|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

קרב הענקים

אידלסון הוא הר-הכספים שנראה באופק מאחורי הנשיא טראמפ, בעוד סורוס הוא הר-הכספים המתמר מנגד זה האחרון היה הבסיס להקמת ארגון ג׳יי סטריט, בעוד הראשון אמר נואש מאייפק והפך למממן העיקרי של ארגון ה-IAC
16/09/2018  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
אידלסון. הר הכספים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]


שני צדדים למטבע אחת

אידלסון (המוכר יותר בשמו: שלדון אדלסון) ומקבילו היהודי-השונא-יהודים ג׳ורג׳ סורוס מובילים את אותו מאבק משני צדדיו - זה מנסה למגן ולחזק את מדינת ישראל, וזה מנסה לבקע את חומותיה, לנפצן ולהביא למפלת הפרויקט הציוני המודרני. כך נלחמים הם דרך פרוקסים על גורל העם והמדינה, כמו גם על הקול היהודי בארה"ב ומעבר לה.

אידלסון הוא הר-הכספים שנראה באופק מאחורי הנשיא (המשוגע לדעת כה רבים וטובים) טראמפ, בעוד סורוס הוא הר-הכספים המתמר מנגד. זה האחרון היה הבסיס להקמת ארגון ג׳יי סטריט, בעוד הראשון אמר נואש מאייפק (השדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון) והפך למממן העיקרי של ארגון ה-IAC.

ארגונו של סורוס מייצג את מרבית יהודי ארה"ב, רפורמים, קונסרבטיבים והדור החדש שאייפק לא מייצג אותם. עבורו המשך קיומה של מדינת ישראל אינו דבר חיוני או נחוץ, ועבורו בשל הכיבוש המתמשך וסבלו האיום של העם הפלשתיני, עדיף כנראה שמדינת ישראל תפסיק להתקיים. היהודים שסורוס מוביל אינם מרוצים ממדינת ישראל, ויהדותם עבורם היא דבר-של-תרבות, לאו דוקא אורח חיים ומסורת בת אלפי שנים שהיא חלק בלתי נפרד מעצם הוויתם.

הישראלים שהעתיקו מקום מגוריהם לארה"ב שאידלסון מוביל מרוצים עד מאד. עבורם ישראל היא מקום לביקור, בילוי ותזכורת, אך ישראל כבר אינה ביתם. ילדיהם כבר אינם יודעים קרוא וכתוב עברית, ולדבר, נו, הם מדברים עברית עילגת, כמו אמריקנים מלידה. היכן הם עצמם יקברו? בניכר כמובן. האם הילדים קשורים יותר לחגים היהודים או האמריקנים? המשקל זהה. ומי עובד ביום השני של ראש השנה, ביום האחרון של פסח וכיו"ב? כולם כמובן (לא כך בארץ, אך נראה ששכחנו).

את סורוס האוהב להפיל ממשלות, להשתלט כלכלית על מדינות וביחוד לפעול נגד המדינה היהודית אנחנו מכירים היטב. גולת הכותרת של חייו הייתה אהבתו את התקופה הנאצית עת היה ילד. בשבילו ההתנגחות המתמדת בישראל היא עיסוק מהנה, אתגר מיוחד - אגוז שצריך לנפץ לשבבים, לאבק דק, כך שלא ישאר ממנו דבר, אפילו הזיכרון ארור יהיה.

מנגד עומד אידלסון, ולו ולאשתו אכן אכפת מאוד מישראל. אידלסון נולד כאן בארה"ב, אך משפחתו הגיעה מליטא. הוא אינו מכיר וגם אינו רוצה להכיר את העולם הישן. הוא נולד לתוך העולם החדש, וכאן הפך לאחד מעשרים עשירי העולם. הוא מחלק כספים על ימין ועל שמאל - להציג את הנוער היהודי למדינת ישראל בפעם הראשונה בחייו, להלחם בתנועת החרם, לתמוך בנוצרים-אוהבי-ישראל, לקדם מועמדים רפובליקנים המאמינים בארה"ב, עם אחד תחת אלוהים.

יחי ההבדל בין שני צדי אותה המטבע: האחד שואף לטוב, לבסס ולבנות, בעוד האחר שוקד להרוס עד היסוד.

הדרך להפלת טראמפ עוברת דרך אידלסון

שני הגולייתים - סורוס ואידלסון - נלחמים זה בזה. לאחד עזרה מכל הכיוונים, כי מי לא ירצה לפגוע ביהודים (אפילו הם עצמם מזדרזים לעמוד בתור בכדי לעזור, לקחת חלק בפעילות כה ברוכה). לשני תחרות (מבית כמובן) המסיחה את דעתו. הנה סבן, מילארדר אחר (אמנם לא על כסא נכים, אך עם מבטא זר כה חזק), התומך של קלינטון והמפלגה הדמוקרטית. הוא מסיח את דעתו של אידלסון, שכן היהודים לא מסוגלים להסתדר ביחד, חייבים הם להלחם בינם לבין עצמם, כי אחרת משעמם להם יתר על המידה.

אין דבר שהשמאל ושונאי ישראל היו רוצים יותר מאשר לפגוע בנשיא טראמפ - הוא פשוט מעבירם על דעתם, והם מייחלים ליום בו יגיע סוף לסיוט המתמשך.

אידלסון קשור לטראמפ, אך מעבר לכך הוא זה המאפשר פעילות פרו-ישראלית כה נרחבת, דבר מאוס ותעוב ביותר בעיני השמאל ושונאי ישראל. לפיכך, דינו חייב להיות זהה לזה של טראמפ, וחייבים לנטרלו בכדי למזער את השפעתו השלילית בעיניהם.

טראמפ שנוא עד מאד, אך למרות שהוא אוהב-יהודים ואוהב-ישראל, הוא נוצרי (שקרוב לודאי נפל ברשת של היהודים מסביבו, מעורך הדין שהיום הוא השגריר בישראל, דרך חתנו היהודי ועוד ועוד יהודים המקיפים אותו ברשת זדונית). לעומתו, אידסון-על-כסא-הנכים ואשתו הישראלית הם היהודונים השנואים, הסטריאוטיפים המדויקים של היהודי השולט בכל ומנשל את הזולת אפילו מהכסות על עורם. האנטישמיות הנושנה חיה ונושמת ורק מצפה להזדמנות נאותה.

צריך יהיה למצוא דרך להפיל את אידלסון, שכן הוא יגרור אחריו את הנשיא. מה שלא הצליחו הדמוקרטים לבצע בעזרת ה-FBI והרוסים, אולי יצלח בידי שונאי היהודים בדרך אחרת. זוכר הקורא איך הממשלה הפדרלית בארה"ב הצליחה לפעול נגד המאפיה? על-ידי שימוש בחוקים על העלמת מיסים. אולי גם כאן ניתן יהיה למצוא משהו דומה.

אם זה נשמע הזוי, או נשכח מהזיכרון, הנשיא אובמה הפך גופים ממשלתיים לכלי נשק באמתחתו, כאלו שפגיעתם קשה וכואבת:

  • ה-CIA ריגל בירושלים נגד ראש הממשלה ואישים בכירים אחרים, בנסיון להכשילם בבחירות האחרונות.

  • רשות התעופה האמריקנית, ה-FAA, מדאגה כה כנה לטסים, הודיעה על איסור טיסות לארץ, כשטיל הגיע לקרבת שדה התעופה בן-גוריון. החלטה זו גררה אחריה ביטול טיסות מכל רחבי ארופה והעולם, וכך נוצר לחץ על מדינת ישראל עת היא הייתה תחת מתקפת טילים עזה.

  • אולי מורגש יותר מכל, רשות המיסים בארה"ב, ה-IRS, התלבשה על גופים עם עמדות שנראו פרו-ישראליות לחקור את מעשיהם, כמו גם מנעה בקשות של גופים חדשים להיות מוכרים כגופים ללא מטרות רווח, וכך שיתקה למעשה את תזרים הכספים כמו גם את פעולת הגופים הקיימים.

  • לא רק נגד ישראל, כי אם גם לבסס את השלטון ולהלחם במפלגה הרפובליקנית. עבור זה אפשר להעסיק את ה-FBI כמו גם רשויות אחרות, לצטט, לחבל, לכזב - הכל מותר, וכל שהפגיעה תהיה אנושה יותר, כך ייטב לכולם.

היהודים הדמוקרטים התרגלו משך שמונה שנות כהונתו של הנשיא אובמה שלפי דברם ישק דבר. העיקר היה לחץ בלתי פוסק על ישראל. כל האמצעים היו כשרים ומותרים - התערבות בוטה בבחירות בארץ, השפעה על מדיניות, כניעה לאירן ותשלום מזומנים אדיר שהועבר לטרור, פעילות נחרצת נגד הצד מנגד. מאז תחילת כהונתו של הנשיא טרמפ, הם מנסים לטרפד כל מהלך שלו, קטן כגדול, והם מרגישים מרומים, שדודים, אנוסים, מוכי גורל בשל הנשיא המשוגע, שבין השאר הכיר בירושלים כבירת ישראל והעביר את השגרירות אליה.

מחפשים הם כל דרך שהיא, כל שביב תקווה, כל הזדמנות שתקרה בדרכם, כל ריצוד של נקודת אור כחבל הצלה להפיל את הנשיא ולתקוף את הימני-קיצוני העומד שם מאחור, היושב על כסא הגלגלים שלו כשאשתו לצידו בשורה הראשונה בהשבעת הנשיא, בטקס חנוכת השגרירות בירושלים ובכל אירוע מתוקשר אחר.

נסיון כאמור יש להם למכביר - שמונה שנים אינטנסיביות במיוחד. והם אינם נמים ואינם ישנים, מחבלים הם תחבולות, זוממים הם מזימות, מייחלים הם ליום הנכסף.

האנטישמיות מתפרצת

רבים הדברים שעוד יכולים ועלולים לקרות. המעצמות הגדולות מותחות את שריריהן בסוריה, וארדואן השואף להיות הסולטן העותומני כמו גם ראשי אירן הרוצים לראותה משתרעת מהודו ועד כוש, שבע ועשרים ומאה מדינה, מתערבים ללא הרף. ישראל, אותה מדינה קטנטנה שלנו היא בית ומדינה ליהודים ומקלט ומחסה, תמצא עצמה בעומק התבשיל, כשכל אחד מהטבחים חובט, מתיז, בוחש ומערבב בכיוון שונה, בכוח-יתר.

בזמן הרה גורל זה, עת אירן ממשיכה להתעצם ולהתקרב לגבולות ישראל, עת מצבה של ישראל בדעת הקהל בעולם הולך ומדרדר, עד כדי כך שישראל נהייתה שוות ערך לדבר בזוי ביותר (ובשל כך דם יהודי הפקר - מה שיקרה ליהודים ולישראל מגיע להם ועוד יותר מכך), עת אנחנו חוגגים בטענת-שוא שידינו על העליונה ושמנצחים אנחנו את תנועת החרם היא ה-BDS, פגיעה באידלסון יכולה לערער את מוסד הנשיאות כולו, ומשם כל שעלה בידי הנשיא והשגרירה-לאו"ם ניקי היילי להשיג יקרוס, כמו ברעידת אדמה עזה במיוחד.

אנחנו היהודים, כולנו כאחד, מימין ומשמאל ללא הבדלי השקפה, שנואים ביותר. זו אנטישמיות עתיקת ימים במתכונתה המודרנית. וברגע שיוכח שהיהודי אשם, הרי שישכח מיד אם אותו יהודי היה "רפובליקני" או "לא-מספיק-דמוקרטי." אחד דינו - למוות.

נזכור שכך היה עם עלית הקומוניסטים לשלטון. בגרסה קצת שונה כך היה עם עלית הנאצים לשלטון, הם מאסו מהר מאוד לא רק ביהודים המהגרים העניים שהגיעו ממזרח ארופה, גם אותה אליטה של יהודים-גרמנים (כמו ישראלים-אמריקנים) לא הייתה רצויה, ואת הדרך להפטר מהם הם יזמו ויצרו בצורות מאוד יצירתיות.

האם דבר כזה - בלתי אפשרי בעליל - ייתכן בארה"ב במאה ה-21? ודאי וודאי. כך היה בונצואלה. כך גם בצרפת. כולנו חיים על זמן שאול, בכל מקום בעולם בו אנו נמצאים.

תאריך:  16/09/2018   |   עודכן:  16/09/2018
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קרב הענקים
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלטע קאקער
16/09/18 12:45
 
באום
16/09/18 20:30
2
מישל א.
17/09/18 11:44
3
שמץ חלודה
18/09/18 20:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בחשבון הנפש האישי שלי אני רוצה לפרושֹ על השולחן את הגדרתי למהות העיסוק בדברי תורה. מהי התורה ומה הכוונה בלעסוק בה, האם זה אומר לקרוא בה לעיין בפרושי חז"ל עליה, ללמוד משניות מסכתות והלכות, האם העיסוק בתורה מסתכם בשלושת הפועלים לקרוא ללמוד ולעיין? לא, זו תשובתי, בשום פנים ואופן לא, העיסוק בתורת משה המקורית אינו מסתכם בשלושת הפועלים הללו. הוא הרבה מעבר לזה, להלן ההסבר המלומד שלי.
16/09/2018  |  אלברט שבות  |   מאמרים
המאמר הקודם חשף את עומק ההיפנוזה שעדר האנושות חי בה בתקופתנו. ננסה שוב לחלץ אתכם מן המאטריקס בו אתם חיים.
16/09/2018  |  אהרון שחר  |   מאמרים

16/09/2018  |  עו"ד אברהם הללי  |   מאמרים
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מוכיח שוב ושוב כי הוא ניצב לצידה של ישראל במאבקים הבינלאומיים הקשים בהם בפניהם היא ניצבת
16/09/2018  |  מרדכי ליפמן  |   מאמרים
שבוע טוב לך, אלדד יניב, אביר איכות השלטון בעיני עצמך. ביום שישי האחרון (14.9.18) האדרת והיללת חדירה מוגזמת לפרטיותו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. קבוצת מפגינים לבושת חולצות מחאה שעליהן הכיתוב crime minister הגיעה למה שהגדרת "הסופרמרקט של מנדלבליט", שם הם הסתובבו לידו, צילמו אותו ואפילו גלגלו עיניים כשהזמין משטרה וכשהמשטרה ביקשה מהם את פרטיהם האישיים.
16/09/2018  |  איציק וולף  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il