|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

יום הולדת שמח למזל בתולה

זה בדיוק הזמן להרשות לעצמכם לאבד שליטה במידה מועטה, לצאת מהשבלונה שבה אתם חיים ולהרשות לעצמכם לבחור חיים שיש בהם גם יצירה ומעט קלילות
26/08/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה את יום ההולדת. מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא.... שאר המזלות. אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב - מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל בתולה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל בתולה עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.

מזל בתולה עם מזל מאזניים - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

מזל בתולה עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!

מזל בתולה עם מזל קשת - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת והזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!

מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

בתולה עם מזל דלי - שני מזלות אלו שכלתניים במיוחד ולכן לא נראה שימצאו עניין זה בזה כיוון שהשכלתנות של שניהם באה ממקום אחר. הבתולה חושבת בהגיון ולא מחפשת ריגושים ואילו הדלי מחפש את ההיגיון שבתוך ריגושים בלתי פוסקים. קשר קשה ובעייתי!

מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. קשר מומלץ!

מזל בתולה עם מזל טלה - כמעט לא תמצא שילוב בין שני מזלות אלו בגלל קצב החיים השונה של שניהם. הטלה תמיד יחפש לרוץ קדימה ואילו לבתולה יש תמיד זמן. שילוב בין השניים יגרור אחריו מריבות, ובסופו של דבר יביאו לפרדה. אינו מומלץ!

מזל בתולה עם מזל שור - שני מזלות אלו יכולים מאוד להצליח ולהועיל האחד לשני מכיוון שלשניהם חשובה יציבות במערכת יחסים ללא טלטלות ושניהם יהיו מוכנים להשקיע בכך. השור יעניק ביתיות וחום לזוגיות והבתולה מצידה תוסיף את הביטחון למסגרת. בהצלחה לכם!

מזל בתולה עם מזל תאומים - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי אותו הכוכב -מרקורי ולכן סביר להניח כי יצליחו בזוגיות וכל אחד יספק לשני את החסר לו. הבתולה תעניק לתאומים את היציבות החסרה לו ואילו הוא מצידו יוסיף קמצוץ תיבול לבתולה הכבדה והשמרנית. קשר שחובה לעבוד עליו כדי שיצליח!

מזל בתולה עם מזל סרטן - קשר זה יכול להצליח כיוון ששני מזלות אלו ירצו לטפח את המסגרת בה הם נמצאים. הביטחון חשוב לשניהם וכיוון שכך יהיו מוכנים להשקיע בקשר. הסכנה נעוצה בכך שבמשך הזמן יחוש הסרטן בקרירות של הבתולה ויבעט. מומלץ לאוהבי אתגרים!

מזל בתולה עם מזל אריה - זהו קשר מעניין ותמצאו אותם במקומות רבים. לכאורה לא נראה שיש להם תחומי עניין משותפים ואולם כל מזל אריה הסבור שהעולם קיים כדי לספק את רצונותיו זקוק לבתולה הפעלתנית כ"נמלה" כדי לעמוד בדרישותיו הלא הגיוניות לפעמים. יחזיק מעמד, עד שימאס לבתולה!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - לילידי השליש האמצעי והאחרון של המזל מומלץ להמשיך לנצל את מעברו של כוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות ויוצר אצלכם זוויות טובות שמאפשרות לכם התחלות חדשות
▪ ▪ ▪

טלה - כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית העבודה והקריירה כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ואתם מטפלים בנושאים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך מדיטציה וחיבור לנפש. זמן טוב לטפל בתחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ואף לשתף אנשים קרובים בתוכניותיכם. זה הזמן לקחת פסק זמן ולאזן בין עבודה לבריאות.

שור - הכוכב שלכם וונוס שמביא איתו הרבה עשייה ותשומת לב לנושאים של כספים ומערכות יחסים נמצא כרגע בבית העבודה שלכם, כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם מבחינה חומרית ומקצועית. בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה, נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם.

תאומים - כוכב התקשורת המזוהה עם המזל שלכם סיים את נסיגתו במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון להשקיע בשיפור היחסים הסביבתיים שלכם ואף לעשות אקט כלשהו שייתן לכם את התחושה שהנה דברים זזים בחייכם לטובה. נראה שלא כולם מוכנים לחשוב בדרך שאתם מבינים – אתם מתוסכלים ומנסים לפצות עצמכם.

סרטן - כוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ומשמעות עובדה זו היא כי אתם עסוקים עד מאוד בכל מה שקורה במעגל הראשון של חייכם. ייתכנו גם בשורות משמחות לצד בשורות רציניות יותר ואתם תצטרכו לנווט בין השניים. כמובן זה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים להישאר מאוזנים ולהשתדל לקחת לעצמכם פרקי זמן למנוחה. צפו לבשורות טובות במעגל המשפחתי הקרוב לכם.

אריה - כוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית העבודה, כך שזה בדיוק הזמן המתאים עבורכם לעסוק בענייני כספים הנוגעים לנושא זה וראויים שתשקיעו בכך מחשבה כיצד אתם יכולים למנף ולשווק את עצמכם. כוכב התקשורת יצא מהנסיגה לאחרונה במזל שלכם ועובדה זו עומדת לזכותכם בכך שאתם יכולים לשכנע את הסובבים אתכם בכל אשר אתם מעוניינים ולהגיע בכך למטרות שאליהם כיוונתם.

בתולה - מבחינה אישית מאחר שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המקושר עם יצירתיות ואנשים שקרובים לחייכם אך ייתכן שגם צעירים מכם, זה בדיוק הזמן להרשות לעצמכם לאבד שליטה במידה מועטה, לצאת מהשבלונה שבה אתם חיים ולהרשות לעצמכם לבחור חיים שיש בהם גם יצירה ומעט קלילות. שתפו את הקרובים לכם במטרותיכם ותיראו כמה שהם שמחים בשבילכם על שינוי תפיסת עולמכם.

מאזניים - מבחינה אישית ורגשית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להתחבר לצד הפחות חזק שלכם - הוא הצד הרגשי. אתם מנסים לשמור על קור רוח בכל מצב. הכוכב וונוס המקושר איתכם ואחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום שמבקש לפרוץ החוצה, ולכן זה הזמן להנאות וגם לטפח את הכישרון שלכם ליחסי אנוש ולקבל את מלוא הפידבק לכך.

עקרב - הכוכב יופיטר שמביא מזל והצלחה נמצא במזל שלכם וימשיך להיות גם בחודשים הקרובים ולכן נצלו עובדה זו להתחלות החדשת בחייכם שכל כך חיכיתם להם . משמעות עובדה זו היא גם כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. הנושאים הכספיים ימשיכו להיות משמעותיים עבורכם בפרק זמן זה וחשוב שתפעלו גם למען העתיד המקצועי שלכם.

קשת - השמש בשמיים נכנסה אליכם לבית הקריירה ונותנת לכם יותר כוחות מבעבר להשלים נושאים חשובים בחייכם. מצד שני הכוכב סטורן שעכשיו מבצע נסיגה בבית הכספים שלכם ממש גורם לכם להרגיש פחות טוב עם עצמכם ויותר חלשים ורגישים מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון ללמוד לקחת לעצמכם זמן פנוי ואפילו בכוח על-מנת לגייס מתוך עצמכם את המשאבים החיוניים הדרושים להגיע להבראה מוחלטת.

גדי - זוהי תקופה מתאימה לניסיון לממש קשרים בין אישיים בנושאים המאוד חשובים לכם והם הנושאים הקשורים לקריירה ולרצון שלכם להידחף חזק בנושאים אלה על-מנת להוכיח את יכולותיכם שהן בהחלט לא מבוטלות. חיזוק מערכות היחסים החברתיות והאישיות שלכם יהיה מאוד חשוב כיוון שישנם אנשים לא מעטים שבטוחים שאתם פועלים אך ורק עבור טובת עצמכם ופחות רואים את הזולת.

דלי - אתם נמצאים היום בתקופה שהיא מאוד נוחה לחיזוק ולקיחת אחריות על מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם. בית הזוגיות והשותפויות שלכם מופעל. מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם חברים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר לעצות בתחום העבודה המקצועי.

דגים - בשלב זה של חייכם נמצאים כוכבים רבים בבית החברים והחברה שלכם, כך שגם אלה מכם שמעדיפים את הלבד שלכם, תמצאו את עצמכם במקומות בהם יש מקום לצורך בשיחות שאין בהן תכלית אך חשובות לשמירה על יחסים של סטטוס-קוו עם אנשים שבתוכניות שלכם להיות איתם ביחסים טובים, כיוון שאינכם יודעים אף פעם מתי תצטרכו את האנשים האלה מחדש בחייכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  26/08/2018   |   עודכן:  26/08/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שני הסדרי חסינות שנחשפו בסוף השבוע מלמדים, כי רשויות החקירה בניו-יורק מעמיקות את התעניינותן בעסקיו של הנשיא דונלד טראמפ, ולכל הפחות - בהסכמי ההשתקה עליהם חתמו אנשיו לפני הבחירות ב-2016.
26/08/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
הנה זה מגיע - אך לא בטוח: בית המשפט המחוזי בתל אביב אמור לאשר, ככל הנראה, בימים הקרובים, את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר של השנה, שבה רוכשת חברת אקסטרא, בבעלות מוטי בן-משה, את השליטה המלאה בחברת אפריקה השקעות. הנושים, בעלי האג"ח, שהחברה חייבת להם כ-3 מיליארד שקל, יקבלו בין 2.23 ל-2.26 מיליארד שקל. הם יפסידו יותר מ-700 מיליון שקל. רוב הכסף, אך לא כולו, ישולם על-ידי בן-משה.
24/08/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
כיצד הלייבור לא נפגע מהאנטישמיות של קורבין מה זה משנה אם טראמפ אמר niger מי אמר שמגיעה לאלשיך אוטומית עוד שנה מדוע יש שוב ושוב משברים סביב השבת מאיזו הפרעת קשב סובל רון חולדאי למה המדינה לא מפצה בצורה מלאה על זיכוי
24/08/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
דונלד טראמפ גנב את הבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר 2016. זו המשמעות הציבורית, הפוליטית וההיסטורית של מה שמתרחש ביומיים האחרונים. ונדגיש: זו אינה משמעות משפטית; אפילו אם יוכח שטראמפ מעורב במעשה פלילי בנושא זה - וכרגע אין לכך הוכחה - לא ניתן להעמידו לדין על כך. ונסביר.
23/08/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
ברית אחרי אלף שנה בסין? כן, אתם שומעים נכון. בעל השמחה הוא לא אחר מנכדו של הרב דוד גרוסמן, רב מגדל העמק ומייסד רשת מוסדות החינוך "מגדל אור". הנכד ורעייתו הם שליחי חב"ד באזור, אשר הקימו לתחייה את יהדות סין המפוארת.
23/08/2018  |  ציפי לידר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il