|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

פתירת בעיות

הכוכב יופיטר שמביא איתו את הפוטנציאל להזדמנות נמצא אצלכם בתקופה זו במקום המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן זה הזמן שלכם להרגיש שהנה אתם יכולים לשדרג את היחסים שלכם עם חברים ואנשים קרובים שאינם בהכרח קרובי המשפחה שלכם
20/08/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מרחק רגשי [צילום: NASA]

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה. תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל-23.9. אלמנט: אדמה. סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים. איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי. איכות המזל: משתנה - יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות של ילידי המזל:

צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכל לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות של ילידי המזל:

פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע - הכוכב יופיטר שמביא איתו את הפוטנציאל להזדמנות נמצא אצלכם בתקופה זו במקום המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן זה הזמן שלכם להרגיש שהנה אתם יכולים לשדרג את היחסים שלכם עם חברים ואנשים קרובים שאינם בהכרח קרובי המשפחה שלכם. כמו-כן, זה גם הזמן לעבור דירה במידה וזו המטרה שלכם, או אפילו לשפץ בצורה שכזו שיהיו כאלה שיקראו לזה לעבור דירה בתוך הבית.

כוכב השפע יעבור לבית המשפחה שלכם לקראת תחילת שנת 2019, כך שזו הולכת להיות השנה שלכם בפתירת בעיות בתוך המעגל הקרוב לכם ביותר שמשם גם באים אליכם כל הרגשות החיוביים וגם השליליים. בשורות טובות שתקבלו יוכלו לעזור לכם לשדרג את חייכם האישיים במסגרת הביתית.

קושי - מתחילת השנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים שלכם עם הסביבה הקרובה במעגל הראשון של חייכם הוא בית הילדים, צעירים מכם במשפחה, יצירתיות והיכולת שלכם לקחת ברצינות כל מערכת יחסים. ייתכן שעובדה זו נובעת מכך שכל הקרובים לכם נאלצו לעבור שינויים בעקבות אירועים שכולכם חוויתם ונראה שהפעם אין לכם תירוצים איך להצדיק את ההתנהגות שלכם או את של אלה שאתם מנסים לגונן עליהם בכל מחיר. זה הזמן לבנות עם האנשים החשובים לכם מבוגרים כמו גם צעירים מערכת יחסים בריאה, חדשה המגיעה ממקום בריא יותר, נכון ואמיתי.

כל יצירתיות בתחום שבו תבחרו, תעזור לכם לשחרר כעסים ומתחים מיותרים ותביא לכם גאווה ומרגוע.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - זוהי תקופה מיוחדת עבור ילידי השבוע, כיוון שהכוכב המקושר עם כסף והמוכר בשמו ונוס בא לבקר אתכם ולהעניק לכם מהשפע שהוא מביא למשך החודש הקרוב
▪ ▪ ▪


טלה

בחודש הקרוב אתם עומדים לארח את השמש במקום המקושר אצלכם עם כל נושאי העבודה ולכן תהייה זו תקופה מצויינת לבקש העלאת שכר או לקבל אחריות והזדמנויות נוספות בעבודה/קריירה. אתם מרגישים שאתם עובדים תחת לחץ ולעיתים נמאס לכם מכך, אך הדבר הנכון הוא לנסות ולהבין מה מקור הלחץ ולנסות ולאזן אותו על-מנת לא לפגוע באלה שאינם קשורים לכך.

שור

אתם עסוקים עם נושאי בית ומשפחה וניכר מאוד שאלה שהכי מרגיזים אתכם, הם גם האנשים הקרובים אליכם ביותר מבחינה רגשית. מאחר שלעיתים קרובות אתם מרגישים שאתם עוצרים את רגשותיכם ולא בהכרח אומרים מה שאתם חושבים, הרי שעכשיו אתם עוד יותר חסרי סבלנות פנימית ויש לכם נטייה להתפרץ בכל פעם שמישהו לא מבין אתכם ולא עושה כרצונכם.

תאומים

זוהי תקופה מצויינת עבורכם לחזק את היחסים התוך משפחתיים, כיוון שאתם חווים את ביקורה של השמש במקום המקושר עם המעגל הקרוב ביותר אליכם והוא המשפחה. זוהי גם ההזדמנות לקבל את הצעת הידידות והנסיון לפיוס מתוך המעגל המשפחתי ובכך לסגור מעגלים ישנים שהיה לכם קשה ביחס אליהם. וזאת, בגלל שהדברים התיישבו אצלכם במקומות מקומות כואבים שהיה לכם קשה לשחרר.

סרטן

זוהי אחת התקופות היותר עמוסות של חייכם שבה יש לכם לעיתים קרובות תחושה קשה שאתם נבחנים על-ידי היקום ביכולת הסבל שלכם וביכולת שלכם לתקשר עם אנשים נוספים שמאוד חשובים לכם. תאלצו לברור את סדרי העדיפויות שלכם מאוד בזהירות, כיוון שנראה שכולם זקוקים לכם וכל הדברים נראים חשובים בעת ובעונה אחת. זה הזמן להיעזר בקרובים משפחה וחברים שמציעים את עזרתם.

אריה

הכוכב יופיטר בא לבקר אתכם במקום החשוב לכם ביותר בתקופה הזו והוא המשפחה, כך שנראה שאתם עולים על דרך המלך. זהו זמן שבו תרגישו שאתם פורחים גם מבחינה כלכלית ויש לכם את היכולות האישיות לפתור בעיות משמעותיות שנסחבו במשך שנים ורק עכשיו הגיעו לפתרונן הנכון. הכוכב מארס מתיישר בנסיגה הנוכחית בבית העבודה שלכם וייתן לכם את הכוח הדרוש לבצע את המשימות העומדות בפניכם.

בתולה

אתם חווים תקופה מעניינת בגלל העובדה שאתם פועלים בשני מישורים שונים שכרגע לא נראה שהם מקבילים. מצד אחד אתם נמצאים בחודש נחמד בגלל ביקור הכוכב ונוס בבית הכספים שלכם והיכולת להיפתח לעוד אפשרויות כלכליות ומצד שני כוכב התקשורת שהוא גם הכוכב שלכם מתיישר השבוע מהנסיגה שלו בבית תת-המודע שלכם וחושף אתכם לפחדים ישנים והתנסויות שמגיעות בעטיין.

מאזניים

אתם עדיין עסוקים במיתוג שמכם מבחינה אישית ומקצועית ונראה שאתם מאוד מוערכים על-ידי הקרובים לכם וקרבתכם מתבקשת בכל מקום. זוהי תקופה שבה אתם יכולים ליהנות מיחסים בין אשיים טובים במיוחד ובהכרה צבורית על עשייתכם. השמש נכנסת אליכם למקום המקושר עם תת-ההכרה ולכן מומלץ לכם בתקופה זו להקשיב קצת יותר לתחושות הפנימיות שלכם ולפעול בהתאם.

עקרב

זוהי תקופה קשה עבורכם כיוון שאתם נבחנים כעת באחד הדברים היותר משמעותיים בחייכם והיא יכולת ההסתגלות שלכם למצבים השונים של החיים. גם אם אתם צודקים אין הדבר אומר שאתם צריכים להגיד את דעתכם בפניו של אדם עד כדי להלבין אותו. אתם חזקים ולעיתים חוזק זה עומד בעוכריכם, כיוון שאתם נתפסים כאנשים חזקים אך לא מתפשרים. מערכות יחסים בשלב הזה עדיין לא תהיינה גלויות לחלוטין.

קשת

זוהי תקופה מאוד לא קלה עבורכם בגלל העובדה שאתם מרגישים את האנרגיה של הכוכב סטורן שגורם לכם לקחת החלטות קשות בתחומי החיים ובעיקר כספים. גם ביקורו של כוכב השפע בבית תת-המודע שלכם לא בהכרח מביא לכם נחת, כיוון שאתם מתעמתים עם נושאים שונים שעולים והגיע הזמן לפתור אותן. חשוב שתהיו מאוד זהירים בכל העשייה שלכם ובמקומות שקשה לכם להחליט, מוטב לכם לקבל ייעוץ.

גדי

אתם עוברים תקופה לא קלה למרות שיש לכם יכולת להסתיר אותה על-ידי התנהגות שתיראה לאנשים שאינם מכירים אתכם שהכל בסדר אצלכם. מומלץ לכם להיות יותר חשופים לכיוונים שהחיים מנווטים אתכם אליהם ולא לפחד לשנות מה שנראה לכם כנכון. קשיים שונים נחשפים ואתם תאלצו להתמודד איתם ולפתור אותם בצורה הטובה ביותר. הבנייה שלכם תהייה צעד אחר צעד.

דלי

הכוכב מארס שהמביא איתו עשייה מתיישר מנסיגה ארוכה בבית תת-המודע שלכם וגורם לכם להקשיב יותר לאני הפנימי שלכם ומשם לקבל טיפים להמשך עשייה נכונה. ייתכן שבחלק מהפעמים תמצאו עצמכם מגיבים בצורה דעתנית ואף נעימה מדי לדעתכם, אך אין ספק שחשוב מאוד שתהיו גם אסרטיביים, כיוון שלעיתים נחמדות יתר מובנת על-ידי האחרים כחולשה.

דגים

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה קשה במיוחד כיוון שהיא כרוכה גם בחשבונות הנפש שאתם עושים ובצורת החיים שלכם שמשתנה בהתאם לנסיבות. לעיתים יש לכם תכונה שאתם אומרים לצד שכנגד מה שהוא מעוניין לשמוע ולא בהכרח את הדברים הנכונים. חשוב מאוד שתיגמלו מתכונה זו, כיוון שהיא גורמת לכם לעיתים קרובות מדי להיראות לא אמינים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  20/08/2018   |   עודכן:  20/08/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אירן מצויה מבחינתה בשלב מתקדם מאוד של עיצוב המזרח התיכון. הפעולה האירנית אינה מקרית, היא מבוססת על האידאולוגיה הדתית השיעית שהתווה, בעקבות הצלחת המהפכה באירן (1979), מייסד הרפובליקה האיסלאמית, חומייני, וממשיך אותה יורשו, חמנאי. עיקרה ביסוס מעמדה של אירן כמובילת המהפכה השיעית ברחבי המזרח התיכון (מה שנקרא "ייצוא המהפכה"), ויצירת עמדת השפעה על (ובתוך) מדינות רבות ככל האפשר במרחב, תוך ניצול היותה של אירן מנהיגת השיעים, אם כי לא רק שיעים זוכים לסיוע אירני כשהדברים נוגעים ל"מהפכה" או למאבק באויבי אירן.
גישה חדשנית לגידול מוחות אנושיים מיניאטוריים מתאי גזע עובריים, אורגנואידים, פותחה על-ידי מדעני מכון ויצמן למדע בהובלתה של פרופ' אורלי ריינר. באמצעות שיטת קרצבורן העושה שימוש במנגנונים פיסיקליים וביולוגיים, ניתן היה לשנות את מבנה האורגנואיד. המבנה המוחי החדש אפשר למטב את הצפייה והמעקב התלת-ממדים אחר התפתחות קפלי המבנה דמוי מוח בתהליך הצמיחה, וכך להתחקות אחר לקויות התפתחות המעידות על מחלות נדירות. מודל מחקר חדשני זה מהווה אבן יסוד לשאלות מחקריות חדשות הקשורות בהתפתחות לקויה של המוח.
19/08/2018  |  שרון מגנזי  |   כתבות
לרגל החלטת הנהגת החמאס ברצועת עזה לקיים פרויקט מתמשך של הפגנות ליד גבול ישראל-עזה בשם הדרישה לזכות השיבה לפלשתין, היא ישראל, מן הראוי להביא לידיעת פליטי עזה ואזרחי ישראל את העובדות: רוב הפליטים וגם חלק לא מבוטל מתושבי רצועת עזה הם צאצאי מהגרים מצריים שהיגרו באופן בלתי חוקי לארץ ישראל בתקופה העות'מאנית ובתקופת המנדט הבריטי.
19/08/2018  |  ד"ר רבקה ספק ליסק  |   כתבות
מזיכרונותיו של שלמה תמיר, איש תל-יוסף, על ליווי, הדרכה חקלאית והקמת מבני תעשיה ותרבות בירוחם
19/08/2018  |  חנינא פורת  |   כתבות
העלילה הזדונית נגד פנחס לבון מסרבת לגווע. אחרי שנעשה לו עוול משווע בידי דוד בן-גוריון, משה דיין ושמעון פרס ועל-ידי חברי מפא"י, אחרי שהודח מכל משרה ממשלתית וציבורית - מחברותו בממשלה, מתפקיד מזכ"ל ההסתדרות, משורות מפא"י - ונודה ככלב שוטה בידי אנשי מנגנון מפא"י הנאמנים כעיוורים-לבן גוריון, תוך האשמתו בהפקרת ביטחון מדינת ישראל, עדיין לא נותנים לפנחס לבון לנוח בשלווה בקברו. הוא ממשיך להיות "האיש שנתן את ההוראה". זהו עוול חמור מכל הבחינות, שצריך לשים לו קץ אחת ולתמיד.
19/08/2018  |  פרופ' גדעון גרייף  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il