|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
נתניהו. אין ראיות לעבירות [צילום: מרק ישראל סלם] ברק. מעליל על נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

עלילת דם בזויה ומסוכנת

העיתונאי רביב דרוקר פרסם בערוץ 10 לפני כשנתיים שורה של בדותות נגד נתניהו וייחס לו בפרשת הצוללות עבירות שוחד ובגידה כלי התקשורת הצטרפו לשקרים, וכך גם שורה של פוליטיקאים ובראשם אהוד ברק כבר בתחילת הפרשה יצאנו ב-News1 נגד ההאשמות המופקרות הבדותות אכן הופרכו ע"י היועמ"ש ופרקליט המדינה וגם בחקירת המשטרה למרות זאת ממשיכים כלי תקשורת ואישי ציבור לגלגל עלילת דם נגד נתניהו; ודרוקר שהשמיץ והוליך שולל, זוכה לשבחים, במקום לדברי גנאי וסילוק מערוץ 10
10/11/2018  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   תגובות
מנדלבליט. מותקף מכל עבר [צילום: פלאש 90]

דרוקר. שבחים תמורת שקרים [צילום: יח"צ]

יואב יצחק
מבוכה גדולה: גנור מסר עדות מטהרת גם בפני עו"ד רם כספי

העיתונאי רביב דרוקר פרסם בערוץ 10 לפני כשנתיים האשמות חמורות נגד נתניהו וייחס לו בפרשת רכש הצוללות, לפחות במשתמע, עבירות שוחד ובגידה. לא פחות. דרוקר לא הציג ראיות כלשהן, ואף לא עדות מכרעת שתעמוד במבחן האמת. דבריו של דרוקר שודרו שוב ושוב בערוץ 10 והדהדו כמעט בכל בית בישראל. עלילת הדם הופצה ובערה כאש בשדה קוצים, ועתה הופרכה בחקירה משטרתית; בדיוק כפי שאירע בפרשת קו 300 - אז האשימו את אלוף יצחק מרדכי בהריגת המחבלים שנלכדו, בדם קר, עלילה שהופרכה כידוע בחקירה שנערכה.

אין זו העלילה הראשונה שהפיץ דרוקר נגד נתניהו. קדמו לכך כמה עלילות, אומנם חמורות פחות, אך כאלה המעידות כי דרוקר רמאי ומעליל סדרתי: דרוקר טען שנתניהו קיבל מימון כפול לטיסות ולאירוח בחו"ל, בדיוק כמו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט (שהורשע בכמה פרשות בעקבות סדרה של תחקירים מצד הח"מ), ולאחר בדיקות חוזרות ונשנות מצד היועמ"ש יהודה וינשטיין, מצד הפרקליטות ומצד מבקר המדינה, הופרכו פרסומיו; דרוקר פרסם שנתניהו קיבל תרומות אסורות מחו"ל. פרסומיו הסנסציוניים וטיעוניו בנושא נבדקו על-ידי היועמ"ש יהודה וינשטיין, ולאחר מכן על-ידי הפרקליטות מבקר המדינה, והופרכו. הנה-כן-כן: עסקינן בכזבן סדרתי, שמצליח, למרות זאת, בדרכי עורמה וכחש, ובזכות התהודה שמקבלים דבריו בערוץ 10, להמריד את כלי התקשורת ולגרור אותם לפרסום בדותות נגד נתניהו.

כך גם בפרשת הצוללות. כלי התקשורת הצטרפו לשקרים של דרוקר וליבו את האש במשך כשנתיים. וכך גם שורה של פוליטיקאים בעבר ובהווה, ובראשם שר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, שבמשמרתו בוצעה עסקת רכישת הצוללת השישית, שגם בה תיווך מיקי גנור. לשכת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט הוצפה בתלונות ודרישות לפתיחת חקירה פלילית. גל עכור של שידורים ופרסומים כפה על היועמ"ש בנובמבר 2016 להורות על בדיקה מקדימה - שבה לא נמצאו ראיות כל שהן נגד נתניהו - ולאחריה הורה פרקליט המדינה שי ניצן (27.02.17), בתיאום עם היועמ"ש, על חקירה משטרתית נגד כמה גורמים, וזו בוצעה על-ידי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 (תיק 3000). מחמת חומרת החשדות שהועלו, לוותה החקירה מתחילתה על-ידי צוות עורכי דין מפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה).

רביב דרוקר ועורכיו בערוץ 10 עשו באחרונה לא מעט כדי לטשטש את העובדות, ולהטעות ולייצור מצג שווא, כאילו לא האשימו את נתניהו בעבירות שוחד בפרשת הצוללות, וכאילו לא ייחסו לו מעורבות בהוצאה לפועל של עסקות רכש (צוללות וכלי שיט) מתוך שיקולים זרים ותמורת שלמונים. הספין שביקשו לבצע התחדד ככל שהבינו כי הם כשלו בפרסום כזבים חמורים ועלילת דם נגד נתניהו. אלא שבמקום להודות בכשלונם המחפיר, הם הפיצו כאילו לא ייחסו לנתניהו עבירות של בגידה ושוחד. אלא שהעוברות שונות בתכלית (ראו בתחתית הכתבה שתי דוגמאות - שני צילומי מסך מערוץ 10). דרוקר ועורכיו כיזבו, ועכשיו הם מנסים לברוח מליתן דין וחשבון לציבור על מעלליהם ועלילת הדם שרקמו.

החשיפות / השקרים
יעלון. טענותיו הופרכו [מרדים אלסטר/פלאש 90]


ההאשמות המופקרות וההזויות שאותן הובילו דרוקר וכמה עיתונאים נוספים, בהם אמנון אברמוביץ', משה נוסבאום, גידי וייץ ומרדכי גילת, היו מן הפליליות החמורות המנויות בספר החוקים. גורמים אלה, שכשלו, ייחסו לנתניהו עבירות שוחד ובגידה, כמפורט להלן:

  • נטען, כי נתניהו הוביל רכש של שלוש צוללות מהמספנה בגרמניה טיסנקרופ (Thyssenkrupp), בסכום כולל של 1.5 מיליארד אירו, כדי "לסדר" עמלות שמנות לבן-דודו, עורך הדין דוד שמרון, ולמקורבים נוספים; נטען במקביל, כי נתניהו הוביל רכש של ספינות משמר מאותה מספנה בגרמניה, בלא מכרז כדין, בסכום כולל של כחצי מיליארד אירו, בגין אותם מניעים פסולים. כמו-כן יחסו לנתניהו, במשתמע, כי הוא יהנה מהכספים שיקבל בן-דודו, השותף, כביכול, עם המתווך מיקי גנור;

  • נטען עוד, כי נתניהו חתר תחת שר הביטחון משה יעלון, שהתנגד לרכש הצוללות, הסתיר ממנו מידע, וכדי להוציא לפועל את רכש הצוללות הוביל נתניהו לפיטוריו של יעלון, צירף את מפלגת ישראל ביתנו לקואליציה, ומינה לשר הביטחון את העומד בראשה אביגדור ליברמן - לאחר שהלה הסכים לביצוע העסקה שלה התנגד יעלון. יעלון מסר עדות במשטרה. טיעוניו נשללו, במיוחד לאחר שלא הציג ולו ראיה אחת שתתמוך בטיעוניו לביצוע עבירות מצד נתניהו;

  • נטען עוד, כי כדי "להחליק" את רכש הצוללות בצד הגרמני (העסקה הייתה טעונה תמיכה כספית מגרמניה בגובה שליש מהסכום, הן לרכש הצוללות והן לרכש ספינות המשמר), ובדרך זו להעשיר את המתווך גנור ושותפו שמרון, עשה נתניהו ויתור גדול לגרמניה, בכך שחתם על מכתב שבו הוא מודיע על הסרת התנגדותו למכירת צוללות משודרגות למצרים (כמו אלה המיועדות לישראל);

  • הפרסומים המופקרים - הן מצד כלי התקשורת ובראשם ערוץ 10, והן מצד משה יעלון וח"כ יאיר לפיד, ובמיוחד מצד היריב המר אהוד ברק, הציגו את נתניהו כבוגד, וכמי שספסר בביטחון המדינה לטובת שלמונים. לא פחות. נתניהו נמנע, וגם עתה הוא מנוע, ממתן הסבר פומבי בסוגיה זו - במיוחד נוכח חובתו לשמור בחשאיות על סודות מדינה (היועמ"ש קיבל הסבר מדויק ניתן אותו מכתב לקנצלר גרמניה אנגלה מרקל).

הטענות והחשדות שהופנו נגד נתניהו בפרשת הצוללות ו/או בפרשת כלי השיט, מצד כלי התקשורת ויריביו אישי ציבור, היו מלכתחילה עלילת דם. לא בכדי לא נמצא להן בדל של ראיה - גם המאשימים לא הציגו ראיות - ולכן קבעה המשטרה מפורשות, כי כל המעורבים לא הצביעו ולו על ראיה אחת הקושרת את נתניהו לעבירות הפליליות. כמו-כן הופרכו הטענות, לפיהן נקבעו מחירים גבוהים בעסקות רכש הצוללות וכלי השיט בגלל מעורבות פלילית מצד גנור-מולכו-שמרון. בחקירה הוכח, כי מחיר הצוללות והספינות נקבע במישרין בין מערכת הביטחון בישראל לבין המספנה בגרמניה; וכי ההחלטות התקבלו בישראל בדרגים הגבוהים ביותר, לרבות הקבינט המדיני ביטחוני. גם הטענות לעבירות פליליות מצד עו"ד יצחק מולכו, בשל פגישה שקיים מכוח מה שראה לנחוץ במסגרת תפקידו בקידום היחסים הביטחוניים עם גרמניה, הופרכו. נקבע לגביו: "לא נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות".

הנזקים העצומים
אלשייך. ניסה להפליל [צילום: פלאש 90]

מהחקירה והאירועים שנלוו לה, הוכח, למצער: דרוקר ושותפיו לבדיות הפריחו האשמות וחשדות שגרמו נזק עצום - ביטחוני, מדיני וכלכלי. לראיה: ממשלת גרמניה עיכבה את מתן התמיכה לעסקת רכש הצוללות וכלי השיט; מעמדו של ראש ממשלת ישראל, יהא זה נתניהו או אחר, הוכפש כמי שנחשד בשלמונים כביכול; שמעה של ישראל כמדינה מושחתת מלמעלה עד למטה, יצא למרחוק; חוסנה של מדינת ישראל נפגע - מועד קבלת הצוללות החדישות נדחה והוא עדיין לא נראה באופק. במדינה מתוקנת, היו באים חשבון עם אותם עיתונאים ופוליטיקאים ואישי ציבור, שקשרו קשר להפרחת עלילת דם זדונית ומזיקה.

בחגיגה הגדולה ובניסיונות ההפללה השתתף גם מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך. המפכ"ל הדליף מידע לעיתונאים, מידע ששימש כחומר בעירה להעצמת עלילת הדם. והנה, ובהתאם לעובדות, נאלץ אפילו המפכ"ל להוציא, בסופו של דבר, מסמך המטהר את נתניהו מהחשדות שניסו להדביק לו.

כבר בתחילת הפרשה יצאנו ב-News1 נגד ההאשמות המופקרות בגנות נתניהו, שייחסו לו, כאמור, עבירות שוחד ובגידה, בלא שהציגו אותם מאשימים ולו בדל של ראיה. ואכן, לאחר חקירה משטרתית של כשנתיים, במהלכה נגבו מאות הודעות, כולל מנתניהו וברק ויאיר לפיד ומשה יעלון, הופרכו לחלוטין החשדות נגדו. לא נמצא בסיס לחשד נגדו, גם לא מצד עד המדינה מיקי גנור. המשטרה קבעה מפורשות, כפי שהקדים לקבוע היועמ"ש: נתניהו אינו חשוד בפרשה.

למרות זאת ממשיכים יריביו של נתניהו, וכן כמה כלי תקשורת, גם לאחר הודעתה המטהרת של המשטרה, להעצים את עלילת הדם ולדרוש להעמיק את החקירות. במקביל הם משמיצים את היועמ"ש מנדלבליט, שהגביל, כביכול, את החוקרים, למרות שחוקרי המשטרה לא הוגבלו בחקירת עבירות פליליות (החוקרים הוגבלו מעיסוק בהחלטות הדרג המדיני בתחום המדיני והביטחוני, לא מחקירת עבירות פליליות), ודרוקר, שהשמיץ וכשל והוליך שולל - ולא בפעם הראשונה - זוכה לשבחים בתקשורת, ויש כמובן מי שמהגגים להציעו לקבלת פרס ישראל.

עלילת דם כמו ב"קו 300"
יצחק מרדכי. עלילת דם

הודעת המשטרה בסיום החקירה (08.11.18), שייחסה עבירות שוחד ומרמה לשורה של אישים (ובהם עו"ד דוד שמרון) שחלקם מקורבים לנתניהו, גררה תגובות שונות ומשונות. במקום להודות באמת - העלילה הופרכה, וכי לא דבק בנתניהו רבב, בפרשה זו, החלה שוב הפרופגנדה.

יריביו של נתניהו וכמה כלי תקשורת (ערוץ 10, כאן 11, חברת החדשות, ידיעות אחרונות, הארץ ועוד) מיהרו לקבוע כי מדובר בפרשה החמורה ביותר בתולדות המדינה, ובמקביל הביעו אי-אמון בהודעת המשטרה - שטיהרה את נתניהו מהחשדות שניסו להדביק לו.

יתרה מכך: המחמירים אף טענו כי פרשה זו מקבילה בחומרתה לזו שאירעה בשב"כ - המוכרת כפרשת "קו 300". הקבלה זו מעניינת במיוחד, הפוך על הפוך, במיוחד נוכח תוצאותיה. כדאי להזכיר, במיוחד לאלה שהפריחו עלילות דם נגד נתניהו: העיתונאי נחום ברנע הוא שפצח בפרסום פרשת "קו 300", בעלילת דם נגד אלוף פיקוד הדרום, יצחק מרדכי, שאותו האשים ברנע במתן הוראה להריגת שני המחבלים שנלכדו חיים לאחר שביצעו פיגוע בקו 300. רק לאחר חקירה מאומצת טוהר יצחק מרדכי, והאשמים נתפסו.

החשדות / ההגנות
שמרון. 270 אלף ש"ח בלבד [צילום: פלאש 90]


הודעת המשטרה מיחסת עבירות פליליות לשורה של גורמים, שחלקם מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, לעד המדינה מיקי גנור, וכן לכמה אישים בכירים שכיהנו במערכת הביטחונית. רובם ככולם חשודים בעבירות חמורות שדינם מאסר בפועל. נעסוק להלן בשלושה מהם:

א) עד המדינה מיכאל (מיקי) גנור - ביולי 2017 נחתם הסכם עד מדינה עם גנור, לאחר שהלה הפנים כי הוא נלכד בגין עבירות מס בהיקף של עשרות מיליוני ש"ח, וכי כספו יחולט והוא חשוף למאסר ממושך בכלא. על-פי ההסכם, גנור ירצה עונש מאסר של 12 חודשים בלבד, וישלם קנס בסך 10 מיליון ש"ח בלבד. דא-עקא, וכי שחשפנו ב-News1, בעת עריכת ההסכם עמו לא ידעו בפרקליטות ובמשטרה כי גנור מסר עדות מפורטת חודשים קודם לכן לשניים מפרקליטיו: פעם ראשונה בפני נתי שמחוני; ופעם שנייה בפני רם כספי.

על-פי אותן עדויות שתועדו בכתב עוד בטרם נפתחה החקירה, ומכאן כוחן, ונתפסו על-ידי המשטרה מאוחר יותר, קובע גנור כי הוא ביצע עבירות מס חמורות רבות, וכי כל יתר האישים, ובהם דוד שמרון ואליעזר (צ'ייני) מרום, לא עשו מאומה באופן בלתי חוקי.

עדויות אלה יהיו עתה לרועץ בפני הפרקליטות, אם תחליט בכל זאת להגיש כתבי אישום נגד האישים הנ"ל. שכן, עדויותיו המוקדמות של גנור - שניתנו לצורך הגנתו וכהכנה לחקירה שעמדה בפתח וכשהוא משוחרר מאימת חוקרי משטרה ו/או חוקרי רשות המיסים, עשויות להילקח בחשבון על-ידי השופטים שידונו בתיקים אלה.

יוער כאן: מיקי גנור הקליט במשך שנים את מקורביו. כמו הרבה פושעים שמכינים לעצמם אליבי ומפלט. לרבות את חבריו - אליעזר מרום ואת אבריאל בר-יוסף, על כל צרה שלא תבוא. את דוד שמרון הוא לא הקליט - כפי הנראה מכיוון שלא ראה באותה עת בשמרון סיכון פוטנציאלי. כך-או-כך, גנור הפריח טענות לרוב, ובצר לו, ולאחר שהבין שהוא בסיכון למאסר בפועל, הפריח חשדות חמורים יותר גם נגד שמרון, כאילו אמור היה שמרון לקבל עמלות מעסקת כלי השיט. טיעון/חשד זה הופרך מכל וכל.

ב) עו"ד דוד שמרון - בפרשת הצוללות/כלי השיט, הועלו נגד שמרון חשדות לפיהן הוא ספסר, יחד עם גנור, ברכש הצוללות וכלי השיט. ממצאי המשטרה מיחסים לו קבלת סכום מצרפי של 270 אלף ש"ח עבור תיווך לשוחד ("שוחד הנעה"), בגין "פתיחת דלתות" עבור גנור; ובכך שעשה "שימוש במשתמע במעמדו ובקרבתו לרה"מ" כלפי יצחק מולכו, עו"ד אחז בן-ארי, וזיוה איגר, ראש הרשות לרכש גומלין (שמרון חשוד יחד עם גנור, והומלץ להגיש נגדו כתב אישום, גם בפרשה נוספת - פרשת קרדיט סוויס ופרויקט האמוניה, שאינה נוגעת לרכש הצוללות וכלי השיט; בגינה קיבל עמלה בסך 25 אלף דולר). שמרון טוען להגנתו:

  • הסכום שקיבל הינו בגין ייעוץ וטיפול משפטי, כמקובל. לראיה - מדובר בסכום צנוע ביותר, ולא סכום שנגזר כעמלה בגין עסקה של כמעט שני (2) מיליארד אירו (עמלה של כ-2% לגנור, הייתה אמורה לזכות את שמרון במיליוני אירו, לפחות, לו היה אכן שותפו, כפי שנטען);

  • הוא פעל כרגיל וכמקובל במסגרת תפקידו כפרקליטו של גנור מזה כ-10 שנים. "מעמדו המשתמע" ידוע ברבים, גם כלפי מולכו, בן-ארי ואיגר, ואין בכך משום חידוש (מה צריך שמרון לעשות? לעטות מסיכה על פניו?; האם בני המשפחה שופטי בית המשפט העליון, לדוגמה, העובדים כעורכי דין, או בני משפחה ומקורבים של מנהלי בנקים ופקידי ממשל בכירים, יכולים להסתיר ייחוסם?, י.י.);

  • הוא נהג כפי שנהגו במשך שנים רבות גדולי הפרקליטים שהיו מקורבים לראשי ממשלה ו/או לפקידים בכירים אחרים בשירות הציבורי ו/או המשפטי. הפרקליטות, היועמ"ש ו/או בית המשפט, יצטרכו לקבוע: האם הגנתו של שמרון עומדת בעינה, גם נוכח עדויותיו הקודמות של גנור בפני נתי שמחוני ורם כספי;

ג) תא"ל (מיל) אבריאל בר-יוסף - על-פי ממצאי המשטרה, בתקופה הרלוונטית שימש בר-יוסף בתפקיד מנהל ועדת חוץ וביטחון של הכנסת ובהמשך כיהן כמשנה לראש המועצה לביטחון לאומי (המל"ל) ואף היה מועמד רה"מ לראשות המל"ל. על-פי החשד, בר-יוסף הוא שהציע לגנור לסייע בידו להפוך לנציג התאגיד הגרמני במקומו של ברקת; סייע ודחף בפועל למינויו אל מול גורמי ביטחון וממשל; ופעל במסגרת תפקידו לאורך התקופה הרלוונטית לקידום עסקות הרכש של כלי שיט; וזאת תוך דרישה לקבל תמורה מגנור כנגזרת מעמלות הסוכן שקיבל מהתאגיד - בין במישרין, בין באמצעות מקורבו תא"ל (מיל') שייקה ברוש, ובין באופנים אחרים. החשדות נגד בר-יוסף מבוססים, ואגב: הם תולדה של חקירה מוקדמת נגדו - חקירה שנפתחה בעקבות תלונתו של אריה באנרי, יו"ר אומץ בתקופה הרלוונטית. בעקבות תלונתו של אבנרי, שפורסמה ביום 10.03.16 ב-News1, טורפד מינויו של בר-יוסף לראש המועצה לביטחון לאומי ונפתחה נגדו כאמור חקירה משטרתית.

ד) אלוף (מיל.) אליעזר (צ'ייני) מרום - על-פי ממצאי המשטרה, בעת שכיהן מרום כמפקד חיל היום הוא פעל, יחד עם תא"ל (מיל') אביאל בר-יוסף, לכך שגנור ימונה כנציג התאגיד הגרמני במקומו של ברקת; וכן פעל במסגרת תפקידו בעניין עסקות רכש הצוללות וכלי השיט. נטען עוד, כי לאחר שחרורו משירות צבאי קיבל מרום כתמורה, לכאורה, כספים מגנור בסכום של 600 אלף ש"ח שנרשמו בכזב כדמי ייעוץ. מרום טוען להגנתו, כי מדובר בייעוץ אמיתי שביצע עבור גנור; כי גנור ממציא טיעונים כדי לחלץ עצמו מאימת הדין במסגרת הסדר הטיעון השערורייתי שנערך עמו; וכי בכל מקרה - לא ניתן לקשור סכום זה שקיבל לאחר חמש שנים (5) מעת שהמליץ על גנור לתפקיד המתווך. הפרקליטות והיועמ"ש, ו/או בית המשפט, יידרשו לבחון: האם תקופת הצינון הקבועה בחוק (שנתיים) אינה נוגסת בחשדות, שהרי על-פי החוק ומגבלות הצינון, מותר להתקשר זה עם זה בחלוף תקופת הצינון.

דברי שבח תמורת עלילת דם


ייאמר כאן: באמור לעיל אין כדי להפחית מחומרת החשדות נגד שורה של אישים שאכן מעורבים על-פי ממצאי המשטרה בעבירות חמורות. קל וחומר כאשר מדובר באישים המקורבים לראש הממשלה, ובראשם: דוד שמרון ודוד שרן (ראש הסגל של ראש הממשלה נתניהו), ניתנת האמת להיאמר: כמעט בכל עסקת רכש גדולה מצד משרד ממשלתי, מעורבים מתווכים וספסרים וגוזרי קופונים. כך בישראל, וכך גם במדינות מתוקנות יותר. פרשת רמי דותן היא רק אחת מהן, הידועה ברבים.

כוונת המכוון כאן, קרי - הח"מ, היא להאיר את עלילת הדין הנוראה שהודבקה לראש ממשלת ישראל, כאילו בנימין נתניהו בגד וספסר בביטחון מדינת ישראל תמורת שוחד כספי עבור עצמו ו/או עבור מקורביו. האחראים לעלילת דם זו, ובראשם רביב דרוקר (שכבר כשל בשורה של פרסומים נגד נתניהו, וטרם הודח מערוץ 10), ואהוד ברק, וכן עיתונאים נוספים שפימפמו את הבדותות משל היו עובדות אמת היצוקות בסלע, ראויים לכל גנאי ולא לדברי שבח ופרסים.

מסמך 1. בניגוד לכזבי דרוקר ועורכיו - הם אכן העלילו על נתניהו כשפירסמו: ראש ממשלה בחקירה / סערת הצוללות (צילום מסך מערוץ 10)
מסמך 2. בניגוד לכזבי דרוקר ועורכיו - הם אכן העלילו כשקבעו ופרסמו: ראש ממשלה חשוד בשוחד / פרשת הצוללות
תאריך:  10/11/2018   |   עודכן:  11/11/2018
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלילת דם בזויה ומסוכנת
תגובות  [ 39 ] מוצגות   [ 39 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ומול בתיהם של
10/11/18 13:15
 
נמרודי ופינטו..,.
10/11/18 14:05
 
פה פה באתר
10/11/18 14:19
 
כפי שקונה דתיים
10/11/18 15:28
 
רק הסטה והסטה.
10/11/18 16:59
 
חקירת משטרה
10/11/18 14:10
 
הוא אמריקאי.
10/11/18 15:39
2
מיכל מירושלים
10/11/18 13:16
 
עכשיו.
11/11/18 14:21
3
עלילת דם ?
10/11/18 14:52
 
מצעב מעלילי דם
10/11/18 18:32
4
עובדיה הוכמן
10/11/18 14:56
5
מיכל מירושלים
10/11/18 14:57
6
בעז599
10/11/18 16:02
 
לא דובים ולא זבוב
10/11/18 19:07
7
י.מ
10/11/18 16:12
 
טלטלה
10/11/18 17:38
 
קורא בעיון
10/11/18 19:01
8
כוכי
10/11/18 16:43
 
מבשרת
10/11/18 18:24
9
מבשרת
10/11/18 18:16
10
בוריקטוס
10/11/18 18:17
 
ינעמו לך
10/11/18 23:44
 
לבוריקיטוס
11/11/18 07:13
11
הירונימוס
10/11/18 18:40
 
ירוחם
10/11/18 23:49
12
רודפי הימין מאז.
10/11/18 18:51
13
דרוש הסבר מפורט
10/11/18 18:56
14
א.ל. רמת-גן
10/11/18 19:14
15
אל תשכחו
10/11/18 19:57
16
ירדן חלמיש
10/11/18 23:20
17
קיבוצניק
10/11/18 23:26
18
לא לפייסבוק
11/11/18 01:22
19
קורןנאוה טבריה
11/11/18 05:36
20
אדם 58
11/11/18 06:11
21
יוסף מזרחי
11/11/18 07:39
22
תל אביבי
11/11/18 10:09
23
יעקב יעקב
11/11/18 11:04
24
מייק
17/11/18 08:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום ראשון הקרוב ימלאו 100 שנה לסיומה של מלחמת העולם הראשונה. כדי להבין מדוע שביתת הנשק הזאת הייתה יריית הפתיחה למלחמת העולם השנייה, יש לחזור לאותם ימים
09/11/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
"יש כאלה שרוצים לקחת את מה שקרה ולמנף זאת לפגיעה במוסד היועץ המשפטי לממשלה - ואת זה אני אעקור מהשורש". דבריו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, (יום ה', 8.11.18) על-רקע המחלוקת בינו לבין השרה איילת שקד בנוגע להתנהלותה של המשנה ליועץ, דינה זילבר.
09/11/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
1. לשאלה הגדולה ביותר בתיק הצוללות (או בשמו המדויק יותר: תיק כלי השיט) אין מענה בהודעת המשטרה על סיום החקירה: האם השוחד הנטען הביא לביצוע רכישות בלתי נחוצות, לתשלומי יתר של המדינה או לרכישת כלי שיט פגומים.
08/11/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
ליל הבדולח, "הקריסטלנאכט", הינו ציון דרך נוראי בסיפור השואה. הוא התרחש בתשעה בנובמבר 1938 ונמשך כיממה ויותר ברחבי גרמניה ואוסטריה. כמאה יהודים נרצחו במהלך המיידי של הלילה הנורא ויום המחרת, אלפים הוכו נפצעו, ואף נעצרו במחנות ריכוז. כ-1,500 בתי כנסת הועלו באש על ספרי התורה שבהם, ורכוש יהודי רב נבזז ונופץ. מאות איבדו את חייהם בימים שאחרי. היה זה הפוגרום הקשה ביותר שאירע בהיסטוריה היהודית המודרנית, עד אז.
08/11/2018  |  יוסי ריבלין   |   כתבות
צ׳ארלס ווייט (1918-1979) הקדיש את כל חייו לציורים שהדגישו את גדולתם של האישים האפרו-אמריקניים ותרומתם להיסטוריה האמריקנית. אך לא רק. בציוריו, שרובם בשחור-לבן, וברישומיו הרבים ברטרוספקטיבה הענקית הראשונה לאחר 30 שנה, תיעד את הסבל והמצוקה שעברו אחיו באמריקה כעבדים, ולאחר "שחרורם" המשיכו להיות מנוצלים כפועלים השחורים, תוך אפליה גזעית משפילה וכואבת. גלריה MICHAEL ROSENFELD בצ׳לסי, מנהטן, עורכת במקביל למומא תערוכה לצ׳ארלס ווייט וחבריו בני דורו. הגלריה מאופיינת לאורך השנים בהצגת אמנים אפרו אמריקנים, שאת יצירת אחת מהם רכש מהגלריה הנשיא אובמה ותלה אותה בחדר האוכל בבית הלבן. הגישה הליברלית של הגלריסט היהודי מהווה חלק מהגישה הליברלית בקרב היהודים האמריקנים באהדה לאחר, בפרט בניו-יורק.
08/11/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
כיצד התקיימנו בעולם חסר התגלות, בגיא צלמוות של לאומים, נתונים לסכנת השמדה? מגילת אסתר הכינה אותנו לעולם כפי שמוכר כיום, שבו מוכרחים לתמרן בסבך הפוליטיקה העולמית כדי להשיג את הבסיס:...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
רון בריימן
רון בריימן
צחוק הגורל: דווקא השנה, שנת תרפ"ד (2024) מתלכדים התאריכים: יום העלייה לחניתה (21 במרס), העליות לביריה (אמצע מרס), ויום י"א באדר! אבל, לנוכח האויבים מסביב, השנה לבושתנו חניתה פונתה,...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il