|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מזל טוב לקשתים

מזל קשת - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים - מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
24/11/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
החלטות חשובות [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!

מזל קשת עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... מומלץ לשמור לימי הזקנה (:

מזל קשת עם מזל תאומים - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל קשת עם מזל סרטן - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת, עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.

מזל קשת עם מזל אריה - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!!

מזל קשת עם מזל בתולה - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!

מזל קשת עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל קשת עם מזל עקרב - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. במידה והחופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך במידה ומסגרת עדיין חשובה לכם - ייתכן שתתאכזבו!

מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות!

מזל קשת עם מזל דלי - זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.

מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע יימצא כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי, במזל שלכם ויעניק לכם יכולת דיבור יוצאת מהכלל, כזו שתעזור לכם לבטא את עצמכם ולממש את תוכניותיכם
▪ ▪ ▪


טלה

בשלב זה בבית הקריירה שלכם נמצאים שני כוכבים מאוד משמעותיים אשר משפיעים על מפת הלידה שלכם דרך שינויים בקריירה האישית שלכם. מהלך כזה אמור לעזור לכם לבדוק מיהם האנשים הקרובים לכם ביותר בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם המקצועיות. נראה שלעיתים בגלל הצורך שלכם לפעול מהר, אתם שוכחים שלא כולם חושבים כמוכם ולכן הדבר המשמעותי הראשון הוא, לבדוק ולעשות תאום ציפיות.

שור

הכוכב ונוס שהוא הכוכב שלכם ואחראי על כל הכרוך בשותפויות אישיות ועסקיות ושהה בכל התקופה האחרונה בנסיגה, מתקרב חזרה אל בית הזוגיות והשותפויות שלכם, מקום בו התחיל מהלך זה. נראה שכל התוכניות שלכם שוב עומדות למבחן ואתם עומדים בפני סיטואציות חדשות שבהן אתם נדרשים להיות עקביים ולהביע את מחשבותיכם ביחס לנושאים הרלוונטיים.

תאומים

אתם נמצאים בתקופת זמן שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. אתם בתקופה שבה אתם מרגישים שאתם זקוקים ליותר אינטימיות אתם אכן יכולים לקבל את מבוקשכם בשבוע הקרוב על-ידי האנשים הקרובים לכם ביותר. ייתכן שאמפטיה זו שתקבלו, תעורר בכם קונפליקטים פנימיים, אך העובדה היא שאתם צמאים ליחסים על בסיס נקי במיוחד עכשיו כשגם הכוכב שלכם מרקורי בנסיגה.

סרטן

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תחום העבודה בחייכם ולכן נראה שהגיע הזמן לתהות על קנקנם של אלה הקשורים איתכם בקשרי עבודה, בצורה יותר יסודית . אתם מאוד מתלבטים מה לעשות וכיצד לפעול בדרך שתתאים לכם, ונראה שהגיע זמנכם להבין שאם עד היום לא עשיתם שינויים משמעותיים בנושאי העבודה לכיוונים שרציתם, ייתכן שהייתם חייבים לפעול בצורה יותר אסרטיבית.

אריה

נושאי עבודה יאלצו לעלות על הפרק מחדש השבוע כיוון שנראה שלאחרונה הייתם עסוקים מאוד עם צעירים מכם במשפחה שקשורים אליכם ואתם מרגישים כלפיהם מחויבות. כל זה בא על חשבון העבודה האישית שלכם. הצורך שלכם לרצות אחרים, עדיין חזק מאוד ולמרות שכל פרויקט שאתם רוצים להרים עבור אחרים אתם עושים בהצלחה רבה, הרי שאת הדחיפה לעתיד שלכם אתם עדיין צריכים לקבל מאחרים.

בתולה

בית המשפחה שלכם מופעל על-ידי השמש בשמיים שגורמת לכם להתלבטויות ביניכם לבין עצמכם . גם כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי נמצא בנסיגה ומעורר עכשיו בעיות שלא רציתם להתמודד איתם, אך נראה שהפעם אין לכם מנוס אלא לקחת אחריות על הנושאים האישיים במשפחה שהגיע הזמן להתמודד איתם ובעיקר לעשות תיאומי ציפיות, עם הקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון.

מאזניים

הכוכב שלכם ונוס שהיה בנסיגה בחודשים האחרונים והביא לכם שפע של התחלות חדשות בילויים והזדמנויות להצלחה, יוצא מהמזל שלכם השבוע ועובר למזל עקרב הוא בית הכספים שלכם. מעכשיו תאלצו לבדוק את מצבכם הכלכלי כיוון שבוודאות הוצאתם כספים רבים כתוצאה מההתנהלות שלכם ועכשיו אתם צריכים לוודא שלא הגזמתם בכך ואתם עדיין נמצאים במקום שהאיזון דורש מכם.

עקרב

הכוכב ונוס ייכנס בשבוע הקרוב למשך חודש אל המזל שלכם כך שנראה שאתם מאוד עסוקים בלקיחת אחריות על חייכם בתחומי החיים השונים ובעיקר בנושאי זוגיות וכספים. זה לא הזמן להתעמת עם הקרובים לכם כדי לבדוק עד כמה הם אוהבים אתכם. תיהנו מהיכולת של הכוכב וונוס שנהנה מאוד משהותו במזל עקרב ונצלו במשך כל החודש הקרוב אנרגייה זו לשכנע אחרים דרך קסמיכם האישיים הממגנטים.

קשת

בשבוע הקרוב נראה שתהיו עסוקים בכל הנוגע לתוכניותיכם הכלכליות ובדיקת היכולות שלכם לממש זאת. ייתכן שישנם תחומים נוספים שעדיין לא סיימתם לטפל בהם ולכן עניינים ביורוקרטיים מתעכבים . כמובן כוכב התקשורת בנסיגה במזל שלכם לא מקל על העניין. מאחר שכוכב השפע סוף-סוף הגיע למזל שלכם למשך שנה, הגיע הזמן שתיקחו החלטה ואחריות כדי לטפל בנושאים חשובים אלה ולהביאם לסיומם המוצלח.

גדי

אתם עוברים מהפכים שונים בחייכם האישיים בגלל נושאים רגשיים שונים שעולים עכשיו על הפרק ומציפים אתכם מתוך תת-ההכרה שלכם. רק אתם יכולים לעזור לעצמכם במימוש תוכניות לטווח הארוך. מזלכם שאתם פועלים כרצים למרחקים ארוכים ולכן ראייה עתידית תוכל מאוד לעזור לכם בזמן זה של חייכם. הכוכב מרקורי בנסיגה בבית תת-המודע יעזור לכם לפעול בצורה אינטואיטיבית במקומות שלא תהיו בטוחים כיצד לנהוג.

דלי

מרבית הכוכבים בשמיים נמצאים בבית המקושר עם החלק החברתי של חייכם ולכן זה הזמן לנסות להבין את הצרכים האמיתיים שלכם על-מנת להרגיש שייכים ומוערכים במימוש הרצונות העמוקים ביותר שלכם. ייתכן שיהיו לכם קשרים חברתיים חדשים שיעזרו לכם במימוש מטרות ובעיקר יהיה נכון לפעול על-מנת לקדם את עצמכם במקומות חדשים ולמען טובת הכלל.

דגים

זוהי תקופה מצוינת מבחינה אישית לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שנראה שישנם כאלה שמאמינים בכם ורוצים לעזור לכם להתקדם בסולם למקומות שאתם באמת ראויים להם ורוצים להגיע אליהם. אלה מכם שנולדו בתחילת המזל, חכו עוד קצת, לא בטוח שאתם רואים את הדברים בעין אוביקטיבית בגלל חילוקי דעות וכוכב מרקורי בנסיגה לא מאפשר לכם חשיבה מעשית אלא נוטה יותר להלחיץ אתכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  24/11/2018   |   עודכן:  24/11/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אל נקמות", שהוצג לראשונה בארץ ב"סטודיו יורם לוינשטיין", היה כה נועז ומרתק בהפיקו את הגירסה המקורית של אש, כשהיחסים בין בתו של בעל בית הזונות לזונה מיינקה היו מאוד רגישים, פיוטיים והתפתחו בהמשך לפריצה החוצה מהמימסד הדתי אל החילוניות והעולם הגדול. בתיאטרון הקאמרי מוצגת הגירסה המלאה, זו שגרמה לרבנים בניו-יורק בזמנו, כשעלתה שם ב-1923, להתלונן בפני הרשויות, וגרמו למאסר השחקנים והעמדתם למשפט, שבסופו זוכו.
23/11/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בכל שנה, סמוך ליום העצמאות, נזכרים כלי התקשורת לעסוק בעלות חגיגות יום העצמאות ובעול הכבד שהן מטילות על הקופה של הרשות המקומית. חצי שנה לפני יום העצמאות פרסם ראש העירייה הנבחר של רמת גן, כרמל שאמה הכהן, סקר פייסבוק לתושבי עירו ובו ביקש לקבל את חוות דעתם על האופי הרצוי של החגיגות.
23/11/2018  |  איציק וולף  |   כתבות
חני הורוביץ תהיה בראשית השבוע הבא (יום ב', 25.11.18), האישה היחידה מול 15 גברים בדיון פומבי על התחדשות עירונית שיערך בתל אביב. הורוביץ, 41, עם וותק של 17 שנים בשנים בענף הדירות, התרכזה שנים רבות בארגון והפעלת קבוצות רכישה. באחרונה גילתה את הענף המבוקש החדש - ונכנסה גם אליו. היום היא מעורבת, לדבריה, בבניית 2,000 דירות. בראיון ל-News1 היא חושפת עסקות אחרונות.
23/11/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
מדוע טראמפ לא מגנה את יורש העצר הסעודי לפי מנדלבליט הפרקליטות לעולם אינה טועה בית הדין המשמעתי לשוטרים גורם לריבוי עבירות המשטרה מעניקה גיבוי לפורעי חוק כיצד לשפר את הדין המשמעתי של עורכי הדין על מה בדיוק אחראי ניקולה ווייצ'יץ'
23/11/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
הרעש התקשורתי והפוליטי סביב הפלתה השבוע, ברוב של שני קולות, של הצעת החוק להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, הוא צל הרים הנדמה כהרים. ניתוח שערכתי, על-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בסיוע מחקר איכות החיים של ניצה (קלינר) קסיר ושל דמיטרי רומנוב מהמכון החרדי למחקרי מדיניות, מעלה כי בניגוד למקובל לחשוב בעקבות סקרים של ארגונים-מטעם, צודק משרד התחבורה כאשר הוא טוען ששירות תחבורה ציבורית בשבת אינו מצרך מבוקש וכי מדובר בשירות לא כלכלי הגורם הפסד למדינה.
23/11/2018  |  עידן יוסף  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il