|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

נסיגה חוזרת

המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר עד לסוף החודש הם המזלות שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה ותאומים. מתחילת דצמבר יתווספו גם המזלות הבאים שנולדו בשליש הראשון של המזל: עקרב, שור, דלי ואריה
11/11/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
בעיות שהיו תמיד [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

ושוב אנו עם נסיגת הכוכב מרקורי והפעם במזל קשת. כוכב זה נכנס לנסיגה כל שלושה חודשים למשך שלושה שבועות, כך שבפועל הוא מבצע במשך שנה את הכי הרבה נסיגות. השבוע ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם נסיעות ותקשורת לנסיגה במזל קשת.

התאריכים יהיו מהשבוע ה-17 לחודש ועד לחודש הבא בתאריך ה-6.12 ובמזל עקרב. כך יוצא שכמעט כל המזלות יחוו נסיגה זו.

המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר עד לסוף החודש הם המזלות שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה ותאומים. מתחילת דצמבר יתווספו גם המזלות הבאים שנולדו בשליש הראשון של המזל: עקרב, שור, דלי ואריה.

כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה מורגשת השפעת הנסיגה וחשוב לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים או שיבוש בקריאת התוצאות. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

ואולם, מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות


טלה

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה שזה המקסימום שביכולתכם לעשות.

שור

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות ולסגור מעגלים.

תאומים

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי שאין ממנה דרך חזרה.

סרטן

בית העבודה שלכם עומד להיות מופעל על-ידי כוכב התקשורת, כך שייתכנו מצבים של חוסר הבנה בנושאי העבודה שלכם. חשוב מאוד שתפעלו בצורה מאוד יסודית ומבוקרת על-מנת להימנע ממצבים של חוסר בהירות.

אריה

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

בתולה

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. אל תמהרו להסיק מסקנות ולחתוך קשרים כשלא נוח לכם.

מאזניים

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

עקרב

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את חוסר היציבות והתקשורת שיגרמו לחוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

קשת

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

גדי

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.

דלי

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת ובעיקר כלפי אלה שעזרו לכם בימים קשים.

דגים

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב ולדחוף את עצמכם במלוא הכוח.

טיפ לילדי מזל השבוע
ילידי החודש יכולים ליהנות השבוע מביקורו של כוכב השפע יופיטר, האחראי על כספים שנכנס אצלכם למקום המקושר עם מצבכם הכלכלי יש לכם סיבה לשמוח
▪ ▪ ▪


טלה

תחום העבודה עומד להיות מופעל אצלכם, כיוון שהמטרה שלכם היא להפוך את העיסוק שלכם לקריירה. נראה שאתם מופעלים בצורה אינטנסיבית על-ידי אירועים אישיים שלאחרונה הייתם מעדיפים שלא יתרחשו כלל. ייתכן כי יזדמנו לכם נסיעות ואירועים במקומות המרוחקים ממקום המגורים הטבעי שלכם ושינוי זה יהיה מבורך עבורכם ולכן כדאי לכם לזרום.

שור

זהו שבוע משמעותי שבו השמש בשמיים מבקרת בבית השותפויות שלכם ונותנת לכם את האפשרות להחליט כיצד אתם מעוניינים להשקיע בקרובים לכם ועד כמה אתם מוכנים להשקיע מעצמכם על-מנת שהיחסים הקרובים שלכם יצליחו. ייתכן שכספים שאתם מצפים לקבל, לא יגיעו בקצב שאתם מוכנים לו ועובדה זו יכולה להכניס אתכם לבעיה כלכלית ולתקשורת מאתגרת.

תאומים

בעוד כשבוע עוברת השמש למזל קשת הוא המזל הקוטבי לכם וכבר עכשיו ייתכן שיש לכם התלבטויות לגבי מה אתם רוצים לעשות ואיך אתם רוצים שאנשים יקבלו את מה שאתם עושים עבורם. גם הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת יעבור לבית השותפויות שלכם וישהה שם בנסיגה למשך שלושה שבועות כך שנראה שצפויים לכם עימותים בנושאים הקרובים ללבכם.

סרטן

הכוכב סטורן שמביא צורך בנחישות ואחריות נמצא אצלכם בבית השותפויות, עובדה שמעלה את הרצון שלכם להיות אסרטיביים ביחס לדעות שלכם. עליכם להיזהר לא לפעול בצורה פזיזה מדי בכל פעם שאתם חושבים שאתם צודקים ורוצים להיות בטוחים שאכן הדברים והמעשים שלכם יתקבלו בברכה. עדיין אתם נמצאים בשלב של התלבטות של מה לעשות ביחס לאלה התלויים בכם ובפרנסתכם.

אריה

הקשיים בחייכם האישיים נמצאים עכשיו בעיצומם כיוון שהאחריות החדשה שניחתה עליכם מעיקה עליכם למדי וגם אם אתם מנסים להיות אוביקטיבים וסבלניים הרי שנראה שאתם נוחים להתפרצויות ואתם עלולים לאבד שליטה ברמה שיכולה לגרום לכם לנזק במידה ולא תצליחו להתאפס ולהבין שלא תמיד צודק ונכון להגיד כל מה שאתם חושבים.

בתולה

בשבוע הקרוב תתחיל נסיגת כוכב התקשורת מרקורי במקום המקושר עם משפחת הגרעין שלכם והוא המעגל הראשון של חייכם. לכן, ייתכן שיתרחשו אירועים שיגרמו לכם להתעמת עם התחושות הפנימיות שלכם ותאלצו להסכים לאירועים פחות נוחים שתצטרכו להשלים איתם על-מנת שתוכלו להרגיש שאתם בסדר עם הסביבה הקרובה שלכם. זה הזמן להתאמץ ולהרגיש שאתם מתוגמלים באהבה.

מאזניים

הכוכב מרקורי שאחראי על ניידות ותקשורת נמצא בבית הכספים שלכם למשך החודש הקרוב ובנסיגה. משמעות עובדה זו היא שתקשורת ותזוזה יהיו כרוכים זה בזה במהלך התקופה הקרובה. נראה שאתם צריכים לבדוק עם אנשים מומחים כיצד אתם צריכים לפעול בתחומי העיסוק שמתאימים לכם, כדי שגם תרוויחו כספים בעקבות עשייה זו. היזהרו מהוצאות יתר בתקופה הקרובה.

עקרב

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת יימצא בבית הכספים שלכם במשך כל החודש הקרוב ובנסיגה ולכן ייתן לכם יכולת להגיע לתובנות משמעותיות שיוכלו לעזור לכם לשנות את דרך התנהלותכם הכלכלית על-מנת לעשות לעצמכם חיים טובים ונוחים יותר. וזאת במקביל לכוכב סטורן שנמצא במקום המקושר עם הסביבה שלכם כבר תקופה ארוכה וגורם לכם לקחת אחריות על חייכם מתוך אין ברירה.

קשת

השמש השבוע עדיין נמצאת במקום המקושר עם תת-ההכרה. עובדה זו תגרום לכם לנסות להבין את עצמכם בצורה יותר מעמיקה, כך שתוכלו להגיע ליסודות ולשורשים שמניעים אתכם ומהם נובעים דפוסי ההתנהגות שלכם. במקביל, הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת יהיה במזל שלכם בנסיגה וייתן לכם יכולות ביטוי שיתאמו למקומות בהם אתם רוצים להטביע את חותמכם.

גדי

הכוכב סטורן נמצא כבר במזל שלכם ונותן לכם את הסבלנות והמשמעת הדרושה לבצע פעולות הדורשות יכולת פיזית משמעותית ביותר. זהו המקום הטבעי לכוכב זה כך שזה בדיוק הזמן שלכם לבצע את פעולותיכם במקסימום היכולת שלכם ואם גם ניתן לשלב מרץ וההנאה – מה טוב. בגלל נסיגת כוכב התקשורת בבית תת-המודע שלכם, ייתכן שתשכילו לא להגיד את כל העולה על דעתכם.

דלי

הכוכב מרקורי יימצא החודש בנסיגה בבית החברים והחברה ונראה שהאירועים בחייכם ינסו לדחוף אתכם להשיג קשרים עם אנשים שונים על-מנת להגיע למטרות החשובות לכם. בשלב הזה יהיה נכון לפעול מאחורי הקלעים לפני שאתם פועלים ישירות. כמו-כן, יהיה נכון עבורכם להבין את מניעיהם של האנשים האחרים בחייכם, על-ידי כך שתנסו להבין מהם הכוחות שמפעילים אותם.

דגים

קיימת אצלכם התעוררות מבחינה חברתית כך שתמצאו את עצמכם במרכזה של פעילות שתקיימו למען עצמכם. מבחינה אישית זוהי תקופה שבה תנסו להתקרב יותר לאנשים שאתם מוצאים אותם כמועילים כיוון שתבינו שאתם חייבים למצות את מקסימום האירועים לטובתכם. אלה מכם שעובדים, תוכלו לגייס את האנשים בסביבה הקרובה לכם לטובתכם האישית, כך שתרגישו שאתם משפיעים ומוערכים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  11/11/2018   |   עודכן:  11/11/2018
צילה שיר אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הליכה כדרך קבע היא הפעילות המומלצת ביותר לשמירה על אורח חיים בריא. היא מעניקה אנרגיה ומרץ, משפרת את הכושר הגופני, מסייעת בשמירה ובהורדה במשקל, מעלה את תוחלת החיים ומאטה תהליכי הזדקנות.
11/11/2018  |  גלית פרי  |   כתבות
חגי הקניות באינטרנט של חודש נובמבר בפתח: סינגלס דיי (חג הרווקים הסיני), בלאק פריידי ונוספים. הצרכן הישראלי חובב הקניות הוא אחד הצרכנים הנלהבים בעולם וישראל היא מעצמת קניות עולמית. על-פי נתוני דואר ישראל, בשנת 2017 הוציאו הישראלים כ-13 מיליארד שקלים על קניות מקוונות, זאת לעומת כ-1.3 מיליארד שקלים בשנת 2010. השנה הצפי גדול הרבה יותר.
11/11/2018  |  נורית לב  |   כתבות
"מקור בכיר, ממשלתי עד לאחרונה, גילה לי את הנתון האמיתי לגבי המחסור בדירות: 80 אלף". כך אומר עו"ד מרדכי מרקוביץ'. בראיון ל-News1 הוא מנתח ומדגים, מתוך ניסיונו האישי כעורך דין וכיזם, מדוע חסרות רבבות דירות, ומה אפשר לעשות כדי להקל על המצב.
10/11/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
העיתונאי רביב דרוקר פרסם בערוץ 10 לפני כשנתיים האשמות חמורות נגד נתניהו וייחס לו בפרשת רכש הצוללות, לפחות במשתמע, עבירות שוחד ובגידה. לא פחות. דרוקר לא הציג ראיות כלשהן, ואף לא עדות מכרעת שתעמוד במבחן האמת. דבריו של דרוקר שודרו שוב ושוב בערוץ 10 והדהדו כמעט בכל בית בישראל. עלילת הדם הופצה ובערה כאש בשדה קוצים, ועתה הופרכה בחקירה משטרתית; בדיוק כפי שאירע בפרשת קו 300 - אז האשימו את אלוף יצחק מרדכי בהריגת המחבלים שנלכדו, בדם קר, עלילה שהופרכה כידוע בחקירה שנערכה.
10/11/2018  |  יואב יצחק  |   כתבות
ביום ראשון הקרוב ימלאו 100 שנה לסיומה של מלחמת העולם הראשונה. כדי להבין מדוע שביתת הנשק הזאת הייתה יריית הפתיחה למלחמת העולם השנייה, יש לחזור לאותם ימים
09/11/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il