום הבסיסי לעם היהודי. דרך אגב, המיקום הזה מעיד שהציפיות אינן קפריזיות אלא סולידיות מאוד. הסאטורן שמשי ב-8 מעיד על הגבולות שנוצרו (מדינת העם היהודי). המארס שמשי (בנסיגה) על זנב הדרקון בבית 9, מחזיר אותנו לערכים הקושרים אותנו לעבר שלנו. תזכורת להיסטוריה שלנו, להבטחה שקיבל אברהם אבינו: "בַּיּוֹם הַהוּא, כָּרַת ה' אֶת אַבְרָם בְּרִית לֵאמֹר: לְזַרְעֲךָ, נָתַתִּי אֶת הָאָרֶץ הַזֹּאת, מִנְּהַר מִצְרַיִם, עַד הַנָּהָר הַגָּדֹל נְהַר פְּרָת" (בראשית, פרק ט"ו).

האם המיקום הזה של המארס יש בו סוג של הצהרה? ייתכן. כוכב מארס על ציר 3-9 הביא את הצורך הקיומי שלא להשאיר דברים עמומים מתחת לשולחן.

כשהעם נענש והוגלה מכאן נשארה הארץ שוממה! כמו שאלוהים הבטיח "וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי, אֶת הָאָרֶץ; וְשָׁמְמוּ עָלֶיהָ אֹיְבֵיכֶם, הַיֹּשְׁבִים בָּהּ... וְהָיְתָה אַרְצְכֶם שְׁמָמָה, וְעָרֵיכֶם יִהְיוּ חָרְבָּה..." (ויקרא, פרק כו). אף עם שהגיע לכאן לא הצליח להפריח את השממה.

מרק טווין שביקר כאן בארץ ב-1867 סיפר: "התצפית למרחוק אינה מלהיבה. זוהי ארץ משמימה, חסרת תקווה, שבורת לב...". כלומר, ארץ ישראל חיכתה לעם היהודי, ואכן כ-15 שנה לאחר מסע טווין לארץ-ישראל השוממה החלו העליות ההמוניות של חלוצים יהודים והם אלו שזכו להגשים את דברי עמוס (פרק ט' פסוק יג): "הִנֵּה יָמִים בָּאִים... וְשַׁבְתִּי אֶת שְׁבוּת עַמִּי יִשְׂרָאֵל, וּבָנוּ עָרִים נְשַׁמּוֹת וְיָשָׁבוּ, וְנָטְעוּ כְרָמִים וְשָׁתוּ אֶת יֵינָם; וְעָשׂוּ גַנּוֹת, וְאָכְלוּ אֶת פְּרִיהֶם. וּנְטַעְתִּים עַל אַדְמָתָם; וְלֹא יִנָּתְשׁוּ עוֹד מֵעַל אַדְמָתָם אֲשֶׁר נָתַתִּי לָהֶם...". כל המוסיף גורע.

במפה המשותפת של החוק עם מדינת ישראל, הירח נמצא בבית 2 ומחזק את תחושת השייכות. המארס בבית 4 מעיד על הקושי לעזוב את העבר, לספוג את מה שהיה, וללכת קדימה. זה מסמל פגיעות. המאבק הרגשי שקיים הוא הגורם גם לחיכוך, ונשמעת גם ביקורת אבל ממשיכים הלאה. מיקומו של המארס כאן מעיד שהמעורבות והמחויבות אינן מוטלות בספק, לכן הגיעה ההחלטה לעלות משלב העמימות והדחקה של ההגדרות הלאומיות של העם היהודי ולהניח אותן על השולחן. כוכב מרקורי ירחי ב-12 גם מביא את הקונפליקט בין התחושות האינטואיטיביות ובין הצורך להבין את הדברים רציונלית. אבל (למי שקרא את החוק על כל סעיפיו) יודע שהנוסח של החוק הוא כללי מאוד! הוונוס דומיננטית ונמצאת על האופק של המפה המשותפת, הדגש על איך הדברים נראים. הצורך בהרמוניה עם מודעות ליחסים בין אנשים. התדמית חשובה. למפה המשותפת יש את האופק במזל אריה. כרטיס הביקור ארץ ישראל, מדינת העם היהודי. זו הנוכחות שלנו בין אומות העולם.

בהווה, המעבר של כוכב מארס בנסיגה בבית 4 במפת המדינה, עוזר גם למחלוקות האלימות בכיכר העיר. אנו עדים לשפה, לסגנון מאיים כולל התבכיינות (מניפולטיבית כמובן עם המארס הירחי) של הקבוצות השונות המרכיבות את אזרחי המדינה. נאחל לעצמנו, שעם החזרה של המארס למסלול תחזור תרבות השיח למקומה המכובד. (מקווה שזו לא רק התקווה שלי).

על הקורה במדינה אכתוב ברשימה הבאה שתופיע ערב ראש השנה. ספוילר - יהיה טוב.

"הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד שלא ייפרד ולא ייחלק" (ש.ל. גורדון).

תאריך:  03/08/2018   |   עודכן:  03/08/2018
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים האחרונים סוערות הרוחות ברחוב הירדני לאחר שעיתון "א-ראי", הנחשב לעיתון הרשמי של הממלכה ההאשמית, הציף את שאלת היעדרותו של המלך עבדאללה מירדן מאז ה-25 ביוני לאחר שהתארח את הנשיא טראמפ בבית הלבן. לא ברור עדיין מה דחף את העיתון הרשמי של ירדן להעלות את השאלה באמצעות מאמר שפרסם בעמודו הראשון תחת הכותרת "היכן המלך?", מי עומד מאחורי העניין וכיצד יטפל המלך בעיתון לאחר חזרתו לירדן.
02/08/2018  |  יוני בן מנחם  |   כתבות
מעבר לסיפור האנושי החשוב של זיכוי אדם מאשמת רצח ושחרורו מן הכלא, לכאורה אין משמעות מרחיקת לכת להחלטתו של בית המשפט העליון (יום ה', 2.8.18) לזכות את אלישע חייבטוב מאשמת רצח שי אדרי. הרצח היה בשנת 2002, החקירה על כל פגמיה התנהלה בשנת 2006 והפרקליטות הבטיחה לבית המשפט שלפחות חלק מן הליקויים לא יכולים להתרחש היום.
02/08/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
מדפי המזון בשווקים ובסופרמרקטים עמוסים בכל טוב ובאריזות מזון צבעוניות ויפות שעושות חשק לשלוף אותן מהמדף היישר לעגלת הקניות. השאלה היא מה מסתתר בתוך אותן אריזות והתשובה היא שלפחות בחלק יש מזון שעובר תהליכים שונים ורבים - החל מתהליכים כימיים ועד ביולוגיים.
02/08/2018  |  שני ששון  |   כתבות
טבען של סערות תקשורתיות הנובעות סביב נקודת מחלקות הן התמקדות פרטנית והתעלמות מן הכלל. לכל מי שהיה עסוק באחרונה בוויכוח ולא מצא עצמו מעמיק בחוק הלאום, נתונה לרגע לחוק ממעוף הציפור.
02/08/2018  |  ליאור קצב  |   כתבות
שירה אינה בוחרת לתאר רק שלמות ויופי ואושר, ויפעת גדות אכן בחרה להאיר את הפינות הסדוקות, לחפש בהן את השלמות וההוד, פשר הבריאה.
02/08/2018  |  הרצל חקק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il