|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תחזית אסטרולוגית לראש השנה

תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות: טלה - מדצמבר יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם נסיעות לימודים וחו"ל שור - מתחילת שנת 2019 יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים, זכיות וכו' תאומים - עד לסוף השנה תעבירו את הזמן ביכולת שלכם לעבוד עבודה קשה סרטן - אל תהססו לעבור ממקום עבודה אחד לשני אריה - הזמן לסגור קצוות פתוחים במעגל המשפחתי בתולה - תשקיעו יותר זמן, מרץ ואנרגיה בשיפור תנאי וצורת החיים
01/09/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

  • טלה - עד לסוף השנה, יכולים להיווצר אצלכם מצבים שכבר מזמן ציפיתם להם כתוצאה מהעובדה שהכוכב יופיטר הידוע ככוכב המיטיב הגיע לבקר בבית הכספים שמתקבלים מאחרים, זכיות וכו'. לפנויים שביניכם עשויים להיות ימים טובים שבהם תוכלו להכיר את האנשים המתאימים שייכנסו לחייכם גם ברמה האישית. גם החושים המיסטיים שלכם יהיו טובים יותר ותהיה לכם הזדמנות לפתח תחום זה. החל מחודש דצמבר יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם נסיעות לימודים וחו"ל ונראה שזה יהיה הזמן הנכון לפרסם את עצמכם. במידה וצפויים לכם נושאים משפטיים לטיפול, גם זה ייפתר השנה לזכותכם.

  • שור - כוכב השפע מבקר אצלכם עד לסוף השנה במקום המקושר עם כל הקרובים אליכם ברמה האישית אינטימית וברמת השותפויות של חייכם גם אם הן על-רקע תעסוקתי. זה בדיוק הזמן לחדד עניינים ולבדוק מה אתם מצפים מהצד השני ומה אתם מוכנים לתת בתמורה. מתחילת שנת 2019 יעבור כוכב זה למקום המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים, זכיות וכו'. לפנויים שביניכם עשויים להיות ימים טובים שבהם תוכלו להכיר את האנשים המתאימים שייכנסו לחייכם גם ברמה האישית, שם תרגישו רצון למגע ויחסים הדוקים. גם החושים המיסטיים שלכם יהיו טובים יותר ותהיה לכם הזדמנות לפתח תחום זה.

  • תאומים - הכוכב יופיטר נמצא עכשיו בבית העבודה שלכם ולכן נראה שעד לסוף השנה תעבירו את הזמן ביכולת שלכם לעבוד עבודה קשה אך במקביל גם לזכות בהערכה על תפקודכם. נראה שאתם עושים את העבודה בצורה טובה ולכן אלה שמכירים ביכולותיכם מבקשים את קרבתכם. השתדלו להשאיר זמן גם לעצמכם בתוך כל העבודה, שאתם כמעט מכורים לה. החל מתחילת 2019 יעבור כוכב השפע לבית השותפויות שלכם וייתן לכם כשנה אפשרות לשפר את הזוגיות האישית שלכם, או לחלופין למגנט אליכם את האנשים הנכונים לזוגיות המבוקשת, כמו גם לחזק שותפויות חדשות או מתחדשות, על-רקע מקצועי.

  • סרטן - עד לסוף השנה הנוכחית יהיה כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר בבית היצירה שלכם. עובדה זו אמורה לשמח אתכם כיוון שתוכלו להוציא ולבטא את היצירתיות שבכם, כפי שבאמת הייתם רוצים. גם יחסים עם אנשים קרובים לכם אך צעירים מכם, כמו הילדים שלכם יהפכו משמעותיים יותר ותוכלו לשפר את היחסים איתם . לקראת תחילת השנה הבאה יגיע כוכב השפע למזל קשת הוא בית העבודה שלכם ואז ייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות להצלחה. אל תהססו לעבור ממקום עבודה אחד לשני. בהחלט גם ייתכן שתקבלו העלאה במקום הקיים ותרגישו כי ההערכה אליכם גוברת והולכת.

  • אריה - עד לסוף השנה יבקר הכוכב יופיטר בבית המקושר עם המשפחה הגרעינית שלכם ואתם צפויים לבשורות טובות ומשמחות על-רקע זה. זה הזמן לסגור קצוות שעדיין נשארו פתוחים במעגל המשפחתי שלכם וגם לפתור בעיות רגשיות שהיו לכם על רגע המשפחה. הדברים ייפתחו וייפתרו. אל תחמיצו הזדמנויות שיגיעו מכיוון המשפחה. מתחילת 2019, יגיע כוכב השפע לבית היצירה והילדים שלכם ולכן תוכלו לבטא את עצמכם בדרך ייחודית ומקורית. עדיף להפגין את היצירתיות שלכם בדרך שתגרום לכם גאווה ולבנות יחסים אישיים טובים עם ילדים וצעירים מכם במשפחה.

  • בתולה - הכוכב המוכר בשמו הידוע יופיטר וגם הכוכב המיטיב נמצא אצלכם בבית המקושר עם הסביבה הקרובה. משמעות עובדה זו היא כי אתם מוכנים להשקיע הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בשיפור תנאי וצורת החיים על-מנת לעשותם מושלמים וטובים יותר מבחינתכם. נראה שלקראת סוף 18, בעקבות ההתנהלות שלכם, תצליחו לשדרג את היחסים גם עם המעגל המשפחתי הראשון שלכם ולפתור בעיות ישנות שהציקו לכם. חשוב מאוד לא לפספס הזדמנות זו. מתחילת שנת 2019 יעבור הכוכב זה למקום המקושר עם התא המשפחתי ולכן יהיה זה הזמן הנכון לבנות את עצמכם מחדש בתוך המסגרת.

  • מאזניים - עד לסוף שנת 2018 נראה שכוכב השפע המוכר בשמו יופיטר עדיין מחייך אליכם וגורם לכך שתצליחו ליהנות מהרחבת הכנסות ומשפע של אפשרויות חדשות שנפתחו עבורכם בתוך המאזן הכספי של הבית. זה הזמן לפתוח קופות חסכון שונות ולשדרג אותן בהתאם למציאות החדשה. ולאחר שביססתם את מעמדכם הכלכלי יגיע הזמן החל משנת 2019 למצוא לעצמכם את הפינה הפרטית האישית שלכם שאולי תרצו לקנות אותה או אף לשפץ את הקיים בהתאם למטרותיכם, בתוך המסגרת הביתית ובלבד שתיתן לכם תחושת התחדשות.

  • עקרב - הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם ועל כן עד לסוף השנה, זוהי שנה ברוכה שבה יש לכם אפשרויות למצות את מקסימום ההנאות מנושאים ותחומים שבהם אין לכם כל רצון להפסיק ולהוכיח את עצמכם ויכולותיכם ובעיקר מבחינה אישית שם בהחלט הייתה לכם התחדשות. גם מבחינה כספית, תהייה זו שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר שמעניק גם שפע כלכלי, ייכנס בתחילת השנה הבאה למשך שנה לבית הכספים שלכם. נראה שאכן תמשיכו ליהנות מפריחה כלכלית, ובלבד שתשכילו למצות את הנתונים העומדים לזכותכם, רק כך תוכלו לממש את כל תוכניותיכם ולתכנן לעצמכם עתיד כספי טוב יותר.

  • קשת - זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שיכולה להתארך מעבר למקובל כיוון שכוכב השפע הגיע לבקר בבית תת-המודע שלכם. למרות שייתכנו קשיים רגשיים הרי שזוהי תקופה מצוינת להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולבדוק מהם הקשיים הרגשיים שהפריעו לכם עד היום להתפתח. יש לכם הזדמנות פז לסגור מעגלים עם הסביבה, בדרך שתקל עליכם להיפתח להתחלות חדשות. בתחילת שנת 2019 יגיע הכוכב למזל שלכם ואז תרגישו שיש לכם יכולת להתחלה חדשה שכנראה הגיעה גם בעטייה של העובדה שעשיתם עבודה משמעותית על תת-ההכרה שלכם והגעתם לתוצאות הנכונות לכם.

  • גדי - הכוכב יופיטר נמצא כבר השנה בבית החברים והחברה שלכם כך שנראה שעדיין יש לכם הזדמנות נהדרת לשווק את עצמכם דרך העיסוקים שלכם ואף להעלות את מעמדכם החברתי דרך אנשים שיכולים לעזור לכם בכך. המעמד החברתי מאוד משמעותי עבורכם ואתם בדרך הנכונה להיות בחברת אנשים שתמיד חפצתם להיות בקרבתם, אך עד עתה הדבר נמנע מכם. בשנה האזרחית הקרובה ייכנס כוכב השפע לבית תת-המודע שלכם ואז תוכלו לקבל הארה לגבי דרך התנהלותכם וגם אם יהיו קשיים כתוצאה מפחדים שיתעוררו תוכלו להתפתח דרכם ולשדרג את עצמכם.

  • דלי - בשנה האחרונה כבר מבקר אצלכם הכוכב יופיטר בבית המקושר עם קריירה ולכן עדיין זה הזמן הנכון לעזור לעצמכם בכל הקשור לתחום זה. זה הזמן לשנות ולמצות את האפשרויות להתחלות חדשות ולא לאפשר לבעיות נושנות להפריע לכם להתפתח, בגלל העובדה שאתם אנשים שמעדיפים להרגיש קביעות במקום העבודה. אל תהססו להתעמת עם הממונים עליכם. החל מתחילת שנת 2019, יעבור כוכב השפע למקום המחבר אתכם מבחינה חברתית אל האנשים המתאימים והנכונים לכם להמשך תוכניותכם להתפתח בחיים ולכן כדאי לכם להיות זהירים בהתנהלותכם.

  • דגים - הכוכב יופיטר יימצא השנה עד לסופה במקום המקושר עם כל התחומים של נסיעות למקומות רחוקים וקרובים על-מנת ליהנות מהאפשרויות החדשות שיכולות להיווצר אצלכם. מבחינה משפטית, זהו זמן שבו עדיין כדאי לכם לפתור את כל הבעיות הביורוקרטיות שנוצרו אצלכם, כיוון שנראה שהכוכבים בשלב זה לטובתכם והניצחון מובטח לכם. רק לקראת תחילת שנת 19 יעבור הכוכב לבית הקריירה שלכם ועידן חדש של התקדמות עשוי להתפתח אצלכם. זה בדיוק הזמן לחשוב על אפשרויות קידום ופיתוח בעבודה. אל תהססו לפנות למקומות חדשים ולעזוב את הקיים במידת הצורך.

תאריך:  01/09/2018   |   עודכן:  01/09/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית אסטרולוגית לראש השנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן קפלן (51) חתם (יום ה' 30.8.18), לראשונה בחייו, על דוח תקופתי של חברה ציבורית. קפלן מכהן, זה שלוש שנים ורבע כמנכ"ל עמידר, אז חברה ממשלתית וכיום גם חברה ציבורית הרשומה בבורסה וחייבת לפרסם את מאזניה.
31/08/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
כבת להורים יוצאי מדינות חבר העמים, עובדת היותה של ד"ר אילנה קולודקין-גל (38) ילידת הארץ אינה משמעותית בעיניה, שכן נולדה לזרועותיה של תרבות רוסית מובהקת. הוריה חוו חוויית הגירה חזקה, ויחד עימם עברה את תהליך ההתאקלמות בארץ, בשנותיה הראשונות. ילדות רוסית קלאסית בחולון שכללה לימודי מדעים ונגינה על פסנתר ומדי פעם טיולים לנבחרת הספורט עם שני אחיה הקטנים. בצבא שירתה שירות רגיל שלא מיצה את כישוריה. את לימודיה האקדמיים החלה בפקולטה לרפואה, משם נדדה לביולוגיה. במהלך התואר הראשון פגשה במעבדה את מי שהפך לבעלה, כשהוא היה כבר דוקטורנט וכיום היא אם לשני בנים בני 4 ו-8. התואר השלישי (במסלול ישיר לדוקטורט) היה בחקר התאבדות של חיידקים, באוניברסיטה העברית. במסגרת המחקר שכנעה חיידקים להתאבד כדי לייצר אנטיביוטיקות חדשות.
31/08/2018  |  שרון מגנזי  |   כתבות
עבריינות היא דבר גרוע מאוד, והיא עוד יותר גרועה במקרים בהן רשויות האכיפה מתעלמות מן החוק כאשר הדבר נוח להן. הימנעות מאכיפת החוק או אכיפה בררנית שלו, הם הדרך הבטוחה לאנרכיה - מהסוג שגורם לקריסתו של הסדר החברתי ולהתפוררותה של מדינה. הנה כמה דוגמאות אקטואליות
31/08/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
1. ושוב זה ההיבריס. אותו חטא גאווה קדמון, המפיל חללים מאז אבחנו אותו היוונים לפני אלפיים שנה. הקורבן הפעם: נוחי דנקנר. הוא הצליח לעבור עשרות שנים בעולם העסקים בלא שידבק רבב בשמו הטוב. גם נפילת אי.די.בי יוחסה - ובצדק - לכשלים ניהוליים ועסקיים, ולא להתנהגות פלילית או פסולה. ועל מה דנקנר נופל? על שלושה ימים של עסקות במניות הקונצרן בהיקף של כמה עשרות מיליוני שקלים. לא גרושים, אבל כסף קטן ביחס לכספים שעברו תחת ידו ואפילו ביחס לאותה הנפקת חברים שביקש לקדם.
29/08/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
החגים מתקרבים אלינו בצעדי ענק, ועובדים רבים תוהים בערבי החג, מה נוהל העבודה בחול המועד, האם המעסיק מחויב להעניק להם שי לחג וכן הלאה. חשוב להבין כי זכויות העובדים בימי החג נקבעות בהתאם להסדרים שונים: חוקים, הסכמים קיבוציים/צווי הרחבה, הסכמים אישיים ונוהג במקום העבודה. ככלל, אם חלים מספר הסדרים במקביל במקום העבודה, על מקום העבודה לפעול על-פי ההסדר שמיטיב עם העובד.
29/08/2018  |  עו"ד סיגל סודאי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il