פיטר רות, מנהל אולפני הטלוויזיה של חברת האחים וורנר, ידע שהגיע הזמן לשלוף את פנקס הצ'קים שלו. הוא ראה כמה מבכירי המפיקים באולפנים המתחרים עוברים לנטפליקס תמורת סכומים דמיוניים: ריאן מרפי עזב את פוקס המאה ה-21 תמורת 240 מיליון דולר; שונדה ריימס, שעמדה מאחורי "האנטומיה של גריי" בקבוצת דיסני, עזבה תמורת 150 מיליון דולר. רות היה נחוש בדעתו להשאיר אצלו את גרג ברלנטי, שהפיק מספר חסר תקדים של 15 תוכניות בו זמנית.
שנתיים לפני שחוזהו של ברלנטי עמד לפקוע – מספר ביזנסוויק – הציע לו רות 400 מיליון דולר תמורת הישארותו באחים וורנר עד 2024. הייתה זו אחת העסקות היקרות ביותר של מפיק טלוויזיה בתולדות הוליווד, והיא גם מראה כיצד האולפנים הוותיקים מתחילים להשיב לנטפליקס מלחמה שערה. וורנר עשתה זאת בכך שרכשה את זכויותיו של ברלנטי לרווחים עתידיים על שידורים חוזרים של הפקותיו הנוכחיות.
רות יצר תקדים בעקבותיו הולכות חברות אחרות. חברת ליונז גייט עומדת לסכם עסקת קולנוע וטלוויזיה בלעדית עם סת' רוגן ואוון גולדברג, לאחר שגברה על נטפליקס ו
אמזון. ואילו דיסני תפנה – לאחר שתשלים את רכישת נכסי הבידור של פוקס המאה ה-21 – להבטיח את הישארותם של מפיקים בולטים כמו סת' מק'פרליין ("איש משפחה") וסטיבן לויטן ("משפחה מודרנית").
הפשיטה של נטפליקס על הוליווד החלה עם ריימס, אשר קיבלה מן החברה את ההצעה הגבוהה ביותר בקריירה שלה. ריימס קפצה על ההזדמנות לא רק בגלל הכסף, אלא גם למען האפשרות להשתחרר מכבלי הרשתות הגדולות, שם פוליטיקה, עירום וקללות הם מוקצים. העסקה הזאת שינתה את פני הכלכלה של הענף, מסביר ביזנסוויק. עד אז, המפיקים היו הבעלים של חלק מהתוכניות שהפיקו ויכלו להשתכר מאות מיליוני דולרים משידורים חוזרים. טום וורנר השתמש בהכנסותיו מ"משפחת קוסבי" ומ"רוזאן" כדי לרכוש את קבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס ואת קבוצת הכדורגל ליברפול. נטפליקס, לעומת זאת, משחררת את סדרותיה בכל העולם ומשדרת אותן ללא הפסקה, מה שאומר שהסיכון שהמפיקים לא ירוויחו הוא נמוך יותר – והם גם יקבלו פחות מכפי שהיו מקבלים במודל הישן על תוכניות להיט.
עם זאת, יש רק מפיקים מעטים שרוצים או מסוגלים להפיק יותר מקומץ תוכניות בעת ובעונה אחת. למפיקים המבקשים להתמקד בפרויקט אחד, נטפליקס איננה בהכרח הבחירה הטובה ביותר, משום שהיא נותנת פחות תמיכה מקצועית מאשר האולפנים הוותיקים. המקרה של רוגן וגולדברג מאיר עוד חולשה של נטפליקס: השניים רצו אולפן שיתן להם דחיפה רצינית בבתי הקולנוע.
מפיקים רבים חוששים שהתוכניות שלהם יילכו לאיבוד בשטפון שמציעה נטפליקס ותוהים אם לא יקבלו תשומת לב במשבצות השידור השבועיות של הטלוויזיה המסורתית. ג'ייסון סיגל, שכיכב בתשע העונות של "איך פגשתי את אמא" ברשת CBS, רצה במפורש שתוכניתו החדשה תעלה גם היא ברשת ותיקה, בשל תשומת הלב שיקבלו הפרקים השבועיים.
מפיקים אחרים מעדיפים את HBO על פני נטפליקס, באומרם שהרשת מתייחסת לתוכניות כאל יצירות אמנות יותר מאשר כעל עוד עסק מסחרי. ג'וס וודון חתם לאחרונה על הסכם עם HBO להפקת הסדרות הבאות שלו, ומנהל התוכניות ברשת, קייסי בלויס, הסביר את הבחירה: "הנפח הגדול יותר במקומות אחרים עבד לטובתנו".