|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

הכוכב שכולנו אוהבים

זה הזמן שלכם להשקיע מבחינה כספית ולבחון את היכולות הפיננסיות שלכם בדרך שתועיל לכם בהמשך אל תהססו לשבור תוכניות ישנות ולפתוח חדשות
15/10/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
זמן טוב [צילום: סאנג טאן/AP]

בשבוע שעבר כתבתי לכם על כוכב ונוס שאחראי על יחסים בין אישיים וכספים ואשר נכנס לנסיגה במזל עקרב למשך החודש וחצי הקרוב. ולמי ששכח, כמה מילים נוספות להסבר על כוכב זה.

כוכב ונוס הוא הכוכב אותו כולנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על שתי תחומים מאוד משמעותיים בחיים - מערכות יחסים וכספים. מהשבוע האחרון נמצא כבר הכוכב במזל עקרב, וישהה שם גם במשך כל החודש וחצי הקרוב בנסיגה. ונוס הוא כוכב נשי בבסיסו מכיוון שמיוחסת לו אנרגיה נשית. ולמעשה, כל אישה מחצינה את המיניות שלה דרך איכות המזל בו נמצאת הוונוס במפה האישית שלה.

אצל הגברים לדוגמה - הם יימשכו לאישה שהוונוס שלה תתאים לצרכים הגבריים שלהם ומכאן גם המשיכה המינית שקשה להסביר אותה במילים והיא נמצאת יותר בכימיה ובתחושות.

מזל עקרב משפיע על האנרגיות של ונוס להוציאן החוצה בצורה אינטימית, מינית, חברית ודורשת נאמנות מוחלטת. ביקור הכוכב במזל זה מוציא מוונוס את מקסימום האיכויות הנמצאות בכוכב. נשים שהוונוס שלהן יהיה במזל עקרב יחשבו לנשים יותר מושכות וסקסיות.

נסיגה מקצינה את נושאי הכוכב והקשיים בזוגיות כיוון שהיא מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם. במידה ותטפלו בנושאים תצאו מחוזקים יותר בזוגיות ובמידה ולא - ייתכנו סיכויים לפרידה. מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו.

בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות.

כדי לדעת באיזה מישורים תושפעו החודש ממעבר כוכב ונוס במפה האישית שלכם מומלץ לכם לקרוא את השורות הבאות:

להלן תחומי השפעת ונוס על כל מזלת החודש

טלה - נראה שנושא האינטימיות בחיים וביחסים החברתיים שלכם יעלה על הפרק החודש ואתם תרגישו בצורך לבטא את רגשותיכם בצורה פיזית ובמגע של אהבה.

שור - בחודש הקרוב תרגישו שיש לכם יכולת לשתף את האנשים הקרובים לכם ביותר בתוכניותיכם ושיתוף הפעולה שתחושה זו תיצור יגרום לכם לשלווה.

תאומים - זהו חודש מצוין לחזק את מערכות היחסים שלכם ובעיקר אלה שיוצרו בעבודה. האנשים החדשים שייכנסו לחייכם יהיו משמעותיים ביותר עבור היכולת שלכם להצליח בהמשך.

סרטן - בחודש הקרוב תוכלו ליהנות מיחסים טובים יותר עם הצעירים מכם במשפחה ובהחלט נראה שאתם עושים את הדבר הנכון מכיוון שאתם מוקפים באהבה מסביב.

אריה - בחודש הקרוב תקבלו בשורות טובות שיעזרו לכם לשפר את היחסים במערכת הביתית שלכם. היחסים במעגל הראשון של חייכם ישתפרו ויש לכם סיכויים לסגור מעגלים ישנים.

B>בתולה - בחודש הקרוב תוכלו לקבל חיזוקים מאנשים בסביבת המגורים הטבעית שלכם כיוון שתהיו פתוחים מאוד לפתיחת מעגלים חדשים שיכניסו רוח צעירה ורעננה לחייכם.

מאזניים - זה הזמן שלכם להשקיע מבחינה כספית ולבחון את היכולות הפיננסיות שלכם בדרך שתועיל לכם בהמשך. אל תהססו לשבור תוכניות ישנות ולפתוח חדשות.

עקרב - זהו החודש שלכם בכל נושא אהבה, פינוקים ויחסים בין אישיים. מאחר שכוכב זה נמצא כרגע במזל שלכם הרי שבחודש הקרוב הפופולריות שלכם תעלה ותרגישו שאתם נמצאים בתקופה טובה.

קשת - בכל מה שקשור לנושא של מערכות יחסים נראה שתהיה זו תקופה בה תעדיפו לשמור את רגשותיכם לעצמכם ואף ייתכן שביחסים שירקמו תאלצו לשמור על סודיות מסוימת.

גדי - זוהי תקופה של חודש אמנם, אך היא ץהווה עבורכם חלון הזדמנות מאוד משמעותי מבחינה חברתית, כך שאתם יכולים למצוא לעצמכם חברה חדשה שבה תוכלו להתבלט כאוות נפשכם.

דלי - בחודש הקרוב תקבלו את כל הפרגון והעזרה לבקשותיכם בכל הנוגע לנושאי הקריירה שלכם ולכן זה הזמן לנסות ולבקש מהממונים עליכם העלאה. נראה שלבקשתכם יהיו סיכויים טובים להתממש.

דגים - בחודש הקרוב נראה שתוכלו לבקר ולהתארח במקומות חדשים עבורכם ולהכיר אנשים חדשים שתוכלו לצרף אותם למעגל החברתי שלכם. אנשים אלה יהיו מעניינים ויצירתיים במיוחד.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע עומד להיות שבוע משמעותי בו אתם מתחילים מחזוריות חדשה מבחינה כספית, עקב ריבוי כוכבים בבית הכספים שלכם
▪ ▪ ▪

טלה - בשבוע הקרוב תעסקו בתוכניותיכם הכלכליות הקיימות וגם העתידיות כיוון שמסתבר שמגיע לכם כספים שעד היום התעכבו ואתם יכולים להיעזר בהם להגשמת תוכניותיכם. הכוכב אוראנוס שמביא איתו מהפכים נמצא בבית הכספים שלכם ועלול לגרום לכם לחוסר יציבות כלכלית ולצורך להשתחרר מכל מה שכבל אתכם עד היום למחויבות כספית.

שור - אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת וזה הזמן לחשבונות נפש משמעותיים. נראה ששגרת חייכם מופרת על-ידי אירועים חדשים בחייכם שעד לאחרונה לא הייתם שותפים להם. מומלץ לכם להגיד מה שאתם חושבים על-מנת שלא תצברו מתחים או כעסים על האנשים במעגל הראשון של חייכם וזאת מאחר שונוס כוכב היחסים הבין אישיים נמצא בנסיגה אצלכם בבית הזוגיות.

תאומים - הכוכב ונוס שאחראי על קשרים בין אישיים, נמצא בבית העבודה שלכם ובנסיגה למשך התקופה הקרובה. לכן, חשוב מאוד שבמקום העבודה שלכם לא תצברו מתחים בנושאים אלו ובעיקר חשוב ללבן שיחות עד תומן, כדי לא להגיע למצב שאתם אומרים דבר מסוים ואילו אנשים מבינים אתכם אחרת. בנוגע לעבודה, ייתכנו שינויים והתפתחויות.

סרטן - כוכב השפע יופיטר מבקר בבית המקושר עם צעירים מכם ונותן לכם תחושה שהנה אתם עסוקים איתם יותר מהרגיל והתחלות חדשות עומדות בפניכם. לא תמיד ההתחלות הן כפי שהייתם רוצים, אך הן מתדפקות אצלכם בדלת. ייתכנו שינויים פתאומיים חברתיים בגלל ניגודי אינטרסים ועכשיו הוא הזמן המתאים לכם לפתוח את תיבת פנדורה הקטנה ולהתעמת עם מי שצריך.

אריה - הכוכב מארס שמביא איתו צורך בוויכוחים אך גם בעשייה, נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות. עובדה זו מצביעה על כך שייתכן שאתם חייבים לבדוק מחדש את ההתנהלות המקצועית והאישית שלכם. ייתכן שאתם פועלים בצורה שלא בהכרח נכונה וטובה לכם. מאחר שאתם בתקופה אישית רגישה, נראה שבזמן הזה עליכם לשמור שבעתיים על כספכם.

בתולה - בחודש הקרוב יהיה לכם נכון לבצע את כל התוכניות שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שזה הדבר הנכון עבורכם. הכוכבים הרבים שנמצאים בבית המקושר עם לימודים וקשרים עם אנשים קרובים, יתנו לכם את התמיכה והכוחות הדרושים למימוש תוכניותיכם. זהו שבוע שבו תוכלו לבדוק כל דבר לעומק בדיוק כמו שאתם אוהבים.

מאזניים - זהו שבוע שייתכן שתרגישו בו דכדוך פנימי כלשהו וזאת בגלל העובדה שאתם בתקופת יום ההולדת ולעיתים תרגישו שהעשייה מאוד קשה עליכם ולמעשה תהייה כך גם במשך כל החודש הקרוב. זהו אומנם זמן שבו תוכלו לתכנן דברים אך זמן הביצוע עדיין לוקה בחסר בגלל שינויים מתמידים. נושאי כספים עדיין מציקים לכם מאוד, אם כי אתם בכיוון הנכון.

עקרב - זהו חודש משמעותי גם בגלל העובדה שמתחילה עבורכם תקופת טרום יום ההולדת. בנוסף, הכוכבים מרקורי האחראי על התקשורת וגם הכוכב וונוס שנמצא אצלכם בנסיגה במזל, מחדדים ומקצינים נושאים שונים שאתם מחויבים להתחשב בהם ולפעול על פיהם. ובכל זאת, יש לכם יכולת לקבל תובנות חדשות על החיים שיעזרו לכם מאוד בהמשך.

קשת - חודש לפני יום ההולדת מתחילה אצלכם עכשיו ירידה אנרגטית בגלל תסמונת טרום יום ההולדת וריבוי כוכבים בבית חסום. כוכב שמשפיע על יחסים ונמצא בבית חסום, גורם לכך שאתם מרגישים בדידות גדולה מהרגיל והכוכב סטורן מנגד מגביל לכם את יכולת ההתרחבות הכלכלית. זוהי תקופה שצריך כוח לעבור אותה ואתם בתחושה שאתם מעדיפים שיניחו לכם לנפשכם.

גדי - אתם נמצאים בהתחלות חדשות מבחינה חברתית ולכן זוהי תקופה מצוינת לבסס את המעמד שלכם ולהכניס אנשים חדשים לחייכם. מומלץ לכם לנסות ולהיפתח לאפשרויות חדשות ולא לתת למצבי רוח משתנים לעכב אתכם מלממש את תוכניותיכם. השתדלו לארח ולהתארח כמה שיותר, כיוון שעובדה זו תגרום להתרחבות המעגל החברתי שלכם.

דלי - מבחינה אישית ומקצועית נראה שאתם נמצאים במקום טוב ואנשים מאוד מעריכים את היכולת שלכם להתקדם. הגעתם לשלב שבו אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולמרות שביניכם לבין עצמכם אתם בהתבלטויות כיצד להמשיך ולהתנהל, כלפי חוץ אתם מקרינים עוצמה פנימית שהם אלה אשר משאירים בסופו של דבר את הרושם על האחרים.

דגים - מבחינה חברתית ואישית נראה שאתם נמצאים בתקופה של שגשוג ואנשים מאוד מעריכים את מה שאתם עושים בשבילם ועובדה זו מתבטאת במעגל הרחוק וגם במעגל הקרוב של חייכם. מאחר שאתם אוהבים לפעול מאחורי הקלעים, הפעילו את האינטואיציה שלכם כיצד להתנהל עם אנשים שלא תמיד מוכנים להקשיב לכם. בחוכמה תוכלו להגיע למטרות שלכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  15/10/2018   |   עודכן:  15/10/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אין דבר יותר מתסכל מאשר להגיע לחו"ל לטיול הקיצי ולתפוס שם צינון או וירוס בטן, אך למעשה הסבירות שמשהו כזה יקרה, לא כל-כך נמוכה. כשאנחנו עוברים למדינה אחרת, אנחנו צריכים להסתגל לכל מיני שינויים כמו מזג-אוויר, תזונה ואפילו הפרשי שעות. לשינויים האלו השפעה גם על הגוף שלנו שנעשה רגיש יותר. נוסף לכך, גם הסיכוי לפגיעות כמו כוויית שמש, עקיצות ופציעות גובר, שכן אנו מבלים את רוב זמננו בחוץ. זו גם הסיבה שבדרך-כלל נדאג להכניס למזוודה תיק תרופות עמוס בפלסטרים, משחות וכדורים לכאבי ראש, לבחילות ולאלרגיות.
15/10/2018  |  שרון קוצר  |   כתבות
בלב העיר מגדל העמק ברחוב הגיא, כ-20 מטרים צפונית לבניין משטרת מגדל העמק, ליד מגרש כדורסל, ניצבת כנסייה מוקפת חומה מכל עבריה. לפי הסמל של השער המדובר כנראה בכנסיה יוונית אורתודוקסית. הכנסייה נושקת לבתי תושבים. שכנים לכנסיה מספרים לי כי ברוב ימות השבוע הכנסייה סגורה והיא פתוחה בעיקר בשבתות משעות הבוקר עד הצהרים. בין הבאים לתפילות נוצרים, רוסים ונוצרים ערבים.
15/10/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
הבמאי/מפיק/תסריטאי ושחקן ראשי בסרט, ברדלי קופר והזמרת/שחקנית ליידי גאגא מאחדים כוחות בסרט המחודש (בפעם השלישית) "כוכב נולד".
היסטוריה בכפַר-חַבַּ"ד ישובם של חסידי חב"ד מהגדולים בכפרי ישראל השוכן בין בית דגן לצריפין: בפעם הראשונה מאז הוקם ב1949 נקבעו שמות לרחובותיו וכיכרותיו . בכתבה זו רשמי סיור בכפר חב"ד וסיפורו ההיסטורי של הכפר.
14/10/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
חתונתם של לוסי אהריש וצחי הלוי ראויה לכל גנאי, גם אם לא בסגנונו המגעיל של אורן חזן. זוהי התבוללות - תופעה הרסנית ההולכת ומעלימה את יהדות ארה"ב, ואשר ההימנעות ממנה היא-היא שהצילה את עם ישראל במשך אלפי שנים.
14/10/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il