|   15:07:40
דלג
  אליהו קאופמן  
רב אורתודוכסי, סופר ועיתונאי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

לתבוע את חזן על-פי "חוק לשון הרע"

גב' אהריש-לוי ידועה מזה שנים לא מעטות בקו העצמאי שלה לטובת המדינה והציונות אני רחוק מלהסכים עם דעותיה החריגות אבל מנגד אין עוול גדול יותר מלהאשים, ולו ברמז, ערבייה מוסלמית בבגידה ובהרס המדינה כאשר הגב' הזו נמצאת בחרמות ובאיומים אפילו מצד בני משפחתה הערבים על תמיכתה במדינה ובציונות
14/10/2018  |   אליהו קאופמן   |   מאמרים   |   תגובות
אהריש. דעות חריגות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מאז כניסתו של חזן לפרלמנט הישראלי השתדלתי לא לצאת נגדו בשום מקום שכתבתי מאמרים, ובוודאי שלא יצאתי נגדו בהתקפות פראיות וזולות למרות החוסר טאקט שלו ולמרות היותו פרובוקאטור להנחתה. פשוט חשבתי שלא כדאי להצטרף להתקפות הקיצוניות עליו, שבאו לא פעם ממקום די נמוך של בסיסים גזעניים. לגבי הוא לא היה הח"כ הראשון (וכנראה שגם לא האחרון...) שהאגרסיביות והוולגריות שלהם לא יכירנה מקומה בפרלמנט נורמלי. לא פעם הייתה לו גם יצירתיות של הומור אבל מנגד לא פעם היה פיו יורק תגובות שמתאימות יותר לנער שוליים מהברזלים השכונתיים. הוא לא היה השוביניסט האנטי נשי הראשון בפרלמנט הישראלי אבל נגדו היה קל יותר לצאת במתקפות. ולכן אני לא רציתי להיות בין שופכי דמו. אבל תגובתו לגב' לוסי אהריש-הלוי על חתונתה, שכנעה אותי לקרוא להסרת חסינותו ולהעמדתו למשפט על הוצאת שם רע והכפשת שקר, ועוד שקר המייחס לגב' אהריש-לוי דמות של טרוריסטית ובוגדת במדינה, וכל זאת רק משום מוצאה הערבי ודתה המוסלמית.

לפני שאתמקד בטענותיו ה"דתיות" של חזן - וגם בקריאתו של שר הפנים, אריה דרעי לגב' האאהריש - לוי "להתגייר", הרי שמה שבאמת היה חמור בדבריו של ח"כ חזן הייתה בהאשמתה של גב' אהריש-לוי ב"פיתויו" של בעלה הטרי, צחי הלוי, להתחתן איתה "כדי להרוס את מדינתנו". גב' אהריש-לוי ידועה מזה שנים לא מעטות בקו העצמאי שלה לטובת המדינה והציונות. אני רחוק מלהסכים עם דעותיה החריגות אבל מנגד אין עוול גדול יותר מלהאשים, ולו ברמז, ערבייה מוסלמית בבגידה ובהרס המדינה כאשר הגב' הזו נמצאת בחרמות ובאיומים אפילו מצד בני משפחתה הערבים על תמיכתה במדינה ובציונות. על השקר הזה היו צריכים גב' אהריש-לוי ובעלה הטרי לתבוע את הסרת החסינות מח"כ חזן ואת העמדתו לדין על הסתת חינם. דת לחוד ומדינה לחוד. צביעותו של ח"כ חזן פשוט מרקיעה שחקים.

אם באמת אדון חזן דואג לילדים העתידיים של המתבוללים היהודים הרי שהוא היה צריך לצאת מזמן בהצהרה יומית לאחר כל לילה שבו עשרות נשים מחבר העמים הצליחו באמת לפתות יהודים, ולא רק להתחתן עימן, אלא לפני כן לגרום להרס בתים רבים בישראל שהותירו את המפותים ריקים, לאחר שהתגרשו מנשותיהם והותירו לאנחות את ילדיהן, ולא פעם לא רק עבור נכרייה אלא כזו שהמקצוע שלה שייך לעולמות התועבה. אבל חזן מעולם לא נשמע ממרר בבכי על אותם יהודים שילדיהם גדלים כנוצרים, ולא פעם גם עוזבים את ארץ ישראל. חזן חכם על אישה שמותקפת בעיקר מהצד האתני והדתי שלה. אפשר בהחלט להתנגד להתבוללות אבל לשם כך לא צריך להאשים אישה מוסלמית ב"פגיעה במדינה", כאשר בעלה הטרי איננו איש שמאל ישראלי טריוואלי אלא קצין לשעבר בצבא, שבילה את חייו בצעירותו לצד אביו באירופה, במשימות ביטחוניות עבור ישראל. אם לחזן כל כך כואב מהעניין היהודי-דתי מדוע הוא אינו יוצא חוצץ על כך שמפלגת הליכוד שלו היא מפלגת הימין היחידה בעולם שיש לה פרלמנטר המיצג את תרבות התועבה, כעמיר אוחנה? הרי בעבירה הזו התורה נוקטת ב"מות יומת", יותר מאשר בעניין ההתבוללות. מתבולל יהודי פוגע בעם ישראל אבל איש תובעה נלחם נגד כל הילודה בעולם. אם לח"כ חזן איכפת מה"כבוד היהודי", אזי, מדוע הוא עצמו נפגש עם ראשי האנטישמים והניאו נאצים בבולגריה וגם מחריש כשחבריו מהליכוד עושים זאת עם שאר הניאו נאצים של אירופה? ובכלל, כשבני גופשטיין יצא נגד הנכריה של יאיר נתניהו הרי שח"כ חזן החריש.

גם בליכוד, כולל בנימין נתניהו, היו מדיפים להקיא את האיש הזה, ששפת הביבים של הרחוב שגורה בפיו כמו שיניים. כניסתו של חזן לפרלמנט צריכה ללמד את חברי מפלגתו (אך גם חברים במפלגות אחרות) כי יש להריץ מועמדים רציניים גם במקומות שלא נחשבים "ריאליים" כדי שלא תקרה הפתעה לא נעימה והמקומות ה"לא ריאליים" יהפכו ל"ריאליים" ויכניסו לפרלמנט כאלה כמו אורן חזן למשל... לחזן יש לקצץ את הכנפיים בבית משפט כדי שאחרים כמותו לא ילחצו בקלות על הדק ההכפשות של "אויבי המדינה" כנגד אנשים חפים מפשע. בגרמניה של 1933 עלתה מפלגה שבשלטונה "אויבי המדינה" לא סומנו על-רקע "ביטחוני" אלא על-פי מוצא אתני ודתי. כדי שזה - חס ושלום, לא יקרה בישראל הרי שצריך לטפל בחזן באופן משפטי ומיידי, ובכול החומרה. לאחרונה הפך חזן ל"פרשן דתי" בערוצי הטלוויזיה. המגמה ברורה: לא להזמין חרדים ודתיים באמת להגן על היהדות, על הכשרות ונגד ההתבוללות אלא להשתמש ב"ליצני חצר" חילוניים להגנת היהדות כדי שציבור הצופים לא רק יתעב את הדת אלא גם ילעג ויצחק ממנה. חזן כניראה לקח ברצינות את תפקידו וכמי שהכיפה איננה חלק מפדחתו ואשר שמירת השבת ממנו והלאה, הוא החל לתפקד כ"מטיף דתי" על-פי תסריטים זולים. חזן הוא עוד תוצר שהתקשורת מטפחת אותו בתנאי שרק יגרום נזק ליהדות ולדת.

חצי הלצה

אם רק חזן היה קורא לגב' אהריש-הלוי "להתגייר" הרי שיתכן שלא הייתי מגיב דתית על דברי ההבל הללו, אבל לצערי הרב הרי שה"לוליין הפוליטי" מספר אחד בישראל, שר הפנים אריה דרעי, הצטרף לבדיחה הזו, שעלולה לעלות לנו בעוד חרב פיפיות של "גרת חלומות". ראשית, אפילו מבחינה לאומית-ציונית אין הקריאה הזו כל כך חכמה, בלשון המעטה. לפני שנים שוחחתי עם אדם בשם פר' ואסילי בורלוי - נשיא אוניברסיטה בעיר הרומנית יאסי, והודיתי לו על עזרתו ליהדות בעירו בפרט ובמדינת רומניה בכלל. בתגובה חייך אלי הפר' וציין בחיוך של חצי הלצה כי "אולי בעתיד אתגייר". מיד השבתי לו, גם אני בחיוך של חצי הלצה, כי מוטב שלא יתגייר, כי כרומני נוצרי הוא מסייע לנו הרבה יותר מאשר אילו היה הופך ליהודי.

ולנמשל: אהריש-לוי, כערבייה ומוסלמית, עושה שרות למדינה ולציונות גדול פי כמה מאשר אם הייתה "מתגיירת". לחזן זה מתאים לקשקש שטויות אבל מדרעי הייתי מצפה ליותר חכמה ומחשבה. אבל מאחר שאינני ציוני הרי שברצוני להביא גם את הצד הכל כך דתי שאסור לרצות שגב' כזו, חס ושלום, תתגייר. לפני מספר שנים עלתה באזור ת"א בעיה סבוכה מבחינת יהדותן של שתי אחיות שעמדו להינשא, ואשר סיימו את התואר האקדמאי השלישי שלהן. האם ושתי בנותיה, אז עדיין ילדות קטנות ורכות, עלו לארץ בראשית שנות התשעים של המאה העשרים מרומניה, מיד לאחר נפילת הקומוניזם שם. האב - רומני נוצרי, נותר ברומניה לאחר שכבר התגרש מהאם. האם טענה כי אימה הייתה יהודיה ואילו לגבי אביה היא הודתה שהיה רומני נוצרי. שנים מספר אח"כ החליטה ה"רבנות הראשית לישראל" שצאצאי אלה שעלו בעשור שלאחר נפילת הקומוניזם במזרח אירופה יבדקו שוב כאשר יעמדו לפני נישואים, גם אם בתעודת הזהות שלהם יופיע הסימן ליהדותם.

התקנה הזו עלתה משום גילוי ריבוי התעודות המזויפות ליהדות באותן מדינות, שלאחר נפילת הקומוניזם ועם פתיחת שערי העלייה לישראל. גם שליח הסוכנות קרסו לנוכח הרמאויות ואי כיבוד החוק במדינות הללו, שעדיין פרפרו בין הקומוניזם ממנו יצאו לחופשי לערכים פסדו דמוקרטים שלא היו אלא "ערכים" אנרכיסטים. כך גם נהגו בשתי הבנות הללו כאשר עמדו להינשא - בתחילת העשור השני של המאה ה-21. בתחילה היה נראה כי הכל עניין רשמי ואפילו הסוכנות שלחה מכתב ל"ביה"ד הרבני" בתל אביב להכיר בבנות כיהודיות ולתת להן אישור נישואין. כך פעל גם נציג מחלקת הקידושין ב"בעת הדין הארצי" בירושלים, הרב אשר הרנטרויא. אבל אז התעקשו ברבנות גבעתיים וב"ביה"ד הרבני" בת"א שהרב יואל טוביאס מבני ברק - יוצא רומניה ומעורב בנעשה שם, יבדוק אף הוא את העניין.

נקודת זכות נוספת הייתה לעניין האישור ליהדותה של הסבתא. לאם הוענק האישור בפדרציה היהודית של רומניה עוד בחייו של הרב משה דו רוזן, שהיה הרב האורתודוקסי המוכר היחיד (מחוץ לרבה של הקהילה החרדית בהונגריה) בין מדינות מזרח אירופה הקומוניסטית. מנגד לצאצאי רבני רומניה, שהרב רוזן עיכב את יציאתם מרומניה בימי הקומוניזם, היו חשבונות שלילים לא מעטים עם הרב רוזן, ובכלל זאת גם היה הרב יואל טוביאס, שאביו עוכב בעלייתו לישראל. לפיכך טען הרב טוביאס כי אישורי הרב רוזן אינם תקפים בנוגע ליהדות גם אם נחשב ל"אורתודוקסי" וכי האישור שניתן ליהדותה של הסבתא היה בבחינת "גניבת סוסים" בין אימן של שתי הבנות לבין סגנו של הרב רוזן, מר תיאודור בלומנפלד, שר התחבורה הרומני בימי צ'אושסקו, שליטה הקומוניסטי של רומניה עד סוף 1989.

מהדלת האחורית

לפני שעיינתי במסמכים חשבתי לתומי שאמנם הרב טוביאס, למרות קשריו הבעייתיים עם פדרציית היהודים המתבוללת של רומניה, אזר אומץ והחליט להילחם למען אי-הכנסת נכרים בכרם ישראל. אבל אז נפל לידי מסמך שבו אומנם הרב טוביאס כותב לאם ולבנותיה כי לא יאשר את יהדותן אך הוא מייעץ לבנות לפנות ל"גיור" של מספר חודשים, וכישראליות בעלות שלושה תארים אקדמאיים הן כבר תעבורנה את המבחנים. וכאן הייתה המכשלה. מצד אחד פסל הרב טוביאס את יהדותן של השתיים אבל מנגד הוא שלחן "לעבור מבחנים ליהדות" באופן תיאוטרטי ביודעו כוח הן חילוניות גמורות ולעולם לא תשמורנה מצוות, וכי חתניהן לעתיד אף הם חילוניים ללא שום יומרה לשמור יהדות. זהו בעצם חטא על פשע ופה פשוט הרב טוביאס הציע להן במקום להיכנס כנכריות לכרם ישראל מהדלת הקדמית הרי שהן תעשינה זאת כנכריות מהדלת האחורית. בסיפור הזה נזכרתי כשחזן, ואחר כך דרעי, קראו לגב' אהריש - הלוי "להתגייר".

אם חס ושלום "תתגייר" גב' אהריש-הלוי הרי שהיא בוודאי שלא תשמור מצווה אחת אפילו ומכאן שלהלכה "גיורה" איננו גיור אמת והיא תהיה ותחיה כנוכריה בכרם ישראל. יתרה מכך, לגב' הזו, מהתקשורת הישראלית, ישנן דעות מוצקות מדי לגבי אנטי דתיותה וכשהיא "תתגייר" למראית עין היא מיד תהפוך אח"כ לסמן אנטי דתי נוסף שיסיע לאנטי דתיים ולרפורמים והקונסרבטיביים להכות בדת ישראל. את כל הרעל האנטי דתי שהיא זורעת ומטיחה כיום באיסלאם היא תעשה זאת פי כמה, וללא פחד של פיקוח נפש, ביהדות. עם כל הכאב על עתידם של ילד או שניים שהיא תוליד כנוכריה, ושלא יהיו בכרם ישראל, עדיף שהיא לא תזיק לתוכו של כרם ישראל ותוליד אח"כ ילדים שיהיו אף הם בבחינת "ערב רב" מזיק בתוכנו.

את תגובתו של ח"כ חזן ל"גיור" פיקטיבי אני מבין. זהו חילוני הולל שמניח ידו על ההלכה כשזו נותנת לו תירוץ ללאומניותו האנטי ערבית אבל שמצידו תיהרס ההלכה ועל חורבותיה יקום עם "ישראלי" לאומני אך כופר בתורת ה', ולשם כך גם גב' אהריש-הלוי תתאים לחזן. אבל שוב, מה לדרעי ה"חרדי" שלמד בישיבת "חברון" המהוללה ולמהלך "גיור" פסול מעיקרו?! לאמיתו של דבר הרי שמשרד הפנים, גם בראשותו של דרעי, אישר אלפי מקרים של הכרה ממלכתית ב"גרי חלומות" שהם ובני משפחותיהם מעולם לא שמרו אפילו מצווה אחת.

אבל פתיחת הפה של דרעי לא הייתה מתוזמנת ומצדדת ברעיון של ח"כ חזן אילמלא לא היו קמים ביום רביעי (ה-10 לאוקטובר 2018) מבקרים יהודים רבים נגד דרעי, וגם בתקשורות המקומיות בישראל, וטוענים נגדו על שתיקתו בעניין עריכת השקת ספר ילדים לערבי-ישראלי שרצח חייל ואשר ראש מועצת באקה אל ג'רבייה - עירו של הרוצח, ערך את הטקס הלה ביוזמה עירונית ואילו דרעי לא ביטל זאת, מתוקף סמכותו כשר הפנים. דרעי, שהבחירות כבר לפתחו, חושש מתדמית של "שמאלני", ועוד כשמפלגתו ש"ס לפני קריסה נוספת, ולכן חשוב לו, על חשבון ההלכה, היהדות ועל גבה של גב' אהריש-הלוי, לאגף מימין את בני גופשטיין ואת אנשי "להבה", שדווקא הפעם החרישו (יחד עם עו"ד איתמר בן גביר), ובחוכמה עשו זאת.

יש גם לציין כי גב' אהריש-הלוי שמרה בסודי סודות את נישואיה לאו-דווקא משום פחדה מחזן - כלב נובח שלא נושך, אלא דווקא מהמגזר הערבי-מוסלמי ומבני משפחתה, שאחד מצאצאי המשפחה אף רמז על נקמה על "כבוד המשפחה". נישואיה לא היו לאיש שמאל אלא לקצין ישראלי לוחם שלפי תפיסתם יש לו "דם על ידיים". אהריש-הלוי כבר יזמה בעבר תוכנית טלוויזיה שבא הסבירה מדוע לא תינשא לערבי והוריקה את פני הגבר והמשפחה הערבית. תוכנית זו נוצלה עד תום על-ידי בני גופשטיין להשחרת החברה הערבית וכנגד מגע של יהודיות עם ערבים. וחוץ מזה הגב' אהריש-הלוי איננה חוסכת, באופן יומי ומזה שנים רבות, להטיח את ביקורתה הפוליטית נגד הפוליטיקה הערבית ונגד הפלשתינים ומתקשרת לחיוב גם את הקיצוניים הלאומנים ברחוב היהודי. ח"כ חזן, בביקורתו נגד הגב' הזו, נתן עוד דחיפה לרחוב הערבי ללעוג ל"משת"פית" שלהם, שלמרות התחנחנותה לציונות הרי שזה לא עוזר לה למצוא חן בעיני חלק ניכר מהרחוב היהודי, וזאת רק בשל מוצאה הערבי ודתה המוסלמית.

תאריך:  14/10/2018   |   עודכן:  14/10/2018
הרב אליהו קאופמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לתבוע את חזן על-פי "חוק לשון הרע"
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סניל
14/10/18 11:38
 
בוריקיטוס
14/10/18 18:00
2
יאיר4
14/10/18 13:03
3
התייחסות רצינית
14/10/18 13:42
4
מעניין ביותר
16/10/18 18:22
 
אליהו קאופמן
7/11/18 18:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרוש שינוי של ממש בהתייחסות למחבלים הערבים ובפרט בהוראות הפתיחה באש שכיום הנן רופסות, מגבילות ומסרסות. הניסיון המר מלמד על כך שמחבל ערבי מגיע במטרה אחת - לרצוח יהודי. היות שכך יש הגיון רב ביישום הכלל אותו התוו חז"ל "הקם להרגך השכם להרגו". כל התייחסות אחרת למחבל ערבי היא שגויה ועלולה לעלות בחיי אדם. וכל העת נזכור: "מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים".
14/10/2018  |  בעז שפירא  |   מאמרים
כ-50 תלונות נדרשו עד שבמשרד התחבורה הפנימו שיש בעיה במערכת התלונות. בזמן הזה איש לא טרח לשאול את עצמו מה קרה שפתאום פחתה העבודה? האם התחבורה הציבורית השתפרה פלאים עד כדי כך שנוסעים הפסיקו להגיש תלונות? הסיבה לכך היא שבמשרד התחבורה קיימת תודעת שירות נמוכה מאוד בכל הקשור לטיפול בפניות הנוגעות לתחבורה ציבורית.
14/10/2018  |  עידן יוסף  |   מאמרים
סוף השבוע על גבול רצועת עזה היה אלים במיוחד, כ-15 אלף איש השתתפו בהפגנות שבמהלכן נהרגו 7 פלשתינים ו-250 נפצעו,האירוע החמור במיוחד היה באזור בוריג' במרכז הרצועה. מנהיג חמאס אסמעיל הניה הופיע במפתיע באחת ההפגנות ושילהב את הרוחות.
13/10/2018  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
כידוע, מדינת ישראל עמוסה בעיות. לפי חלק מכלי התקשורת יש כאן רק בעיות, אבל זה לא חדש, לא הבעיות ולא ההדהוד שלהן בתקשורת. אלא שלאחרונה נראה שיש התגברות גדולה, בכמות וגם באיכות של הבעיות שעימן אמורה להתמודד המדינה הזאת ומעניין לבחון אם וכיצד מתמודדים איתן. חלק מהבעיות אינן חדשות, כמו זו שסביבות עזה למשל או הרציחות של יהודים רק כי הם יהודים, ועל חלק אחר אפשר לומר שהן חדשות יחסית. לפי הדיווחים ולפי הציטוטים של בכירים בתקשורת, נעשים מאמצים לפתור את הבעיות אבל משום מה אלה מסרבות להפתר, הן מתעקשות להישאר עימנו. לא ננסה למנות כאן את כל הבעיות, רק נציין שנראה כאילו טוב להן אצלנו ואין להן שום כוונה להגר.
12/10/2018  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
בצמרת ארגון חמאס ישנה קורת רוח מהמהלך האחרון של הכנסת סולר תעשייתי ממצרים עבור תחנת הכוח בעזה לצורך ייצור חשמל, דבר שיאפשר את הגדלת כמות החשמל לתושבי רצועת עזה. את הסולר מממנת קטר בהסכמת מצרים, ישראל והאו"ם תוך עקיפת התנגדותה של הרש"פ והעומד בראשה.
11/10/2018  |  יוני בן מנחם  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי-יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם. בארגון דמוקרטי אלה העקרונות...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il