|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

והפעם על... מי את יונית לוי

הינה בעלת אינטליגנציה טבעית גבוהה לצד שכל חריף ושנון עם חשיבה מקורית ויצירתית מחוץ לקופסא, כך שאי-אפשר לגרום לכך שתתבלבל ומבחינתה ההצגה תמיד חייבת להימשך
05/08/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
רגש והגיון [צילום: מיכל פתאל / פלאש 90]

יונית לוי, נולדה בתאריך 12.7.1977 והיא עיתונאית ומגישת החדשות הוןתיקה של הטלוויזיה הארצית שפרצה לחיינו, או יותר נכון למסך הקטן אצלנו בבית, בשנת 2002 ומאז אנחנו רואים אותה כמעט מדי ערב ערב בטלוויזיה.

למדנו להכיר ולעקוב אחר המימיקה של פניה עם כל הודעה שהיא מעבירה ומנסים לעיתים לדעת מה מסתתר מאחורי החיוך שנראה לעיתים קר ומרוחק ולעיתים חם ושובב.

בעלה עידו רוזנבלום משדר את ההפך הגמור ממנה. מתנהג כנגיש במיוחד למרות היותו ציני, מתוחכם ובנונשלנטיות משדר שלא איכפת לו להצטלם בפוזות פחות רשמיות ולשדר חוצפה ישראלית שנונה.

יום הלידה של יונית הוא 12 שהסך הכל שלו הוא 3 ולכן יש לה יכולת לשלב רגש והגיון ביחד ולבטא זאת גם בחוש הומור כשהיא רוצה. בחייה הפרטיים חשוב לה לפרוק עול ולהיות גם ספונטנית.

מספר המזל שלה הוא 8. זהו מספר שיכול לקחת אחריות ורצינות אותם היא משדרת מדי ערב בערב. הינה בעלת אינטליגנציה טבעית גבוהה לצד שכל חריף ושנון עם חשיבה מקורית ויצירתית מחוץ לקופסא, כך שאי-אפשר לגרום לכך שתתבלבל ומבחינתה ההצגה תמיד חייבת להימשך.

היא אינה נכנסת לפינות רגישות אישיות וחייבת לחיות תחת אדרנל קבוע אותה מספקת לה העבודה. את הרגישות מוסיפה לה העובדה שהיא בת מזל סרטן שידוע ברגישותו הרבה והאופק שלה במאזניים מלמד על כך שהיא מנסה לעשות הכל תוך כדי נועם ולא תטפס לצמרת על גבם של אחרים, אלא על סמך ניסיונה ויכולותיה האישיות.

נקודת התורפה במפה שלה הוא העובדה שיש לה לכאורה הרבה חברים אך למעשה רובם שטחיים ולא חברי אמת. היא אינה משקיעה ביחסי חברה ויש לה חברים בודדים שניתן לקרוא להם חברי אמת. העבודה/הקריירה היא החברה הכי טובה שלה ואין לה זמן חשק או רצון להשקיע במה שנראה לכאורה כיחסי סרק.

היא מעשית ותכליתית, לא מתלהמת ושומרת על רצינות ואיפוק מעבר למה שהייתה לעיתים רוצה, כדי להצדיק את התדמית שנוצרה לה ושאותה טיפחה בתשומת לב רבה.

שנת המזל שלה היא 3, כך שזו שנה שצפויה לה הצלחה נוספת בקריירה תוך כדי כך שהיא לומדת ומרחיבה אופקים. בשנה הקרובה תצטרך להחליט במה וכיצד היא רוצה להמשיך, כיוון שלעיתים קרובות לאחרונה היא מרגישה שמיצתה את תפקידה הנוכחי.

בכל מקרה, אני בטוחה שכולנו מאחלים לה הצלחה במה שתבחר.

טיפ לילידי מזל השבוע
ילידי השבוע יכולים ליהנות ממעבר כוכב התקשורת במזל שלכם ומאחר והוא בנסיגה זה הזמן הנכון שלכם לתאם ציפיות עם האנשים בסביבה הטבעית שלכם
▪ ▪ ▪


טלה

אתם עוברים שינוי משמעותי מקצועי ולכן זה הזמן שלכם להשקיע הרבה חשיבה כיצד אתם יכולים לחזק מערכות יחסים בשותפויות שהתרופפו, על-מנת שתוכלו להיעזר בהם בעתיד. נראה שלעיתים אתם רואים רק את הצד שלכם ופחות קשובים לצרכים של הצד שכנגד. ייתכן שאנשים מצפים להרגיש מכם אכפתיות אישית לגבי כל הסובב אותם וחשוב מאוד שתהיו קשובים לצורך זה.

שור

נראה שאתם מוטרדים מאוד בענייני עבודה ובעיקר ציפיתם שתהייה הכרה בעשייה שלכם. אתם נמצאים במצב עדין מאוד, כיוון שנראה שגם בני המשפחה שלכם חייבים לכם כספים ועכשיו אתם במלכוד כיצד להתנהג איתם. לא תהייה לכם ברירה אלא לערוך סדרי עדיפות ולהחליט האם הכסף חשוב יותר או היחסים. הכוכב מרקורי ברטרו שאחראי על תקשורת גורם לכך שתהיו ממוקדים יותר.

תאומים

הקונפליקט שאתם חשים נמצא בעיצומו של זמן שבו צריך להגיע להחלטות. הכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה ולכן כל דבר מרגיז אתכם והסף שלכם נמוך מאוד ומצד שני נראה שאתם מרגישים בתוך תוככם שאתם חייבים להחזיק מעמד ולשמור על איזון על-מנת שתוכלו לעבור את הסערה הנוכחית עם תחושה שהנה הצלחתם לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם.

סרטן

בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים אך בנסיגה ולכן אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם הם רחוקים מכם גאוגרפית. אנשים מצפים מכם שתעזרו להם ומאחר שהם קרובים אליכם רגשית ואף משפחתית אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על-מנת לעשותם מאושרים, על-ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית המחויבויות.

אריה

אתם עשויים להיות בתקופה טובה מאוד מבחינה תקשורתית עם האנשים הקרובים לכם. מסתבר שהכוח בידיים שלכם ואתם יכולים להפעיל אותו כפי שאתם רוצים על-מנת להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בהמשך בצורה מעשית על-מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע. במידת הצורך הפעילו קשרים אישיים.

בתולה

גם בשבוע הזה אתם יכולים להמשיך ולחוות קשיים כתוצאה ממעבר כוכבים אישיים בבית המקושר עם תת-המודע והרצון שלכם לבטא את עצמכם יוצא עכשיו החוצה במלוא עוזו. הכוכב וונוס שאחראי גם על חשיבה ועשייה כלכלית וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לכך שתהייה לכם התעסקות ממשית בנושא זה ולכן הוא בדיוק הכוכב שמאפשר לכם לפעול כהלכה.

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות חברתיות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לתכנן את עתידכם ובהתאם לכך לפעול. נצלו קשרים קיימים על-מנת לחזק אתכם, וגם על-מנת שברגע שתרצו, תוכלו לפרוץ החוצה עם תוכניותיכם. נראה שהחשיבה שלכם נכונה, אך כרגע עדיין לא הגיע זמן ההבשלה ואתם בתהליכים ובעבודה פנימית.

עקרב

התוכניות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שמביאים אתכם לפעול ונראה שאתם בהחלט בכיוון הנכון. אתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים.

קשת

הכוכב יופיטר שמביא שפע נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת-המודע. אולי על פניו נראה שזהו בזבוז של מקום כי רובנו מחפשים אושר ועושר, אבל למעשה זהו מיקום מצויין לכוכב, כיוון שהוא נותן לכולנו את היכולת להבין את המניעים הפנימיים העמוקים ביותר ולגרום לנו לפעול נכון ובעיקר בפרופורציות הנכונות, כיוון שלעיתים יש לנו נטייה להתפזר בעשייה ובמחשבה.

גדי

בשבוע הקרוב ייתכן שיהיו לכם חלומות שלא תבינו את פשרם וייתכן שחלקם יהיו גם אגרסיביים לטעמכם. אל תילחצו כיוון שזו דרכו של היקום לשחרר לחצים. כוכב העשייה מארס נמצא בנסיגה במזל שלכם ולכן בהחלט ייתכן שנושאים שונים ייצאו מפרופורציה והצורך שלכם לפעול יהיה רב במיוחד. אל תתרגשו מחלומות מאתגרים ונסו להבין את המניעים הפנימיים שלכם.

דלי

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבעיקרה חשבונות נפש על מה עשיתם בשנה האחרונה, כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על-מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. ייתכן שנושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול.

דגים

אתם עובדים קשה ולעיתים קשה מדי בגלל הצורך שלכם להספיק ולסגור קצוות. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם פיזית ורגשית, אך נראה שהפעם אתם במקום הנכון על-מנת לעשות שלום עם אנשים בסביבת העבודה שלכם וגם בסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. אל תחמירו עם עצמכם, כיוון שאתם בהחלט במקום הנכון.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  05/08/2018   |   עודכן:  05/08/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוכרת היא מחלה של העידן המודרני, שבו שפע וזמינות המזון גורמים לאנשים רבים לצרוך כמויות גדולות של מזון בעל ערך תזונתי ירוד. לרוב, הסוכרת מגיעה יד ביד עם עודף משקל או השמנה. ברחבי העולם יש כשני מיליון בני-אדם הסובלים מסוכרת.
05/08/2018  |  שני ששון  |   כתבות
אחד הפתרונות הנוחים לארוחות במהלך היום הוא כריכים. הכריכים יכולים להוות תחליף לארוחות חמות, קל יחסית להכין אותם ואכילתם יכולה לסייע במניעת אכילה לא מסודרת או נשנוש של חטיפים לא בריאים במהלך היום.
05/08/2018  |  איילת נדיב  |   כתבות
בפאתיו המערביים של מושב בית שערים שבעמק יזרעאל, שוכן בלב שדות חקלאים, מוקף בעצי ברושים ובאווירה פסטוראלית, בית העלמין של מושב בית שערים. זהו בית עלמין מטופח למדי, מוצל (מלשון צל) בעצי ברוש ועצים אחרים. על רוב הקברים בו מצבות שיש מטופחות ועליהן כיתוב בהיר ונהיר של שמות ופרטי הנקברים. על-רקע חזותו המטופחת של בית העלמין, בולטים בעליבותם וחריגותם כ-10 קברים הממוקמים במרכז בית העלמין ומכוסים ביציקות בטון בלבד, חלקות קבורה אלה, הם ללא שם הנקבר או פרט מזהה אודותיו כך שלא ניתן לדעת מי קבור מתחת ליציקת הבטון.
05/08/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
54 שנה לאירוע שהפך למחלוקת פוליטית בין מפא"י למפ"ם באמצע 1960 עלה המתח בין יהודים לערבים בנגב על-רקע ההצעות שפורסמו בעיתונות היומית בדבר ההצעות ליישוב הקבע של הבדואים מהנגב
05/08/2018  |  חנינא פורת  |   כתבות
הצגה כה מסעירה, נוקבת, שכתבה (התסריטאית לחמישה סרטים והבימאית) טליה וורוז'ביט והמתרחשת בימים אלה באוקראינה, ממחישה בצורה שהמילים דלות מלתאר, תוך משחק כה ריאליסטי ומוחץ, שהצופה נשאר המום. מעולם לא נראו סצינות כאלו על קרשי הבמה. היו כבר הרבה מחזות שתארו את מוראות המלחמה מצדדים שונים. אך לא כך. הפעם, הבימוי הכה מקצועי ומלא התייחסות לכל פרט, של דוראל זילברמן המחונן; כשלימינו מעצב התנועה הכה מופלא עמית זמיר (לא במחול כהרגלו, אלא בעיצוב כל ניע וזיע הנחרטים בלב), וכשבידיהם הכשרון להפעיל את קאסט השחקנים המסיימים או-טו-טו את לימודיהם - כל אלה, בתוך תפאורה בלתי רגילה וכה יצירתית ביישומה של אלונה וינשטיין; עם התלבושות הכה מתאימות לכל פרט ואישיות התפקיד שעיצבה אביב כרמי; וכשהמוזיקה הנפלאה המבוססת על שירים אוקראינים הולמת בך, בקצב התואם להתרחשויות ומגבירה את המתח או מורידה אותו באופן הופעתה - כל אלה מביאים לתחושה שזוהי הצגה של פעם בדור. כי כמותה לא נראתה עד היום. וכמו שאמר לי פעם מי שאמר, שללא יסורי האמן אין יצירה.
05/08/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il