|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

תחזית אסטרולוגית לשנת תשע"ט

יש מקום לאופטימיות: אחרי תקופה ארוכה של קושי להגיע להסכמות בכל המישורים, בשנה הקרובה, פוטנציאל לחזור לשותפות ולהסכמות בדרך שבה יתקבלו החלטות החשובות לנו בדגש על תכנון עקבי בבחירת מטרות שיחזקו את המדינה. נתניהו ממשיך להנהיג את ישראל גם אחרי הבחירות
09/09/2018  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
נתניהו. ממשיך במפת המדינה [צילום: אבי דודקביץ/פלאש 90]

תחזית אקלימית וכלכלית על-פי סודות האר"י הקדוש לתשע"ט
"שנת בצורת - יהיה הרבה גשם בתחילת השנה, אבל בזמן החריש יפסיק הגשם ותתייקר התבואה שלושה חודשים - טבת, שבט, אדר (6.12.2018-10.10.2018) ואח"כ ירדו גשמים בינונייים ותוזל החיטה".
מצאתי עוד תחזית:
חיזוי העתיד האקלימי והכלכלי לפי הימים בהם מופיעה תקופת טבת, חוכמה של רבי משה הדרשן ז"ל.
"אם א' טבת יהיה ביום ראשון, אז באותה שנה יהיה גשם רב ובסוף הקיץ מעט גשם בעולם והזרעים לא ינבטו טוב, והמזון יהיה בכמות מעטה אשר תספיק להשביע אנשים"
השנה תשע"ט, א' בטבת יחול ביום ראשון.

הכוכבים מעידים על שנה שתמשיך ותהיה טובה לנו. נמשיך ונזרום קדימה, עם שמחה לצד חזון, ורצף פעילויות בלי זעזועים (חוץ מ"הבלאנן" הצפוי בתקופת הבחירות). מבנה הכוכבים ימשיך ויחזק את קיומה של המדינה, על אפם וחמתם של אלה המנסים לחפש את הדרך לערער אותה (וכל אחד מכם יודע למי הכוונה, לאיזה גופים, ישויות או מדינות).

מבנה הכוכבים מציג דרך שבה ייפתרו בעיות בינינו לבין עצמנו. בעיקר אחרי מעברו של כוכב נפטון על ציר 7-1 שעדיין משפיע עד ינואר 2019, גם בגלל גורמים חיצוניים. נפטון שהיה על הציר הזה, הקשה והפריע להגיע להסכמות בינינו לבין עצמנו (האזרחים), וגרם לקשיים ולשיתופי פעולה במסגרות חזקות עם השפעה, כולל הממשלה, וגופים אחרים במדינה. נפטון היה הגורם לבלבול ולמבוכה, לדחייה של החלטות, וזאת בנוסף להצהרות של אנשים "אופטימיים" הבטוחים בעצמם - תופעה שנראתה אצלנו כמעט בכל מקום. וגם גרמה למחשבה של "יהיה בסדר" - אידיאליזציה שלא תמיד הייתה לה בסיס. הנפטון יצר וממשיך לעורר אנרגיה מתחת לפני השטח (שוב בעזרת אותם גופים הפועלים נגד המסגרות הפורמליות של המדינה) - שיהיה צריך להתמודד עם תוצאותיה.

למזלנו, מצטברות קבוצות כוכבים על ציר 10-4, שיביאו איתן פוטנציאל לחזור לשותפות ולהסכמות בדרך שבה יתקבלו ההחלטות החשובות לנו. הדגש יהיה על תכנון עקבי בבחירת מטרות שיחזקו את המדינה. להבין מה עיקר ומה טפל ולפעול בהלימה. כוכב נפטון ישנה מגמה במעגל אחר המשפיע על ההורוסקופ בציר 10-4, אולי רומז על אפשרות שתקום ממשלה חדשה שתאחד בה כמה זרמים אחרי הבחירות הצפויות במהלך 2019, אחדות שתוכל להשפיע גם על הסכמות בין כולנו (אפשר להסכים לא להסכים, אבל נלמד לעשות זאת בכבוד הדדי, בשפה המכבדת זה את זה) לעבוד ביחד על אינטרסים משותפים למדינה של כולנו. יואילו נא ויתעלו חברי הכנסת והשרים מעל החישובים הקטנוניים ביום-יום. את ההערה הזאת אני כותבת כשאני בוחנת את מפת הממשלה הנוכחית שקמה במאי 2015. בה כוכב פלוטו מככב. כששומעים לאורך זמן כמה מהשרים (גם לשעבר), בסגנון מילולי והתבטאויות שמשמעותן היא שכל אחד מהם בטוח בכוחו ושאין בלתו. אפשר להבין כמה כוח ואיפוק נדרשים ממי שעומד בראשה של הממשלה הנוכחית, להתעלות ולהמשיך את השותפות בממשלה הזאת.

במציאות, הפתיעה ושימחה אותי ההודעה שיצאה מהלמ"ס על כך ש-89% מאזרחי המדינה מרוצים מחייהם כאן במדינה שלנו. אופס, זה לא מתאים לרשימות הפרשנים "הבכיינים" החכמים מטעם עצמם. שכמעט כל התכנים במאמרים שכותבים מסתכמים בלהתלונן "אכלו לי, שתו לי". וכמה כולם מסכנים כאן.

הבחירות יתקיימו במהלך 2019. כשנדע את המועד (יום וחודש) אכתוב גם על המועמדים שיהיו רלוונטיים מהמפלגות השונות. בינתיים לאלה ה"דואגים" - ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו, גם לקדנציה החמישית. את המסקנה הזאת אני בונה מהמפה המסמלת את תפקידו בשילוב עם מפת המדינה. זו מעידה שהוא ממשיך למלא את התפקיד שקיבל על עצמו, במרס 2009. לא נראה שיש התפתחות שעלולה להכשיל אותו בעתיד.

ה"חקירות"? ימשיכו להעסיק את ה"תקשורת", כדי שהיא עצמה לא תשתעמם חלילה.

ויאיר לפיד? עם הכוכבים המלווים את המפה האישית שלו עם המדינה, משתדל להיות במרכז עם תמיכה של דמויות מוכרות ומפרגנות, נזכור שיאיר לפיד הוא "יש עתיד".

המפה המשותפת שלו עם המדינה הפוכה למפת המדינה! האלמנט האשלייתי קיים עם נפטון דומיננטי. למעשה הוא ממשיך להיות בחיפוש ותהייה – ומקבל החלטות לפי השינויים מסביב. הצירים 1-7, 5-11, 6-12 מציגים אדם שלוקח כיוון בלי להיות בטוח בו, תמיד משאיר את האופציות פתוחות. או שבוחר שני כיוונים בו-זמנית. הכוכבים מספרים: "אין עתיד".

הכלכלה

על ציר 11-5 במעגל אחד אורנוס ועל מעגל אחר פלוטו, ממשיכים לחזק את הכלכלה כאן בארץ. שילובי הכוכבים מעידים על שיתופי פעולה עם כוכבים על ציר 9-3 ועוזרים להתפתחות היבוא והיצוא. ערוצי המידע פתוחים לכל מקום וימשיכו לאפשר את השתלבות בין המדינות בעולם הגדול. חלק מהתחזקות כוחה של מדינת ישראל, למכור ידע שאומות העולם רוצות לרכוש בכל התחומים. ציר 9-3, משקף גם הזדמנויות שמקבלים בהדרגה בשיווק בכלל, ואם יודעים לזהות אותן ולשמור על סבלנות מצליחים מאוד.

ציר 9-3 מסמל הכרה בקיומה ובערכיה של המדינה, מה שעוזר כמובן גם כלכלית למדינה שלנו. אבל לא תמיד נקבל הכרה והסכמה מהעולם על מהלכים של המדינה. אין אשליות, (כשיש כוכבים על ציר 12-6) הוכחנו שהחוויה ש"העולם כולו נגדנו" שליוותה את מדינת ישראל במהלך 70 שנותיה, הגיעה כאילו "רשמית" בעקבות החלטות שבבסיסן הערכים של העם היהודי, או פעולות הנעשות למען ביטחון המדינה. אבל האמת היא אי-שם במקום אחר. לאחרונה, שוב אנחנו שומעים שיש נסיונות של כמה מ"אוהבי ישראל", או "אוהבי היהודים" (לדוגמה מפלגה גדולה וחשובה במדינה ה"נאורה" בריטניה) המשמיעים סיסמאות שאופיין ברור, אבל זה לא מה שישבור אותנו. הוכחנו זאת והגענו עד הלום, כמדינה, חזקה ופורחת.

מזכירה לכם, שנכתב כאן על כך שלמעבר אורנוס למזל שור תהיה השפעה על התנהלות וחוקי הבנקים. השבוע התבשרנו על המהלך שעשתה שרי אריסון, ביחס לשליטה שלה בבנק הפועלים. זו הסנונית הראשונה.

המצב הביטחוני

למעשה אנחנו במלחמה, לא כמו שהכרנו מהעבר, אבל עם למעלה מ-200 תקיפות בסוריה, לא נוכל לדבר על שקט ושלווה, למרות שאנחנו ממשיכים לנהל את חיינו כרגיל עם הרבה שמחה.

המתח הביטחוני ימשיך ללוות אותנו. אין אשליות. הפלשתינים ימשיכו לאתגר במילים ובמעשים את קיומה מדינת ישראל, בלי רגע דל. וזהו אתגר מתמשך לצערי הרב, בלי תאריך תפוגה הנראה לעין. בספטמבר, המארס יחזור למנעד מתוח עם אורנוס בשמיים (האורנוס במזל שור עבר וימשיך לעבור על ציר 4 במפה של "חמסטאן"), כך שיתכנו שוב ארועים "לא צפויים" בדרום. כוכב מארס יחזור למזל דלי בין 10.9.18 עד 20.9 וזו תהיה רצועת זמן הרגישה. ואם לא די, אורנוס מאתגר גם ציר ראש/זנב דרקון, עד סוף חודש דצמבר 2018, חודשים שיהיו אלימים ויכללו תוהו ובוהו.

אבל לא רק אצלנו! (לא מנחם כלל) זה ישפיע על חוסר ודאות בנוסף לארועי טרור ואלימות קשים בהרבה מדינות. מה שלמעשה קורה כבר לאורך זמן.

תקופה רגישה אצלנו עלולה להיות מ-25.12.18 עד סוף מאי 2019. הכוכבים מציגים התכנסות ברצועת הזמן הזו. חווינו זאת בקיץ האחרון. נכון שאלו היו בעיקר תושבי עוטף עזה שנפגעו. אבל המתח הרגשי השפיע גם על כל אזרחי מדינת ישראל שחיכו בחשש שיתפתח "משהו" יותר גדול בגלל הכעס והעלבון, אותו מנעו לעת עתה ראש הממשלה ושר הביטחון.

המתח שקיים גם בצפון ימשיך! ב-21 בינואר 2019 צפוי מופע של ליקוי לבנה עם הירח על מרכז השמיים במפת המדינה. וגם אחריו בקיץ, צפוי מופע ליקוי ב-17.7.2019. שני אלה הם סיבה גם להתפתחויות של מתח צפוי, לצערי הרב.

ראש דרקון/כירון גם יהיו לאורך השנה על ציר 8-2 במפת המדינה. המשמעות: קביעת גבולות ברורים כדי למנוע פגיעה. אלה "ישפיעו" גם על תאונות ואלימות. שמרו על עצמכם.

במפה המקודמת של מדינת ישראל, השמש בתחילת מזל אריה, המעבר של כוכב אורנוס בשור מציג שינויים הנובעים ממתחים על-פי רוב לא צפויים.

הצצה על מפת צה"ל המקודמת מציגה שהכוכבים מחזקים את העובדה שהכוננות תימשך.

המסקנה היא שאנחנו בשנה שהמתחים יעלו ויירדו לסירוגין, אבל לא ייעלמו.

תזכורת על הסכמי אוסלו

תזכורת זו נכתבת אחרי ש"חגגו" כאן בימים האחרונים 25 שנה להסכמי אוסלו.

להלן קטע מרשימה שנכתבה כאן ב-B>14.12.2012 (שימו לב לתאריך בבקשה): "אחרי ההתפתחויות האחרונות באזורנו, נשמעו קולות על אודות תקפות הסכמי אוסלו שנחתמו ב-13.9.1993 בוושינגטון. למעשה, מצבי הכוכבים על ההורוסקופ של ההסכמים, מעידים שאלה אינם רלוונטיים. זהו חזון שמתרחק, מאבד מהתוקף שלו, למרות שיש ניסיון מגורמים שונים "להחיות" אותו, אבל ההנשמה היא מלאכותית. המציאות תחזור ותוכיח שאין לכך סיכוי... במפה המשולבת בין מדינת ישראל והסכמי אוסלו, עם מצב הכוכבים על ציר 10-4 ו-11-5 לא תהיה הצהרה פומבית שההסכמים בטלים מצידה של מדינת ישראל, אלא מעין פשרה לצד מערכת יחסי ציבור שתעשה המדינה בנושא, בעיקר בחודשי הקיץ 2013. אבל כשבוחנים את המפה של הסכמי אוסלו עם הפלשתינים, רואים שאלה ימשיכו בתהליכים חד-צדדיים לרוקן את ההסכם מתוכנו. הפלשתינים יעשו את ה'עבודה' עבורנו, ולנו כמדינת ישראל יהיה קל לומר שאנו דבקים בהסכם, בעיקר מול העולם. הבעיה שלנו תישאר ה'אהבה' של מדינות אירופה למדינת ישראל" .

הערה: ב-17.9.1993, מיד אחרי ש"התבשרנו על הסכמי אוסלו" כתבתי רשימה מפורטת בעיתון מעריב "על הכוכבים והשלום" (שימו לב לתאריך הצמוד לחתימת ההסכם). הרשימה הייתה על בסיס החתימה בוושינגטון על ההסכמים ב-13.9. ניתחתי את ההורוסקופ של ההסכם, ביחס למפת מפת המדינה שלנו. כבר אז היה ברור שיש הרבה "סודות" שמשולבים בתוך ההסכם (כוכב מארס, שעבר אז על כוכב נפטון במדינה, "צועק" הונאה!) אשר יתנפצו בבוא היום ויגרמו לחוסר יציבות באוקטבה גבוהה במיוחד, וכל המסגרת המדינית תעבור זעזוע עם כוכב אורנוס ירחי (על ציר 10-4) שתמיד מפתיע ומנפץ בעיקר בועות ואשליות (במהלך 1995-1994) המפה עצמה מעידה על פוטנציאל לאלימות לשפיכות דמים, כך שנקודות הפתיחה לאותו הסכם היו גרועות, והניסיון גם היום לדבוק בו מציג ניסיון "התאבדות" ויסלחו לי אלה שהשקפת עולמם לאורך כל השנים נשענה על תקוות שווא שנוצרה בפזיזות גדולה. כל השאר כתוב בין דפי ההיסטוריה. "הכוונה היא יסוד המעשה" [ר' משה אבן עזרא]

תזכורת מהרשימה שנכתבה כאן ב-2.8.2013 על נוחי דנקנר:

"...האופי של דנקנר (הצורך בשליטה) גרם לו ליצור תנאים אופטימליים לדעתו כמובן, כאלה, שיגנו עליו מפני תחרותיות, ואותה ריכוזיות שבנה היא זו שפגעה בו! גם אם יצליח לעכב את המצב באמצעות תהליך משפטי זו תהיה רק השהיה לטווח קצר. בנוסף המפה המשותפת שלו עם המדינה מעידה שהוא פועל בכמה מישורים, אבל עם כוכבים על ציר 7-1 (במפה המשותפת) ו-12-6 התהליך שגלש אליו הוא בלתי נמנע".

"אשרי אדם מפחד תמיד ומקשה ליבו יפול ברעה"
[משלי כ"ח, י"ד]

תאריך:  09/09/2018   |   עודכן:  09/09/2018
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"לב לבייב מתרחב יותר מדי, זה לא ייגמר טוב" – אמר לי איש הנדל"ן הוותיק שלמה גרופמן (81). הוא לא אמר זאת השבוע, כאשר בית המשפט אישר לקבוצת בן-משה לרכוש את אפריקה-השקעות מלבייב, אלא לפני שנים רבות, בשיחות איתי. נימוקיו היו ברורים וחדים: הניסיון להכניס חברת נדל"ן ישראלית לגוב האריות של כרישי הנדל"ן המקצוענים באירופה, בארה"ב וברוסיה, עלול להביא לקריסת החברה. למרבה הצער, זה מה שקרה.
07/09/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
ראש השנה הוא יום הדין לא רק לפרט אלא גם לכלל, ולא רק לעם היהודי אלא לכל אומות העולם. כל מדינה מתמודדת עם סוגיות ובעיות משלה, ובחרנו להפנות את המבט לכמה מן הבולטות שבהן
07/09/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
מסורת עתיקת ימים "מצווה" עלינו לאכול בארוחת ראש השנה מזונות מסוימים ורובנו אכן ממלאים את הדרישות. ללא ספק מזונות אלו טעימים ומתוקים. האם הם בריאים? בוא ונראה.
06/09/2018  |  אולגה רז  |   כתבות
ספר זה נכלל במסגרת מיזם היצירה, בשילוב נתינה שייסד המשורר ממשאביו הפרטיים בשלהי 2011, והוא מצטרף לחמשת ספריו הקודמים במסגרת המיזם, אשר במסגרתו בכל ספר מפרי עטו הרואה אור מאותרת עמותה נבחרת המטפלת בילדים ונוער מאותגר, שלה מוקדש הספר; ערכית וכספית במתן תרומות "מעשר" מכלל הכנסות המחבר ממכירותיו, כאשר יתרת ההכנסות מוקדשות לספר חדש נוסף עם הכללת עמותה נבחרת נוספת.
06/09/2018  |  אשר וינשטיין  |   כתבות
מי שחשב כי אמנים מנותקים מהמציאות טועה, ודאי לאור התערוכות המתקיימות בבית האמנים בסבב זה (1-22.9.2018) ההיבט הפוליטי בולט במגוון תערוכות כאן וניתן מקום שווה לאמנים ממגזרים שונים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il