|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

מזל טוב למלך החיות

מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
13/08/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
לעבוד קשה [צילום: יהב גמליאל/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!

מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין הזה את זה. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב!

מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן!

מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

טיפ לילידי מזל השבוע
השבוע כוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת, נמצא בנסיגה במזל שלכם ומפריע לכם לתקשורת טובה ועניינית – אל תרשו לאי הבנות להפריע לשגרה שלכם
▪ ▪ ▪


טלה

אתם עוברים שינוי משמעותי בנושאי עבודה וקריירה ומקבלים פירגון אמיתי מכל הסובב אתכם. זה בדיוק הזמן להגיד ככל העולה על דעתכם בכל הפורומים המתאימים ויקשיבו לכם, כי יש לכם מה לחדש. במקביל, גם נושאי השותפויות במערכות היחסים האישיות שלכם, פורחות עכשיו יותר מהרגיל כך שנראה שאתם בתקופה טובה של חייכם, גם אם לעיתים קשה.

שור

כוכב השפע יופיטר התיישר בבית הזוגיות והשותפויות שלכם כך שיש לכם יותר פוטנציאל לחזק מערכות יחסים קיימות או לחלופין, מי שאין לו קשרים משמעותיים, ייתכן שייכנסו לחייכם אנשים שיוסיפו לכם טעם ותוכן. נושאי עבודה מאוד משמעותיים בפרק זמן זה של חייכם ונראה שהפעם אתם יכולים לסמן לעצמכם וי על הצלחה, כיוון שהצלחתם למצוא לעצמכם עיסוקים שיתאמו לכם.

תאומים

כוכב השפע בבית העבודה שלכם מלמד על כך שיש לכם הזדמנויות חדשות לשווק את עצמכם באופן שתהיו מועילים לעצמכם ולסביבה. מאחר שפעמים רבות אתם אנשים של אידיאלים חשוב מאוד שתהיו מודעים להשפעה שיש לכם על אחרים. בנוסף, כוכב התקשורת שהוא גם הכוכב שלכם, נמצא כרגע בנסיגה כך שאתם לא בזמן האנרגטי הטוב ביותר שלכם להביע דעות ולממש החלטות.

סרטן

הכוכבים המשמעותיים במיוחד, נמצאים במצב שאינם מחייכים אליכם מאחר שלמעשה הינם בזווית לא קלה אל המזל שלכם. מצד אחד סטורן שגורם לכם לקחת החלטות ואחריות ומצד שני פלוטו שגורם לכם לעשות שינוי מהפכני בחייכם ושניהם גם יחד מבקשים מכם כי תתנו את הדעת לתנאים החדשים. בנוסף לכל זה. נוצרו אצלכם תנאים חדשים בבית המחייבים אתכם להתנהלות חדשה.

אריה

הכוכב סטורן שיושב בבית העבודה שלכם גורם לכם לעבוד קשה ואפילו קשה מאוד כדי להוכיח את עצמכם. אתם חרוצים מאוד בשלב זה של חייכם והגיע הזמן שתשבו עם עצמכם ותעשו חושבים האם זה נכון לכם לפעול בדרך שבה פעלתם עד היום. חכו עד שכוכב התקשורת שנמצא כרגע במזל שלכם ייצא מהנסיגה ואז המחשבות שלכם יתבהרו ותדעו מה לעשות.

בתולה

אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת וזוהי תקופה מאוד לא פשוטה כיוון שבאופן טבעי זהו זמן שבו נמצאים במצב רוח מדוכדך יותר, ונראה שהפעם התוספת של הכוכב המקושר איתכם מרקורי שגם נמצא בנסיגה, גורם לכך שתהיו רגישים מתמיד ומחשבות ורגשות שלא נתתם עליהם את הדעת יגרמו לפחדים ולחששות שונים לצאת אל פני השטח.

מאזניים

הכוכב שלכם וונוס נמצא עכשיו במזל שלכם ומעניק לכם חודש של חסד ופופולריות. כדאי לכם לחשוב על כך שזה בדיוק הזמן הנכון לדחוף את עצמכם למקומות שהייתם רוצים להיות בהם. מבחינה חברתית אתם באחת התקופות היותר טובות של חייכם. הבעיה היחידה היא שלעיתים אתם מרוכזים בעצמכם ושוכחים שיש עוד אחרים מלבדכם שזקוקים להתייחסות.

עקרב

מבחינה מקצועית נראה שאתם עולים על דרך המלך ואתם מוערכים בסביבה הקרובה שלכם ויודעים כיצד לנווט את עצמכם בשבילי הקריירה. הכוכב יופיטר שנמצא כרגע במזל שלכם נותן לכם שפע של מזל והצלחה להאמין ולדעת שהנה אתם פועלים נכון, ונראה שהסביבה הקרובה מאוד מפרגנת לכם על השינויים האחרונים בחייכם. זה הזמן להפסיק להסס ולצאת לדרך חדשה.

קשת

מבחינה כלכלית אתם עוברים תקופה שאינה טובה עבורכם ולמעשה אתם נקראים לסדר, כיוון שפעלתם לא נכון בתחום זה בשנים האחרונות. זה הזמן שלכם לחסוך ולא להוציא כספים ואף לדרוש מאחרים שיחזירו להם מה שחייבים לכם. כל הקושי הזה נועד כדי לחולל אצלכם מהפך בתפיסת העולם האישית שלכם ולכן נראה שעכשיו אתם כבר בשלים לשינוי זה.

גדי

אתם מזל שבאופן טבעי לא נבהל משינויים ותמיד חותר להגיע למטרה. יכולות הניהול שלכם הפעם יגיעו למיטבם במקומות שאנשים מבקשים מכם לקחת אחריות והחלטה ולא לשבת על הגדר או להיות שאננים בנוגע לקבלת החלטות. למרות הקושי צפויות לכם בשורות טובות על רגע מקצועי ונראה שאנשים קרובים וגם בתחום המקצועי יעריכו את הדעה שלכם ויקשיבו לבם בשקיקה.

דלי

הכוכב שהיה בנסיגה במזל שלכם שיחרר אתכם קצת מהלחץ שלו ונראה שאתם יכולים לנשום לרווחה. אולם ריבוי כוכבים בבית תת-ההכרה והמודע שלכם מלמד על כך שמערכת העצבים שלכם עכשיו רגישה מתמיד ואתם נוחים לכעוס ולהתרגז. זה לא הזמן להחליט החלטות חפוזות, זוהי תקופה מאוד שבירה ברמות רבות ולכן נדרשת כאן סבלנות.

דגים

אתם עובדים קשה מאוד על-מנת להוכיח את עצמכם ולכן זה הזמן הנכון לבוא גם בדרישות לגבי מה שאתם חושבים שמגיע לכם. מבחינה בריאותית יש קצת נסיגה בגלל עייפות, אך זה בדיוק הזמן להחליט מה אתם רוצים לעשות כדי שיבינו אתכם יותר ויבואו לקראתכם. מבחינה חברתית אתם בתקופה טובה, נצלו זמן זה לבטא את עצמכם בתחומים שעד היום לא הבעתם בהם דעה.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות

* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  13/08/2018   |   עודכן:  13/08/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מול הכניסה הדרומית הראשית לכפר חב"ד, כ-500 מטרים צפונית מזרחית לצומת כפר חב"ד, פזורים בלב שדות חקלאיים, כארבעה מבנים נטושים ושוממים . מהו סיפורם?
12/08/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
כל הסרטים וסדרות הטלוויזיה בנושא מלחמות, חיילים ודרמות שכתבו תסריטאים, אין בהם ולו שמץ מכל מה שאסי צובל חושף במחזה "חוזר הביתה" באומץ רב, תוך שלבו נקרע בתוכו כמו היה בעיצומה של הטראומה. מכיוון שבחיי היומיום הוא שחקן קומי וסטנדאפיסט גם יחד, כשרונו זה עומד לו כדי שההצגה שהוא מעלה לא תהא כטרגדיה במיקשה אחת. הסצינות והאירועים שהוא מדגים טבולים בקטעים קומיים, כך שרוח המחזה אינה דיכאונית אלא להפך. מלאת תקווה ואור.
12/08/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לרגל שבוע ההנקה הבינלאומי שנערך השבוע, להלן רשימת טיפים הנדרשים לכל אישה שזה עתה ילדה ורוצה לשמור על אורח חיים נכון ובריא:
12/08/2018  |  רעות טל  |   כתבות
הקיץ כבר כאן ועמו גוברת הסכנה לשריפות בבית ובשטחים פתוחים. תחזוקה נכונה ושמירה על כללי בטיחות פשוטים, יכולים למנוע שריפה מבעוד מועד, ומערכות גילוי וכיבוי אש תקינות, יכולות למנוע נזק רב ברכוש ובחיי היקרים לנו.
12/08/2018  |  יוני אבני  |   כתבות
הקיץ אומנם עומד להסתיים, אבל זה לא ממש תירוץ לוותר על הרצון לחטב את הבטן - ולא רק מסיבה אסתטית. שרירי הבטן שייכים לאחת ממערכות השרירים החשובות ביותר לכל אדם, שכן זהו האזור היחיד בגוף שחלק ממנו אינו נתמך או מוגן על-ידי העצמות, אלא על-ידי מערכת שרירים בלבד. מה שמגן על האיברים בחלל הבטן והאגן הם שרירי הבטן, שנוטים להיחלש עם הזמן. חשוב לחזק את השרירים האלה, שכן הבטן היא הבסיס לאיזון הגוף וליציבות שלו.
12/08/2018  |  גלית פרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il