|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

חוגגים יום הולדת

השבוע הוא מאוד משמעותי ביצירת תוכניות להמשך דרככם מומלץ לכם מאוד לבחון את כל המתרחש בשבע עיניים
30/09/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מאוזנים [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא...לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסתטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין אישיים. קשר סביר!

מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה ואתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים הזה את זה. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות!

מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב וונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים, כך שתוכלו להפרות הזה את זה בקשר. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לא בן /בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!

מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!

מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים. ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ההתנהלות הכלכלית שלכם תהייה טובה עבורכם במיוחד בשבוע הקרוב, בעיקר בגלל העובדה שהכוכב שלכם ונוס שוהה בבית הכספים שלכם
▪ ▪ ▪

טלה - אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ואין ספק שאתם עומדים בפני שינויים ומהפכים בחייכם. ייתכן שאתם אינכם היוזמים של אותם השינויים אך אין ספק שבגלל ההתנהלות שלכם, יש לכם השפעה ישירה על כל המתרחש בשלב זה בחייכם. עליכם ללמוד לשתף פעולה עם הקרובים לכם ונראה שמעבר כוכב התקשורת בבית השותפים שלכם, פחות מיטיב איתכם.

שור - נושאי העבודה די אינטנסיביים עבורכם בשלב זה של חייכם בגלל שתי עובדות משמעותיות. האחת שכבר תקופה ארוכה אתם מרגישים צורך לשנות בגלל שדפוסי החשיבה שלכם משתנים ועכשיו משנמצא הכוכב יופיטר (שפע) בבית השותפויות והזוגיות שלכם, הוא בהחלט מחדד את הצורך שלכם לטפל בנושא זה בכל ההיבטים. נושאי עבודה וסגירת נושאים פתוחים הוא הדבר הראשון שבו אתם צריכים לטפל.

תאומים - הכוכב ונוס שאחראי על כספים, נמצא בבית העבודה שלכם ומבשר על כך שאתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם יכולים לצבור לעצמכם הרבה נקודות זכות בתחום זה וגם בעבור היחסים הבין אישיים הטובים שאתם טורחים עבורם. מאחר שגם נושאי בריאות בשבוע הקרוב יהיו רגישים יותר, מומלץ לכם להשקיע קצת יותר זמן בנתינה לעצמכם את הזמן הדרוש למנוחה וצבירת אנרגיה.

סרטן - אתם נמצאים בהתחלה חדשה שבה יש לכם יכולות רבות להראות את הצדדים האישיים שלכם על הצד הטוב ביותר. הסביבה הקרובה בהחלט תתגייס לטובתכם ותפעיל את מלוא השפעתה על-מנת לעזור לכם בתוכניותיכם. נראה שגם צעירים מכם במשפחה ידרשו את מירב תשומת הלב שלכם בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים בבית המשפחה ועובדה זו מלמדת על כך שזו תהייה מירב ההתעסקות שלכם בשבוע הקרוב.

אריה - הכוכב סטורן שמביא איתו צורך ברצינות והתמדה, נכנס לבית העבודה שלכם. משמעות עובדה זו היא כי כל התחום המקצועי עומד להתעורר אצלכם ועליכם להיזהר מהתנהלות לא נכונה בפרק זמן זה. הקשיבו היטב לאינטואיציה הטבעית שלכם במידה ולא תדעו מה להחליט. אך בכל מקרה, מומלץ לכם להיות מאוד מחושבים ולא להיכנס להרפתקאות מקצועיות שאינכם יודעים מה יהיה בסופם.

בתולה - החודש עומד להיות טוב יותר עבורכם, בגלל העובדה שהכוכב מארס שמביא איתו של שפע של אנרגיה ועשייה מגיע לבית העבודה שלכם ויעניק לכם את הכוח המתאים לפעולה בתחומים רבים שעד היום התעכבתם בגללם. נושאים כספיים יהיו חלק ניכר מעיסוקכם ונראה שזה הזמן המתאים לבחון מחדש את עמדותיכם ביחס להתנהלות הרגילה שלכם. היזהרו לא להעיק על אחרים בשאלות שאין בהם תועלת.

מאזניים - כפי שכבר נאמר בטיפ השבועי, הרי השבוע הוא מאוד משמעותי ביצירת תוכניות להמשך דרככם. מומלץ לכם מאוד לבחון את כל המתרחש בשבע עיניים כיוון שמצד אחד ממש בא לכם ליהנות מעשייה ולהשתחרר מכבלים שעדיין כובלים אתכם למסגרת הקיימת אך מצד שני אתם מבינים שאינכם יכולים לעשות זאת. למדו לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם – נראה שהם מאוד מפרגנים לכם.

עקרב - הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם ונותן לכם בשורות טובות ומשמחות לגבי מערכות יחסים וכספים. יש לכם אפשרות להרגיש אהובים ומאוד פופולריים בימים אלה ולמעשה למשך כל החודש הקרוב. ייתכן שתקבלו בשורות שמאוד ציפיתם לשמוע אותם ואף יקלו עליכם את החשיבה וההחלטה כיצד עליכם להמשיך בעתיד. זה הזמן גם להרשות לעצמכם להתפנק באופן ממשי. בהחלט מגיע לכם.

קשת - בשבוע הקרוב נמצא הכוכב ונוס שאחראי על יחסים בבית תת-ההכרה שלכם ולמעשה יישאר כך למשך כל החודש הקרוב, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם הזדמנות לחשוב לעומק על כל מערכות היחסים שלכם. במקרה ולא תדעו מה ואיך להחליט, יהיה נכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הטבעית ובעיקר לדעת גם כיצד לנטרל את הפחדים הטבעיים שלכם לעומת פחדים ממשיים ובהתאם לכך להמשיך ולהתנהל.

גדי - מבחינה חברתית אתם עומדים בפני אירועים מאוד משמחים שיכולים להקפיץ את המעמד והתדמית שלכם מול אנשים וזאת בגלל העובדה שכבר תקופה מאוד ארוכה אתם עובדים על היחסים הבין אישיים שלכם במטרה להעלות לעצמכם את המוניטין. השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית המקושר במקום המרומם את המעמד החברתי שלכם וייתן לכם את כל מרווח האפשרויות על-מנת ליישם את תוכניותיכם ולהביאם לידי ביצוע.

דלי - הכוכב מארס כבר נמצא במזל שלכם, כך שזה הזמן שלכם לשנס מותניים ולהרים פרויקטים שכבר מזמן תיכננתם מקטן ועד גדול. עוד מעט ייגמרו החגים ואתם תהיו בפסגת הדרך על-מנת להמשיך ולהשפיע במקומות החשובים שלכם. מאחר שהכוכב סטורן שמביא גם הרהורים רציניים נמצא אצלכם בבית תת-המודע, חשוב שתקשיבו לאינטואיציה ותדעו להפנים מיהם האנשים הנכונים לכם שיעזרו לכם.

דגים - כוכב העשייה נמצא בבית תת-המודע שלכם ולכן זה בדיוק הזמן הנכון על-מנת לנסות ולהיכנס קצת בתוך עצמכם על-מנת להבין מהם הטעויות שלכם. תקופת החגים תמיד מעלה נושאים שונים אל פני השטח, כך שזו בדיוק ההזדמנות שלכם להבין מה עוד עליכם לעשות על-מנת לשפר את חייכם בהמשך ומהי הדרך הנכונה לפעול לשם כך. אל תצפו שאנשים שזנחתם עבור המטרות שלכם, יסלחו לכם כל כך מהר..

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות, כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  30/09/2018   |   עודכן:  30/09/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כשקרני השמש משחקות להן בין העננים, הן ממקדות לכאן טיפוסים שונים. ליד התיאטרון הלאומי של סופיה, בירת בולגריה, בגן הציבורי הנושק אליו, חשים באווירה קסומה. גולת הכותרת של הגן הם הספסלים שבינות לעצים ולמזרקות.
28/09/2018  |  יגאל יששכרוב  |   כתבות
את מי הייתי מפגיש בסוכה, בתקווה שהיא תשכין ביניהם שלום? הנה כמה מחשבות על זוגות של יריבים לאורך קורותיו הארוכות של העם היהודי, בתפילת "ופרוס עלינו סוכת שלומך" ובברכת חג שמח
28/09/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
ספר צנום זה יצא במסגרת מפעל התרגום לספרות מופת וטוב שנוספה לו אחרית דבר: "מעבר להומניזם או לקראת האנושיות של המתנה", מאת דרור פימנטל, התורמת ללא ספק להבנת קונטקסט המאמר שבמרכז הספר, כמו גם את הוויכוח של היידגר עם סארטר, שלא לדבר על הטקסט עצמו.
27/09/2018  |  יוסי ברנע  |   כתבות
לקחים והערות: מה זה אומר על בחירת השופטים אצלנו, נתונים המלמדים על ההקצנה הגוברת בארה"ב, האכזבה מהסיקור של וושינגטון פוסט וניו-יורק טיימס וההשלכות החמורות של האשמות בלתי מוכחות
27/09/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
שווי שוק החברה, ותק המנכ"ל, הכנסות וגודל החברה - אלו הנתונים העיקריים שהשפיעו בשנת 2015 על שכרם של מנכ"לי חברות ציבוריות בישראל, מעלה עבודה שנערכה במרכז האקדמי רופין. מחקרים קודמים לא העלו את הקשר בין שכר המנכ"ל לשווי השוק של החברה כתלות עקיפה בסך המאזן. הכוח המוביל הוא שווי שוק החברה, וגודל המאזן מקבל מעין "קנס" קטן: עבור אותו שווי שוק, גודל המאזן מוריד במעט את שכרו של המנהל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il