|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תקופת שיא

מזל גדי - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
23/12/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מומלץ להזהר [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל גדי את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האדמה: בתולה ושור, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

טלה עם גדי - שילוב זה ככל שיכול להיות מאתגר עשוי להיות גם קטלני. יחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות. הגדי יותר סבלני ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח בכל הקשור ליחסים הדורשים יציבות, ובמיוחד בכל הקשור לנושאים החומריים. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. לא מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של שני המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה וישתעמם מהר מאוד . סביר להניח שכל צד חסר במקצת את תכונות הצד שכנגד, אך בכל זאת לא מומלץ!

מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. אולם ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. הסרטן עשוי לצאת מדוכא ונפסד מהקשר. מתסכל!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל באהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך, הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, תיתכן מלחמת כוחות!

מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות והנוקשות הפרקטית של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!

מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות אם כי צריך עצבים חזקים!

מזל גדי עם מזל גדי - שילוב זה עשוי להצליח אצל אנשים שאוהבים סדר, משמעת וארגון. בזוגיות זו לא תמצאו הפתעות ותמיד תדעו היכן אתם עומדים. מהן נקודות החוזק ומהן נקודות החולשה. תוכלו תמיד לסמוך על השותפים לכם בחיים. מומלץ לאוהבי יציבות!

מזל גדי עם מזל דלי - למרות ששני אלו שני מזלות עוקבים בגלגל המזלות ולמעשה בכל אחד מכם יש במקצת את תכונות האחר, הרי שלטווח הרחוק מערכת כזו אינה יכולה להחזיק מעמד בגלל הצרכים השונים מדי של כל אחד מהצדדים. לא מומלץ!

מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות הכוכב מארס שמביא עשייה, נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם גורם לכם לתחושת כוח ויכולת לפעול
▪ ▪ ▪

טלה - נראה שלאחרונה מתרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם, בעיקר על-רקע מקצועי. ניגודי האינטרסים מחייבים אצלכם עשיית תיאום ציפיות עם השותפים לכם בעבודה. חשוב שהשבוע תהיו ממוקדים בענייני קריירה כיוון שהתחושה שאתם לא יכולים לפעול בצורה חופשית, גורמת לכם לתסכול עד כדי איבוד שליטה. בריאותית זוהי תקופה רגישה במיוחד של אובדן אנרגיה.

שור - העובדה שכוכב ונוס, שהוא גם הכוכב שלכם, מתקרב אל בית הזוגיות והשותפויות, גורם לכך שנושא זה מתחיל לעלות על פני השטח ואתם מוצאים שיש בכם צורך פנימי לפנק ולהתפנק עם הקרובים לכם. זה הזמן הנכון עבורכם לשנות ממנהגיכם הרגילים ולהשקיע יותר זמן איכות עם המשפחה והקרובים שחשובים לכם ולעיתים בגלל מרחק גאוגרפי, לא יכולתם לאפשר זאת לעצמכם.

תאומים - נושאי עבודה ימשיכו להיות משמעותיים בשבילכם בתקופה זו כיוון שכוכב העשייה שלכם מבקר בבית הקריירה וגורם לכך שאתם פעילים מתמיד. כמו-כן, אתם מבינים שאתם חייבים לשנות ממנהגיכם כדי להתמודד מול מציאות חדשה שבה תאלצו להוציא יותר כספים בגלל נסיבות חיים משתנות. זה הזמן ללמוד לשמר את כספיכם ולהתייעץ עם הקרובים לכם ביחס לתוכניותיכם העתידיות.

סרטן - הכוכבים שנותנים את הטון מבקרים בבית השותפויות שלכם וגורמים לכך שאתם רגישים מתמיד לכל שינוי ובעיקר מתרגזים לנוכח העובדה שאתם רוצים להתקדם ולהביא שינוי וקידמה ונתקלים באנשים שאינם יודעים להעריך את היוזמה שלכם ובכך גורמים לכם לתחושה שאין לכם עם מי לעבוד בשיתוף פעולה. בכל זאת, אל תוותרו ותמשיכו לפעול בדרך שאתם מאמינים בה.

אריה - הכוכב ונוס נמצא בבית המשפחה הקרובה שלכם ואתם מרגישים שאתם מתוגמלים על-ידי המשפחה בדרך שמוצאת חן בעיניכם, כיוון שזה נותן לכם תחושה שאתם רצויים ואהובים. ולמרות זאת, זה הזמן לפעול מאחורי הקלעים ולא לוותר על תוכניותיכם המקוריות. תקבלו תמיכה רבה מהסביבה הקרובה בה אתם חיים ולכן טבעי הדבר שהם אלה שאתם יכולים לבנות עליהם במצבי לחץ ומשבר.

בתולה - אתם נמצאים בתקופה שבה היכולת שלכם ליצור אירועים משפחתיים מוצלחים עולה על הפרק ואתם עושים זאת בהצלחה רבה. זה הזמן שלכם לשקם מערכות יחסים שלא הייתם איתן בקשר קרוב, שלא באשמתכם, אך איכשהו בזמן הזה שימור הקשר חשוב לכם. כמו-כן, אתם מעוניינים ליצור לעצמכם תדמית חדשה ואתם אכן יכולים להצליח לעשות זאת בעזרת המיומנות הרבה שלכם.

מאזניים - נראה שאתם עובדים תחת לחץ ועסוקים מאוד בבניית עצמכם מחדש וכל זה על-מנת ליצור רושם נכון יותר אודותיכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מייחלים לתקופה כזו שתגיע והנה עכשיו יש לכם את ההזדמנות ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים חדשים אם במישור האישי ואם במישור המקצועי. אתם מקבלים הערכה יותר מתמיד וזה הזמן שלכם לנצל את ההישגים שלכם עד תום תקופת שינוי התדמית.

עקרב - אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות ובעיקר של עצמכם ופחות של הקרובים לכם ולכן ייתכן שאתם מרגישים שהנטל לעיתים כבד עליכם מדי. גם כוכב סטורן המביא איתו קשיים ואתגרים שונים עדיין נמצא בבית המקושר עם סביבת המגורים שלכם ולכן זו גם הסיבה שעדיין אינכם מרגישים תחושת ההקלה שמביאה איתה העובדה שהכוכב יתחיל לנוע בקרוב ובמגמת התרחקות מכם.

קשת - בתקופה הקרובה ולמעשה במשך כל השנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והצלחה במזל שלכם ולכן סוף-סוף תרגישו שאתם נמצאים בפני התחלה חדשה, מעניינת ואטרקטיבית. הפעם יהיה לכם את האומץ והכוח הדרוש ללכת אחרי צו ליבכם ולכן גם ההצלחה תגיע מאוחר יותר. מבחינה כלכלית המצב פחות משגשג בגלל הימצאות כוכב סטורן המעכב בבית הכספים שלכם.

גדי - אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. ייתכן שמצפים לכם עימותים קלים עם אנשים קרובים, ונראה שהחיים לעיתים מכריחים אתכם הגיע להחלטות שנוגדות את תפיסת העולם שלכם.

דלי - זוהי תקופה שלפני יום ההולדת, שבה אתם מתחילים להרגיש ירידה אנרגטית שמביאה איתה השמש במזל שקודם לכם, הוא מזל גדי. כוכבים רבים נמצאים אצלכם במזל זה ובבית תת-המודע ולכן אתם מרגישים מכונסים יותר ועם פחות אנרגיות ומצב רוח מבעבר. בחודש הקרוב לא מומלץ לכם ליצור דברים חדשים אלא לזרום עם הקיים ובהתאם לכך להתנהל. שחרור שליטה יכול להיות נחמד לפעמים.

דגים - נראה שאתם עוברים מהפכות משמעותיות בחייכם בגלל העובדה שיש לכם צורך לשנות מהלכים בכל מה שקשור לעבודה ולקריירה. ייתכן שגם אנשים קרובים לכם זקוקים לכם והם מעלים אצלכם דפוסים רגשיים שונים הנובעים מנסיבות ילדותכם. אתם חשופים להתרחשויות שמגיעות מהתנאים הסביבתיים ופועלים על-מנת שתוכלו להכיל את כל השינויים. מבחינה כספית אתם מומלץ להיזהר מהוצאות יתר.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  23/12/2018   |   עודכן:  23/12/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום, מכווינים תנועה, מאפשרים את קיום המחאה, למימוש זכות המוחים לחופש הביטוי, תוך הבטחת שלומם, בטחונם ובטיחותם של המשתתפים. עם זאת, לא תותר כל הפרת סדר ונפעל בנחישות נגד אירועי אלימות מכל סוג שהוא".
23/12/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בטלנות, רשלנות ושחצנות של המדינה - זה מה שבאמת עומד מאחורי שחרורם של 1,000 אסירים השבוע. השחרור נועד לעמוד בתנאי פסק הדין שנתן בית המשפט העליון ביוני 2017 לגבי תנאי המחיה של האסירים, והוא אילוץ שנוצר בשל גרירת רגליים מתמשכת של המדינה - שירות בתי הסוהר, המשרד לביטחון פנים, משרד המשפטים והפרקליטות - בכל הטיפול בעתירה, החל מאז הגשתה וכלה בקיומו של פסק הדין.
21/12/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
הד"ר שקמה ברסלר נולדה בחיפה לאם רופאה במקצועה ולאב עובד בכיר באלביט מערכות, בת שנייה בין ארבעה אחים. את גיל הנעורים בילתה בקיבוץ גבת בעמק יזרעאל, ובשנתיים שלפני הצבא גרה המשפחה ביישוב הקהילתי תמרת, שם מתגוררים הוריה עד היום. בצבא, כספורטאית מצטיינת, שיחקה כדורסל בגליל העליון ובשל פציעה החליטה ללמוד פיזיקה ומתמטיקה כחלופה.
21/12/2018  |  שרון מגנזי  |   כתבות
האם דיסקונט השקעות, חברה ותיקה, שרוב שנותיה הייתה בעיקר בעלת מפעלי תעשיה וחברות שיווק, תהפוך לבעלת שליטה בכלל ביטוח? השבוע הודיע אדוארדו אלשטיין, העומד בראש החברה-האם איי.די.בי פיתוח, שבכוונתו לקדם מהלך זה.
21/12/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
המוחים על ההתייקרויות מתעלמים מגורמי יסוד הבריטים דוהרים לתהום בעיניים עצומות חסידי טראמפ מסרבים לראות את המציאות בתי המשפט לא פועלים נגד שקרנים רק המשטרה לא רואה את גל הפשיעה שחר איילון לא רוצה שתראו את דוחות הרכבת
21/12/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il